AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Acı çekmektense fişi çekmek en mantıklısı
Türkiyede de olmalı kesinlikle
nolur Türkiye'de de yasal olsun
Türkiyede katillere ve her türlü şiddet uygulayana yapılmalı
Bence gerekli. Bari ölürken mutlu ölelim demi
Sence profilimdeki erkeklerden hangisi daha fazla fake gibi duruyor?
Bende böyle düşünüyorum
Çaresiz Bi hastalığa kapılmışsa daha fazla acı cekrirmek hem çekene hem yakınlarına zarar Ben ce gelmeli
Keşke burda da yasallaşsa da yaşamayı sevmeyen kan emici p*çleri daha fazla görmesek
Olà,
Biz kimsenin ölümüne karar veremeyiz. Yasallaşmamalı.
Sen vermeyeceksin zaten. Bireye bu hakkı tanaycaksın. O, bunu isterse yapacak. Kimsenin yaşamına karar veremeyiz.
Bu durumda yine bir insanoğlu karat vermiş oluyor. ☺️
Birey eyleminde özgürdür. Ötenazi isteyen bir birey bu yapmalıdır. Neden bu kadar gelenekçi düşünüyoruz anlamıyorum. Ben farklı düşündüm, ama sistem illa ki ne istiyorsa onu dayatmaya istekli.
Zaten siz değil ölmek isteyen kişi vermiş oluyor :)
Evet olmali herkes her boku yapiyo bi canimiza kiymak istemek suc..
Sorunun başlığı "Yasal olan katillik hakkında ne düşünüyorsunuz?"
olmalı yani ama belli durumlarda kişinin isteği üzerine olmalı
Yanlış bir ülkede yanlış bir karar alınmış yine
Neden böyle düşünüyorsun?
İspanyada yaşlanmalıyım.
Ötenazi caiz değildir. İntihardan farkı yoktur.
idam yasallassa daha iyi
Kesinlikle gelmeli ötenazi haktır bence.
Türkiye de olmasın nüfusun %25 ötenazi yaptırır
Yaptırmıyo da noluyo. Ötanazi yaptırıp kimseye zarar vermeden ölmek yerine başkalarına da zarar verip ölüyor ya da öldürüyor.
Tamam sakin ol sana bişey demedim sen yaptırabilirsin
dün üst komuşumuz öldü. Adam bağırsak kanserinden. 1 hafta boyunca inledi 3 hafta uyutuldu. Dün ölmüş. adam 1,5-2 ay rezillik çekti ölücem diye.28 yaşında eşi var 40 yaşında gibi gözüküyor. Çevresi 2 ay boyunca beraber cehennemi yaşadı boşuna.
Kesinlikle olmalı.
Biz de de yasallaşmalı.
Türkiye'de yasal olsa ülkede insan kalmaz
Türkiye de olsa yine bambaşka kullanılırdı.
Kişinin kendi rızasıyla olursa olabilir belki
Allah tan ümit kesilmez diyorum zor bir imtihan
Bence kişinin ailesi kararı vermeli.
Can çıkmadıkça ümit kesilmez
Allah'ın emaneti ni doğal yoldan iade etmek lazim
Hayır yasallaşmamalı toplumumuz aykırı bişi
Bizim kültürümüzde bir ülke için çok zor ya
%100 destekliyorum
Türkiyedede olmalı
Allah'ın verdiği canı sadece Allah alabilir
Sence profilimdeki erkeklerden hangisi daha fazla fake gibi duruyor?
Bu canı tanrıdan ben istemedim yaşamayı ben seçmedim ama ölmeyi ben seçebilirim. ayrıca yaşamak ya da ölmek insanın seçimidir tanrının değil.
Ne diyorsun sen be resmen dinden çıkmak üzeresin kendine gel
@Eceblk Dine inandığımı kim söyledi? saçma bir tanrıya inanmıyorum ben ayrıca insanlara karışmamalısın bence
@Barış_LonelyForever Ben dogru bulmuyorum. Ki şöyle şeyler de oluyor. Doktor ömür biciyor. Hasta iyileşiyor. Haberlerde bir sürü görebilirsin bu şekilde yani ölecek denen bile iyilesebiliyor. Bugün çok acı çeken yarın iyilesebiliyor.
Senin düşüncen saygı duyarım sadece, ama ölmek ya da yaşamak kişinin kendi tercihidir. yani bir insan mutsuzsa acı çekiyorsa ötenazi Şansı olmalı yani ölümü seçebilmeli.
günahı da sevabı da onun..
serbest olmalı..
isabetli karar.
Allahın verdiği canı bir tek Allah alabilir
Bu canı tanrıdan ben istemedim yaşamayı ben seçmedim ama ölmeyi ben seçebilirim. ayrıca yaşamak ya da ölmek insanın seçimidir tanrının değil.
Senin inancın farklı olabilir. Ben sana ne kadar anlatsam da sen yine nasıl anlamak istersen öyle anlayacaksın. O yüzden bunun gerçekliğini ahirette mahşer gününde öğreneceksin
Sorgulamadığınız ve her şeye inandığınız için ben ne kadar bilimsel olarak tanrının olmadığını söylesem de sen yine kendi inancına inanmaya devam edeceksin. o yüzden öldükten sonra yok olduğunuzda siz öğreneceksiniz.
Geliyor, zombiler geliyor... Az kaldı
olsun
Yasal olması lazım.
Çok oyunlar döner
Benimde aklıma ilk bu olasılık geldi. biri canını mı sıktı sen de onun canını sık suyu çıksın ötenazi olsun adi
Hemen oraya yerleşiyim oyleyse
Güzel birşey
Bence olmalı
doğru bir karar.
Olmalı
olmamalı
türkiye tersine gider
Yasal olmalı.
Bence yasal olmamalı
Tabi kide
bence çok doğru bir karar destekliyorum...
Hemen yapalım
Ötenazi ne demek
Birinin yaşamının dayanilamayacak durumda olması halinde acısız olarak hayatına son verilmesi
E zaten iyileşmek için parası olmayanlara yapılıyor bu
Ama yasal değildi simdi yasal oldu
Değişen bişey olmayacak zaten olan bişeyi yasal yapmışlar
Bende isterim bende bendeee
Lazım kesinlikle gerekli bir sey ve secim o kadar.
seçmen kalmaz kendine oy verir ampul
Doğru bir karar.
Mantıklı
Yanlis karar
Bence evet
Umrumda değil.
kesinlikle olmalı
ağır hastalara bile yapılmamalı
Bunu acı çekmeyen anlamaz günah falan diyeceksiniz ama herkes inançlı olacak diye bir durum yok bunu yıllarca acısız ağrısız ve ilaçsız 1 saat bile geçirmemiş birisi olaraktan diyorum intihar etmeye cesaretim yoktu ya ölmezsem ve daha bağımlı olursam diye ama hergün ölmek için dua ederdim hala yaşıyorum ama artık ağrım yok şükür ki
yok hayır günah falan olduğu için demedim çevremde 3 kişiye artık yaşamaz ölümünü bekleyin demişti doktorlar şimdi üçüde gayet iyi hastalıklarını atlattılar zamanın ne göstereceği belli olmaz belki iyileşme şansları alınacak ellerindden
geçmiş olsun
Zaten onlara yapılan bişi değil bu şöyle düşünün kişi çok ağrı çekiyor ve kesin ölecek kanser gibi onlarda bile bir sürü doktora gidiyor öyle alıyorlar ancak