AKP’li Özhaseki bu sözlerle duyurdu: Erdoğan, süresi gelmeden asgari ücretin ne kadar olacağını açıklayacakmis?

Peki ozaman toplanti falan filan taleplerin ne önemi var? Herkesin memnun kalacağı bir artış olacakmış bakalım ne olacak. Yoksulluk sınırının üstüne çıkarsalar bari yoksul olmaktan kurtulur millet. Şu an açlık sınırının altında açlık sınırının üstüne çıkartarak başarı diyeceklerse açtınız karnınızı doyurduk diyeceklerse sadece bundan kendileri memnuniyet duyar.
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll
AKP’li Özhaseki bu sözlerle duyurdu: Erdoğan, süresi gelmeden asgari ücretin ne kadar olacağını açıklayacakmis?
Cevapla