Adana'da bir amca gece yarısı ''yeğnine'' istismarda bulunuyor. Boynunu ve yüzünü morartıyor. Çocuğu ise ''Eğer bunu başkasına anlatırsan seni döve döve öldürürüm ''diyerek korkutuyor. Kızın 2018 yılında annesi ile babası boşanmış. Annenin maddi zorluklarından dolayı çocuğun velayeti babaya bırakılıyor. Anne tesadüfen istismarın ertesi günü kızının yüzünü ve boynunu görüp şikayetçi oluyor. Babanın ve amcanın ifadesi alınırken bu istismar değil sadece şakalaşma diyerek işin içinden sıyrılıyorlar. Bu adamlar şu an tutuksuz yargılandı ve ellerini kollarını sallayarak dolaşıyorlar.
Burada çoğunu anne baba veya bir kardeş sahibi. Bugün 9 yaşındaki bir çocuğa yapılan yarın sizin de çocuğunuza veya kardeşinize yapılabilir. Bir çocuğun çıkaramadığı ses olmak zorundayız. Bu failler ellerini kollarını sallayarak , ceza alamadan aramızda dolaşıyor. Lütfen bu tür olaylara karşı sessiz kalmayın #nazananneyesesol #CocukSusarSenSUSMA
9 yaşında çocuk amcası tarafından istismara uğruyor. Çocuğun boynundaki morluklara rağmen faili tutuklanmıyor. Ne düşünüyorsunuz?
Amca ya amca. Amca baba sayılır. Nasıl kıyar kendi canına. Bir amca bile böyle bir şeref yoksunluğu yapıyorsa kime güveneceğiz. Ne zor şey çocuk olmak. Savunmasız, çaresiz olmak. Hayvan olmak, kadın olmak, çocuk olmak zor. Adalet yok. Allah bu amca müsveddesinin ve bunun gibilerinin iki dünyasını da bedbaht etsin. Hiçbir anne babayı evladıyla sınamasın.
Dosya açılmışsa gerekende yapılır elbet er ya da geç. Adaletimizin en büyük problemi oldukça geç tecelli etmesi. Fakat dedikodularla adam asmaca oynamayı hiç sevmiyorum. Ulan devletin hakimi savcısı bunun için eğitim almış ve icra ettikleri meslek bu. Adamlar dosyayı okumuş incelemiş, ifadeleri almış ve şimdilik gereken buymuş demekki bunu yapmışlar. Başka ne art niyet olacak, gidip iki öpücükte savcımı almıştır sence de örtbas etmeye çalışıyodur olayı. Tövbe yarabbim.
Ne yapalım şimdi Kabadayılar mı yaratalım, aşiretler mi kuralım? Adaleti nasıl var edelim? Bilmiyorum, o kadar yanlışlıklar var ki... İnsan doğruyu yerine getirince yanlış yapmış oluyor, ya katlediliyor ya da hapsediliyor. Şükürler olsun en azından evlensin dememişler...
müdür memurenin kalçasını okşuyor ama babacan tavırla okşamış oluyormuş
Bursa'da bir kamu kurumunun müdürü, emri altında çalışan bayan memurun kalçasına dokundu. Olay sonrası gözyaşlarına boğulan genç kadın, konuyu yargıya taşıdı. Ağır Ceza Mahkemesi'nin 'cinsel saldırı gerçekleşmiştir' kararının temyiz edilmesiyle devreye giren Yargıtay, 'Müdür babacan tavır sergilemiştir' diyerek oy çokluğu ile verdiği kararla mahkumiyet kararını bozdu.
Alacaksın hakimi, hergün mesaisine başlamadan poponu avuçlatacaksın. Adam tutacaksın, öyle imza kart falan yok ha, kapıdan girerken göster kimliği, uzat götü... ohh geç diyeceksin. Kardeşim kanun yasa belli ceza belli. Kanunlarda birşey yok, liyakatini kaybetmiş hakim ve savcılardan çok çekiyoruz.
Adalet sistemi tümüyle çökmüştür ülkemizde.. İtinayla böyle kararlar veriliyor sanki.
38
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bunu bir kalıba sokmak istemiyorum ama ilk olarak böyle birşey olup serbest kalma sebebi laik mahkeme düzeni, Ben Atatürkcüyüm ne kadar savunsakta maalesef bu tür olaylarda bu kararların çıkma sebebi laiklik, (laiklik düşmanı değilim) çünkü şöyle düşünün bunu amcası değil de teyzesi oğlana yapsa teyzeyi hapse atarlar miydi öyle bir düşünün 🤔 teyzesi sevdiğinden öpmüş oğlanı der güler gecilirdi ama tam tersinde biz kız çocuğunun namusunu düşünüyoruz değil mi. İşte laiklik böyle birşey idam gelsin dersiniz idam gelmesi için laik mahkeme düzenin kalkması lazım yani şeriat düzeni, şeriat demek illa Araplar gibi yaşamak değildir hani idam gelsin diyorsunuz ya ha işte o şeriat oluyor yani Allah'ın kuralları, laiklik ise suçluyu koruyan demokrasinin üst kanadıdır k. b kız çocuklarının istismarına ceza gelsin istiyorsanız laik mahkeme olduğu sürece zor o iş düz mantık bakılıyor çünkü
1
6 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Laiklik yaşama şekli değildir, mahkemeler de geçerli olan düzendir, tecavüz edene kadın şort giydiği için cezasında indirim yaptiran şey laikliktir, yıllardır anlamadınız yok ona niye ceza yok yok o niye serbest çok mu zor anlamak
Adam senin ailene komple tecavüz etmiştir ama mahkeme onu koruyor bir sürü polis ile konvoy yapıyorya o da laiklik işte öğrenin laiklik düşmanlığı yapmıyorum Atatürk bu amaçla çıkarmadı çünkü sadece kötüye kullanılıyor
@LorianaD Sana yazık o zaman yıllardır neden böyle kararlar alınıyor bir siz zekisiniz mahkemeler aptal değil mi çok akıllısınız yıllardır okuyan adamlar oc olduğu için öyle karar veriyor dimi kızları yok diye oc dimi hepsi size göre. cahilsiniz
Sen git önce Atatürk laikliği neden çıkardı onu öğren neden o düzene geçmek zorunda kaldı. Söylüyorum çünkü öğrenmezsin hiçbir yerden Hırsız suçluların kolları uzuvları kesiliyordu laiklik olmadan önce halkta buna isyan etti bir çözüm istedi Atatürk'ten. Atatürk de idam uzuv kesilmeyi önlemek için laik düzeni getirdi mahkemelere. Laiklik yaşama modernlik vb değildir cahil olmayın din işlerinin devlet işlerinden ayrılmasından bahsederken orda din işleri diye bahsedilen din sözcüğün esası aslında namus mahrem gibi kavramlar. Tecavüze uğrayan kadının namusu kirlendi diye bakilmayip şort mu giydi diye bakılıyor kapiş
Laik yargılamalar olmasa, tecavüz eden adamı iple asarlardı önceden sıkıysa tecavüz et millet boşuna mı şeriat gelsin diyor tecavüzcüler ceza alsın diye
Adalet sistemine güvenim sıfır, bunu baştan belirteyim. Olaya gelecek olursak, Olayın detayını pek bilmiyorum. Ortada istismar iddiası ve bunun yalan olduğuna dair karşı iddia var. Eğer bir suç ispatlanamazsa, evrensel hukuka göre suç olmuyor. Dolayısıyla bu olayda da delil yetersizliği yani suçun ispatının yetersizliği söz konusu. İspatlanamayan suçlara ilişkin hukukta ''presumption of innocence'' doktrini vardır. Yani suç kesinleşmediği sürece kimsenin hükümlü sıfatıyla değerlendirilemeyeceğini savunan bir doktrin. Eğer kişi suçlu ise umarım cezasını en ağır şekilde çeker. Ama delil yetersiz ise beyana ilişkin ceza verilemez.
Bakın, böyle vahim bir olayın mağduru bir çocuğun fotoğrafını kullanmak doğru değil. Twitterdaki dangalaklar başlattı bu yanlışı, siz devam etmeyin. Dünya Sağlık Örgütü de bu konuda hassas davranılması gerektiğini belirtir. İnternette kalır bu görğntüler. Bu çovuk bu resmi ilerde gördüğünde aynı travmayı baştan yaşayacak.
Lütfen dikkatii edelim. İyi niyetinizin farkındayım ama bu bağlamda soruyu şikayet etmek zorundayım.
Bizim ülkemizde adalet yok. Ne söylesem ne yazsam... Yazık, geri kafalı asalak bir şekilde gezen hayatında ne yapacağı belli olmayan bu insanlara... Yazık kendini bir halt sanan, insan demeye bin şahit isteyen varlıklara. Bunlar cezasız kaldıkça, şüphe ederim bunun davasına çıkan hakimin haysiyetine ve şerefine... 😠
Onun bunun çocukları hadi amcasi sapık sözde adaleti sağlayan kansız seref yoksunlarına ne demeli hangi vicdanla cezasız bırakıyorlar. O nasıl baba o nasıl amca Bu nasıl bir adalet Sapıklarla birlikte böyle kararlar veren hakimini savcısını kazığa otutturacaksın.
Ülkedeki bu adalet sisteminin bozukluğu ilerde çok büyük olaylara sebep olacak. Vatandaş kendi hükmünü kendi kesecek ve adalet sokakların olacak bu gidişle...
Çocukları ellemeyin, çocuklara kıymayın Allahsızlar. Görüp görebilecekleri, mutlu olabilecekleri tek dönem zaten çocukluk dönemleri. Bırakın o dönemde de gülsünler, eğlensinler...
Bir ülkenin mutluluğu o ülke çocuklarının gülüşünde saklıdır...
Allahım sen bizi koru senin adaletinden başka adalet kalmadı yer yüzünde İn şa Allah sen dersini derirsin Elleri kırılsın onu yapanın be onun gibilerinin Allahın gazabına uğrayın in şa Allah Şerefsizler😡😡😡😡
Zaten bir adelet olmadıgı için bukadar taciz tecavüzler çogaldı nasılsa ceza yok diyerek iyice azdı bu millet ya sen amcasın nasıl yaparsın diyerek bir içeri atsalar şöyle bir mühebbet yeseler ya da idam edilse artık şu çocukları ıstismar edenler hatta öldürenler ya batsın artık bu dünya harbi batsın
Ben hakim ve savcıları bazen hic anlamiyorum. Böyle bir olayda nasil kontrollü serbestlik verebiliyorlar.. Baba da kardesini savunmus (yani amcayı) mahkeme bunumu dikkate aldi acaba.. Diğer insanların söylediklerinin bir anlami yok mu.. Yazik cok yazik.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bende başka bir olay anlatayım. Adam asker ve askeriyede staj yapan kızı kaçırıyor 4 gün boyunca tecavüz ediyor sonra ne ceza alıyor nede askerden kaçma cezası karşısına çıkıyor. Kıza silah çekmesi onu dövmesi dayaktan burnunu kırması felan da ceza almasına sebep olmuyor. Burası Türkiye garip bir ülkeyiz adamın fabrikasında adamlar ölüyor şerefine yemek partisi düzenliyorlar benim 1 kişi çalıştırdığım şirkette adamın parmağı kanasa içeri alırler beni neden x partiye tapmadım diye
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kardeş ne bekliyon beya.. Bu ülkenin aile politika bakanı reşit olmasa dahi bir kereden bişey olmaz demedi mi? Düşünün bunu aile bakanı söylüyor.. Aile bakanı bunu söylüyor.. Bu ülkenin hakimimden savcısından liyakat mı bekliyorsunuz? Nerede fedöcü budist pedofili var makamlara getirmişler 😁
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Nasıl bir ülkede yaşıyoruz biz ya nasıl niye bu aşağılık adam dışarıda hani adalet hani devlet nerede biz adalete guvenemeyeceksek kime guvenicez yazık çok yazık insanlar artık kendi sorunlarını devlete bırakmıyor zaten adalet yok ki herkes kendi adaletini kendı yapıyor hapis yok ceza yok adam elini kolunu sallayarak dolaşıyor bırak başka canlarida yakacak bu şerefsiz bunun şeyini kesip eline vereceksin seraaat kanunu istiyorum idam gelsin ama gelmez rezalet
9 yasındaki bir kız nasıl tahrik eder birini yav, nasıl olurda eme eme morartır kızartır boynunu yav, Aklım almıyor yemin ederim Aklım almıyor. Benim kızıma biri bu sekil yapsa acık net Öldürürüm yav. Where is the adelet? Bu Qrospu cocugu neden asılmıyor?
Allah kahretsin bu resmi görmüstüm, nasil serbest kaliyorlar yaa, mahkemelerde verilmeyen adaleti biz mi verelim kendi elimizle onu mu istiyorlar, yazik bee nasil kücücük cocuga nefisleri uyaniyor bu pclerin, adalet bu sekilde işledikce ne yazik ki cok görecegiz bu olaylari kimseye güvenmeden gözümüzden ayirmadan yetistirecegiz sanirim cocuklarimizi, herkesten süphe duymalarini soyleyecegiz herkese supheyle bakacaklar güvensiz ve bencil yetisecekler malesef durum bunu gosteriyor..
Bu ülkedeki yasaların düzenlenmesi şart artık bu konular ciddi noktalara ulaşmaya başladı ayriyeten "böyle böyle olmasına rağmen bir şey yapılmıyor" lafından cesaret alanlar da var. Bu da ayrı mesele!
Daha dün baska bir haber okudum. Patronu kadin calisaninin kalcasini elliyor. Mahkeme babacan tavir sergilemistir diyor. Ya gercekten tüm savci hakim kim varsa hepsini süreceksin arabistana birbirlerini elleyip dursunlar.
En büyük suç bu pisliklere gereken cezayı vermeyen büyuklerde yönetenlerde.. hele iki tanesini müebbete yatrsınlar işkenceye alsınlar bakalm bu pislikler böyle iğrençliklere cesaret edebiliyormu.. hep bu yönetenler bu mikroplara cesaret veriyor.
Böyle insanlarla aynı gezegende olup aynı havayı solumak midemi bulandırıyor gerçekten düşününüyorum da allah yazmasını kimseye ama o minik kuş benim kızkardeşim de olabilirdi hayali bile paralıyo insanı:(
Zaten bu o. cocuklari ceza almadıklari icin ve hadleri bilinmedigi icin bu kadar cogaldilar bu kisileri salacaksin sokaga halk ne yapiyor gorsunler ibretlik olsunlar bakalim yan gozle dahi bakabiliyorlar Türkiyenin adelrtine tukureyim
Bizim de burda 16 yaşında tecavüze uğradı bir kiz. Mahkeme sadece evilik yasağı verdi. Kiz 17sine girer girmez evlendiler. Yasakta kalkmış oldu. Yanii bu ülkede adalet yok her suc serbest sadece cumhurbaşkanı ailesine sövemezsin onun disinda ortalık kaos olsun bok olsun umurlarında değil. Yani Allah diyor ya müslümanlar o yeter size. Adaleti olmayan kula kulluk yapmaya devam edin lanet olasi sozde müslümanlar
Allah bin türlü belalarını versin , Bu nasıl bir adalet , Benim de kız evladım var Allah korusun katil olma sebebi bir saniye düşünmem gebertirim , Allahım sen evlatlarımızı koru 😔😭
Bu devlet 1 kereden bişey olmaz deyip istismarcilari tebrik etmis ödüllendirmiş bı devlet adaletinden ne beklersin ki? O amca başka çocuklara da aynısını yapsın birini öldürsün o zaman ceza alır
Tek düşündüğüm şey o çocuk. Adamı işkence ederek öldürsen bile, içimizi soğutacak yaptırımlar uygulansa bile o çocuğun hafızasını nasıl silebiliriz ki...
Bu ülkede taciz, tecavüz ve şiddet meşrulaştırılmaya devam edildikçe kimse bana bu ülkenin medeniyet sahibi olduğunu savunmasın! Medeniyet anlayışı böyle olanın aklına tüküreyim!
Açık konuşmak gerekirse bu dünya da adalet diye bişey yok neden bunu diyorumtek bu olay değil o kadar çocuk ölümleri kadına şiddet ne bilim yani o kadar iğrenç insanlar her şeyi yaptığı halde yinede gereken ceza alınmıyor bunun nedeni adaletsizlik bakın belki bu adalet sistemimize idam gelmiş olsaydı belki bazı pislikler böyle şeyler yapamazdı ama maalesef idam olmadığı için böyle pislikler sona ermez!
Ülkede vazife bilincinde olmayan insanlar çok. En kötüsü hakimlerin, savcıların bu durumda olması. Konusursam kötü konuşurum beni alırlar içeri. En iyisi gideyim usulca.
Cani bunlar cani. Erkekler kendi nefsinizi sanki olağanüstü bişeymiş gibi sanki (tabiiki olağanüstü değil! Kadınlarınkiyle aynı) öve öve bitiremediniz, birbirinizin psikolojilerini aranızda böyle böyle bozup sapıklar çıkarttınız türettiniz.. Kadınları susturdunuz. Sizin ben cibiliyetinizi soyunuzu, Allah size bedelini ödetsin.. Olduğunuz yerde cezanızı versin sapıklar ve sapıklığa davetiye çıkartan soysuzlar..
Bizim ülkede zaten ona buna her şey oluyor ve kimsenin katili istismarcısı tutuklanmıyor yine tutuklanmayışına şaşırmadığım ve sinirden delirdiğim bir haber.
Adalet mi? Lutfen Adaletin a sının olmadıgı bir yer ne acı ki buna bu kadar sovup hicbirsey yapmıyoruz degistireniyoruz!!! Caydırıcı cezalar olmadıkca bunlar cok olucakkk coookkk boyle kufretmekle cozum olmuyor!!! Artık icraat zamanı!!! Birseyler yapılmalı boyle insanları serbest bırakmayı bırak caydırıcı cezalar verilip insanların buna tesebbus etmekten cekinmesini saglamamız lazım !!!
ne sakalasmasi ya? boyle sakalasma mi olur, boyle sistem mi olur? iki sigaraya, alkole dizileri, klipleri yayindan kaldiriyorlar boyle olaylara gelince her sey normal karsilaniyor hay ben sizin
Bu hakimin çoluğu çocuğu yok mu bırakın onları da iki SEVSINLER bakalım o zaman ne yapıyorlar. Böyle ulkeninde adaletinde amina koyayim ta burdan. Küçücük çocuk onlar ya allah belanizi versin bacım çocukları alcan bunları ibrati alem sikini koparip yedirceksin veya tut trans bireyleri sabah aksam tecavuz edecek bunlara boyle adaletin ta ya
Herkes halinden memnun kimse kınamasın zira sessiz yığın bunları kendine yakıştırıyor. Bilinçli eğitimli ve ahlaklı toplum olsaydık isyan cıkmıştı şimdiye kadar
Gerçekten gitgide daha da igrenç yaratıklara döndük. İnsanlık bitmiş, adaletse öleli çok oldu. Seçimlerinizi mantığınızla yapın , eliniz vicdanınızda dursun.
Biraz uçuk geliyor kulağa ama elde imkan , sırtını dayayacağın bir işin , akraban , ailen olmayınca maalesef elinden bir şey gelmiyor. Kadın zaten maddi anlamada zorluk çektiği için çocuğun velayetini babaya vermiş. Şimdi o annenin elinde imkan olsa çocuğu için dünyayı ayağının altına sermez mi
Kiyamet kopsun artik cidden boku cikti bu dunyanin.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
15 16 yaşındaki kızlara nasıl yapıyorlar derler orospuu çocuklarının aleti 8 9 yaşındaki çocuğa kalkıyor siz neyden bahsediyorsunuz? Böyle pustların sikiiini kesip ağzına verecen
Çocuk ömür boyu bunun izlerini ruhunda taşıyacak karşı cinse bir korku ile bakacak yaşadığı travmalar yüzünden hayatını nasıl şekil olacak bakalım ne kadar zararlar görüp yıprandı kim bilir
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > 9 yaşında çocuk amcası tarafından istismara uğruyor. Çocuğun boynundaki morluklara rağmen faili tutuklanmıyor. Ne düşünüyorsunuz?