AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
Ne cezası salarlar hemen, aile içi o kadar şiddet gören kadınlar çocuklar var dayak yedikleriyle kalıyor.
Baba suçlu. Ama bir sorun varsa Anne sorunu çöze bilirdi. Babanın bu şiddeti bir cinayet. Ergen kız o. Ona o tür dayak atmak olmaz. Ama kızda bir şeyleri saxladığı belli.
istediginiz kadar linc edin kizini dovmeyen dizni dover demisler.. acsin gostersin telefonu. sonra ona buna kacsa ya da yanlis bir sey yapsa sorumsuz baba dersiniz.. iyi cocugu dogursunlar ne yaparsa yapsinlar.
Peygamberimizi örnek al istersen. Babası adam olsa zaten kızla arkadaş gibi olur
bu kadar dövmesi yanlış. dayak şiddet olmaması gereken birşry. ama burdan tüm kızlarada sesleniyorum namustan haberiniz olsun biraz embesiller
Cocuk dovülmez karşıyım buna telefonu al elinden o baba ceza alcak almayacak degil
Bu sözde babanın, o masum çocuğa çektirdiği acı kadar, canının yanmayacağı kesin. Ve bunun adı ceza.
Ne desek boş, bizim uygulayacağımız bir şey değil bu. Her şey ortada, neden ceza almadıkları...
Ya canı yaa vala üzülüyorum nereye gidiyor toplum sorunlu psikopat bence tedaviye ihtiyacı var ben artık bu haberleri görmekten üzülüyorum Allah sonumuzu hayır etsin 😭
#withcekuu😭😭
çok üzüldüm gerçekten büyük ihtimalle sevgilisi ile konuşmalarını babasının görmesinden korktuğu için vermedi babalık bu değil ya umarım alabileceği en büyük cezayı alır
Umarım müebbet alır emsal karar olur😭😭
Şimdi bu adama bela okursam günahamı giriyorum. O zaman günaha girme hakkımı şu an kullanıyorum
bizde boyle seyler olsa baba hapsi boylayar. ergen kiz belki seks videolari falan var gostermek istemiyor illaki acip bakacanmi kiz belki utaniyor.
Devlet bir şey yapmıyor demekki demek istediğini ben karışmam yiyin birbirinizi
Bir babanın kızını-oğlunu terbiye etme hakkı vardır. Yargıtay bu açıdan birkaç tokada kadar fiziksel müdahale hukuka uygundur diyor. Burada aşırıya kaçılmış. İkna ve pasif zor kullanma tercih edilmeliydi.
Aşırıya mı kaçılmış? Vahşet bu VAHŞET!!!
@Staycoool aşırıya kaçmış işte
Seni de biri böyle dövse her yerini kızartsa morluklar içinde kalsan Eminim böyle derdin
Büyük konuşuyosun dikkat et başına bişey gelmesin
Kadın çocuğunu döven eşinden boşamış. Benim annem yıllar hem psikolojik hem fiziksel şiddet görmemize göz yumuyor bir de destekliyor. Güçlü bir kadın umarım ki zafer onun olacak, cani kocası da hapise girecek, bütün kalbim sizinle.💜
Çok korkunç ya böyle olayları yaşatana yaşatmayı öyle arzuluyorum ki resmen iliklerime kadr öfke işliyorlar.
Vücuttaki hasarlar iyileşir de kalbindeki hasar nasıl iyileşecek bu kızın?
Allah bin türlü belasını versin yazıklar olsun bu kızın sevgilisi olsa şu duruma gelmesinden daha mı kötübir şey Allah'ın cahil belaları geberin de kurtulalım
Yok canım bir baba evladına bunu yapamaz abartılıyordur ölderisiyee bidee yokk artık
Nasıl yapmış ya cidden anlamıyorum bir baba nasıl kızına kiyabilir.
Nasıl dövmüş yavrumu allahın belası , çocuk o daha ne kadar üzüldüm anlatamam.
Diğer şiddet gösteren psikopatlar gibi tabiki serbest bırakılacak
Öncelikle aile yapısı değişmeli. Kızları hpe geri planda erkekleri ise hep ön planda tutmamalı. Eşit şekilde davranılmalı. Erkeği poh pohlamamalı.
