Tuğba Ekinci, "Geçinemiyoruz" diyen ünlüler için Recep Tayyip Erdoğan'dan özür diledi.
Şarkıcı Tuğba Ekinci, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda çalışamadıkları için tepki gösteren müzisyenlere gönderme yaparak "Dünyanın en karizmatik Cumhurbaşkanı sizden müzisyenlerin tavrı adına özür diliyorum" dedi. Her fırsatta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a sevgisini gösteren şarkıcı Tuğba Ekinci, sosyal medya hesabından paylaşım yaparak çalışamadıkları için tepki gösteren müzisyenler adına özür diledi."MESLEKTAŞLARIM ADAM GİBİ TELAFFUZU ÖĞRENEMEDİ"Yeni normalleşme tedbirleri kapsamında konserlere izin verilmeyince birçok ünlü isim sosyal medya hesaplarından tepki göstererek "Geçinemiyoruz" diye isyan etti. Ünlü isimlerin tepkilerinden rahatsız olan Ekinci ise Instagram hesabından
Pandemi sürecinde sıkıntı çeken sanatçılarımız elbette var ancak bu sanatçılar daha çok göz önünde olmayan amatörce sanatını icra eden ve ünlenmemiş sanatçılarımız. Örnek vermek gerekirse düğünlerde sahne alan, barlarda gece kulüplerinde çalışan müzisyenlerimiz, eğlence sektöründe çalışanlar, tiyatro sanatçıları vb. Diğerleri için sorun yok elbette ama nedense sanatçı dendiği zaman insanların aklına direk ünlenmiş sanatçılar geliyor ve en çokta onlar yaygara koparıyor. Gerçekten güçlük çeken sanatçılarımız seslerini duyuramıyor bile.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Tek kelimeyle yalakalık.. Başka birşey değil.. Bir ara Hatice Yıldız Menekşe, namı diğer (M. Ersoy) ile bu konuda tartıştım.. İnstagram hesabından, erdoğanla samimi sıkı fıkı bir resim paylaşıp, erdoğanın doğum gününü tebrik etti.. Tebrikin altına ise ise bir dünya övgü dolu sözler.. Bende "Siz sanatçısınız, siyasi bir kimliğe olan yakınlığınızdan dolayı değil, sanatçı kimliğinizden dolayı seven kitleniz var, bu övgü dolu sözler size yakışmadı" dedim.. Sonra kıyamet koptu.. Basın yayın danışmanı olduğunu öne süren bir bayan, akabinde de ersoy, savunmaya geçti ve dedi ki "erdğ ve ailesi, benim ailem gibidir, onların dediğinden asla çıkmam, bunu kabul etmeyen, çekemeyen varsa hesap takibimden çıksın" dedi.. Daha sonra ne oldu biliyor musun? Onbinlerce kişi, benim gibi eleştirdi ve hesabı takip etmekten vazgeçti.. Şimdi mi? Geçen aklıma geldi bir bakayım, dedim :D O erdğ lı resmi bulamadım, bir çok da Atatürk resmi paylaşmış.. E bu şimdi ne? Yalakalık, kaypaklık, başka birşey değil..
1
5 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Ya benim ailemde de ünlü var.. Bir ara Ülkemizce tanınan ünlü birine ticari olarak danışmanlık danışmanlık verdim.. Ama ben inan böyle birşey görmedim.. Dur kimliğimi gizleyim.. :D Bir de bu insanlarla ve ifade vermekle falan uğraşmak istemem 😂
Argoda bir laf vardır milletin s1k1n1 görmeyen en büyük benimki zanneder diye bir yönden olay buna kayıyor kazandıkları paranın haddi hesabı yok dudak uçuklatacak cinsten sahne başına kaldırdıkları paraya 3 aile toplansa yıllık kazandığı etmez şu anki iktidarın amacı zengini daha da zengin etmek olduğu için bunların tuzu kuru bırak kolay geçinmeyi geçinebilen adam sayısı bile Afrika Cumhuriyetindeki gibi nerdeyse maddi yönden insinler alt tabakalara 2 saatte harcadıkları ve dokunmayan paralarla ay sonunu getirsinler o zaman bu kadar övgü yağdırabiliyor mu ama objektif bakarsak bu da ekmeğinin peşinde bulur yakında yeni para kapısı.
Her kesimde sıkıntı var, sanatçılar da sanatını icra edemediklerini için var. Bazı sanatçılar önceden daha çok kazandığı için, şimdi kazanma hakkı yokmuş gibi tavır yanlış. Her sanatçı da uber para kazanmıyor. Misal bunların orkestrası var, onlar da evine ekmek götürmek zorunda. Tuğba Ekinci de yolunu akp ye yaranmakta bulmuş, değeri de gözümüzde o kadar olur.
Sanatçıların, karnı asla doymaz. Hep daha fazlasını isterler. Az gezin, yurt dışına az çıkın, milyon dolarlık arabalara binmeyin, kirası düşük yerlerde oturun, yat-kat gezilerine çıkmayın...
Haa mesele özür dilemek meselesiyle cbye yalakalık yapmış. Başka bir şey değil.
Tuğba hanım hafta sonları roberto carlosun evine kahvaltıya da gidiyor ertesi sabaha kadar sabahlıyormudur acaba merak ettim doğrusu, hayır yani yanlış anlaşılmasın roberto carlosu da çok seviyordu. First Lady duymasın malamat eder😄
tuğba ekinci tam bir akp yalakası 2019 yerel seçimlerinde ibrahim tatlıses orhan gencebay hülya avşar ali şan hakan ural akp lehine propaganda yapmışlardı ama akpliler ekrem imamoğlu lehine propadanda yapanlara tepki göstermişti bunların çabaları boşuna akp kaybedecek ben gençlerden ümitliyim
Inanirmisin hiç bir haberi izlemiyorum savaş olursa kulaktan duyacağım orta çağda yaşıyor gibiyim her türlü teknolojik ürün olsada elimde o beyin yok artık