İstanbul Esenler'de yoldan geçenlerden ağlayarak borç para isteyen adamı gördünüz mü? Ne düşünüyorsunuz?

Hiçbir partiye mensup değilim yanlış yapanı eleştirir doğru yapanı takdir ederim hükümetin bir çok faaliyetini de takdir etmiş birisiyim ama geçen gün meydana gelen eve ekmek götüremiyoruz diyen adama paket çay vedip evine yollanması artık bardağı taşıran damla oldu benim için. Bir adam hamile karısına bakabilmek için sokakta önüne gelenden borç istiyorsa artık bittiğimiz noktadayız demektir.

Bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
İstanbul Esenler'de yoldan geçenlerden ağlayarak borç para isteyen adamı gördünüz mü? Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla