AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
138Cevap
keşke aynı şeyleri ona da yaşatabilsek.
şaşırmadım devamı da gelecek.
idam cezası gelsin artık ya
Dünya gerçekten yaşanılmaz bir yer haline geldi.
Aynen canim
Bıktım artık bu insanlardan
Bu olay gerçekse o adam öldürülmeli
İdam gelmesi şart
Çok kötü ya
Kanım dondu ya
Piyasa o. c ile dolu adalet sistemi yok.
Çok üzüldüm 😭 yazıklar olsun bu mahluklara
İnsan olmaktan tiksindirdiniz be yeter artık!
Düşünürsem eğer ağlarım.
Ohaaaa
Adaletin bu mu dünya?
Yeter artık be
Korkunç.
Kiz kormu olmus anlamadim
Binmeseydi
Kısasa kısas lazım
Adaletin olmadığını biliyoruz artık, şaşırmıyorum
Yasa yok.
Nicin birakilmis
Ne desek boş
Yuh yani adalet insanlık kalmamış
İdam gelsin
buna insan bile denmez
Şeriat şart!
İnsanlar şeriatı irandaki gibi kadınları işlerine geldikçe taşlamak sandığı için gelmez
Şeriat gelmedikçe bu adalet sistemi ile tecavüzcüler bırakın ceza almayı elini kolunu sallayarak dışarıda gezerek daha da cesaret kazanacaklar.
şeriat değil aptal kafa, hakiki adalet ve medeniyet şart. bak finlandiya'da şeriat mı var? tıkır tıkır işliyo her şey. suudi arabistanda ise kadınlar daha yeni yeni araba kullanma hakkını alıyo. bi kadın olarak şeriat şart derken hiç mi gururun kırılmıyo? 21. yüzyıla gelmişiz şeriat diyo örümcek kafalı
Gizli üye şeriat gelse kimsenin hakkıyla şeriata uyacağını düşünmüyorum şeriat kadınların tüm özgürlüklerini elinden alır.
Nesrin Kazancı, medeni insanlar olarak burada birşey tartışıyoruz hangi dağın başından geldin de tartışmak ve konuşmak yerine hakarete yöneliyorsun? Hem özgürlükten bahsediyorsunuz hemde ben özgürce fikrimi dile getirince hadsizce hakaret ediyorsunuz. Buradan çıkarılacak iki sonuç var. Ya derdiniz özgürlük hak hukuk adalet değil ya da bunu yalnızca kendiniz için istiyorsunuz. Acıdım size. Hakaret etmiycem. Yazık.
Nesrin Kazancı, medeni insanlar olarak burada birşey tartışıyoruz hangi dağın başından geldin de tartışmak ve konuşmak yerine hakarete yöneliyorsun? Hem özgürlükten bahsediyorsunuz hemde ben özgürce fikrimi dile getirince hadsizce hakaret ediyorsunuz. Buradan çıkarılacak iki sonuç var. Ya derdiniz özgürlük hak hukuk adalet değil ya da bunu yalnızca kendiniz için istiyorsunuz. Acıdım size. Hakaret etmiycem. Yazık. @nesrin_kazancı
Gizli üye kesinlikle haklısın
Teşekkür ederim yakışıklıvefarklı. Ayrıca seni tebrik ediyorum medeni bir şekilde davrandığın için.
Yanlış düşüncede olduğunu düşündüğüm birine hakaret ederek nasıl dogruyu gösterebilirim ki?
Açık bir kadın olarak şunları söyleyebilirim. Erkek ve kadın aynı fıtratlara sahip değiller. Kadınlar yaratılış gereği nazik bir yapıya sahip olduğu için korunmaya muhtaçlar. Bunun içinde erkekler yaratılmış. Erkek ve kadınlar birbirine eş olarak yaratılmış, birbirinin eksiklerini kapatıyorlar. Art niyetli insanlar her zaman vardı ve olmaya devam edecek, ben şeriatın kadının haklarını özgürlüklerini kısıtladığını değil canını ve ırzını yani en büyük haklarını koruduğunu düşünüyorum.
Benim gibi düşünmek zorunda değilsiniz.
Teşekkür ederim yakışıklıvefarklı. Medeniyetten payını almışsın.
Şeriat kötü demiyorum , allahın koyduğu kanunlara kötü diyemem şayet şeriat olsaydı bu kadar suç olmazdı bu kadar kötülük olmazdı ama biz sözde müslümanlar, türkiye şeraita ayak uyduramaz diye düşünüyorum.
Bende bu konuda sana katılıyorum.
Bağlaç olan -de eki ayrı yazılır cahil arkadaşım.
Teşekkür ederim reis iyi geceler
Önce bu basit ayrımı yapmayı öğren, sonra gel burada istediğin kadar öt.
Nesrin kanka haksızsın haksızlığını kabul et ve özür dile😂😂
@yakışıklıvefarkli Haksız değilim a mq dibine kadar haklıyım. Madem bu kadar şeriat meraklısısınız s*ktir olup Arabistan'a gidin. Çünkü Türkiye'de bu saatten sonra böyle bir saçmalığın mümkün olmadığını her aklı başında ve belli bir genel kültür skalasına ulaşmış herkes bilir.
Her neyse cahillere tahammülüm yok. Bildirimleri kapatıyorum. Size küçücük beyinleriz ile hayatta mutluluklar ve bol şans diliyorum. Şansa ihtiyacınız olacak bu kafalarla... İyi geceler.
Bende senden farklı bişey demedim ama illa konuşturacaksın beni sen pekâlâ cahil dedin az önce arkadaşa cahillik da de ekini ayırmakla olmaz saygısızca fütürsüzce konuşarak düşünerek okumadan karşısındakine saldırarak olur o yüzden birine saldırmadan önce iyice oku veya düşün belli ki aile terbiyeni tam anlamıyla alamamışsın türkiye de saçmalık dediğin o şeriatın mümkün olamayacağı gibi seninde bundan sonra cehaletinden kurtulamayacağın saygılı bir birey olamayacağını bize uslubunla gösterdin...
Bu konuda haklı çıkamayınca Dil ve Anlatım dersine kaydın ama o konuda haklısın 😂 Neyse zoruna gitti kaç bakalım. Hatta git yorganın altında ağla bence. 😊
Engeli bas ben öyle yaptım
Malesef bu ülkede tartışamaz hale geldik. Hemen kavga hemen kavga.
Haklısın böyleleri için engelle butonu koymuşlar. 😊
Aynen öyle iğrenç insan bu iğrendim bu insan dan cehaletinde boğulur bunlar karakteri oturmaz bu tür insanların hep aynı kalırlar 7sinde neyse 70inde de o bunlar
Evet bundan çok var aynı tuğla fabrikasından çıkmış gibiler hepsi aynı
Aynen öyle neyse konuşmaya bile degmez bunlar
İyi gecelerin olsun
İyi geceler bayım
Hukukkkkkkkk
Pislik ya
Yok artık.
Daha neler duyacaz
Korkunç ya😕😕😕