AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
Birileri hakim avukat savcı olurken icindeki merhamet vicdan ve tarafsizliga bakilmiyorki bilgileri öğrendin ve sınavda yaptın mı tamam. Sonra böyle iğrençc igrenc olaylar görüyoruz.
Yine söylüyorum ne kadar or. os. pu çocuğu varsa bu memlekere doluşmuş..
Bunlar ortadoğu ve kıro kültürü kan ateş gözyaşı ana felsefeleri
Allah’ın cezaları afedersiniz de daha reşit olmamış bir kızı hemen bacım konumuna sokmuşsunuz cidden rezilsiniz. Yok nude atmıştır yok sexting atmıştır size ne ya sizi ne ilgilendirir. Her türlü cinsel arzularınızı yerine getirirken siz ağa paşa oluyorsunuz ama onu ne yapacağız? Bu ülkede daha fazla ne sığırlıklar göreceğiz kim bilir!!
Muhtemelen serbest kalacak ve sosyal medya sayesinde geri tutuklanacak.
Tam kahpe imiş , insan hiç kızını böyle dövermi
Anne baba olunabilirliğe dair ehliyet gibi belge verilse ya da direk kıyamet kopsun artık zamanı
Allah kahretsin bu tur insanlari ne istiyorsunuz bu devirden sogudum ben
Acilen devlet koruması altına alınması lazım. Psikolojik olarakta, destek verilmesi lazım.
Babaya da zaten gerekli ceza verilir, hiç merak etmeyin.
İlerde sorunlu bir birey olarak hayata atılmaması için psikolojik destek şart. Haklısın.
@ZarifÇiçek Bence bütün çocuklara, zaman zaman, psikolojik testler uygulanmalı.
Bebeklikten büyüyene kadar, kontrol edilmeleri lazım. Bütün çocuklar ileride bu ülkenin geleceği olacaklar, bu çocuklara değer vermemiz lazım, onları korumamız lazım.
@Zwter bu konuda çok haklısın. Kuzenlerim ve teyzem darp ediliyor eşi tarafından. Adam küçüklükten kalma sorunları olan bir birey. O küçükkenki travmaları psikolojik destek ile tedavi edilseydi şu an onun tıpa tıp aynısı iki erkek kuzenim olmazdı. Teyzem antidepresansız yaşayabilirdi. Bu bile desteğin önemini çok güzel anlatan bir durum.
İçim acıdı. Bakmaya tahammülümüzün olmadığı manzarayı bir çocuk, çocuk yüreğiyle yaşıyor ne yazık ki...
Tabiki dövmesi, eziyet etmesi hoş birşey değil ama konuya tek taraflı bakmamak lazım. Eğer baba kızının telefonla yanlış birşey yaptığını görmüşse veya şüphelenmişse bundan emin olmak için gayet tabi ebeveyn olarak velisi olarak telefonunu inceleme şifresini sorma hakkı vardır
Her gün yeni bir vahşete uyanıyoruz. Insanlar delirmiş.
Dümdüz ailede sorun var. Anne o sırada neredeydi? Baba neden telefon şifresi vermedi diye dövdü? Manyak falan mı yani? Ailede bokluk var dümdüz.
Ve keşke çocuğu bu şekilde paylaşmasalardı
Baba demeye bin şahit lazım. Olmaz olsun böyle baba.
Adaletin olmadığı bir ülkedeyiz. Denge bozuk, işlemiyor adalet ve bu son olmayacak malesef...
Elleri kırılsın.. benim kızım olursa kimse canını yakamayacak
Aynısını ona yapacaksın kı aklı basına gelsın Kopek oğlu kopek
Aklıma gelen gelmeyen. Hatırlayıp hatırlamadığım (hepsi yakın birbirine) tüm küfürleri o baba denen mahlukata sayıyorum
Nasıl bir öfke. Sesimi azcık yükseltsem, yüreğim burkuluyor sanki hemen.
babalık herkese yakışmıyor. böyle adamlar baba olmasın bir zahmett
Böyle insanlar serbest kala kala toplum tüm olayaları hafife alacak.
Ya var ya ben sadece bu fotoğrafa Bakarak bunu yapan yaratığa günlerce işkence edebilirim. Gözümü kirparsam gelin yüzüme tükürün.
Kusura bakma ama sizin örümcekil beyinleriniz demokrasi demokrasi diyor sonra böyle olaylar olunca hapse atılsın diyor hadi hapse atılsın tamam ama neden ben vergim ile bu adamı besliyorum? hapse atılmasını kabul etmıyorum.
Kızını dövmeyen dizini döver Kız okur mu hemen hemen evlensin çocuğu olsun yerini bilsin gibi saçma bir zihniyet oldukça bu haberler çok çıkar yazık halbuki kizlarin en büyük aşkı babasıdır bu kızcağızın kabusu olmuş
Çocuk 9 yaşında gibi duruyor.. Söyleyecek kelime bulamadım... Çok var ama birşey değişmiyor hep aynısı devam ediyor..
Yazık günah artık yeter be... Biz karıncayı bile incitemiyoruz bunun gibiler dövmekten öldürmekten çekinmiyor.
Avrupada olsa ottururler valla Ne serbest birakmasi Elleri kirilir insAllah
Ne yazık ki adalet yok... Bu tip insanlar taksim meydanda sallandıracaksın.
Allah belasını versin şerefsiz. Ve devlet buna hala dur demiyor. Söylecek bişey bulamıyorum..
Bnde 13 yaşımdayken sirf geri laf ediyorum diye öz annemden olduresiye dayak yemistim durumum bu kizinkinden bile beterdi yuzum taninmaz haldeydi. 1 hafta okula gidememistim
Allah bu kizcagiza yardim etsin psikolojisi bozulmaz insallh. Cidden cok kotu
Kuzucuk bu ne hal😭 çocuğa bu kadar vurulur mu be. yapmayın acır.çocuk onlar.
Hz. Peygamber (a. s.) çocuklara karşı gösterilmesi gereken şefkate ayrıca ağırlık verir:
"Küçüklerimize şefkat etmeyen bizden değildir.”( Hakim, El-Müstedrek 1, 62)
İçim acıyor gördükçe sizin eliniz yapmaya nasıl varıyor vicdansızlar...
Bunün gibilere ne kadar küfür etsen, laf anlatsan anlamazlar. Bunun gibi pislikler dayaktan anlar.
Kimisi çocuk aşkıyla yanar yıllarca kucağına bebek alamaz kimisi de...
Öz babası olduğuna emin miyiz? Ayrıca kız ölse bir ihtimal tutuklarlardi
Evet serbest kalacak alıştık artık.
Şaşırtmıyorlar beni...
Rezalet bir ülkedeyiz. Çocukları avrupada olsaydı devlet alırdı korurdu.
Bu tarz insanların DeepWeb’de ki Kırmızı Oda gibi yerlere gönderilmesi gerek.
Dövmüş olmasında bir sakınca görmüyorum, 14 yaşında babayı anayı çıldırtacak kadar sapkınlaşan nice çocuklar gördüm ben, baba gerekirse çocuğunu cezalandırabilir.
Kızın sırtına bakar mısın? Küçücük bir çocuk olduğu vücudundan o kadar belli ki, sırtında kendi kafasından büyük sayılacak morluklar var. Nasıl bunu hak görebiliyorsun? Vicdansızlığın sınırı olmalı. çoktan aşmışsınız
Bende babama söylemiyorm ve 15 yaşındayım üstüme gelmiyorlar sadece hayatında yanlış şeyler yapma bize yeter diyorlar eğer baba çocuğunu cezalandırmak istediyse telefonu elinden alabilir dövmek nedir? Hemde bu denlice anne baba çocuğunu bu denlice dövemez bırakın yasayı ya o senin yavrun yavrun canından parça. Ayrıca baba çocuğunu dışarda sapkınlaşmasını istemiyorsa çocuğuna evde sevgisini vermesi gerek çocuk sevgi görsün ki onun bunun sevgisine aç kalmasın
Birincisi onun özel kişisel alanı telefonuna bakmamasi gerekir hata yaptığından supheleniyorsa uyarabilir güzel bir dille böyleleri kız çocuklarını insandan saymayan pezevenklerdir hapse atılması lazım çocuk da o aileden alınmalı
Böyle insanlar yaşamayı haketmiyor.
En ağır cezayı almalı insan öz evladına bunu nasıl yapar
Allah hepsini ıslah etsin. Allahlarindan bulsunlar inşallah 🙏😓😖
Devletin bir şey beklediği yok, yiyin birbirinizi, gebertin diyor. Görmek istediği cahil şiddet toplumunu yaratma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
👏👏👏
Umarim bu tepkiler sayesinde 20 belki daha fazla yildir cektigim fiziksel ve psikolojik siddeti kimse gormez. Allah boyle erkekleri onlarin yaptigi gibi yapsin soysuzlar
yok artık ya !!! tam bir vahşett.. hem istismar hem vahşet yazıklar olsun böyle babaya
Burada bile kabahatı kızda bulanlar olmuş, sadece ahmaklar demek geliyor içimden o zekilere!
Hiçbir anne babanın evladını böyle yapmaya hakkı yok, ne yapmış olursa olsun böyle bir hakkı yok!!
