2016 yılında Almanya'da 469 kadın cinayeti işlenirken, Türkiye'de 328 kadın cinayeti işlenmiş, Ne düşünüyorsunuz?

Benim anlamlandıramadığım bir şey var, hep bu ülkede adalet yok tarzı söylemler görüyorum etrafta. Almanya AB lokomotifi de orada da mı adalet yok?

Soruyu lütfen siyaset anlamında düşünmeyin, iktidarlar değişse de bunun iktidar değişikliğiyle veya Avrupai sözleşmelerle düzelebileceğini zannetmiyorum ben. İstanbul sözleşmesi 2011 yılında yazıldı ve imzalandı ancak neden Almanya'da cinayetler durmak bilmiyor?

Çözüm ne olabilir? Fikriniz var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Feministler bunu da çürütsün de görelim :d (bu bir şaka)
2016 yılında Almanya'da 469 kadın cinayeti işlenirken, Türkiye'de 328 kadın cinayeti işlenmiş, Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla