Diyanet Başkanı Ali Erbaş "Elhamdülillah bayram namazımızı camilerimizde kılacağız"dedi. Biz boşuna mı evdeyiz şimdi? (Sayfa 2)

Diyanet Başkanı Ali Erbaş "Elhamdülillah bayram namazımızı camilerimizde kılacağız"dedi. Biz boşuna mı evdeyiz şimdi?
Cevapla