
Yatı katı olsun demezdik bir de canımız sağlim olsun, dövmesin, sövmesin derdine düşer olduk.
Biz kime güveneceğiz, birini hayatımıza almadan nasıl evlilik için karar vereceğiz ve bu süreçte de can güvenliğimizi nasıl sağlayacağız.
Nice anneler evlatlarını kara toprağa teslim etti caniler yüzünden, nice babalar yürek yangınından kahroldu ve yine nice evlatların gözü önünde anneler katledildi canice! Daha ne kadar sessiz kalınacak, daha ne kadar göz yumulacak bu vahşete!
Haberi aldığımdan beri yüreğim yanıyor ki o kızcağızın annesinin, babasının, sevdiklerinin yerine koyamıyorum bile hissetiklerimi, kim bilir onlar ne haldedir.
Hani haksızlığın karşısında susan dilsiz şeytandı?
Hemcinslerim, annesinin prensinden ziyade empati yeteneği gelişmiş, vicdan ve merhamet sahibi evlatlar yetiştirelim ne olur, sevginin ve saygının ne olduğunu bilen, hayır cevabından sonra efendi gibi yoluna devam edebilecek evlatlar yetiştirelim ki başka annelerin prenseslerinin canını yakmasınlar..30 Yorumla
En İyi Cevaplar
Benim anlamadığım siz bir suç işlemeden önce adalet sisteminde bunun karşılığı ne olacak diye bakıp ondan sonra mı o suçu işlersiniz ki herkes adalete devlete şuna buna saldırıyor. Çok sığ ve basit düşünmüyor musunuz? Hırsızın hiç mi suçu yok sizler kafayı mı yediniz?
Mesele zihniyette, düşünce kalıplarında, hayata ve insanlara bakış açısında, kendini bilememek ve yönetememekte. Tıpkı şu an burada bir çok yorumda olduğu gibi dar görüşlü olmakta yatıyor.
Biri demiş ki terörist muamelesi yapılması gerekir ki tekrarı olmasın. Bu nasıl bir ironi bu ülke 30 yılı aşkın bir süre terörle uğraştı 😀..
Kaldı ki kelime ve kavramların varlığı hiçe sayılır mı? Terör dediğin tabirin sözlük manası vardır. Ve yaşanan iğrenç durumunda sözlükte karşılığı var yani senin buna terör demen bunu çözmeyecek. Duygu ve hislerden ziyade akılcılıkla çözüme ulaşılmalı boş, faydasız ve alakasız yorumlarla değil.
Bu adamlar neden şiddete meyilli? Nasıl bundan sıyrılabiliriz gibi sorular çözüm odaklı olacaktır mesela en azından gelcek için.
Olan olduktan sonra kişiye istediğin cezayı ver Pınarlar geri dönmeyecek sadece boş konuşan şak şakcıların türlü mercilere karşı dışa vurmak istedikleri şikayetleri çeşitli yollarla sunmasına olanak sağlayacaktır.
Kimse akılcı bir yorumla bu olaylar neden oluyor sorusunu sormayacak mı? Bunu sormak sizce Pınar'a hakaret mi olur böyle mi düşünüyorsunuz acaba? İlginç yorumlar gerçekten.20 Yorumla
+1 yılErkekliğimden utanır oldum. Koruyamıyoruz. Lanet olsun ki kadınlarımızı koruyamıyoruz. O kadar sinirliyim, öfkeliyim ki. Neden ya? Neden? Rededilmeyi neden kabullenemiyoruz, hayırı neden cevap olarak kabul edemiyoruz. Evli bir adam kız çocuğu babası bir de. Eski sevgilisi kabul etmedi diye öldürmek, varile koyup ormanlık alana atmak. Caydırıcı cezalar gelmeli artık. Kadınları, çocukları korumak için cezalar gelmeli. Sizleri koruyamadığımız için çok özür diliyorum...
67 Yorumla- +1 yıl
oglum bir kadin bir erkegi degistiremeyecegi seylerden öturu red ettigi zaman sen o erkege bir iyilik yapmiyorsun? oturdugundan yerden konusmaya devam et ama gelgör ki hic bir sey yapamayacak kadar da adam degilsin? red edilmek? red eidlmeyi kimseyi sevmez, cunku biz red edilmek icin sormuyoruz önceden red edielcegimizi birsek biz o kadinin yanina gidipde benim ile cikarmisin diye sormayiz? ölum her yerde var kimin tarafindan öldurulecegi ise muammadir, o zaman sen neden kadinlarini hastaliktan koruyamiyorsun gibi bir sey oluyor D:S:DSA
- +1 yıl
- +1 yıl
@yaamurr mal kardesim, bu benim dusuncelerim ama mantiklidi, ben bile bir cok defa kiz tarafindan red edildim bu öldurecegim anlamina gelmez, cunku kaybedecegim bir hayatim var bunun bilincinde oldugum icin bir kadin beni red ettigi icin öfkelensemde intikam ve öldurulme gibi eylemlerde bulunmam ama gercek bu siz kendi ulkenize duzeltmeye devam edin yoksa siz pinarlar duyarsiniz cok tekrar buraya paylasirsiniz elestiri yaparsiniz ama ertesi gun uyandiginda hala seylerin ayni yerinde ayni odugunun farkina vararsin ama mal oldugun icin tekrar bir pinar vakasinda ayni seyi yapmaya devam edersin sonucsuz
- +1 yıl
Inşallah ilerde bir kız çocuğa sahip olursun. Ama inşallah o kızcağız bunun gibi kotu seyler görmez. Inşallah kızın olur da onu korumak için attığın taklalarda bu haberler gözünün önüne gelir de o zaman anlarım seni. O zaman görürüm seni
- +1 yıl
@venustheplanet ben yurt disinda oldugum icin bir kizim olsa bile orada daha iyi bir hayati olucak dogru egiltidigi icin de kafasina göre kimseyi red etmeyecektir red edilse bile afrikali turk vatandaslari disinda kimse ona red edildigi icin zarar vermez. ikincisi kizin var olmasi onu koruyacagin anlamina gelmez, kizina 18 yasina kadar bekarsin artik senden uzaklasip farkli bir sehre ya da farkli sehre tasindiktan sonra artik senin onu koruma görevin tamamlanmistir cunku o senin yaninda degildir, artik kendi hayatina ve yapacagi tum hatalarinin bedelini kendi basina ödemeye razidir. siz saniyorsunuz ki kizin stockholmda sen karlstadasin ve kizin bir erkek tarafindan zarar göruyor kimse o kizini koruyamaz cunku yaninda degil
- +1 yıl
+1 yılİşin kötüsü de, tıpkı bir sokak hayvanı kadar yasalar bizi koruyor. Onlar da, kadınlar da hep mağdur, hep öldürülen oluyor.
Yazık günahtır, şimdi bu adam çıkıp "pişmanım" diyecek, bişey diyecek "iyi hal" diyecekler.
İçim acıyor yani, bu güzelim hayatlar sönerken yasaların buna göz yumması can sıkıcı.15 Yorumla- +1 yıl
Yasanın kadından çocuktan ve hayvanlardan daha önemli isleri var ahlâkınızı bozuyor diye netflixi kapatmaları lazım çünkü o daha önemli
- +1 yıl
Ay o zaten ayrı bişey.
Eşcinsel görmeyelim tü kaka diyelim ama ülkede kadınlar ölsün, dövülsün, ezilsin ve bunu zerre kadar umursamasınlar.
Yazık gerçekten, şansa yaşıyoruz diyorum ben zaten. Gerçekten de öyle. - +1 yıl
Öyle öyle kuzum. Onların gözünde bu olaylar bize ders olsun ama netflix te görüp de kocamıza kardi çıkarsak günah olur 9 yaşında evlenfirilelim çocuğunuz olsun ama şort giyip sokakta gezmeyelim edep haya !
- +1 yıl
Cahiliye dönemi Arap usulü bir hayat yaşatıyorlar resmen!!!
Ama lafa gelince din sömürüsü de pek ala yapılıyor.
Çıldırır insan. - +1 yıl
Dini bu şekilde kullanıyorlar ya, yüce rabbim inşallah görüyordur. Neyin doğru neyin yanlış olduğunu da dediğin gibi çıldırıyoruz burda
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
+1 yılGüzel çocuklar yetiştirmeye başladığımız gün, geçmişinde ailede şiddet görmeyen, kadına kadın olduğu için değer verilen, onu yalnız hizmetçi, yalnız seks objesi olarak görmeyip; onun da istekleri, hakları, özgürlüğü olduğunu , onların da red etme hakları olduğunu kabul ettiğimizde, sanırım en önemlisi de "Kadının karnından sıpayı, sırtından sopayı eksik etme" , "Kocamdır, döver de sever de", "Karı-koca arasına girilmez" tüm bu zihniyetleri bıraktığımız gün, toplumun düzelecek olduğu günler olacak sanırım. En azından fiziksel şiddet bu sayede iyice azalmış olacak. Etrafımda bu zihniyete sahip çok çok az insan var ama toplumun bir kısmında bunların hala var olduğunu ve töre, adet diyerek bunları yaptıklarını görüyorum. Ülkedeki adaleti iyileştirmek de bir çözüm yolu olacak. Ama bu ülkenin bazı yöneticileri bile " Kadınlar ev süsüdür" , "Evdeki işler yetmiyor mu kadınlar ekstra iş arıyor" , "Kadınlar iş aradığı için işsizlik yüksek" diyip bunu bile kadınlara bağlıyor. Bu zihniyet ile de mücadele edersek belki bir şeyler düzelir
30 YorumlaDevlet samimi davranırsa bitecek bu cinayetler.. Kadın öldürenler açık ve net terörist gibi yargılanmalı..
193 YorumlaBakın, burada bir çol hanım yaşamıştır. Özel mesaj atıyor sığırşar ve kadın istemiyor. Hatta cevap bile vermiyor. Sonra sığır, sırf bu yüzden küfür ediyor. Bunşar bu cinayeti işleyebilecek zihniyetteki erkekler işte.
Bunun, özel resimleriyle ya da babasına söylemekle kadını tehdit eden versiyonları da var.
Bu cinayeti işleyen erkek tipi çok uzağımızda değil.
Katledilen kızımızla ilgili can sıkıcı bir yorum görmemek için okumuyorum diğer görüşleri. Hala "koz da düzgğn adam seçseymiş" diyen dallamalar var, ki bunlar da aynısıdır bu erkrk tipinin. Katledilenle değil, katille empati kuruyorlar.40 YorumlaGündem konusunda 906 cevap paylaştı. kadınların öldürülmesinde toplum sorumludur
anne baba olup cocuk doğurmuş tüm aileler katildirbir cocuk iyi bir insan olarak ta yetiştirilebilir potansiyel bir katil olarak da yetiştirilebilir hani diyorlar ya cocuğum kendi tercihini kendisi verir nası bir birey olacağı özgür bir ülkede yasıyoruz kendi dinini kendisi öğrenirdoğruları kendisi secer ) 0-18 yasına kadar bir cocuğa temeli sağlamaklaki karekteristik toplumsal ahlakdini ahlak bunun içinde merhamet, hayvan sevgisine kadar) eğitimleri vermedi ise bir aile potansiyel bir katil yetiştirmiş oluyornerde yasanıyor bu olay muğlada demekki şehir mekan zaman farketmiyormuş koyun gibi cocuk yetiştirenler salanlara lafım potansiyel bir katil canavar yetiştirdiklerinin farkında değiller30 Yorumla''Şüphelinin bir süre önce kendisini terk eden Pınar ile yeniden birlikte olmak istediği ancak genç kızın reddetmesi üzerine cinayeti işlediği belirlendi.''
Şu ibareye çok dikkat edin. Genç kız cinayetlerinin ardından hep bu ibare yer alır.
Çocuklarınıza kaybetmeyi, her şeyi elde edemeyeceğini öğretin. Bunu öğrenmeyen kişi elde edemediği şeylere karşı kin ve nefret duyar. Ya benimsin ya kara toprağın cinayetlerinin temelinde bu yatar.80 Yorumla
+1 yılBu iş artık gerçekten zıvanadan çıktı kadın her zaman her yerde dikkat etmek, sağ solu kollamak, ayık olmak durumunda kalıyor sosyal hayatta olsun, iş hayatında olsun, evine giderken bindiği... Otobüsünde, minibüsünde ve dahi taksisinde olsun.
Şu konunun artık ciddi bir şekilde mecliste ki milleti temsil eden adamların ve hanımefendilerin gündeme getirmesi ve konuşulması gereken bir konu haline gelmiştir. Artık ruhsal olarak takviye'ye ihtiyacı olan erkeklere klinik bilmemne mı açarlar artık onu bilemiyorum. Çünkü bu işin ciddi bir ruhsal bozukluk, kendine güvenmeme ve en sonunda kafayı sıyırma tarzı sonuçları var. Ve böyle bir insan müsveddesinin her şeyi yapabilecek düzeyde bir tehdite sahip olması maalesef böyle üzücü olaylar meydana getiriyor.
En kısa zamanda bu konunun çözülmesi hepimizin ortak amacı olmalı.11 Yorumla- +1 yıl
Olmaz ki meclisin netflixi düşünmesi lazım ahlak kurallarını o bozuyor çünkü bunlar değil 🤷🏻♀️
+1 yılBelki kızın suçu vardır diyen ruh hastaları var bu dünyada, çoğu şiddete cinayete meyilli. Bir ilişkide yapılacak en kötü şey aldatmak olsa bile kimse ölümü hak etmez. Böyle zihniyetler dolaşıyor ortalıkta. Bize burası bildiğin cehennem. Utanmaz kişiliksiz.
48 Yorumla- +1 yıl
Öyle yorum yapan potansiyel katillerin yorumunu siliyorum. Ama silmekle bitmiyor ki dünyada hala öyle insanlar öyle pislikler var
- +1 yıl
Silsen ne olur güzelim bunlar katil savunucuları en kötüsü de hepsi yanımızdan geçip gidiyor
- +1 yıl
Aynen öyle anlatmaya çalışıyorum kim olursa olsun öldürülmesi hak değildir demeye çalışıyorum bana çıkıp siz şerefsizlere birlikte olup iyi insanlarla olmazsanız böyle olur diyip hem katıl yandaşı oluyor hem de kendine pay çıkartıyorlar. Sanki biz karpuz seviyoruz pazardan kafasına vurup anlıyoruz iyi mi kötü mü olduğunu
- +1 yıl
Tamam bazı kızlar ön gözlem yeteneğini kullanmıyor, bir yanlış gördüğünde görmezden geliyor ama bu ölmesine sebep değil. Ruh hastası ya bunlar
- +1 yıl
Değil tabiki canım benim ama başkalarına anlatamıyorsun öyle yapmasaymış bunu ermeseymiş diyolar bide
- +1 yıl
Kanayan yaramız bu ve yapabileceğimiz hiç birşey yok çok zoruma gidiyor
- +1 yıl
Öyle valla, ancak böyle isyan ediyoruz ama nereye kadar.. ölene kadar mı
- +1 yıl
Şansımıza yaşıyoruz güzelim, onun için karşı cins ile ne kadar az muhataplık o kadar iyi
Cok uzgunuz :( , anlayamiyoruz bu devrin iliskilerini, istediğimi yaparım demekle yetinmeyip yapmak bu kadar rahat olmak iyi bisey degildir hep bu dunya bir diken ustunde durma yeridir. O kadar kaptirmamak gerekir , o kadar sahiplenmemek gerekir. Can taşıyan nasıl cana kıyar. Hangi akla mantığa sığar istenmediğin bir gönülde, ruhta, zorla kendine yer açmaya çalışmak. Beceremeyince o cana kıymak neyle izah edilir.
Boyle katil, psikopat cahillere ibreti alem olarak 7 gun 24 saat bir kanalda canlı yayında tutacaksın ve iliklerine kadar acıyı yaşatacaksın DEVLET. Bu Allah'sızlar önce Allah'a yalvaracak sonra sana yalvaracak beni öldürün artık canımı alın diye.
Beceremiyosun Devlet ana , kızlarını kadınlarını korumayı beceremiyorsun beceremiyorsun beceremiyorsun!20 Yorumla
+1 yılAile diyorum sadece.. kadın ya da erkek farketmeksizin bir çocuğa ilk terbiyeyi - ahlâkı - kadına ve erkeğe şiddet uygulanmayacağını anne ve baba verir... Sonrası diğer aile bireyler... Ama ülkemizde ne yazık kı şu son zamanlarda psikologların aman çocukarın her istediğini yapın , çocukarı üzmeyin , çocukarın psikolojisi bozulmasın tavırlarıyla büyütülmesi , anne ve baba nın çocuklarını büyütürken gereken ilgiyi göstermemesi , erkek çocuklarına herşeyinserbest bırakılıp kız çocuklarının ezilmesi durumu iyice bu noktaya getirdi... Allah rahmet eylesin hanım kız için ve Ailesine, sevenlerine de Allah sabır versin... Bir tek Türkiye için değil tüm dünya ülkeleri için toplumun kanayan yarası bu durum...
10 Yorumla
+1 yılBu dünyada etliye sütlüye karışmamakta fayda var.
Ortamda herkes ayrı bir manyak ve çılgın.
Kız kısmından ağzım yandı yoğurdu üflüyerek yiyorum misali.
Kızlarımızda iyi eş adayı seçsin dikkat etsinler kendilerine. Düşüncelerim ortaya karışıktır, herkes kendi payını alsın.
Pınar bacımız için ise mekanı cennet olsun, öldüren kişi de umarım en ağır cezayı alır.40 Yorumla
+1 yılyarın anne baba olacaksınız bir çoğunuz. o zaman da hatırlarsınız umarım ceren'i özgecan'ı pınar'ı. yetiştireceğiniz çocuğa vicdanlı olmayı öğretin, merhameti aşılayın ki başka pınarlar duymayalım.
doğurup başıboş sokağa salacaksanız taş doğurun.40 Yorumla
+1 yılCaydırıcı cezalar olmadan maalesef bunların önüne geçemiyoruz. Çok ağır ceza verilmeli... İkincisi eğitim özellikle okullarda insan ilişkileri ile ilgili aşk sevgi cinsellik ile ilgili eğitim verilmeli... Çünkü bu saplantılı bir düşünce rededilmeyi yediremeyen aciz erkekler yüzünden bu acılar yaşanıyor. İstenmediğinde sessizce gidebilmeli... Psikolojik şiddet bile olmamalı çok üzgünüm gerçekten... Hayır yani sanki başka kız arkadaş mı yok akıl alır gibi değil gerçekten...
30 Yorumla
+1 yılKısasa kısas istiyorum brnimde kz kardesim var..! Böyle saçma sapan seylerden kadınlarımız kızlarımız ölmesin.. bu adamın yaşamaması lazım yavaşça acı çekerek gebermesi lazım.. yazık..
Ama bu 40 50 sene böyle devam eder..
Hukuk iyilesmez asla iyilesmez kısasa kısas idam onlar gelmez onlar gelirse yabancı yatırıma gelmez cunku hucre hapsi olur tahminimce he insallah indirimsiz omur boyu hucre hapsi gelir ve tum omru boyunca o hücrede çürüyüp gider insallah!!!30 Yorumla
+1 yılKadınlarımıza ayıptır yapma etme kadınsın sen otur denileceğine erkeklerimize ayıptır yapma etme denilseydi belki bunlar olmazdı. Bizim toplumumuzda erkeklere sen erkeksin yaparsın ya da ben erkeğim yaparım!!! Zihniyeti devam ettiği sürece Allah korusun ama daha çok kızımız saçma sapan nedenlerle hayat yok olcaklar... Yazık çok yazık!!!
30 YorumlaBir kadın, kocası veya aile fertlerinden bir erkek tarafından öldürüldüğünde kolayca namus cinayeti, cinnet yaftalarını yapıştıran ve ceza indirimi sağlayan ataerkil adalet sistemimiz olduğu sürece daha çok kadının öleceği kesindir.
rabbim islah etsin hem cinslerimi30 Yorumla
+1 yılNe zaman rahat olacaksınız ben söyleyim, insanlar cinayet işlemekten tecavüz etmekten kadına şiddet göstermekten korktukları zaman rahat olacaksınız peki nasıl korkacak bu insanlar? Adalet ve ceza sistemi değiştiği zaman değişmediği sürece bu haberleri malesef üzülerek söylüyorum ki görmeye devam edecez
40 Yorumla
+1 yılKadınlar ölmemeli. Ülke o kadar dengesiz bir hal aldıki insanlar çok dengesizlesti psikolojileri bozuldu. Bu herife aynısını yapacaksın. Yazık Valla. Madur olan erkekler de var bazı kadınlar da çok fena. Umarim adalet sağlanır ama zor.. Üzücü cidden üzüldüm
20 YorumlaArtık lütfen birilerini sevmesin kimse. Bunlar nasıl bu kadar cani olabiliyor, ne olursa olsun insan sevdiğine nasıl bunu yapabiliyor en önemlisi caydırıcı bir cezası yok mu Allah aşkına. Antidepresansa şebeke sularına hazır sulara koyalım, aşırı öfke kontrol bozukluğunuz varsa DEVLET HASTANESİNE GİDİN DE İLAÇ ALIN İLAÇÇ. Beyninizi 2-3 hafta uyuşuk gibi hissetmeniz bir cana kıymanıza engel olabilir Allah’ın cezaları.
23 Yorumla- +1 yıl
Boş yapma lütfen
+1 yılBundan hiçbir zaman kurtulamayiz. Kadınlar öldürülmeye, tecavüze, tacize, siddede mahkum artık. Ana sebeplere gelecek olursak.
1. Birbirimize saygıyı unuttuk.
2. Toplu halde birşey yapamaz hale geldik. Buna bağlı olarak ta tek başımıza sesimizi duyuramiyoruz.
3. Çok bencil bir toplum olduk.
4. Araplastik ve onların pis kültürünü kendi kültürümüz gibi yaşar olduk.
Birçok sebep daha sayabilirim ama yapacak tek şey var.
Her önüne gelenin çocuk yapmasını engellemek.20 YorumlaŞunu anlamak gerek. Bu yaratıkların öldürmek için sebebe ihtiyaçları yok! Anlık dürtülerle yapıyorlar bunu. Yani kırmızı rujmuş, etekmiş vs bunlar önemsiz. Biz artık HAYIR dediğimiz, sesimiz çıktığı için öldürülüyoruz. Birini tercih etmemek ya da istememek ölüm sebebi bunların gözünde. Bunlar hasta rahatsız özgüvensiz yaratıklar. Ve ayırt edemiyoruz kendilerini çok iyi kamufle ediyorlar.
Bu ülkede kadın olmak gerçekten bir LANET20 Yorumla
+1 yılAma idam deyincede şerait mode on filan oluyo sonuçta laik bir ülkeyiz ama yine tabi ki haklısın hiç bir kimsenin yaşamı, özgürlüğü elinden alınamaz. Bumu umarım durur önüne geçilmesi gereken bir durum ve artık cinsiyet ayırt etmeden yapıyolar kadın erkek demeden en acısıda bağımsız mahkemelerin hakimleri bunları sokağa salarak tehtit oluşturmaya devam ediyolar!!
10 Yorumla
+1 yılİyiler deli hastanesinde. bir kaç tanesi de sayenizde filozof oldu.
Ne kadar boş beleş varsa herkes ona aşık. Başına iş geldiği zaman da deli hastanesindeki iyilere müracaat. Nasıl bir dümen bu ya?
Aşk ya da ilgi enerjisi yüksek insana duyuluyor. İki kişinin enerjisi yüksek: 1- Mistikler 2- Boş beleşler.
Mantık ne kadar azsa enerji o kadar yüksek. Uzak durun mantıksızlardan10 Yorumla
+1 yılMaalesef asla iflah olmayacak bir milletimiz var örneklerden ders değil, ilham alan. Kadınlara ÖLDÜRME yetkisi verilmediği sürece, kadın cinayetlerinin ardı önü kesilmeyecektir. Kadın zor durumda ise kendi öleceğine karşıdakini gebertebilmeli.
11 Yorumla- +1 yıl
Nefsi müdafaa var zaten ve herkes bu seçimde karsisindakini indirirdi , mantiksiz bir öneri
Türkiye de bu denli kadın cinayetleri yaşanması, ülkede ne kadar psikopat ruhlu ve eğitimsiz insan olduğunu gösteriyor. gerçi insan demeye dil varmıyor ama. bir insan düşünün ki 20 yıl aynı yastığa baş koyduğu kadını, hayat arkadaşını sokak ortasında öldürüyor. nasıl bir ruh hali bu cinayeti işlemeyi meşru kılabilir ki.
10 Yorumla
+1 yılÖrnek veriyorum İsterse boynuzlasın adamı 10 larca kişiyle , bu o kızın öldürülmesi hakkını kimseye vermez. Tecavüzün mecavüzün giyimle alakası yok mk. Damacanaya yapanlar, var tavuğa köpeğe yapanlar var. Eğitim ve kanunların düzeltilmesi şart
50 Yorumla
+1 yılsiz canım kadınlar erkek egemenligini bitirip onları öldürene kadar bitmiycek haberlerde cinnet geciren kadin kocasinin kafasini kesti kocasini bogazini bicakladi tufekle vurdu 50 kere bicakladi kocasini oldurup yakti haberleri başlayinca erkekler ben karimin ustune gidersem buda beni keser diye korkup karisamazlar size
13 Yorumla- +1 yıl
Bu olmamalı ne erkekler ne de kadınlar oldurulmemeli, birlikte barış içinde yasamayı öğrenmeliyiz sadece çok zor olmamali bu
- +1 yıl
bu dedigin olabilir ama ulke refaha kavuşması kadınların sürekli istihdam edilmesi ve yeni nesile bu konu ile alakalı cok saglam egitim verilmeli tabi yargidada cezalar agirlastirilmali heleki iyi hal denen o saçmalık acilen kaldirilmalı ve devletim ülke capinda cok buyuk sosyal kampanya baslatmasi lazim ama malesef hukumet kadina cineye örtbas ediyor hatta gundeme gelmesinden rahatsiz oluyor o yuzden suanlik kısasa kısas bana gore daha mantikli
- +1 yıl
🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Aileler erkek çocukları için erkektir yapar demedikleri zaman. Erkek çocuklarına namusuna sahip çık dedikleri zaman namus sözünün sadece kadının iki bacağı arasında olmadığını öğrendiğimiz zaman. 😪😪😪
40 Yorumla
+1 yılHirsınız agir basmasin yaa bir kere de, bir kere de vicdaniniz agir bassin karsidakini insan olarak görmüyorsunuz da kendiniz hatirlayin bir kere de insan oldugunuzu.. igreniyorum savunmasiz, gücsüz cocuklara , kadinlara güc yetirebildiginiz insanlara yaptiginiz bu pisliklerden acizliginizden igreniyorum..
10 Yorumla
+1 yılBilmiyorum cezaylada olacak gibi değil bence aile terbiyesi desen belkide o i b n e n i n annesi babası insan içine çıkamıyodur
Normal bir insan davranışı değil bunlar ilişkin bittiyse bitti aqq kabullen şizofrenlik bu20 YorumlaBöyle saplantili sapik kudurmuş köpeklere meydan vermeyin. İki dk size ilgi göstersin hemen ciddi düşünecek konuma geliyorsunuz genel olarak seçici olun yani biraz bir süre tanıma aşamasını uzun tutun ya.. Allah bunların belasını versin istemiyorum diyen birisini ne diye rahatsız edersiniz ya
24 Yorumla- +1 yıl
E ama reddedildi diye de öldürülüyor kabul etti ayrıldı diye de öldürülüyor o nolcak peki 🤷🏻♀️
- +1 yıl
Bence boşuna bahane üretmeyin. Ölümün arkasından bahane üretilmez. O öyle yapmasaymış bu böyle ermeseymiş olmaz sizin yaptığınız yorum yanlış
Caydırıcı ve ibret verici emsal kararlar şart yoksa bu eğitimsiz ve kadını birey olarak değil malı olarak gören insanların olduğu toplumda daha çok yaşarız bu olayları , Allah rahmet eylesin
30 Yorumla
+1 yılGitti gül gibi kızımız daha... sonumuz kötüye gidiyor zaten yok eski sevgilisi yok eski kocası ya da hiç tanımadığı birileri... bu ruh hastasları ölse de kimseye zarar vermeseler keşke
30 Yorumla
+1 yılNetflix için kendilerini yırtanlar şu gencecik bedenler bir eylem bile yapmazlar. Twitterde orda burda saçma sapan etiket açanlarda samimi gelmiyor.. Çünkü bunlar çözüm değil.
Ailesini düşünmek bile istemiyorum..:(10 Yorumla- Gündem konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılSimdi ne desek boş. Ates düstüğü yeri yakıyor.. Psikopat ruhlu insanlardan bıktık artık. Aile terbiyesimidir egitimsizlikmidir. Cezalarin caydırıcı etkisimi azdır nedir.. Bunun bir cok sebebini sayabiliriz.. İnşallah cinayetler son bulur.
