Ulan Adıyaman 3 gün yardım gelmedi herkes donarak öldü hiçbir şey kalmadı memleketimde

Hala Adıyaman 2. Planda ne haberlerde adam akıllı gösteriliyor ne bir şey
Ulan Adıyaman 3 gün yardım gelmedi herkes donarak öldü hiçbir şey kalmadı memleketimde

Hala Adıyaman 2. Planda ne haberlerde adam akıllı gösteriliyor ne bir şey
Sen Kızılayın suriyelilere bedava verip bize ise parayla çadır satmasını eleştirmek için toplanıp bildiri okumaya sokağa çık bak anında nasılda binlerce polis falan geliyor ama depremde 3 gün kimse gelmedi. Hiç kimse hakkını helal etmez ve tüm deprem bölgesinde ölen benim tahminim en az 250 bin insan var çünkü yıkılan toplam 84 bin bina var, ölüler zaten haklarını helal edemez onların hakkı ne olacak?
Tiksiniyorum bunlardan
Bu zaten bozuk
Biri çıkıyor yollar bozuktu ulaşamadık diyor, diğeri yollarımız güzel olduğu için anında müdahale ettik diyor. Birbirlerinden habersiz yalanlar uydurup duruyorlar bakalım. Her olayda olduğu gibi kendileri hariç herkes suçlu, Allah'ı bile suçladılar bunlar. Midem bulanıyor artık...
Bitmiyorlar
Bitmiyorlar ne zaman gidecek bunlar
Doğru dürüst bir muhalefet çıksa gidecekler de işte..
İnce'den ümitliyim.
Cevap
5Cevap
etmem
Benim hakkım haram zıkkım olsun Erdoğan'ı ve onu hala destekleyenlere de Allah bu dünyada iki yakalarını bir araya getirmesin🙏
Amin
Çok sıktı bu ve ortağı. Emekli olmalı artık
Keşke gitse
Siz yetişemediğiniz için ölenler nasıl helal edecek?
Yaşıyor olsalar ederler miydi?
Hepsi çoğunluk donarak öldü
Bu bir savunma değil.
Ben de adıyaman da okudum adıyamanın neresinden
Altınşehir
Altınşehir en güzel yeri çarşısı da güzel üniversite var orada
E yani smfkc
Yani özledim adıyamanı
Bende özledim
Sen uzaktasın o zaman adıyamandan
Yoo adıyaandayım
Anladım
Helal olsun reis. Sonuna kadar yanındayız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?