Diyanet aşı olmayanlar hakkında fetvayı verdi: Kul hakkı ihlalidir! Neler düşünüyorsunuz?

Diyanet'e katılıyorum aşı olmamak kul hakkı ihlalidir. Aşı yaptıracağım.
Diyanet'e katılmıyorum aşı olmamak kul hakkı ihlali değildir. Aşı yaptırmayacağım.
Sağlık sebebiyle aşı yaptıracağım diyanet umrumda değil.
Hiçbirisi umrumda değil aşıya karşıyım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Diyanet aşı olmayanlar hakkında fetvayı verdi: Kul hakkı ihlalidir! Neler düşünüyorsunuz?
Diyanet aşı olmayanlar hakkında fetvayı verdi: Kul hakkı ihlalidir! Neler düşünüyorsunuz?
Cevapla