AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
Tek iradeye herkes evet dediğine göre artık kimse itiraz edemez dimi...
2023 tek temennimiz. Dışarıdan görenler süper lüks yaşıyoruz sanmaya devam etsin.
Bence RTE nin ülkeyi iyi yönettiğini düşünmüyorum ve 2023 seçimlerinde oyumu hak eden birisine vereceğim.
Keşke bende girdiğim gibi çıkabilseydim.
Şu ülkeden çıkmak istiyorum artık. Girdiğim gibi çıkmalıyım.
Onlar için girmek, girdikleri gibi çıkmak çok kolaydır. İnsanların hakkına girerler, vebaline girerler...
Yakında Boğazlar anlaşmasını red ediyorum demesini bekliyorum.
Sonra olacakları sinema da flm izler gibi izleriz.
Üslübü ne zaman iyi oldu ki şehide kelle diyen adamın babasının çiftliği oldu ülke
diger avrupa ulkeleride uygulamamis ne afra tafra bu mkisteyen isteidgi gibi ziskisiyo zaten karisan eden mi var
Ağzına sağlık 😄
Adam reis mk dünyayı takmıyor bizi mi takacak djdjdj
Sen sertlik görmemişsin başkan o zaman. Yani boşuna olayı abartmayın.
Bu konuşmasında üslup bozukluğu görmedim, kodu mu oturturuz dediğini hiç duymadın galiba :)
Yahu çiftlik yönetiyor sanki. Devlet yönetmek ciddiyet ister, temkinli düşünerek hareket etmek gerekir. Ağzından çıkan her kelimeye dikkat etmek zorundasın. Bazen tek kelime her şeyi kötü etkileyebilir. Devlet böyle atışmacı kavgacı ağızla yönetilmez!
Evet, sert olmalıdır. Sert olduğu hâlde insanların laubali davranışları arttı. Yumuşak olsa başta kalamaz hiç bir cumhurbaşkanı. Bu yüzden sert, ve kararlı olunmalıdır.
Çiftçiye ananı da al git diyen biri için bu üslup son derece normal
Takıldığım konu sözleşmeden çıkmasından öte ben yaptım oldu icraatları
Niye çıkmaya çalışıyorsun ki başkanım? Hem kadını koruyacağız diyorsun hem kadını koruyan sözleşmeyi fesih ediyorsun? Bu ne yaman çelişki? Adalet diyorsun adaleti sadece partinizin adı yapıyorsunuz bu ne yaman çelişki başkanım?
Bu sözleşme olayı canımı çok sıktı. Ama elden bişey gelmiyor. bence üzerindeki baskıdan dolayı demiş olabilir
Hayır olmamalı. Kimse döneklikten hoşlanmaz artı uluslararası politikada çok çirkin gözükür. Ulus içi kutuplaşmayi da derinleştirir. Zaten yıllardır tek yaptıkları da buydu.
keşke makamında da aynı kararlılığı görebilseydik be. bir girdi çıkmayı bilmiyor sayın cumhurbaşkanımız :D
Kabadayılıkla devlet idare edeceğini sananların sonu hep hüsran olmuştur.
ülke ülkelikten çıktı bizler daha yatıyoruz derin bir uykuda dahada dünya lideri var diyen var gerçekten yazık ve böyle insanlarada müstahak DÜNYA BİZİ KISKANIYOR
Cumhurbaşkanımız alem , ergenlik tavırlarından daha çıkamamış daha büyümemiş
İşine geldim mi "halkın iradesi"
İşine gelmedim mi "yaptım oldu."
akpli oldugumdan degil ama, bence boyle olmali.. o makama kim gelirse gelsin dogal olmali, yapmacik olmamali.. genç biriyken kufurlu konuşmamismidir s3nce.. hatta bir cumhurbaskani lan bile diye bilmeli... bu arada artik yeter baskasi gelsin bunun yerine
bu adamı bu hale getirenler biziz bu halkın oyları üzücü olan halkın yönetememesi güya cumhuriyet halkın kendi kendini yönetmesiydi :(
Hiç bir zaman insanlara saygısı yoktu yine yok. Hiç sasirmadim
Erdoğan hep dik başlı. Bir lider böyle olmalı ancak halkının düşüncesini umursamayan birisi lider olmalı mı tartışılır.
Gündemi ve kamuoyunu, oyalamaktan başka bir şey kalmadı
Bir şey demek istemiyorum umarım bir an önce ülkemiz için hayırlısı olur özellikle 2023’te
Adam her türlü yetkiye sahip yapacak bir şeyiniz yok
Her hareketinden ve sözünden bilgelik , nezaket ve ilham fışkırıyor skldjfskj. Çok çokomelli bir insan gerçekten :D
artık üslubunu önemsemiyorum, o hale getirdi bizi..
Icimizden gecerler bu kadar uslupsuz konusursan yabanci ulke hakkinda.
41 ulke imzasi var
Cikamazsin icinden gecerler
Çıksınlar destek verenlerde yarın cocukları kız akrabaları siddede tecavuze ugrarsa oturup alkislasinlsr
chpliler alkisliyo zaten kendileri tecavuz ediyolar
@nzkzmsnsn hepsi ayni bence
"Atılan adımlar yasal" sözü doğrudur. Fakat " girdiğimiz gibi çıkarız, bu kadar basit" sözü yanlış bir ve aynı zamanda bir cumhurbaşkanına yakışmayacak tavırdır.
Ülkenin cumhurbaşkanı diyor bunu. Oyun mu sanıyorlar bunlar kadın haklarını. Canımız sıkıldı sözleşmeden çıkalım canımız istedi sözleşmeye girelim.
Çok net cevabını vermiş.
"Girdiğimiz gibi çıkarız"
Bence adam gibi adam. Lider gibi lider. Putin e bakın. Diğer büyük liderlere bakın. Amerikan başkanlarına bakın. Elbette biraz sert olması şart
Kesinlikle sana katılıyorum
Böyle bir cumhurbaşkanı olmamalı, bu adam erkek olduğu için kendini şanslı sayanlardan nefret ediyorum kendisinden.
Bir şey derdimde daha çok gencim
Silivri bu mevsimde soğuk olur 😂
Aga senin kizinda hazirlayanlar arasinda degil miydi? Bi adim atiyosun sonra geri cekiliyosun hani demokrasi derler adama yaa oofff
Zorla Cehape ye oy verdirecek
cehape ye ne olmuş?
her siyasi hata yapar...
sırf bir hata yüzünden demediğiniz şey kalmadı ( genel diyorum üstünüze alınmayın )
Kime ayol? Chp den mi bahsediyosun? Ironi yapiyorum ben 😅 cumhurbaskani surekli cehape dedigi icin dedim
😅😅neyse tamaammm
.
Evet.
Mahalle muhtarı değil.
Cumhurbaşkanı..
.
üslubunda kötü birşey yok devlet başkanı olarak girdiği sözleşmeden istediği gibide çıkabilir böyle bir yasal hakkı var sonuçta..
Gayet doğru. Ne var bunda... girer de çikar da reisimiz.
Bi ara sanada bi girip çıksın o zaman
Abla sanırım akraban mülakata girecek anlıyorum seni
@SeVeNaDaMmM bana değil de sana her gün girip çıkıyor herhalde
www.google.com.tr/.../
Git IQ testi yaptır bu maymununkinden fazla çıkarsa bende en adi p*zevengim
Erdogan dediyse no problem
beyni olmayanlara laf anlatmayın boşverin benim bir arkadasımda el altında 5 bin lira yardım alıyor her ay belediyeden yatıp kalkıp erdogan diyor... bunlar erdoganın mazoşist köleleri olmuş bildiğin ortaçağ kafası işte..
Olm benim gorusumde demek istedigim mk erdogani yapinca hic bi problem yok digerleri yapinca var anlamayan andavallilar atliyor hemen goruse
Hahahaha
Yaptığı Çok az şeyi beğeniyorum Sözleşme olayıda öyle oldu.
Koyun diyecek Varsa Bacısına Kayarım Adam Olsun.
Şimdiye kadar esnek davrandığı hata bu konuda. Ağzına sağlık.
2 soru, 2 cevap. Erdoğan böyle, Cumhurunbaşı asla🙏👍
Ee doğru diyor isterse yine imzalar. %50 1 oyu aldı adam ve destekleniyor bu tavırları.
İstanbul sözleşmesinin içine 2 3 tane güzel madde yerleştirdiler göz boyamak için, geri kalanı bir halt etmez şeyler bu ülke için uygun olmayan şeyler, yapılması gerekilen yapıldı.
Evet aynen böyle olması gerekiyor
Aslan Erdoğan
ses çıkaran var mı? yok. çıkarsan da tayfası tarafından linç yiyorsun. istediklerini yapıyolar böyle olunca.
Ülke değil olmuş muz cumhuriyeti. Deneme yanılma ile ülke yönetiliyor 😂😂
Kime ne şekilde konşacağını bilen birisi. Demek ki '' Andaval'' ların anlayacağı şekilde konuşmuş.
Evet eğer pasif kalırsa diğer ülkeler her istediğini yaptırır
hakkıdır yapar, oy verdiniz ve yapacak, vermeseydiniz.
Ona oy verenlerin bu söyledikleriyle derdi yok zaten. Burada sinirlenen biziz ve oy vermedik.
@KozalaklıPizza işte yapacak bir şey yok o yüzden, koltuğu kapmış, yetkiyi de arttırmış, ne isterse yapar, tek yapabileceğimiz şey dua etmek :D
iyikide verdim
Evet
Bu kadar basit
Yanlışın neresinden dönersen kardır
Kendi kitlesine göre gayet normal ne bekliyorsun
allahım kanser olucam allahım sen sabır ver🤲🏻🙏🏻🧕🏻🕋
ne var uslubunda. her dedigine bi kulp bulma cabasi