Ülkeye elini kolunu sallaya sallaya giren afganlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bana göre :
1) seçim kaybettikleri anda bu sözde mültecileri sahaya sürüp iç savaş çıkaracaklar
2) Cumhuriyeti yıkmak için militan getiriyorlar. Çünkü ATATÜRK öyle bir Anayasa yapmış ki rejmi değiştirmek için bir yasayı ortadan kaldırsalar başka bir yasa çıkıyor ortaya. Bunu daha kolay yapmak için bu milisleri getiriyorlar. Sahaya sürecekler açık kadın varsa dövüp hatta belkide yüzlerine kezzap atacaklar. Milleti zorla kapanmaya zorlayacaklar. Sizler ne düşünüyorsunuz. Fikirleriniz nedir bu konu hakkında?
Ülkeye elini kolunu sallaya sallaya giren afganlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla