AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
bir gün kendimi şu gencecik zavallı kızın yerinde bulmam inşallah.
Allah ne verirse hayırlısını versin. Her zaman derim erkeklik cinsiyet, adamlık karakter meselesidir diye.
ne diyeceğimi bilemiyorum ben bir erkek olarak utanıyorum bu kadarmı kolay öldürmek ya olmamalı allahım verdiği canı nasıl alabilirler sadece Allah alır noluyor bu insanlara nasıl öldürüyor kim veriyor hakkı ona nerde adalet. adaletmi sanmıyorum sadece Allah sonumuzu hayır etsin allahın adaleti çok büyük Allaha havale ediyorum gebersin pislik Allah rahmet eylesin kadına çok üzüldüm 🥺
Üzücü ve hatta çok acı bir durum hele ana baba için ama işin öbür yanıda tuhaf böyle adi cinayetleri işleyenleri yetiştirende anneler babalar birazda buradan bakmalıyız.
bu sorun cok uzucu bir sorun kadinlar guvende degil devletin caydirici kanunlar cikarmasi ve uygulamasi uygulatmasi gerek kadinalara uygulanan siddet modern ve medeni bir dunyada kabul edilemez
Kelimeler boğazıma düğümleniyor, diyecek bir şey bulamıyorum artık. Daha kaç çicek solacak bilemiyorum 😡😡 Rabbim mekanını cennet etsin, Ailesine sabır versin🙏😔
Erkek olmama rağmen şu haberleri okudukça tiksiniyorum bende. İnsan seviyorsa nasil zarar verebilir? Bu psikolojik bir rahatsızlık bence. Cidden bu kadada olanlar varsa tedavi icin gec kalmamalari gerek. Yoksa hem kendi basini hemde baskasinin basini yakiyolar iste haberdeki gibi
Kadına değer veren bir toplum yok ki ortada...
Kadınlara olmadık hakaretler eden müsveddelere her seçimde oy yağıyor.
Dövmüş, boğmuş, yakmış ve betonlayarak ormana atmış. İdama karşıyım ama bunu yakarak öldürmek lazım
m.sabah.com.tr/.../amp
Neden HDP'li vekilin tecavüz vakasını es geçti herkes? Neden onu konuşan yokta herkes bu cinayeti konuşuyor?
İkiyüzlülüktür bu. Bu yazdıklarınızın hiç birini samimi bulmuyorum!
Bu nasıl bir manyaklıktır ki öldürüp cesedini yakmaya kalkmış yetmemiş varile koyup beton atmış. Bu nasıl bir insan evladı, nasıl bir eğitim, nasıl bir vicdan, nasıl bir varlık ya.
bu şerefsizi benim elime versinler bir dakika yaşatırsam namerdim. bu adi insan müsveddesinin aldığı nefes bile haramken bunu bir de hapishaneye atıp besleyecekler.
Ben bu ülkede korkmaya başladım iyice. Korku ve gerilim türünde slasher filmi gibi mübarek. Cezalar yeterince caydırıcı değil geliyor bana. Bunları ya asacan ya müebbet hapis verip salmayacan.
Eğitimlisi de eğitimsizi de ruh hastasiii
Ben bu çocukların annelerine kızıyorum
Oğlan çocuğu diyip el bebek gül bebek buyutuyorlar. Az bir sevgi ile vicdan ile merhamet ile büyütme yok
Bitmez ki. herkese zorunlu psikolog verilsin. haftada bir en azından muayene olalım. kim suça meyilli tesbit edilsin tedavisi yapılsın. bundan başka bir yol yok. mümkün degil suçun azalması.
Bir kadın sokakda ciplak yürüse bile ona kimsen dokunamaz... ama bizim gibi ülkelerde birde ortadogu kültürünü benimsemiş toplumlarda kadına bakişı ve şiddeti degişmesi zor..
yapan serefsizin birtarafini kesip agzina katip iskence edeceksin derisini kaziyip oraya tuz basavaksin ibreti alem icin taninmaz hale getirip asacaksin boyle kansiz bacım cocuklarini
Başta olan yöneticiler işlerini doğru düzgün yapmadıkları süreç ve adaleti ayaklarının altında çiğnedikleri süreç daha çok kadın cinayete kurban gidecek
Kadin cinayetleri bitmez neden diye soracak olan olursa kadınlara zulum ediyorlar bile iskence eden bile var ama bu katil kadinin canjna neden kiydi bilinmez
Ölümün hiç bir şekilde affedebilir bir yanı yok. Sen kimsin ki allahın yarattığı canı almaya karar veriyorsun. Sen kimsin ki kendini başka birisinden üstün görebiliyorsun. Kadını şuçlamak gibi bir niyetim yok. ya da adamı iyi gösterme haklı gösterme gibi bir niyetimde yok. Evli insanlardan uzak durun.
Yeter gerçekten yeter ne zaman bitecek böyle cinayetler insanların artık çocuklarına reddedildiğinde bunu kabul etmesi gerektiğini öğretmesi gerekir böyle yapan insanları hadım etmek gerekir ya da idam bunun başka bir çözümü yok kadın cinayetlerini sadece bu durdurabilir.
@showcukiz valla bunu yapan insan değil kesinlikle değil yani hayvanlar bile bunu yapmaz
Bitmeyecek hala bunu siyaset ile bağlayan var sen düşün ne zaman bitecek bizim halkımız otursun annnnca siyaset yapsın kafası anca buna basar bu milletin
Boş dolanmayın diyorum inanan yok herkes dolu gezsin
Kadınlara plastik mermili öldürücü etkisi olmayan silah versinler veya biber gazı taşımaları yasal olsun
yorumlara bak. erkekler kadınların neredeyse 2 katı yorum yapmış. burada da en çok sizin sesiniz çıksın a q
Ser. fziz it inşallah daha beter olur o kıza yaptıklarından daha beterini çeker nedir bu ya 😔 öldürmek nedir
kadına bir tek Atatürk gibi lider deger cerirdi kültürlü aydın oldugu için şimdiki erkekler Atatürkçü ilim irfan sahibi olmadıgı için bu tip durumlar yaşanabilir şimdiki erkekler yobaz cahil..
Bir tek Atatürk mü değer verirdi? göktürklerde hunlarda kadınlar ülke bile yönetebiliyordu.
O an ne kadar çok korktuğunu düşündükçe anksiyetem azıyor ruhum daralıyor allahım cehennemin en dibinde yaksın şerefsiz haysiyetsiz köpeği
Kayıp olduğunu öğrendiğimden beri içim bir garip oldu. Nereden bilebilirdim bu şekilde katledileceğini.üzülüyorum ülkenin gidişine
Koruyacağına emin olduğumuz kişiler tarafından öldürülüyoruz
Hanımefendi sizi ilgilendirmez ki benim evli veya bekar oluşum
dün kayıp ilanını gördüm, bugünde ölüm ilanı 😒tahmin ettigim şey gerçek oldu. yazik günah değil mi Allah aşkına. cok üzüldüm
Simdi bu pici alican diri diri atese verecen yasin kul olana kadar
Cinayetin cezası idam olmadığı sürece masumlar ölmeye devam edecektir.
kadını erkeği genci yaşlısi yok bunun şiddet şiddettir yok uğruna öldürulwn binlerce erkekte var. Burda üstumuze düşen bu devirde kimseye güvenmeyeveğiz tedbirli olacağız
Boyle bir bilgi var
Istedigini yapinca melek gibi istedigini yapmiyinca reddedince canavara donusen erkekler var... ve tehlikeliler..
Bir erkek olarak kendimden utandım. Savunmasız, güçsüz bir kadına neden yaparsın bunu!😔 Allah rahmet eylesin. Çok üzücü bir olay... Katil de en ağır ceza alıp sürüne sürüne geberir inşallah...
Şu adamı savunan yorum yapanlardan uzak durun, bu hastalıklı zihinler yeni kadın cinayetlerinin katilleri olabilecek hastalıklı zihinler
Biz ne konuşuyoruz.. cumhur başkanımız ayasofya için seçtiği halıyı.. bizim millet bir anormal... bastakiler ne yapsın
Ülkede erkek kalmamışki kadınları katletmeye başlamışlar.. Suçlu bile olsa, erkek adamın kadına eli kalkmaz.. Mert erkek Türk erkeği kendinden güçsüze zulüm etmezdi.. Allah rahmet eylesin..
İçten içe idamı istiyorum. Bu adi herifler nefes alırken gencecik fidanlar, çocuklar, kadınlar, hayvanlar ölmemeli.
Kabri Nur olsun.
Yani Allah belasını versin ne denir ki , cahillik mi Canilik mi devletin caydırışı olmayışı mı... Bir çok şey var , mekanı cennet olsun.
Cok uzuldum tam bir vahset. adam bir de evliymis ve cocugu varmis. kiz herhalde bilmiyodu da ogrendikten sonra ayrildi
@Aaulando iyi de bilemezsin. derdi senin dedigin gibi olsa ayrilmazdi adamdan. cani pahasina karsi durmus baksana, sonunda CANİNDAN OLMUŞ.
@Aaulando sen nerden biliyorsun? o dağ evi sen miydin? bir insani canindan etmenin hicbir bahanesi olamaz. eski erkek arkadasiymis adi ustunde, eskiymis yani artik. adam sanki brat pitt. kiz adamin yaninda prensesler gibi kaliyor ne demek dis gorunusunu begense yeter. adam liza kafayi takmis iste. kac milyon tane ornegi var su durumun. gelmis hala daha zirvaliosun. bunu savunmanin tek nedeni senin de bunu yapmaya egilimli olmandr
Aaulando ADLI UYEYI SIKAYET EDELIM. YORUMLARI VE UYELIGI IPTAL OLSUN DIGER SITE UYELERI. IZIN VERMEYIN OLUMU MESRULASTRYR
@acınındibinde ben direkt engelledim. boyle insanlara tahammul edemiyorum dedigi seye bak ya
ruhsal hasta tedavi şart.
Yeterli ceza olmadıkça böyle olucak kesinliği ispatlanmış ve böyle şeyler yapmış kişilere hadım getirilmeli
Artık kadınları sevmeyi öğrenin.. Sevemiyorsanızda uzak durun.
Bu katili zerre savunmuyorum assınlar. Ölen kardeşimize de Allah'tan rahmet diliyorum. Fakat neden evli birisyle neden olursun ki insanlarda yoldan çıkıyor ne yaptıkları belli değil. Şu dünya da normal olmayan tek şey kadın cinayetleri değil ki.
LÜTFEN SİTENİN DİĞER ÜYELERİ BU ÜYENİN YORUMUNU BEN GİBİ SİTEYE ŞİKAYET ET SITE KALDIRSIN BU YORUMU. HİÇBİR SEBEPLE ÖLDÜRMEYİ MEŞRU DOGAL YAPILABİLİR KILAMASINLAR IZIN VERME.
Aklı başında bir insansan yorumu bir daha oku
Bitecek gibi durmuyor ama ciddi ceza verilirse belki biraz azalabilir.
Aslında cinayetleri kadın erkek diye ayırmak bile cinsiyetçilik masum bir insan ölmüş burada önemli olan bu inşallah katil belasını bulur
Kadınları eve kapatmak birilerinin işine gelecekse, kadın cinayetleri hiç bitmeyecek. :/
Ulke boykesine yobazliga ve cahillige suruklenirken bitmiyecek.
Eğitimle öğretimle cezaları caydırıcı yaparak olmaz sorun çözülmez. Yeni nesiller sağlıklı yetişmeli
Bu olayları kimse görmüyor galiba, sonrada Türk kadınları neden böyle, neden güvensiz neden kendilerini bir şey sanıyorlar da kimseyle pek muhatap olmuyorlar diyenler var halen.
bu sebepten dolayı mı kendinizi bişey sanıyosunuz yani :D
@ozann007 Sizler, kendimizi bir şey sandığımızı sanıyorsunuz. Bazen önyargılı olmamız ya da hemen güvenmeme durumumuz kendimizi koruma içgüdüsüyle oluyor. Yoksa kimseden kendimizi üstün görmüyoruz, kibirlilikten değil, öyle olan varsada genelli bence kibirden değil, yanlış anlaşılmak istemiyoruz, güvenmek istiyoruz bu kadar basit. İstediğinizi elde edemeyince çirkinleşin istemiyoruz, vurup öldürün, zarar verin istemiyoruz. Empati yapabiliyorsan eğer, dediklerimi anlamalısın. İleride seninde kızın olduğunu düşün ve empati yapmayı dene bence.
demek istediğini anladımevet. ama ilerde kızım olmasını istemem
@ozann007 Peki, anladıysan sorun yok. :)
Allah kahretsin hepsini ya. Ne istiyorsunuz bizden! Kas gücünüz var diye mi kendinizi birşey sanıyorsunuz. Herkesin yaşamaya hakkı var. Allah'ın verdiğini canı ne hakla alıyorsunuz.
Caydırıcı bir ceza sitemi olmadıkça bu tür cinayetler sürer gider
Ne yorum yapsam bilemiyorum inanın.
Türkiyede kadın olmak o kadar zor ki.
Bu nasıl bir vicdansızlık.. Yaşattığını yaşamadan ölmesin inşallah
Idam gelmeden bitmeyecek hatta kurşuna dahi dizilmeli..
Saldim cayira mehmet mevlam kayira seklinde bir adalet sistemimiz var.
Allah rahmet eylesin
Hiç bitmeyecek galiba psikopat ve katiller etrafta kol geziyor.
Bitmez dişarda iyi insanda var kötü insanda sen cevreni doğru seciceksin
kadınlar dövüş sanatları ve bıçak kullanma sanatında ustalaştığında son bulabilir
Şöyle haberler görünce erkek ırkının vahşiliğine ve hayvansılığına nefret duyuyorum
⚰️⚰️⚰️iki gün sonra unutulur bu adalet sistemi bu tür cinayetlerde idam getirmeli