Türkiye'de bu yıl 442 kadın öldürüldü! Kadın cinayetlerinin sonu ne zaman gelecek? Nasıl önlemler gerekli?

Bıktık artık!!! Bu da her gün en az 1 kadının öldüğünü gösteriyor. Bu cinayetlerin sonu ne zaman gelecek? Ne zaman özgürce dışarıda dolaşabileceğiz? Ne zaman suçlular cezalarını çekecek? Adaletin sağlanması için illa ki sosyal medyada tepki çekmesi mi gerekiyor? Hakimler neden sosyal medyada tepki çekmediği sürece hepsini serbest bırakıyor? Bilmem kaç tane sabıkası olan kişi nasıl elini kolunu sallayarak geziyor? Bıktık!!! Bitsin artık!!!
Türkiye'de bu yıl 442 kadın öldürüldü! Kadın cinayetlerinin sonu ne zaman gelecek? Nasıl önlemler gerekli?
Cevapla