AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Salgın sonu ekonomi düzelir enflasyon ve işsizlik düşerse ekonomik büyüme artarsa ederim. Bunlar olmazsa etmem çünkü bunlar olmazsa sorun salgın da değil hükümette demektir.
Bir kısım o kadar kötü durumdaki bunun vebali çok ağır.
Haram zehir zıkkım olsun burnundan fitil fitil gelsin onun yüzünden kaç milyon insan mahvoldu.
Allah’ın adaletine bırakıyorum eminim benim istediğimden daha fazlasını yaşatacaktır
Evet ediyorum en azından Ülkem önceki zamnala dan çok daha iyi bazıları istediğini diyebilirim ama şunu unutmuslar kapalı kadınları zorla başörtüsü cıkartıyorlardı ve giydiklerinize en azından Şu an saygı var
Ben daha bu yasima kadar kapali. kadinin bas ortusunu cikarildigini girmedim islamiyet yalan siylemek hirsizlik yapmak kull hakkina girmek demek degildir yasin kacta biliyorsun benim ne annemin nede ablamin badini kimse zirla acmadi irdan buradan yalan lari duyuoda kinusmayin ayni besuktasdaki okaygibi yok kadinin ustune idrar yaotilar yok bilmem ne milleti dinden siguttunuz be
Sus lan boş yapma
@priwateman ertyuıokuytretfgyhjıuhgf lan abicim kapalı kadınlar üniversiteye alınmıyorlardı sen hala benim annemin ablamın bası açılmadı diyorsun türkiyedeki tek kapalılar senin annen ablan mı
@littlebabyyy Ve askeriyeye
Başörtüsü ile geçim sıkıntısının ne alakası var kaç insan geçinemiyor diye intihar etti.
Hahahah kuş beyinli ozmn arda açlıktan öluyodunuz şimdiki haline sükret
Başörtü yasağı akp döneminde de vardı. Ben doğduğumdan beri iktidarda akp var ama ben çocukken annem derslere başörtülü giremiyordu çünkü yasaktı.
Ki üniversitelerde yasağı gizli saklı uygulamayan yerler de boğaziçi gibi beğenmediğiniz solcu (!) üniversitelerdi
Onlar böyle saygılıyken konya Selçuk üniversitesinde öğrenciler başörtülüyken hocam beni görmesin de puanımı kırmasın diye saklanıyordu.
İkisinde de okuyan birsürü tanıdık var anlatıyorlar.
He bacım her
İlk başta düzgün konuş ve edebini takın sonra tartışırız cahil.
@süleymankargı gaaaaaayet de düzgün konusuyor hanginize hakaret etti bay ileri zeka
@littlebabyyy yukarıda kuş beyinli yazması. Sence hakaret değil mi?
Hayır tabikide olanı söylüyorum
Daha iyi durumda olabilecekken neden şükredeyim. Şükretmek tamamen zenginlerin fakirleri uyutmak için uydurduğu saçmalıktan başka bir şey değil. Adam orada 89 milyon maaş alıp sarayda altın musluklarla oturuyorken burada insanlar parasızlıktan intihar ediyor ise gelip de hakkınızı helallik isteyemez.
Hak etmeyen adamlar son model araçlara binip villalarda oturuyorlar , burada ben adam akıllı bir meyve bile alamıyorken şükretmem gerekiyor halime demi
@süleymankargı kanki yalnız bunu direkt o adamla baglaman son derece saçma sanki türkiyede önceden fakirlik sorunları vs yoktu da onun yüzünden olmus gibi
Özür dilerim haklısın. Benim hatam bir cahille tartışmaya girmemeliydim. İyi günler.
@littlebabyyy knk önceki sıkıntı Kıbrıs olayı yüzünden yaşanan ambargodan kaynaklıydı. Bir de şu an ile 30 - 40 yıl öncesini karşılaştırmak ne kadar doğru.
@süleymankargı kanka yalnız ülke 20 yılda tek seritli tarla yollarından buralara geldi -ki o zamanlar düsük, tl ile neredeyse aynı degere sahip dolara ragmen fakir fukara dolu olacak kadar kötüydü bu ülke
@littlebabyyy knk şuanda da pek bir farkı yok ve şu an ambargo da yok. Ve baktığında ülke ekonomik olarak, adalet olarak vb çökmüş durumda.
@süleymankargı önceden de "adalet" yoktu
@süleymankargı kardeş ülkede dini inançlara bile saygı yoktu 20 yıl önce ırkçılık vardı etnik ayrım vardı akp ülkeye huzuru getirdi evet şu an pandemiden dolayı sıkıntılı durumdayız biraz ama inş atlatacaz kısa süre içerisinde
@Joseph00 işte bunlar onu anlamıyor bosver cahille sohepete devam etmeeeeee😌
Anlamaz nanköreler rte başımızdan gidince ülkenin döneceği hali görseler pişman olurlar
@Joseph00 knk inançlara saygı mı var ya da etnik kökenlere saygı mı var? Yaşadığım şehirde bir kiliseye müslümanlar silahlarla ve taşlarla saldırmışlar hadi bakıyım bir satanist, ateist vb rahatça müslüman olmadığını dile getirsin öldürüyorlar. Sonra Kürtlere ırkçılık yapılmıyor mu knk? Adam akpli olmadığını bile dile getiremiyor eleştirdiği an ya terorist ya da fetöcü oluyor.
@süleymankargı knk ben yarı kürt yarı türküm bu dönemdede az da olsa ırkçılık var ama 90 lara göre çok daha az dini inanca saygı evet hala tam olarak yok ama dediğim gibi 90 larda hiç yoktu
@Joseph00 knk ben şunu anlamıyorum neden kendinizi 90 lar ile kıyaslıyorsunuz. O zamanki teknoloji ve imkan ile şuanki aynı mı?
Daha seviyeli tartışmayı bilmezken, gelmişsin bana cahil diyorsun. Hayatında hiçbir şey sorgulamamış her denilene inanmış biri bana cahil diyor. Ay g... üm
Ya zigtir git ya allahın varoşuuuu
@süleymankargı o zamanki imkanlar kısıtlıysa tüm ülkelerde kısıtlıydı sadece türkiyede degil
ayrıca ne gibi bir kısıtlılık ülkeyi hastaneden ölüyü çıkarmak için bile para isteyecek kadar düsürür kendinize gelin allah askına
Bu virüs ne Amerikan başkanının ne Türkiye başkanının ne başka devlet başkanının işi sehil ki helallik olsun.
Asıl helallik isteyenler kurallara dikkat etmeyenler.
Ben hatta kurallara uymayan herkes için genel bir dava açmayı düşünmüştüm. Her ceza yiyen ise bu davanın muhatabı olacaktı resmiyette.
Hepsine temsilen 1 TL lik tazminat talebiyle açsam , kurallara uyması beni haklı çıkarır ve köşeyi donerdim
Kum tanesi kadar dahi hakkım var ise helal etmiyorum.
Büyük küçük ne hakkım varsa zehir zıkkım olsun. Ne burda ne de diğer tarafta günyüzü görmesin.
hayır hayır milyonlarca kez hayır ya ülkenin içinde geçtiniz ne helaliyi
Silivri soğuktur, öbür dünyada kararımı açıklayacağım.
Benim hakkımı yiyeni Allah biliyor. Ben hakkımı yiyene helal etmiyorum.
Hakkım haram olsun.
Hiçbir devlet yetkilisine hakkımı helal etmiyorum.
İntihar eden insanlar gözümün önünden gitmiyor...
Asla helal etmiyorum, ülkeyi perişan ettiler.
Allah' a havale ediyorum, hak ettiğinizi versin.
Hak ettiği iyiyse iyisini verir zaten eksilemedeki mantıksızlık😃
asla helal etmiyorum gitsin artık mahvettiler ülkeyi o ve onun koyunları.
Etmiyorum, etmeyeceğim.
Asla asla asla... asla
Ne kadar hakkim varsa haram zikkim olsun
Haram zehir zıkkım olsun bütün vatandaşın hakkı.
Hayır etmiyorum asla benim vergimle mültecileri suriyelileri beslediniz bir 40 milyar dolar harcadık bir daha bir 40 daha harcarız dediniz ne helal etmesi
Turistler için küpeli inekler gibi maske takacağımız için kesinlikle helal ETMİYORUM. Kendi halkını bu kadar küçük gören bir ülke yok. Adamlar rahat rahat fink atıyor bize gelince hemen ceza 😤
Memleketin anasini aglatip aglatip helallik istiyo bunlar da. Dunya siyasi tarihine "helallik usulu demokrasi" diye gececekler.
Biz etsek Allah affeder mi reis?
Sağlık çalışanı olarak hayır
Beğenmeyenler kudurabilir 😘
Hepsi haram zıkkım olsun
Devlet ne yapsın abi elinden geleni yapıyor daha iyi şartlar olsa daha iyisini yapar.
Haklısın bence millet bunu anlamıyor ekonomi ortada en falza bu kadar yapabilir full sokağa çıkma yasağı yapıp herkeze para verse 1 2 ay ekonomi batar
ya birde eksiliyorlar tövbe tövbe ne bekliyorsunuz , ben anlamadım bu ülkenin bu saçma siyasetleri bitmiyor ya
Bu ülkenin şartları gayet de var. Bizim bir Bulgaristan kadar imkanımız yok mu? Nüfusa oranla vaka sayısında rekor kırdık, toplam vaka sayısında da Hindistandan sonra ikinci olduk. Dünyada hindistan dışında bizden imkanı kötü olan ülke yok herhalde.
Bir süreç ne kadar kötü yönetilirse o kadar kötü yönettiler. Ellerine yüzlerine bulaştırdılar, bariz bu.
Nası kötü yönetti diyebiliyorsun gerçekten pes
Hayır gayet iyi yönettiler ekonomiye göre iydiiler çok ya da az da olda çabaları vardı bin lira da olda yardım yaptılar eğer ülke ekonomi iyi olması için mecbur yardım fazla yapamıyor bütün ülkeye yardım yapamaz sokağa çıkma yasağı da veremiyor sağlık yönünden de gayet iyidi bence
Sebeplerini sayıyorum sana. Korona vaka sayısında dünya ikincisiyiz diyorum. Demek ki diğer ülkeler bize göre daha iyi yönetmiş süreci.
Alakası yok diğer ülkeler boklu deynek dünya birincisi diyor devlet yasak koysa bile millet uymuyor bizim millet deli ve serbest ne yapsınlar bütün ülkede maske ve yasağa uysalar böyle olmaz bi takımda eğer teknik direktör ne kadar iyi olursa olsun takım çöp ise bi bok olmaz
Biz çok güzel yönettik bizim insanımızı biliyorsun hala daha kalkıp yönetmedi diyorsun biraz el vicdan ya adam gizliden parti yapıyor devlet buna ne yapsın 😀
Aynen öyle teknik direktör ne kadar iyi olursa olsun takın çöp ise bir bok olmaz , biz bu günleri arayacağız bunlar iyi günler hep diyorum demeye devam edeceğim
@isimsizbiri16 Sarayı geçici olarak kapatsalar günde ekstra 67 bin insana aşı yapabilirler. Bu da bir senede reşit insanların yarısının aşılanması demek. Ekonomi falan bahane. Dünyada ekonomisi tek kötü olan ülke biz değiliz, ayrıca bir korona hastasının maaliyeti aşıdan çok daha fazla.
Aynen dostum devlet ne yapsın maske ve yasağa uyanlar az durum belli bu halde bile gine ekonomi olarak birazda olsa büyüyen ülkeyiz
Takmışlar saraya , sarayla ilgili saçma sapan iddası olmayan iftiralar atılıyor arkadaşlarda inanıyor sonra karşılaştırma yapıp bana kalkıp siyaset konuşuyorlar öyle olmaz.
Bak kötü yönleri var yok demem ben burda taraf tutmuyorum.
Resmî sayıştay raporuna bakarsan sarayın günlük maliyetinin 10 milyon tl olduğunu görebilirsin. Kafamdan sallamıyorum, devletin resmi kaynağı söylüyor bunu. Devlet kendi kendine iftira atmaz herhalde.
Kardeşim öncelikle çok sözcü gazetesi felan okuma saray isterse 1000 bin lira bile gitse bir günde hakkını veriyorlar ne yapsın dandik bir evde mi kalsın eğer cumhurbaşkanı ise o mevkide olursa onu hak eder kim olmuş o önemli değil Sanki diğer ülke başkanları dışarda yaşıyor sende cumhurbaşkanı ol daha fazlasını yap bunun yerine chp heykel yerine 80 milyon aşı olurdu chp nin 600 milyon kayıplara karışmış sesi çıkan yok imam oğlu 1000 tane at öldürdü ve bakımlı at şu an bakımlı bir at sıfır arabadan pahalı vede sahte Fatih sultan mehmet tablosu aldı 70 milyona buna sesin çıkmıyor yeni makam aracı isteyen kılıçtaroğluna sesin çıkmıyor ama Hak edip milletin oyunu alıp sarayda kalınca suç haklısın tamam sensin dostum 👍👏👏👏👏
@isimsizbiri16 siyaset böyle yapılır tek taraflı değil iki tarafıda yargılayacaksın helal kardeşim 👏👏👏👏
Sağol dostum bunlar anlamaz chp ye gelince gözünü kapatır
Aynen dostum mesele CHP Akp meselesi değil memleket meselesi şu yorumu yaptım diye eksiliyorlar öyle bir Zihniyete sahip bazıları
Devlete her konuda bok atanlar belli zaten çamur at izi kalsın hadi haklı yorum yapsalar tamam ama çok boş konuşuyorlar istatistikler ortada pandemi sürecinde büyüyen ülker de Türkiye var ingiltere felan bile küçüldü ne bekliyor bunlar devlet her ay 2 3. bin tl mı versin
Tabikide çalışmadan devlet para versin istiyorlar rahatlık istiyorlar. ama bilmiyor ki devleti millet var eder devlet millettir iş olmazsa devlet nerden para getirecek 😀
Bu millete yaranılmaz
Mükemmel değillerdi tabi
Ama ellerinden geldiği kadar milleti mağdur etmemeye çalıştılar
İşin doğrusu budur
Sonuna “Ak part gençlik kollarından selam” sitede ekleseydin 😂
Çok merak ediyorsan hayatımda ak partiye oy vermedim
Ama yiğidi öldür hakkını yeme dostum ;)
Attt yalanııı nikeyim inananı 😉
Sana ne yalan söyleyeceğim ben milliyetçi adamım senin kafam basmaz buna
İnandığında mikilneyi uyumuyorsan azaba tayfa halleder o işini ;)
Asla etmiyorum, ülkeyi perişan ettiler..
