Kürt çocuklarının katledilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu haberi okuyunca şartelim attı sinirden deliye döndüm 😡 bu nasıl vicdansızlik Şeref yoksunluğu ırkçılık ayrımı yapanlar dan nefret ediyorum bazıları ırk ayrımı yapıyor ama insanlık nedir böyleleri daha bunu anlamıyor önemli olan insanın huyu kişiliği dir ırkı değil üstelik onlar çocuk daha ayrıca şunu da es geçmemek lazım her Kürt terörist değil haberler de devletin öldürdüğü söyleniyor eğer doğruysa Allah belanızı versin diyorum çocukları öldürenin belasını versin gün gelecek masumlari katleden bunun bedelini kendileri de ödeyecek 23 Nisan biz Türklere bayram ama Kürt kardeşlerimize zindan edilmiş haliyle benim bayramım falan değil onları katledip bayram kutlamak yerin dibine batsın
Güncellemeler
+1 yıl
Ben devlete kesin bir şey demedim eğer dedim tahminim doğruysa belasını versin dedim değilse kim yaptı ise onun belasını versin
Kürt çocuklarının katledilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla