Korona virüsün aşısı bulundu bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Rusya lideri Vlademir putin tarafından sevindirici bir haber geldi korona virüs aşısını bulduğunu kızının üstünde denediğini ve seri üretime geçeceklerini açıkladı siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aşı olacak mısınız?
Korona virüs bitecek mi?
Ve bu aşıyı ne kadar sağlıklı buluyorsunuz?
Korona virüsün aşısı bulundu bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla