Pendik'te Pakistan uyruklu 4 kişi, Afgan uyruklu 4 şahsı fidye için kaçırıp kirada kaldıkları gecekonduda rehin aldılar. Şüpheli şahıslar, kaçırdıkları kişilere işkence edip para istediler. Katil zanlıları daha sonra kaçırdıkları 3 kişiyi serbest bırakıp bir kişiyi rehin tutmaya devam ettiler. Rehin tuttukları kişiden istedikleri fidyeyi alamayan şüpheliler işkence ettikleri şahsı öldürüp oturdukları evin bahçesine gömdüler ardından kayıplara karıştılar.İstanbul Pendik Güllübağlar Mahallesi'nde Pakistan uyruklu O. K., İ. U., S. K., ve Z. H. isimli şahıslar, Afgan uyruklu 5 kişiyi yaklaşık 20 gün önce kaçırarak kirada oturdukları gecekonduda rehin aldı. Şüpheliler, kaçırdıkları şahıslara para elde etmek amacıyla günlerce işkence etti.https://www.haberler.com/fidye-icin-rehin-alip-iskence-ettiler-para-14287336-haberi/
Pakistan uyruklu kişiler Afganistanlı kişiye işkence edip öldürdü! Neler oluyor memleketimde?
beklenen oluyor aslında azınlık gruplar çeteleşmeye başladı. şimdilik birbirlerine saldırıyorlar çünkü henüz güçleri bize yetmiyor bi sonraki adımda bize yapmaya başlayacaklar aynı şeyleri. çok garip olaylar değil böyle sorgusuz sualsiz rast gele alınıp başı boş bırakılan mültecilerden beklenen şeyler. sizce avrupa neden istemiyor da hep bize kakalıyor? sence adamların bunları besleyecek parasımı yok?
Amerikanın parmağı var. Dış mihraklarca düzenlenen olaylar. Bizi kıskananlar karıştırmaya çalışıyor Bunlar hep bizi kıskananların uydurması. Avrupalı devletlerin organizesi düzmece olaylar.
Bunlar daha başlangıç.. İki suriyeli kavga ediyor, afganlılar ayırmaya çalışıyor, derken somalililer olaya giriyor, özbek vatandaşları yaralanıyor..(Bu yaşanan bir şey)
Daha öncede pakistan uyruklu bikac kisi pakistanli birini kacirmişti iskence de vardi tabi para icin gencin ailesi türk yetkilileri arayip yardim istemis bulunmustu Korkmamalarina şasiriyorum ben nasil kacirabiliyolar sinir disi edilmeliler
Kopsa da kurtulsak artık, ne olacaksa olsa ama yaradan bizden sabırlı ve ayet açık. Bir millet azarsa başına kötü idareciler getirilir, bunlar sürpriz değil aslında ama kimsenin uyanacagi yok
Şimdiki insanlık zaten kendi şeytan olmuş, şeytana bile ihtiyaç yok, yoldan çıkmış artık, care yok, kopsa da kurtulsak kıyamet, bunu istemek de iyi değil ama artık sanırım tek çözüm bu...