Annem de bana telefonuma şifre koydum diye çok fena pislik çıkarmış tı 😑
Aptal insan cahil bir telefon şifresi için kızını dövülür mü? Yazık...
Ellerin kırılsın lanet olsun senin gibi insana nasıl yaptın bunu evladına ş. e. r. e. f. s. i. z
Şiddet nedir ya? Muhtemelen sevgili mesajları var ihtimaliyle dovmustur, eğer öyle bir dusuncen varsa insan gibi adam gibi erken olduğunu açıkla, ne gibi tehlikelerin olduğunu anlat. Canii adam.
Ne olursa olsun şiddetin çözüm olmayacağını onu daha kötü yapacağını bilmesi lazım ben herzaman söylerim dunaydaki en kotu şey cahillik.
👍 kesinlikle
Herkes anne, baba olamıyor işte Allah belasını versin bunların bıktık
telefonu elinden zorla alsa ok. ama siddet olmaz. peygamberimiz (s. a. v.) kızına bir tokat dahi atmamıs ve kizi her yanina geldiginde ayağa kalkarmış ayakta karşılarmış kızını
Bizde hergün sopa yedik babamızdan öldüresiye dövüldük. Devlet yoktu polis yoktu bırak komşular bile yoktu insanlarrr bile yoktuuu...
Sırf şifre için yaptığını sanmam, başka sebebi vardır. Her neyse ceza almalı.
İnsanlar kadın öldürüp serbwst kalabilen bir ülkede yaşaıyosak dövmesi. Ve vicuduna zarar verip dışarda gezmesi türkiye içinde olmaması lazım ama artık adalet sadece saray ismi
Zorunda değil. bikizin telefon u karistirilmaz. ayıp. bunu erkekler çok yapıyor. bunu yapana kadar. ilk başta kızına güven ve huzur verseymis.
Sonra Türkiye neden böyle önce bu yobazlaşmıs cahil insanların bir son gelmesi lazkm
Yobazlikla ne alakası var salak mısın dinde çocuğa şiddet mi var kendi bilgisizliginden haberin yok daha
Yağmur, yobaz kavramı sadece din için kullanılan bir şey değil
@yağmur_xz çok alakası var. Hemen din savunuculuguna atlama.
Yobazlık din için kullanılmıyor...
@sessizelfida
1. din konusunda başkalarına baskı yapmaya yönelen, dinsel bağnazlığı aşırılığa vardıran (kimse).
2. MEC.
bir inanca, bir düşünceye körü körüne, aşırı ölçüde bağlı olan, hoşgörüden yoksun (kimse).
@sessizelfida dinde baskı mevcuttur, dolayısıyla bir düşünceye kötü körüne bağlanma tutulma da bununla bagdastirilabilir pekala.
Birisini dövmek, kızını dövmek, din yobazlığı mı yani?
Yobazlık, bir sürü düşüncede geçerli olabilecek bir şey. Genel olarak "bir şeye körü körüne, bağnazca bağlı olmak" yani. Ama ben, bir insanın bir insanı (çocuğu) dövmesinde dinle veya başka bir şeyle ilgili bir yobazlık göremiyorum. Siz görüyorsanız, bilemem
Ben yobaz kelimesinin ikinci anlamanı bilmiyordum kusura bakmayın ama yine de görüşünüze katılmıyorum. @sessizelfida nin daha haklı olduğunu düşünüyorum. Biraz sert davranmisim kusura bakmayın
@yağmur_xz kızlar size iyilik yaramaz. 🙂
Ne alaka zaten ksuura bakmayın yanılmışım demişim
yazık günah çocuklara dokunmak ama birazda insanlar böyle şeylere davetiye çıkarıyor diye düşünüyorum belki geri kafalı olabilirim ama 18 yaş altı bir çoçuğa telefona karşıyım
Malesef
Adalet yok. Benimde basima benzer bisey gelmisti 13 yasindayken cahillik istee hortumlaa dovmustu babam amaaboyel olmamisti uazik ya
Nolacak bizim bu milletin cahil kafası
Bende yedim annemden dayak elektrikli süpürgeyle dövüyordu ne var bunda?
Sen yedin diye herkes mi yiyecek? Ne kadar sığ düşünce.
Herkes yesin demedim anne baba dayağı bana normal geliyor
Oda şifreyi verseymiş 15 yaşında sevgilisi var demek ki
Bu bir vahşet! Vahşete vahşet ayıba ayıp demeyi bilmek zorundayız kanıksayamayız
biri seni böyle düşmanmış gibi dövse böyle söyleyemezdin kabul et
Şiddete şiddet demek zorundasın!
@DeliiyKizzz işte bu👏👏👏👏👏👏👏