"Benden korkmayın, ben sizin attığınız çöplerim" diyen adam Bursa'da sokaklara indi. Bu adamı sokakta görseniz ne düşünürdünüz?

Bursa'da İnegöl Belediyesi, temizliğin önemine dikkat çekmek için ilginç bir uygulamaya başvurdu. Şehir tiyatrosu yönetmeni, çöp kostümüyle sokaklara indi. Vatandaşlara "Benden korkmayın, ben sizin attığınız çöplerim" diyerek farkındalık yaratmaya çalıştı.

Peki hepimiz bu durumun farkındamıyız? Kirlettiğimiz ve katlettiğimiz doğaya karşı sizce nankörlük yapmıyormuyuz?
Benden korkmayın, ben sizin attığınız çöplerim diyen adam Bursada sokaklara indi. Bu adamı sokakta görseniz ne düşünürdünüz?
"Benden korkmayın, ben sizin attığınız çöplerim" diyen adam Bursa'da sokaklara indi. Bu adamı sokakta görseniz ne düşünürdünüz?
Cevapla