Gereksiz pahalı dediğiniz neler var? Bir soru daha CHP büyük bir çoğunluğu kazandı ya Suriyeliler gider mi sizce?

Bence bu devirde her şey çok gereksiz pahalı değil mi ya. 100 lira ile giriyorum yüz liram gidiyor birde üstüne borçlu çıkıyorum. Hayat çok pahalı bugün tayt bir tane pantolon ve bir tişört aldım sadece ama giden para sanki dünyayı almışım gibi 545 lira. Hayat neden bu kadar pahalı. Diyorum ki Atatürk gibi bir adam gelse bu ekonomi acaba düzelir mi? Suriyeliler bizlerden daha çok hakka sahip daha zengin. Şeyi özledim 1 lira ile bakkala gidip bir poşet dolusu abur cubur aldığımız günleri çok aşırı özledim. Özgür olmayı da keza öyle.
Gereksiz pahalı dediğiniz neler var? Bir soru daha CHP büyük bir çoğunluğu kazandı ya Suriyeliler gider mi sizce?
Cevapla