AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
Allah cezasını versin
Oğlum siz moron musunuz tüm davalar tutuklu yargılanıyo mu sanıyosunuz dünyada. Nö gözöl odolot odolot sistemiymiş kodumun salakları okuma yazmadan sonra eğitim almadımız heralde beyinsizler ülkesi ya
Bakınca kötü oldum ya.
Yok artık bu ne rezillik mk
Allah belasini versin
Bu durumda babanın yanındayım kimse kusura bakmasın. Dışarda it çakal dolu internet üzerinden çoluk çocuğa yav şayan şerrrefsizlerden korumak için bakmak kontrol etmek istemiş olabilir 14 yaşındaki çocuğun o yaşta saklicak birşeyi olması düşündürücü.
Sen ne saçmalıyorsun? Bu hale mi getirmeli söylemediği için.. İnsaf be!
Abartmış evet dövmesi gerekmezdi ama kızı şifreyi vermedikçe adam birşeylerden şüphelenmiş demekki. Kim ne derse desin bu ülkede kundaktaki bebeği bile... Yaptılar hergün bir ton haber çıkıyor bununla alakalı. Babasından yediği dayak dışarda başına gelebilecek şeylerden daha kötü değil. Duyar kasmayın hangimiz dayak yemeden büyüdük ya.
Ya bir uza dünyanın senin gibilerden arınması gerek umarım aynısını bir gün, aynı sebepten yaşarsın. Cevabıma cevap vermeyin muhattap olmak istemiyorum sizin gibi bir insanla.
Yaşadım sıkıntı yok ama
Sen bu kafayla daha ne kadar yaşarsın emin değilim. Hadi iyi günler
Tamam neyse cevap yazmayın dedim uğraşmak istemiyorum sizin gibi bir pislikle
Bir mukabele 😘
Ya bu kadın kimse biri polise şikayet etsin psikolojisi çok bozuk ileride çocuğu olursa aynı olaylar yaşanır lütfen bunlar yaşanmadan birisi alsın tımarhaneye mi kapatsın ne yaparsa yapsın alsın götürsün şunu
Ben ararım canım merak etme 👍
Kizin babasiyla iletisimi olsa her seyi paylasirdi boyle bir babayla oturup konuslur mu dertlesilir mi siddetle terbiye verilmez bu kiz artkk babasiyla ebediyen konusmaz
Konuyu detaylı bir şekilde bilmiyoruz orda yoktuk. Yine tekrar edicem zira anlayamayan embesiller var aramızda. Ben "oh iyi olmuş dövmüş" demedim. Internette küçük çocukları ağına çeken taciz eden, hatta buluşma ayarlayıp tecavüz edip öldüren şerrrefsizler var dedim. Bu kızın babası da bundan korkup aşırı tepki vermiş diye düşünüyorum.
Bu tepki degil tepki boyle olmaz kizi öldurecekmis nerdeyse. simdi daha iyi mi oldu bu kiz baba sevgisini ilerde baskalarimda arayacak.
Kizi olduren serefsizler var demissin adam zqten oldurme asamasina getirip kizin psikolojisjni bitridi
Adam okadar kötü biri olsaydı daha öncede darp ederdi kızını. Kaldı ki mahkeme velayeti babaya vermiş anladığım kadarıyla. Madem bu adam dayakçı manyağın tekiydi neden itiraz edilmemiş? Herşeyi çok bildiğini sanan ama bir halt bilmeyen bir toplumumuz var. yeni nesil eskiyi aratıyor resmen
Adami savunacam diye sacmaliyorsun. Hicbir gerekce ingiliz anahtariyla ölduresiye dovulmeyi hak etmez
Yav he he
Yorumlara bak.. Erkeklerin bazılarında gercekten beyin yok
Allah belasini vwrsin
Bu tür cahillere acil eğitim şart.
Aynısını baba dencek itede yapmak lazim
Alalh belasını versjn
Bunlar insan değil ki afedersin kardeşim.
Vicdan azabı böylelerinin her daim üstünde olsun hayatı cehennem etsin varya böyle cehennemde yansınlar
Nasıl bir psikoloji içindeler anlaşılır gibi değil. O çocuk yaşadıklarını kaç yılda atlatacak. Belkide hiç unutamayacak..
Allah belasini versin böyle zihniyetlerin.
Burada paylaşmasanız keşke içim acıyor
O kadar üzüldüm ki elim varmıyor yazmaya :(
Ülkede ruh hastası dolu
Kalmaz. Üzülmeyin Twitter adalet Bakanlığı var
Olayı tasvip etmiyoruz
a baba haberlere çıkmışsın
Babalığı sadece şiddet sanan bir amip daha.
O adam gebersin inşallah
14 yaşındaki çocuğun böyle fotoğraflarını paylaşmayın lütfen kötü düşünceli çok insan var
Bilinçaltı senin gibi olan çok insan var tabi ki. Haklısın.
Bu mu şu an konu 14 yaşındakı kıza karşı da uçkurunuzu tutun bir zahmet
@nepentheniz ben 14 yaşındaki kız çocuğunu kardeşim olarak görüyorum ama senin de yorumundan anlaşıldığı gibi kötü bilinç altını buraya aktarmışsın.
Ne diyosun be ben sana demiyorum ki?
Eğer aynı şeyi savunuyorsan lafım senin için de geçerli ama
@nepentheniz saçmalama manyak mısın olum sen yukarıdaki yorumumu görmedin galiba.
Böyle bir durumda kötü niyetli düşünen insan da bir zahmet düşünmesin, gitsin kendini atsın biryerden
@Edameda06 Değil mi? Ben de onu demek istiyorum. Teşekkür ederim ne demek istediğimi söylediğin için :D
Evet rica ederim capitain bey
Siz çıldırmışsınız
Çıldıran sensin
@Edameda06 korkunç bir zamanda yaşadığımızın, hayvanlara bile tecevüz edildiğinin farkında değil misiniz? Şu an bu fotoğrafa bakıp ağzı sulanan kaç kişi vardır tahmin edemiyorsunuz sanırım yoksa bu şekilde konuşmazdınız.
@ezirzokl evet korkunç bir dönemde yaşıyoruz ama ortada acı verici bir olay var ve biz aa sapıklar acaba şimdi tahrik olur mu, paylaşmayalım diye düşünecek değiliz. Burda gösterilen kızın vücudu değil, vücudundaki yaralar, yediği dayak. Bilmem anlatabildim mi
@exirzokl
ya kız ne hale gelmiş sen oraya mı takıldın nasıl bir sapıksınız tek orasına baktın ya yuh be yuh diyecek kelime bulamıyorum
Umarım bedelini öder.
kalir ah adalet kimlere galdi
Ne diyeceğimi bilemiyorum artık...
Doktor kontrolünden geçmeli her şey olabilir telefon şifresi olacağını sanmam.
Çok kötü bir durum Allah ıslah etsin
Ne diyebilirim ki?
Tüylerim diken diken oldu.
Allah kahretsinn böyle insani, iflah olmaz adam
Kdumun evladı insan mı lan bu
komodo ejderlerine atın, ciddi diyom bak yavaş yavar yerler herifi
Kizlari boyle yapiyorum hoslarina gidiyor ama bu sekilde ywzik
Allah bunları yanına bırakmaz şerefsiz adi herif
Doğru değil herhangi bir şiddete karşıyım ve bir daha soruna sahte fotoğraf koyma pembeli
Yazık... Allah bildiği gbi yapsın.
ülkemiz küfürsüz yaşamak için uygun değil
Çok üzüldüm. caniler ya
Allah bildiği gibi yapsın onu
Aglayasim geldi nasıl vicdan bu
Aklım almıyor aklım almıyor almıyor almıyor 😞
Ne denilirki ALLAH ıslah etsin
Tanrı yobazların 1001 belasını versin
. Vahşice demek hiç kalır. 😱
Böyle srefsizler yüzünden ülkeye laf atmayın. Ona buna genelleme yapmayın.
Bu tür durumlar iki ucu bo k lu değnek.
Hapis cezası almalı
Allah cezasını versin edepsiz adam
Yazık ya bunu insan olan yapamaz ya
Böylelerini kazığa oturtmak lazimda neyse
Allah belasını versin bu canilerin
Sana baba demeye dilim varmıyor...
Insanlara hala sasirabilmenize sasiriyorum
Lanet gelsin öyle babaya
Allah belesini versin
Welcome to ORTADOĞU
İğrenc bir ülke.
Hayvan herif
cok acı bir durum.
Kızını dövmeyen dizini dövermiş, iyi yapmış
Seni dovduler mi peki? Belli ki doverlerken beynine darbe almissin, yazik
Birincisi o atasözünde mecaz anlam var. İkincisi önce fotoğrafa bak sonra yazdığın yoruma bak belki utanırsın
Ay bu dislike'ler ne sakin olun yaa