Hepsini okuyun ve silahlanma hakkında neden haklı olduğumu anlayın!
Bursa'da, geçen yıl eylül ayında, garson olarak çalıştığı restoranda, yemeği geç getirdiği gerekçesiyle tartıştığı müşteriler tarafından dövülen Murat Tepe (24), olayın etkisinden kurtulamayınca işinden ayrılıp benzin istasyonunda, pompa görevlisi olarak çalışmaya başladı. Tepe, önceki gece mesai sonrası evine giderken kendisinden para isteyen Kubilay Nergiz (26) tarafından 7 yerinden bıçaklandı.
Olay Gemlik'te meydana geliyor. Gencimiz ağır yaralı ve heran ölebilir. Saldırgan şerefsiz de yine çok sabıkalı olup uyuşturucu madde bağımlısı olmakta. Her defasında da serbest kalmış. Hala yanımızda, tabanca ve kasatura taşımayıp ölmeyi bekleyelim değil mi? Bu beta ( hümanist ürkek) zihniyeti yüzünden, gençlerimiz ölüyor. Herkes göğüs çantasına kolay ulaşabileceği bölmeye ; kasatura , şok feneri ve demir bileyeli airsfot tabanca taşımalı. Airsoft tabanca ise, cam bile deliyor. Yani, bıçak kadar etkili. Gerçek tabanca taşıma ruhsatı+tabanca +mermi = 90.000 olup öldürücüdür ve ölmesi halinde muhakkak en az 5 yıl yatarsınız ve çıkışta iş bulamazsınız. Yani öldürücü olmayan, silahlanma şart
Zira iç işleri ve Hsk yatıyor arkadaşım, canın tamamen sana emanet!!! Ama asla X ray olan yerlerde, çantadan bunları taşıma ; bıçak taşımaktan ceza davası açılır. Airsfot tabanca suç değil ama el konuluyor. Unutma ki Sabıkalı insan, Avm den geçer ama sen geçemezsin bunu da unutma !! Kimse, sabıkalı insanda üst araması yapmaz !! ÜLKEYI bu hale getirenler , hesap verecek..
Bir Türk genci, iş çıkışı yine bıçaklandı ve ağır yaralı. Bu durumda, ne düşünüyorsunuz?
Ah 80 lerde olsa insanlar suç işlemeye korkardı suç işlesen ebeni... Şimdi ise Türkiye Mafya cenneti oldu. İsteyen istediğini öldürüyor yaralıyor hırsızlık yapıyor ama serbest kalıyor. Yargı sistemini maalesef akp ele geçirdi yargı sisteminin %60 fetöcü ve akp yandaşı. Tecavüz hırsızlık yaralama ve öldürmek gibi suçları işleyen kişileri serbest bırakıyorlar veya suçlular rüşvet veriyor ve çıkıyor. ama Erdoğan'ı eleştiren kişileri tutuklayıp hapse atıyorlar. Geçen aylarda bir türk gencini öldüren Somali başkanın oğlu serbest kaldı çünkü yargı sistemi akp nin elinde Erdoğan nederse o olur. Dilan Polat mesela akp yandaşı idi kendi ağzı ile kara para aklarken nasıl fark edilmediğini ağzından kaçırdı Süleyman soylu bana yardım etti dedi
umursamıyorum. kolay kolay da kimseye bulaşmam. bana bulaşırlarsa ve zor durumda bırakılırsam da ani bir refleksle karşıdakinin sakat bir yerine vuruyorum genellikle. herkes silah taşırsa kan gövdeyi götürür abd'de görüyoruz hep. silah değil de bıçak bazen gerekiyor savunma amaçlı.
Almanya'da ya da başka yerde sandım, Türkiye'de ise yabancı uyruklular yaptı şansım haberi okuyana kadar. Bu kişide bir sıkıntı var. Bela peşini bırakmıyor. Bazen susmak, duymamak ya da görmemek hayat kurtarır.
Kafaya sıksan, kendine gelemez. Öldürücü silahlanma, ciddi maliyet ve taşıma ruhsatını herkese vermiyorlar. Verseler de çok pahalı.. Öldürse , iyi nüfus hapse girer. Kanunla, çok ama çok kötü işte.. Ayrıca gerçek silahı, gören korkup da kaçabilir. Ben hiç, güçlü görünen veya silah taşıyan birisnin saldırıya uğradığına denk gelmedim. Hep ezik görünenler, saldırıya uğruyor
Ama meşru müdafaa tam cezasızlık hali olsa ve tabanca taşıma ruhsatı ucuzlatılsa, gerçek öldürücü silahlanma olmalı. Şimdi bıçağa karşı, tabanca kullanıp öldürsen en az 5 sene yatarı var. Hayatın kararıyor , hayatın
20 yıl az ceza alıyorsun ama yine de giriyorsun. Çıkışta da iş miş bulman çok zor.. Çünkü Meşru müdafaa cezasızlık hali, sadece zengin , nüfuslu ve torpilli kişilerde uygulanıyor. Sıradan biriysen, uygulama bulmuyor ve 5-10 sene ceza alıyorsun. 2/3 yatıyorsun. 6 sene yatarın var işte