Bakınca benim canım acıdı resmen.😕
Acaba o nasıl hissetmiştir
kız her ne yaptıysa bunu hak etmiş olamaz baba idam edilmeyi çoktan hak etmiş
Dayak olayını savunmuyorum ancak yaşı küçük kızlarda ne haltlar yiyor. Telefonda malum sitelere girmiş olabilir. Nude resim atmış olabilir.
Ağzımı bızmiim şimdi 😡
Haberleri takip etmiyorsunuz sanırım, adam tutuklanıp cezaevine gönderildi.
tutuklanip cezaevine gonderilmiş olmasi serbest olmayacaği ve ayni şeyleri belki de daha kötüsünü yapmayacagi anlamina gelmiyor
Hiç olmasa bile bir kaç ay yatacak, detaylı bilmiyorum sadece soruyu soran kişinin anlatımına yönelik yaptım görüşümü.
bir kaç ay kime yetsin be gülüm
Ben ne kadar ceza alacağını bilemem tabi de misal olarak söyledim, yinede bir süre içeride olacak hiç çıkmamasını dilerim.
Böyle dövmek olmaz ama kız yanlış yapmış söylemeliydi
Tek ayagından şehrin en büyük meydanında en büyük agacına asıla
Ow, kötü olmuş baya ya üzüldüm keşke söyleseymiş dayağı yerken
umarım serbest kalmaz
Çok üzüldüm, ufacık kız yani nasıl eli vardı da bu hale getirdi, inşallah en ağır cezayı alır ve bu kızda iyileşir
Şerefsiz köpek ya nasıl bunu yapabildi yavrusuna hayvanlar yapmaz yaptığını picndolugs
devletin istediği şeyler bunlar zaten Yoksa şimdiye kadar cezalar çoktan çıkardı ses bile çıkarmıyorlar
Off yazik ya cocuga oyle pislik bir babasi var:(
:((
Herkes yapabiliyor diye çocuk doğurmasa keşke :(
Elbetteki babanın yaptığı yanlış. Ama ilk önce çocuk suçlu. Babasına neden şifreyi vermemiş?
Şaka mısın kardeşim sen babana telefon şifreni veriyor musun? Telefon herkesin özel eşyasıdır. Kimsenin telefonuna ne annesi babası ne de eşi izinsiz bakamaz nokta
Ben veririm. Ama sen de haklısın tabi, gizli gizli her türlü naneyi ye ondan sonra annenden babandan gizle.
Siz gerçekten kafayı yemişsiniz yazık. Bir insan gizli işler yapacaksa zaten yapar ve telefonundan her türlü delili kaldırabilir o insanın vicdanına kalmış. Kişi kendinden bilirmiş işi demek ki siz çok naneler yemişsiniz ki masum bir kız çocuğuna bile bu yakıştırmayı yapıyorsunuz. Ben çocuk diyorum siz gizli gizli her türlü naneyi yemekten bahsediyorsunuz. Umarım bu yobaz kafanızla bir çocuk yetiştirmiyorsunuzdur. Allah akıl fikir versin.
Boş yapma. Bu kafayla sen de dayak yersin.
Çok şükür ki çevremde sizin gibi beynine kan gitmeyen varlıklar yok. Zaten verdiğiniz cevapla belli ediyorsunuz kendinizi. Siz çok dolu konuştunuz teşekkürler 😊
Yav he he
Herkes baba olamıyor lafının kanıtı resmen
Devlet netflixle uğraşsın yazık gerçekten
Baba suçlu önce telefon almakla sonra dayak atmakla
Bazen Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmaktan utanıyorum
Türkiye Cumhuriyeti nin bunda ne kabahati var
Ekonomisi yönetimi verilen haklar eğitim b-ok gibi
Erkek üstün bir toplumuz, erkeklerimizin götü kalkık. Daha ne suçu olacak?
Herkes öldürüyor mahkemede sürün sürün ama haklıyken sen tutuklan haksız olan da öldürsün tecavüz etsin adalet kavramını yanlış anlamışız
@bidghgoe zaten toplumla beraber devletin de hataları var
Dünya genelinde adalet şans işi zaten, sadece Turkiye'de değil. Türkiyedeki problemin ana nedeni ataerkil bir ülke olmamız ve bu değişmez de Osmanlı'dan beri böyle.
Bende devletin hatasından bahsediyorum.
Kesinlikle öyle ataerkil toplumuz abim daha geçen ben erkegim siz bana hizmet etmek zorundasınız diyor veya ne bileyim etrafımdaki bikaç kız arkadaşlarım bekaret kaygısı yaşıyor sanki bekaret namusla eşdeğermiş de bir tek kadına aitmiş gibi erkegin zarı yok diye namustan sorumlu değil mi ve namus sadece zardan ibaret değil kadının da erkeğin de namusu var söz de namustur namus çok genel bir şeydir ve bizler erkekleri yüceltmek gurularını okşamak onlara hizmet etmek için yaratılmadık herkes fıtrat olarak ne kadar eşit olmasa da hak ve muamele olarak eşit görülmeli
Katılıyorum.
Fıtratında güç var diye o gücü şiddete kullanamazsın bu insan olarak da yasal anlamda da bir suçtur yasalara baktıgımızda evet haklar çok güzel de uygulamada hep eksiklik hep problem oluyor ve hep geç kalınıyor birileri öldürülüyor nedense o ölenler ya hayvan ya çocuk ya kadın onları öldürenler de çogunlukla erkekler öldürülme ndnleri tecavüz taciz ve şiddet demek ki biz erkekle kadın arasında o ayrım ve benzerlik tanımlarını yetiştirdiğimiz o çocuklara aşılamıyoruz bunun yanındq erkekleri yüceltip kadınları aşagılamamız da bu suçlarla delillendirilebilir
Arkadaşlar bu durumlar hükümetle alakalı değil kişiye özel bilmem anlatabildim mi şimdi birisi camii duvarına işese herkes dinsiz olmuyo o işeyenin ayıbı bu. erkek kadın konusuna gelince kimse kimseden üstün değil sizin karşınıza çıkan tipler veya yanınızdaki kişiler öyleyse bunun sorumlusu başka erkekler değil.
Siz haklarınızı çok iyi savunuyonuz biz erkekler olarak birbirimize arka çıkmayız haklarımızı savunmayız onun için bir yerde top patlasa bütün erkekler bir olup patlattı o topu derler böyle bir anlayış var şu anki toplum da erkek şiddet görse inanmaz göstermezler kadın görse dünya nın bir ucunda paylaşırlar erkek tciz edilse yok erkek hiç tciz edilir mi derler. boyle bir manzara var güzel ülkem de
Annelerinde suc böyle adamlardan coluk cocuk da yapiyolar
Asmayacaksın bunu müebbet veeeceksin ömür boyu inleye inleye çeksin caniliğinin bedelini
İşte Bu Gibi Şerefsiz Babalar Yüzünden İstanbul Sözleşmesinden Vazgeçmiyoruz Asla Serbest Kalmamalı.
Telefonun şifresini söylemeliydi. Fakat bu şiddeti gerektirmez. Baba da yanlış kız da
Dayak gerekli i hayır fakat 14yalındaki bir çoöuğun cep telefonu olması mantıklı değil şifre olması ise hiç mantıklı değil
Allah belasını versin ya nasıl cani pislikler var ülkede adalet diye bişey yok maalesef
Bu insan formunda fakat zerre insan olmayan varlıklara kıssasa kıssas yapılmalı. Hiçbir canlı başka bir canlıya zarar vermedikçe böyle darp edilmemeli.
Umarım adalet işler bu ***** cürür şerefsiz insan dışı varlık
valla bana bikere vursa onu hastanelik ederdim herhalsw öyle baba mı olur. fırlaturım kafasına bişi
O tel. alip onun popona kremsiz bağırta bağırta sokacaksin
Allah belasını versin
Allah uzun ömür versin Allah cezasını versin
Onun babalığına tüküreyim
Vicdani olmayanlar iste
Öyle babaya yazıklar olsun
Şifre değildir fotoğraf falan atmıştır birine babasıda yakalamıştır, şifreyi vermemek için neden dirensin kız yoksa
Şerefsiz böyleleri bide adamım diye gezer
Keşke sana yardım edebilseydim. Gerçekten üzgünüm.
Alllah belaanı versin ne cani insanlar var