Destek sağlıyor ama masallah niyeyse zenginler alıyor o yardım paralarını
Ben bir çok konuda hakkımı helal etmiyorum. Bu durum beni bağlar. İsteyen eder, isteyen etmez.
Akp düşmanı lapadula bir sorum var sana, erdoğan gittikten sonra (size göre) ondan daha beter birisi gelirse onu da eleştirip düşmanlık besler misin?
Cevap?
Allah uzun ömür versin. Ne helalliği.
Belanı versin dedim. Sansüre gel..
Bende şaşırdım bir an uzun ömür falan dedim ne :D
Yahu kafama silah dayasalar bu cümleyi kurmam.
Asla sana hakkımı helal etmiyorum
Etmiyorum etmeyeceğimde.
Asgari ücretimden kesilen vergiler zehir zıkkım olsun
Eksileyenler asgari ücretle çalışmayanlar
sayin erdogan, birakin büyük projeleri, esnaf yardimlarini, dis politikayla diger ülkelerde güc gösterisi yapmayi ve tsk da yeni silahlar sihalar yapmayi, heykel dikin biraz heykel heykel.
Ciao🦇
Hayır etmiyorum varsa zehir de olabilir.
Haram olsun!
#HelalEtmiyorum
kimse etmiyor memleketi bu kadar zor duruma soktuğu için
siz cehepeye verin oyunuzu biz akpartiye seçimlerde görüşürüz ben helal ettim
siz sevmiyorsanız bu adam doğru yolda demektir
eksileyenler Tayyip gibi taş düşsün başınıza
Hakkım varsa haram olsun.😃
Helal etmiyorum tabikide
Hayır etmiyorum
Haram olsun
Her zerresine kadar haram olsun sonuna kadar
Tekrsr düşündüm de aslında haksızlık yapmışım biraz iyi niyetli düşünmüşüm hakkında sadece haram olmakla kalmasın en acılı hayatı bu kadar kötüsünü yaşayabilir mi bir insan sorusunun cevabı olabilecek ve asla daha fazlasını bir başkasının yaşamayacağı hayatı yaşamadını diliyorum
Şimdi haksızlık etmiyorum tamamdır
Helal etmiyeeem aafgsgssgsggs.
Etmiyorum. Etmiyeceğim😡.
Etmiyorum
Hakkımı helal etmiyorum.
Aman uzak dursun sülük gibi emdi gözüne dizine
Kesinlikle etmiyorum
Etmiyorum etmem de
Nooo
Etmiyorum
Hayır helal etmiyorum.
Etmiyorum, edene de etmiyorum
Bişey denicem şimdi Silivri sıkıntılı olur 😁
Allahın rızası için hakkımı helal ediyorum
Allah sonumuzu hayretsin
Şaka mıskn ya ne helal etmesi insanlar parasızlıktan intihar ediyor
Şükretmeyi bilmeyene birşey yapamam
bu beyinsizlere her şey müstehak
Millet açlıktan ölüyor işsizlik yok şükredelim diyo saka gibi kdjdksksks beyinsiz misiniz?
*işsizlik var dicektim beninde tepem atti
@bowie321 senin anlama problemin mi var 😂
@Simurg_4 gorud sahibine dedim demis ya sukretmeyi bilmeyene birsey yapamam
@bowie321 kimleri kasteddigini anlamadığını düşünüyorum
Helal etmiyorum
asla helal etmiyorum...
Biri beni silksin artık! Çıvdıvcamm!