Bir Türk genci, iş çıkışı yine bıçaklandı ve ağır yaralı. Bu durumda, ne düşünüyorsunuz?

Hepsini okuyun ve silahlanma hakkında neden haklı olduğumu anlayın!

Bursa'da, geçen yıl eylül ayında, garson olarak çalıştığı restoranda, yemeği geç getirdiği gerekçesiyle tartıştığı müşteriler tarafından dövülen Murat Tepe (24), olayın etkisinden kurtulamayınca işinden ayrılıp benzin istasyonunda, pompa görevlisi olarak çalışmaya başladı. Tepe, önceki gece mesai sonrası evine giderken kendisinden para isteyen Kubilay Nergiz (26) tarafından 7 yerinden bıçaklandı.

halktv.com.tr/.../dayak-yedi-garsonlugu-birakti-istasyonda-pompaci-oldu-bicaklandi-834974h

Değerlendirme

Olay Gemlik'te meydana geliyor. Gencimiz ağır yaralı ve heran ölebilir. Saldırgan şerefsiz de yine çok sabıkalı olup uyuşturucu madde bağımlısı olmakta. Her defasında da serbest kalmış. Hala yanımızda, tabanca ve kasatura taşımayıp ölmeyi bekleyelim değil mi? Bu beta ( hümanist ürkek) zihniyeti yüzünden, gençlerimiz ölüyor. Herkes göğüs çantasına kolay ulaşabileceği bölmeye ; kasatura , şok feneri ve demir bileyeli airsfot tabanca taşımalı. Airsoft tabanca ise, cam bile deliyor. Yani, bıçak kadar etkili. Gerçek tabanca taşıma ruhsatı+tabanca +mermi = 90.000 olup öldürücüdür ve ölmesi halinde muhakkak en az 5 yıl yatarsınız ve çıkışta iş bulamazsınız. Yani öldürücü olmayan, silahlanma şart

Zira iç işleri ve Hsk yatıyor arkadaşım, canın tamamen sana emanet!!! Ama asla X ray olan yerlerde, çantadan bunları taşıma ; bıçak taşımaktan ceza davası açılır. Airsfot tabanca suç değil ama el konuluyor. Unutma ki Sabıkalı insan, Avm den geçer ama sen geçemezsin bunu da unutma !! Kimse, sabıkalı insanda üst araması yapmaz !! ÜLKEYI bu hale getirenler , hesap verecek..
Bir Türk genci, iş çıkışı yine bıçaklandı ve ağır yaralı. Bu durumda, ne düşünüyorsunuz?
Bir Türk genci, iş çıkışı yine bıçaklandı ve ağır yaralı. Bu durumda, ne düşünüyorsunuz?
Bir Türk genci, iş çıkışı yine bıçaklandı ve ağır yaralı. Bu durumda, ne düşünüyorsunuz?
Bir Türk genci, iş çıkışı yine bıçaklandı ve ağır yaralı. Bu durumda, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla