Erdoğan "İstanbul Sözleşmesi'nden girdiğimiz gibi çıkarız, bu kadar basit" dedi. Cumhurbaşkanının üslubu böyle mi olmalı? (Sayfa 2)

Erdoğan "İstanbul Sözleşmesi'nden girdiğimiz gibi çıkarız, bu kadar basit" dedi. Cumhurbaşkanının üslubu böyle mi olmalı?
Cevapla