Yav benim anlamadığım zaten ilk etapta sağlıkçıların aşılanacağı belli idi. Bakan bir de çok şaşırmış gibi rekora imza attık 300 bin kişiyi aşılayarak diyor. Dünden belli iken bu sayı bunun neyine şaşırıyor bunu anlamadım gitti.
Ası gelse niye gelmiyor gelse göstermelik, incelese niye geç yapılıyor incelemese niye incelemiyor bakanın yerinde olsam s. kerim sizin yapacağınız işi ne b. k yerseniz yiyin derdim. Adamın milyar dolarlık şirketi var g. tundeki b. ku silemeyenlere dert anlatmaya calisiyor
Ben bunların kandırdıklarından daha salak olduğunu düşünüyorum çünkü akıllı olsalar biz farketmezdik bunların yüzsüzlüğünü :D Akıllı adam bunların yaptığını yapmaz la hiç bir zaman :D