HDP zaten saymıyorum onlar zaten Ülke menfaatlerine olacak herşeye karşı, onların ne olduğu belli ama beni Cumhuriyet Halk Partisi şaşırttı, yani biraz kendi ayağına kurşun sıkıyor bunu görüyorum. Terörü destekliyor diyen insanlara fırsat vermiş oluyor.Birde Kemal Kılıçdaroğlu dürüst adam olabilir ama her defasında oğlunu askere göndermesini kullanmasını doğru bulmuyorum kabul ediyorum hiç bir milletvekili çocuğu gitmedi ama bunu malzeme yapmak gereksiz geliyor.
Irak ve Suriye'ye asker göndermeyi içeren tezkerenin süresi, CHP ve HDP'nin "hayır" oylarına karşı AK Parti, MHP ve İYİ Parti'nin "evet" oylarıyla 2 yıl daha uzatıldı.
Şimdi burada başka ülkeye göndermenin emperyalist olduğunu söyleyende var seçim sonrasına kalmasını söyleyende var. Birincisi kendi ülkenin sınır güvenliğini korumak sınırında bir terör devletinin kurulmasına engel olmak bir kere milli bir görevdir. Hangi parti olursa olsun bunu yapması elzemdir. CHP iktidar olmuş olsa bunu chp yapmış olsa ona da alkış tutmamız gerekir. Bu emperyalizm değil ülkesinin güvenliğini düşünmektir. Kılıçdaroğlunun söylemi çok gereksiz ve saçma. 2 yıl sonra ak parti yoksa sen varsan bu tezkere nasıl meclisten geçtiyse sen iktidarsan meclisten iptalini sağlar askerini geri çekersin. Bu kadar basittir. Bence CHP HDP'nin güdümünde hareket ediyor. PKK ya terör örgütüdür diyemeyen onlar.
ben chp yi haklı buluyorum... siz bu tezkerenin içeriğini bilerek mi konuşuyorsunuz... hiç sanmıyorum... yabancı askerin işi ne ülkemizde bunu cevabını verin... birde herşeyi eline yüzüne bulaştırmış bir iktidar var... kesin sayısı bilinmemekle beraber 60 civarında şehidimiz varken tavır koyamayıp gidip putinin kapısında bekleyen birisi bu tezkereyi hak ediyor mu? ülke menfaatleri içinmiş... suriyeyi bu hale getirenlerden birisi de bu adam değil mi? bende tezkereye hayır diyorum...
iyide niye iki yıl.. eskisden 3 veya 6 aylık tezkere çıkarılmak istenirdi.. şimdi iki yıl amaç ne iki yılın sonunda savaş var seçim yapılamaz mı denecek... yabancı askerin ülkemize girmeai ne demek.. dedeâgaç a konumlanmış Amerikan askeri mi kastediliyor acaba? kobaniye giden kafileyi ülkemizden geçiren ve birde lahmacun paralarını ödeten birisine bu tezkere verilmemeliydi... aynı şeyler olmayacağını kim garanti edebilir ki?60 şehidin kanı kurumadan birde gidip putin puştunun kapısında beklemek benim şahsen kanıma dokundu...
birisi sınır güvenliğini korumaktan bahsetmiş... sahi iran sınırı bizim değil mi? korumamız gerekmez mi? niye koşarak geçen afganlı guruplar var... ülkesinden kaçan herkes niye aoluğu bizim ülkemizde alıyor ki?
Giriliyorsa bu ülke çıkarı İçin en ideal yoldur. Bu konu üzerinde yoğun mesai harcamış üst akıl vardır. Anlık alınan kararlar değildir. Bütün parti yetkililerine hdp’de dahil durum anlatılmıştır.
CHP'nin açıklaması makul geldi bana. Tezkere süresinin seçim sonrasını kapsıyor olması tuhaf. Tayyip Erdoğan 2 oğlunu da askere yollamadığı için ona hava atıyor Kılıçdaroğlu. 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yabancı ülke askeri ülkeye gelecek evet mi doyoelim bunca zmaan evet dedi de. ne çözüldü
Başka ülke dediği Özbekistan'a Ukrayna'ya falan göndermiyor, kendi sınırını koruyor. şu an Orta doğu çoğrafyasında ayakta kalmış tek ülke Türkiye. Yıkmak için gün sayıyorlar. Bu sebeple sınırı korumak önemli ve maalesef bu böyle oluyor.
Aynen ben de tam olarak bunu diyorum. Tarihi okursanız ne milyonluk ülkeleri nasıl sinsice yıktıklarını görürsünüz. Nüfus sayısı ülkeyi yıkmaya engel değildir, o 83 milyon hepsi silahlı eğitimli asker değil ya.