Bana göre :
1) seçim kaybettikleri anda bu sözde mültecileri sahaya sürüp iç savaş çıkaracaklar
2) Cumhuriyeti yıkmak için militan getiriyorlar. Çünkü ATATÜRK öyle bir Anayasa yapmış ki rejmi değiştirmek için bir yasayı ortadan kaldırsalar başka bir yasa çıkıyor ortaya. Bunu daha kolay yapmak için bu milisleri getiriyorlar. Sahaya sürecekler açık kadın varsa dövüp hatta belkide yüzlerine kezzap atacaklar. Milleti zorla kapanmaya zorlayacaklar. Sizler ne düşünüyorsunuz. Fikirleriniz nedir bu konu hakkında?
1) seçim kaybettikleri anda bu sözde mültecileri sahaya sürüp iç savaş çıkaracaklar
2) Cumhuriyeti yıkmak için militan getiriyorlar. Çünkü ATATÜRK öyle bir Anayasa yapmış ki rejmi değiştirmek için bir yasayı ortadan kaldırsalar başka bir yasa çıkıyor ortaya. Bunu daha kolay yapmak için bu milisleri getiriyorlar. Sahaya sürecekler açık kadın varsa dövüp hatta belkide yüzlerine kezzap atacaklar. Milleti zorla kapanmaya zorlayacaklar. Sizler ne düşünüyorsunuz. Fikirleriniz nedir bu konu hakkında?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer