Bakın çocuğa ne olmuş olmamış önemsiz, kaçırdığında ceza idamdır. Cidden şu Afganistan'dan birkaç kanun alsak Narin gibi onlarca çocuğun bebeğin canını korumuş olurduk...

Bakın çocuğa ne olmuş olmamış önemsiz, kaçırdığında ceza idamdır. Cidden şu Afganistan'dan birkaç kanun alsak Narin gibi onlarca çocuğun bebeğin canını korumuş olurduk...

Afganistan bizden daha adaletsiz bi ülke. Geçenlerde kadınlara yeni kısıtlamalar bile getirildi zaten (konuşmaları yasaklandı). Bir tane olay da doğru olanı yaptılar diye onları iyi görmem. Mezardaki kadın cesetlerini çıkarıp t. cavüz ettiklerini hala unutmadım. Yaptıkları çocuk istismarlarını da.
Aha vaka bilmem kaç, kadınların konuşmaları yasaklandı haberi her ay kemalist medyanın sürdüğü yalan haberden birkaçı. Biraz akıllı mantıklı olun dicem ama işinize gelene inanıyorsunuz. Mezardan çıkarılıp tecavüz olayını bilmiyorum ama şunu biliyorum, bu haber doğruysa bunu yapanlar öldürülmüştür ki zannetmiyorum muhtemelen 3-5-10 sene önceki olaydır
Normal bir haber kanalında gördüm ben o kısıtlamayı boş yapma
Çocuğun canını alıp vahşice öldüren her kimse cezası idam olmamalı. İdam o kişiye verilecek ödüldür, aksine tek kişilik hücrede günlük sadece bir kere yemek verme şartıyla ömür boyu müebbet cezasına çarptırılmalı. Tek başına o kabir gibi dar alanda çocuğa yaptıklarını gün geçe geçe acısını çekerek ölüme gitmeli. Narin olayında ise o çocuk o köye gömülmemeliydi. Annesi, babası, amcası ve yardım edenlerin hepsi müebbet ile cezalandırılmalı. Bu aileninde polisle ilişkileri varmış sanırım, köyün eski muhtarının başına bi iş geldiği söyleniyor, amcasının evinde bir sürü silahlar bulunmuş. Hepsi müebbet alsın.
Biiraz ağır olacak cahilliğinden ötürü buda, senin gibi ahmaklar yüzünden o öldürülmesin bu öldürülmesin hapishane en büyük ceza diye diye o hapishaneler ülkenin en büyük gider kaynağı oluyor, tabii sen bilmezsin ya da işine gelmiyor ateistliğine veriyorum. Az araştır sonra bu konuları tartışalım. Her doğruya bok atarak dürüst ve ahlaklı olunmaz, sen yapana bakıyorsun. Şu idamı bir Avrupa ülkesi yapsa hüloooooğgğğ adamlar bizden önde diye yırtınırdın
Gözümde bоk kadar değerin yok. Farklı fikirlere saygı duymayıp hemen hakaret eden birisiyle konuşulacak konu değil bunlar.
Allahın verdigi canı allahtan başka kimse alamaz. Aksi takdir'de cinayet olarak kabul edilir. bu yüzden islam'da şeriat yoktur ve türkiye'de yoktur. Türkiye Cumhuriyeti Laik , hukuk devletidir.
Ulan bari oku sonra konuş ahmak
Ey iman edenler! Öldürme vakaları için size kısas hükmü farz kılındı. (bakara 178)
Öldürme vakaları derken bunu mu kast etti sence sen bu zekayla fazla bile yaşammıssın
Hz. Muhammedin lafinin üzerine sen laf mi konuşuyorsun?
Her zaman ilk yargıç Kur'andır burdan ateist ahmak olduğunu kanıtladın. Peygamber de Kur'an aksine konuşamaz
Cevap
4Cevap
Hak ediyorlar diri diri gömeceksin bunları caniler.. Çekemediler pis ellerini çocukların üzerinden.
Sen hakediyorlar siyoesun çoğu neden idam ediliyor, hapise girsinler diye savunuyor
O onların görüşü, bence canilerin yaşaması dünya düzenine aykırı..
İdam muhteşem bir cezadır Türkiye ye acilen gelmeli Tecavüz Cinayet in karşılığı idam olmalı
Çok mantıklı bir uygulama bence gelecek nesilleri koruma altına alıyorlar
Afganistandaki taliban yönetimi ile aramızda fark yok diyen bir iktidar bu ülkeyi yönetiyor, "adamların" düzgün hiç bir şeyleri yok ki, orada bir "erkek" hoşlandığı bir kadının kocasını öldürüp onu ganimet olarak alabiliyor, kız çocuklarının eğitim almasını yasakkayan ve küçük kızların babaları hatta dedeleri yaşındaki "erkeklerle" evlendiren bir zihniyet var orada
Olm ne kadar boş bilgi, ateist sayfalarından mı aldın az akıllı ol yahu. Tamam düşmansın ama şunu gerçekmiş gibi savunma biraz akıllı ol. Öldürmenin cezası ölmektir, güldürmeyin daha fazla
Boş bilgiler değil gerçekler
Kısasa kısas olayını biliyorum ama öyle yargılamadan olmaz
Hollanda'dan çok gerçekleri öğrenmişsin, bir daha böyle bilgilerle savunmaya geçme gülerler ateistsen mantıklı ol, öldürmek İslam'ın en büyük suçudur. Savaş ve kıssas dışında bir insanı öldüremezsin, ne saçma canım şeyler duyuyoruz yahu birde dediğine inanacak cahil kitlede var.
Ne zırvalıyorsun
Herkesi kendiniz gibi cahil zannetmeyin, o kadar inanmışsanız ki her haltı dış güçlere bağlıyorsunuz
Çocuğum yok. Bu yaştan sonra dünya yanabilir. Umudum da yok. Bitsin her şey. isterse her şey yok olabilir. Önemsemeyen birisiyim. Olan olur. Eskidendi o inanç.
Nikahlamadığı için idam etmişlerdir kaçırdığından değil
İdam hiç Bir şekilde savunulacak bişey değil iftira vs ise giden canın bedeli ödenemez ağırlaştırılmış müebbet hapis bence daha uygun bir ceza
Eee taliban Afkanistan da o kadar kız çocuğunu kaçırdı. Ben Malala kitabında okumuştum.
Kadının suratına bakınca zaten yalancı olduğu anlaşılıyor. Öyle bir şey olsa halk desteği mi alırdı, hayır ne yapsın çocukları? İdam cezası verdikleri suçu zamanında kendilerinin işlemesi mi mantıklı
Hangş kadın?
*Hangi
Malala yusufzay
Yabancı değil Afganistanlı
Afgan zaten bu 😃
Yabancı dedin ya neyse anlaşamayacağız biz 😄
Bizde de olmalı
1-0 öndeler :(
Ülkede idam olsa önce sucsuzlar gider
Hah senin gibi ahmaklar da 2. sıradalar. Can almak bu kadar kolaydı, suçsuzlar gidermiş
Hukuk sistemimiz iyi diyorsan bir şey diyemem
Sistemi kökten değiştireceksin, sistemin kökü laiklik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?