Yolda yürüyorsunuz ve kaldırıma oturmuş ağlayan bir adamı gördünüz, yanına yaklaşıp "neyin var?" der misiniz? Kimin ne hüznü var içinde, ne derdi var, kim bilir... Yaradandan başka...
Yolda yürüyorsunuz ve kaldırıma oturmuş ağlayan bir adamı gördünüz, yanına yaklaşıp "neyin var?" der misiniz?
Adam vs. her kimse olabilir. İsterse evsiz. Yanına otururum. Gelirim zamanı boşver. Konuşurum.
Yapabileceğim bir şey olmaz çoğunlukla biliyorum. En azından onu mutlu edecek istediği ve onu ileride de üzmeyecek konuşmalar yaparım. Bir kişinin üzülmesi boştur. Ve hak ettiği şey herkesin mutluluktur. Dünyanın en kötü en suçlu insanı veya da en hak etmeyen insanı olsa bile.
hastane onlerınde cok sık karsılasıyorum ya hastasının durumu ıcın endıselı ya da onu kaybetmıs.. allah sabır versın, herkesın bır sıkıntısı var bu hayatta
Aynı böyle bir hadise geldi başıma, üniv deydim akşam saat 22 gibi dertli bir adam gördüm, gittim yanına oturdum. bir kaç dakka sonra hayırdır abi neyin var konuşmak istermisin dedim. sonra adam kustu ıyy dedim kaçtım yanından.
En İyi Cevaplar