AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Hayvanlara küçük çocuklara bebeklere açık giyindikleri için mi tecavüz ediliyor yani
Cidden zihniyetleri pis
Off nefret ediyorum böyle insanlardan toplu şekilde geberseler herşey çok güzel olurdu
Cahilliğin sebebi kapalı beyin, bu şekilde devam etsinler çağdaş medeniyetlerin seviyesinin üstüne neden çıkamadıkları belli.
Pakistan, Afganistan gibi ülkelerden ne beklenir ki çöp ülke ikisi de.
Klasik islamcılar.. iyi ki defolup gitmişim bu ülkeden şu erkeklerin yorumuna bak. Bunların hormonu varda elin avrupalısının yok mu
islam ya da klasik islam degıl ,
siyasal islamcılar. su ankı yonetım seklımız ve bunu pohpohlayan kurtulus savasında anasının etegını gıyıp savastan kacan % 40 lık kesımın torunları bunlar .
@burakistan35 öyle islam şöyle islam.. bu kadar radikal içinde varsa kendisinde çok düzgün olmasa gerek. Ben kaçtım geriye kalan kadınlara sabır diliyorum
son cumlen ; kactım kalanlara sabır.
en ıyısını yapmıssınız , yapmadıgım ortadogu zıhnıyetınde kaldıgım bu ekonomık kosulları yasadıgım ıcın cok sınırlıyım .
Tabii açık giyim bu yüzden küçük çocuklar , hayvanlar hatta damancanaya bile halleniyor millet. Bu kafa bitmeyecek mi yeter ya
Kadin isterse ciplak gezsin tecavuzun hakli sebebi yok. Ayrica acik gezenin potansiyel suclularin duygularini harekete gecirdigi de bir gercek.
'Kadın isterse çıplak gezsin" Daha ne kadar milleti etkileyecekler ya
?
Kısmen haklı. Bu durum Avrupa'da veya diğer gelişmiş ülkelerde sorun olmaz çünkü oradaki erkeklerin çoğunluğu cinselliğe doymustur. Kadın adamın yanında çıplak gezse hiç bakmayanlar olacaktır ancak Türkiye ve diğer geri kalmış ülkelerde bu böyle değildir. O yüzden kadınlarin gerçeklere gözünü kapatıp, dizilerdeki karakterlere bürünmelere çalışmaları üzücü bir şekilde magduriyetlere yol açabiliyor.
Adam haklı kanıtı var
https://www.youtube.com/embed/IwyW0NKMwb4Ultimate kissing prank compilation 2020 №22
https://www.youtube.com/embed/yhea8yO6A1UKissing Prank - Sneaky Name
Kim ne derse desin artık dünyanın çivisi çıktı artık her şey aşikare yapılıyor kimsenin de sesi çıkmıyor kedi köpek tavuk keçi eşşek at hayvan tecavüzleri bile ortamlarda anlatılıyor kendim asker de 4 kişinin hayvan mklerkenki olaylarını anlattıklarına şahit oldum ve bizim orda eşşekle ilişki yaşamayan kız vermezler diyenleri gördüm bu hayvan tecavüzleri insan tecavüzden daha iğrenç günümüz de zaten insanlar gönüllü olarak tecavüze uğruyor açılmalarına gerek yok
Bu karanlık zihniyet neden sadece geri kalmış yobaz ilkelerde var.
ya tamam bi insan istediğini giysin ama
gercekten bazı kadınlar çok açık giyiniyor yani insan saşıyor
Katılıyorum
Hakli bence biz penisimizi kaldirip geziyor muyuz? Penisimiz kalksa uygunsuz yerde saklamak icin binbir kılığa giriyoruz neden ayıp diye kadinlar acik sacik tum vucut hatlarini gosteren elbiseler giyiyolar ozgurluk olacaksa bende penisini kaldirip gezeyim sokakta buda ozgurluk o zaman
Aynen haklı bir yorum
Beyinsiz orta doğu çomarı işte ne bekliyorsun bundan mantıklı bir cümle kurmasını mı?
Kadıköy de yürüyorum bir gün, önümde bir hanımefendi poposu açık şekilde yürüyor.
Bu hanımefendi tecavüze uğradığında benim umrumda olmuyor işte.
Bir zahmet poposunu da kapatsın.
Boşuna geri kalmış ülkeler arasında değil bu Pakistan 😎👍
Biz sapığız demiyorlar uçkurumuza sahip çıkamıyoruz Bi hayvan gibi dürtülerimize sahip çıkamıyoruz olmuyor da kadın açık giyiniyor oluyor
Bence açık giyimden kasıt herkes kara çarşaf giysin demiyor ama bence giyimin bir adabı olmalı. Bunu sadece kadın için değil erkek için de aynısı geçerli. Ve tecavüz konusu ise bence kıyafetle ilgili değil zihniyetle ilgili
Ben bunu anlamıyorum kötü birseyi önlemek yerine yapana neden yasak getirirler.. devlet değil misin hukuk elinde değil mi ?
ağa pakistan diyorsun
sonra ciddiye alıp soru soruyorsun
pakistanla pakistan
oldu olacak bangladeşli birinin dediklerine bak hdgfhj
Bu tarz cümleleri başka ülkelere kaptırmamamız lazım, bunlar günümüz Türkiye'sinde söylenmeli ilk olarak...
Bu adam duvara tecavüz etmiyorsa benim adımda miayn değil
Ben böyle düşünen insanları hadım etmek istiyorum. Artık tartışacak gücüm kalmadı...
Klasik dindar muhabbetleri açık giydi or*spu oldu diye bu o kişiye tecavüz hakkı vermez.
Şerefsiz nolcak kendi iradesine sahip çıkamayan bunun gibi kakalaklar kadınlara bok atıyor.
Türkiye'deki durum farklı mı türkiye'dekiler de aynı şekilde düşünüyor
Sapık olan adam için tesettür bile çekicidir. Alakasız bence
tecavüz veya taciz giyimle ilgili değik zihniyetle edeple alakalıdır isteyrn istedigi gibi giymekte özgurdür başkasina karısmadığı muddetce mini de giyer çarşafta
Tedavüzün sebebi insanların cinselliğe aç bırakılması ve cinselliğin tabulaştırılması.
İnsanlar ne şekilde giyinirse giyinsin, eğitim olmadığı sürece tecavüz olacak. Kadına da olacak. Hayvana da olacak. Çocuğa da olacak.
Hic gittin bir örgütte, Cumhuriyet halk partisinde, halk evinde, kitap topluluğunda bulundun mu, hiç mücadele ettin mide değişiin?
Solcularin kafası hep acitasyon, drama..
ATATÜRK olsa boyle mizmiz mi yapardi
Ne alaka? Erkekler de açık giyiniyor ancak tecavüze uğramıyor. Saçmalamış.
Tecavüzcüye idam kafi bak bakalım bir daha yapan olacak mı
Peçeli giyinenlerde tecavüz olmuyor mu yani?
De get yalan dünya.
Ben ezan dinleye dinleye ateist oldum demek ki giyimle alakalı değil dimi?
Böyle düşünenleri hadım etseler dünyada tecavüz kalmaz
gayet doğru demiş karı milleti kendini teşhir etmekten zevk alıyor
pakistana mı taşınsam böyle aydın birisinin ülkesinde aradığım huzura erişeceğimi düşünüyorum yazılanlara göre burada çok yobaz var 😇👍✔
Aynen bu turkıye cıdden eskiye dogru gidiyor ilk caglara Hanı su tas devrine yazıkmedenıyet soyunmak değildir edepsizler
@Sananebega doğru dedin bacım onayladım seni 😎👍✔
Saol bacım 🙂🙂
Hadi gidin bakalım elinizi tutan mı
"karı milleti" ne ya 😂 Fi tarihinden kalma bir uslupla konuşuyorsun.
Dağ başında teknolojiden uzak mı büyüdün? Hangi milatta önceden kalma mahallede veya ailede yetiştin? Hiç bir eline kitap alıp okumadın, hiç mi iki kafalı adamla sohbet muhabbet etmedin.
İnan bu çağda böyle kalmak mucize. Çok zor iş. Nasıl beceriyorsunuz valla insan şaşıp kalıyor 😂
Bir de çıkıp böyle ortalıkta o dar kalmış olduğu ve sosyal ilişkilerinde de yerlerde olduğu belli olan insan böyle laflar ediyor. Ortaya bunun doğru olmadığı zaten çıkıyor.
Pakistan ve sen.. Başka kanıta ihtiyacı yok insanoğlunun 😂
Oha! Yuh.
Siz gerçekten nerede büyüdünüz arkadaşlar? Bunlar nasıl laflar, nasıl bir kadına yaklaşım ve değer verme durumu... Her birey kendini kişilik olarak geliştirmekle yükümlüdür. Kimseyi rahatsız etmemek, üzmemek, incitmemek için yetişmiş birinin böyle dertleri olmaz. Kimin dötüne ne giydiğine bakmak çok garip bir kafa. Toplumda uçlarda yaşayan ve sevmediğimiz tipte giyinen insanlar olabilir. Ne yapacağız böyle yapıyor diye ona zarar mı vereceğiz? Bu nasıl bir kafa yani? Psikopat olmak lazım.
Karışamayız, istediğimiz gibi değil diye zarar veremeyiz. Dokunamayız.. Her açık giyinen de bilmem ne değildir. Yani bunu bu devirde anlatmaya çalışmak bile bence külfet ama yapacak bişey yok.. Her kafasını örten de namuslu değil. Giyim kuşam kişiliği ortaya koymaz her zaman. Velhasıl diyelim ki hafif meşrep bir kadın. Yine sen öyle giyiniyor diye gidip rahatsız edemezsin. Çekip gider kendini yetiştirmiş insan.
Bak sana bunun yetişme tarzı ve toplum algısı ile ilgili olduğunu şöyle ıspatlim.
Ben 2016 yılında Japonya'ya gittim. Bir süre orada kaldım. Olduğum otel Tokyo'da ama biraz kenar semtindeydi. Tek başıma gittim. Hiç çekinmedim. Ben orda günün her saati çıktım gezdim dolaştım. Başka şehirlere de gittim. Gecenin 2 sinde de çıktım gittim yemek yedim. Bir kez bile korkmadım, rahatsız edilmedim. Ben açık bir bayanım. Herkes çok güler yüzlüydü, mesafeliydi, saygılıydı. Birine bişey sorarken hiç çekinmedim. Bak bu gelişmişliktir. Kadına zeval gelmesin diye kapan demiyorlar, herkes kendini geliştiriyor. Japon eğitiminde okullarda iyi insna ve vatandaş olmak da öğretilir ayrıca Japon kültüründe aile de çocuğa bunu öğretir. Biz de durum erkek nefis sahibidir kadın dikkat etsine dönmüş. Bizim çoğrafyamız için komple bunu söyleyebiliriz. Çok daha ileri götüren burka denen şeyi giydiren de var, yüzü bile kapalı kadının, neden çünkü erkek de nefis var. Sanki o erkek de dünyanın öbür tarafındaki değil.. Biraz geniş bakın arkadaşlar. Herşey de kadın üzerinden din ekseninde değerlendirilmez. Herkesin bedensel dokunulmazlığı vardır. Bunu öğreneceğiz. İnsanları kıyafetleri üzerinden etiketlemeyi artık bırakacağız.
Tarih öncesi insanların böyle dertleri yoktu. İnsanlık sadece son 2000 yıldan ibaret değil. Kadim çağlar dediğimiz çağlarda kadın şimdikinden çok daha özgürdür. Erkekler şimdikinden 10 kat daha adamdı. Okurken çok net görüyorsunuz. Noluyor da sonradan bu hale gelmişiz biraz hikayesi garip. Dinlere elbet ilgisi var. Ama dinden kaynaklı değil de onu uygulayanlarla alakalı sıkıntı var. Ben bu kafayı sevmiyorum, sevmeyeceğim.
@pllyna okumadım karı milleti demek çok zevkli konu kilit iyi forumlar ahahah
Tam su katılmamış ergensin
En saf cinsinden
Tarza bak 😂
@pllyna kes la karı 😎✔👍
Ne o gözlük emoji vs 😂
La mı 😂
Sokak züppeleri gibi
@pllyna yorumumu kaldrımssın orspu senı
Ama yine yazacm o oynayan cınsellk ten bahsedip oralarını sallayan. Mi namuslu de bakym
@pllyna la bunu insan okuyacak tekrar baktım da bu ne la aga hiç mi üşenmedin pü
Korkuyorum rüyanda beni görecek sabah pllyna diye uyanacaksın sen.
Yazında pllyna dışında bişey anlaşılmıyor bu arada. Gerisi harflere rastgele basmalardan ibaret.
Sen erkeksin bence? Mahalle kabadayısı gibi görüşür mü bir kadın. Böyle konuşacağına açık gezsin ben razıyım her türlü 👍
@pllyna pek anlamadım ama sonlara doğru dediklerinden biri doğruydu gel öpeyim barışalım ahahah
Tecavüzcüsünü öldüren Nevin Yıldırım başörtülüydü.
Aynen ve özgür bir ülkede isteyen istediğini giyemecekmi?
Gece yarisi yari ciplak sarhos sekilde disarda olursan skn cok olur.
👍👍
Yani erkek dur birini düşürdüm diye yaklaşmalı?
Tecavüz hiçbir şekilde savunulamaz ama şunun bilinmesi şart gerçekten insanlar çok tahrik edebiliyor bazen erkek düz bir varlık gülsen aha kesin verecek kafasında zaten e sen tamamen soyunup cilve yapar gibi bakıp gülersen o adamda maalesef hayvanlaşıyor yine tek düşüncem tecavüzün hiçbir şekilde savunulması hoş değil
Hiçbir şey tecavüzü meşru kılmaz bu anlamda söylememiştir. Erkekleri tahrik ediyor giyinmeyin anlamında söylmiştir diye düşünüyorum.
çok da sallamamak lazım söylemlerini..
boş boş konuşuyor..
Ben kapalıların daha çok evlilik dışı ilişkiye girdiğini biliyorum. Bakın düşünüyorum demiyorum , biliyorum diyorum. Olay tamamen zihniyette. Namusu bacak arasında arayanların bacak aralarına hakim olamaması ne kadar da gülünç.
Pakistan’ı görünce devamını okumama gerek kalmadı zaten. Mk geri kafalıları
B.. k yemis.. Onlara Delik olsun yeterki.. Fark etmez kapali acik..
Adam pakistanlı. Tabii ki böyle diyecek 500 yıl geriden geliyolar
Geri dedigin ülkenin nükleer gücü var. Senin laik devletinin var mi
Nükleer gücü olsa ne olmasa ne hayvandan hallice yaşamaya devam ediyolar
O senin görüşün bence de yiyip içip her zevki tadıp kimseye faydası olmayanlar hayvandan aşagı seviyede yaşiyor. Hayvanin hiç degilse bu evrende bir vazifesi var
Pakistanlının kime ne faydası var? Yolda görsen yolunu değiştirirsin
Yiyip içip her zevki tadıp vs diye batıyı kastediyosun muhtemelen. Hayvan dediklerin olmasa elektirik bile olmaz ilaç hastane elektrik makine hiçbiri olmazdı😃 açık giyiyenene tecavüz edilir mi tartışırlardı ama kesin. Nükleer gücü varmış sanki kendi icat etti. Tek taş koymayıp herşeyden şikayet
Ben batiyi degil öyle yaşayan her insani kastettim zanlarla hareket etme. Elektriği bulanın elbette insanlara faydası var. Orada kimseye faydası olmayan diyorum. Nükleer güce gelirsek nükleer güç demek bir ülkenin sana savaş açma ihtimalini en asgariye düşürmek demek. Kimse nükleer gücü olan bir ülke ile savaşa girmek istemez. Ve şu bir gerçek ki istedigim kadar iyi ekonomin olsun gelişmiş ol savunmada geride isen bir savaşa bakar senin gelişmişliğin. Yani demem o ki her şey gezip tozmak her istedigini alacak seviyede olmak değildir. Senin bir savaşta sevdiklerin ölürse bunlar sana mutluluk vermeyecektir. O hüzün hep içinde olacaktır.
Herkes bişey icat etmek zorunda değil zararı olmasın yeter. Mesela açık olanlara tecavüz etmesin, tecavüzcülüğüne bahane bulmasın. Herkes pakistanlığa fayda sağlamakla mı yükümlü? Zarar vermesin yeter işine baksın
Ayrıca pakistan geçmişten bu yana Türkiyenin yanında olmuş bir ülke. Ne demek kime ne faydası var.
Siz demiyor musunuz ki bu memlekette hayvanlara hallenen sapıklar var. Ee o zaman açık şaçık olan birini görünce o zihniyette sapık ne yapar. Dekolte giyiniyorsunuz amacınız ne. Ben söyleyim erkeklerin dikkatini çekmek. Bunu inkar etmeye hiç çalışma bu ortada. Bunu gören o sapıklar da tabiki sapıklığını yapiyor. Yani bu durum tecavüz ihtimalıni artırıyor. Ben giyerim bakmayin diyorsunuz. Tamam biz bakmayalım da o sapıklar bakmadan dururlar mı? Şu bir gerçek bu dünyada iyi insanlar olduğu kadar kötü insanlar da var. Bu yüzden tedbirli olmalı insan. Kadınların korunması için Allah tesettürü emretmiş. Çünkü kötüler var ve olmasın dememizle onlar yok olmuyor
Sapıkları engellemek yerine bütün kadınları eve kapatıp yaz günü pardesüyle gezdirelim tamam
Sapıların kim oldugunu biliyor musun? Neredeyse her insandan sapıķ diye şüphelenilebilir. Sapık herifi o pisligi yaparken zaten kimsenin görmeyecegi yerde yapiyor öyle değil mi? Tecavüze ugradıktan sonra o sapigi yakalasan ne? O olayı unutabilecek mi o mağdur? Ve birini yakaladın bitti mi yani tüm sapıkları yakalamis mi oldun. Sapıkların hepsini engellemiş mi oldun? Gayet serin pardüseler var sokaktayken giy. Evde istedigini giyersin zaten.
Kapalı olanda tecavüze uğruyor çocuklarda bebeklerde 80 yaşındaki kadında hatta erkekler hayvanlar damacana bile yani her şey zihniyette bitiyor
nickin🥰🥰
Pakistani severim ama bu yargı tam olarak doğru değil bence.
Beyni olmayanın fikri de olmasa keşke
Bunu eksileyen de bir kadın :d yazık çok yazık
Hatta 3 kadın
bunların zihniyeti çürümüş olduğu için herşeye bu şekilde bakıyorlar çokta şaşırmamak lazım pakistan , afganistan selefi örgütlerin tutsağı olmuşlar.
Beni eksileyen de aynı zihniyette olduğu için sindirememiş 😅
Ona baksan ülkenin yarisi keş Imran reis eroin e de kadınlar mi başlatıyor
Tamam dediğin bir sebep olabilir haklısın da ama her şey bu yüzden değil.
Banane ya aman isterse herkes çıplak gezsin isterse çarşafla sanki bana yararınız var
Acik giyiniyor diye bi kiz tecavuz ugramayi haketmez ama tahrik eder heleki konusmasiyla yuruyusu ile kiritan kadinlar Allah bizi onlardan korusun
Bu yorumum niye zoruna girdi bayan kezban
Bay keko
Acik giyim degil yokluk ve kizlarin sadece alfalara vermesi
Al sana bir cahil daha işte Tecavüzcülerden önce ekonomiyi düzeltte millet ülkesini terk etmesin
Uzatmadan s. ktir olup gitsinler.. çocuklar hayvanlar, bebekler ya bebekler tecavüze uğruyor bu kokuşmuş dünyada.
Onlar kimi nasıl tahrik ediyor neresini açıyor?
Yok olmadılar bu mk dünyasından.
Zihniyetsizler bunlar gizli sa. pıklar var ya
Bir müslümanın yapacağı yorum bu kadar olur. Ortadoğu işte. Mağara medeniyeti
Eğitimsizlikden ahlaksızlıktan görgüsüzlükten artıyor
Allah ın emir ve yasaklarında, insanlık için mutlak fayda vardır.
İradeniz, hangisini görmek ve yaşamak isterse...
Yani kısmen. Tahrik edici unsur teşkil ediyor. Ama tabi tecavüze yeltenen onun bunun çocuklarının zihniyeti kötü olduğu için ana neden kendileridir.
Sapıklığın giyimle ne alakası var beyinsiz