10 Yorumla bir erkek olarak utaniyorum nasil bir erkek bir kadini yakip varile atar aklim almiyor devlet caydirici kanunlarcikarip uygulamasi uygulatmasi gerek ne olursa olsun bir kadin olumu haketmemeli bir kusuru olduysa adalet cezasini verir
10 Yorumla
+1 yılAllah o şerefsizin eşine ve çocuğuna sabır versin o kadının hayal kırıklığını yükünü ben tahmin bile edemiyorum. Çok berbat bir şey. Çocuğunun hayatını da kendi hayatını da bitirdiler bu çok üzücü bir şey.
10 YorumlaBize burdan yazarken senin değiştirmek için ne yaptığını merak ediyorum
18 Yorumla- +1 yıl
Ne yapabilirim ki?
- +1 yıl
He olsun
- +1 yıl
@venustheplanet yazik daha birsey yapamiyor
- +1 yıl
- +1 yıl
@yaamurr valla ben burada birseyi degistirmek istedigim yazdigimi falansöylemedim siz burada kendi fikirlerinizi anlatirkan sadece bosuna anlattiginiza dair bir uyarida bulunmak istedim cunku bak kendinde biliyorsun siz bu konulari ne kadar konusursaniz konusun hala bu olaylar olmaya devam edicek turkiye zamanla tipki avrupa gibi olucak ama cok gec olucak ve simdi olmasini bekleyemeyiz hadi kendinize iyi bakin ii gunler
- +1 yıl

Başka sözüm yok.
40 Yorumla
Eğer buradaki yazılan doğruysa bunun gibi yasalar gelmediği sürece daha çok olur.
20 YorumlaGündem konusunda 408 cevap paylaştı. Erkek ırkından nefret ediyorum kendimden dem.. daha ötesi yok herhalde. Dünyayı bok eden, cinayet işleyen , yok eden , doğa katili, hayvan katili... Her bölüm altından erkek ırkı çıkıyor
20 Yorumla
+1 yılBuna benzer önceki kadın cinayetlerinde en ağır cezalar verildi ama bak olmuyor insanlar korkmuyor bu cezalardan idamın getirilmesi lazım böyle serefsizlerle aynı oksijeni bile solumak istemiyorum
10 Yorumla
+1 yılcaydırıcı yasalar yok halkımız herşeyin arkasında bir bahane bulmayi biliyor. yok adam evliymis oyleymis boylemis. olumu haketmiyor bu kadin ve hiçbir kadin. hicbir insan. tecavuzculeri pedofilileri tutuksuz yargilayan sözde Adalet Sistemimiz yüzünden 😡😡😡
10 Yorumla
+1 yılSebebi ns olursa olsun kimse öldürülemez tabi pedofili ve tecavüzcüler hariç. Onlar da öldürülmemeli ama hadım edilmeli. Keşke kız onunla hiç buluşmasaydı. Çünkü bu zamanda kimseye güven olmaz.
10 Yorumla
+1 yılBu gün YouTubeden baktım biraz tepki videosu çeken var mı diye ve bazı yorumlarda şunu gördüm "evli adamla ne işi varmış " insan öldü insan bu kadar mı kara icinizy
10 Yorumla
+1 yılEğitim, eğitim, eğitim. Sadece okulda verilen eğitim değil, doğumdan ölüme kadar her yerde her zaman canlıya, cansıza zarar vermemeyi öğretmek.. Toplumun kökten bir değişmesi lazım.
10 Yorumla
+1 yılerkekler hep kadinlar oldugu icin hep bahaneler bulur yok beni mini etek ruj sürdü diye tahrik yok aksam gezmeseydi ne kadar komik bahaneler dime bugun yasli teyze 4 yasindaki cocuga kapali kadina hayvanlara bile yapiyolar igrencler 4 yasindaki cocukta kuyruk salliyo desinde gülelim cidden igrencsiniz kendinizi hakli cikaramazsiniz bu bahanenelerle toplumun aklini karistiramassiniz sadece cahil ve igrenc hastalikli kisiler sizin arkanizda durur midem bulaniyor hepinizden
10 Yorumla
+1 yılErkekler vahşi. Erkekleri egitrmryiz. Haluk levent jn dediği gibi erkek te en ufak bir şiddet, vs gördün mü hemen kaç. Erkeklerin vahşeti bitmez.
30 Yorumla
+1 yılSenin ülkenin cumhurbaşkanı kalkıp kadına şiddet abartılıyor yhaa. s. s diyor. Sence kurtulabilir miyiz?
20 YorumlaBu serefsisizi asicaksin ya hergun baska bir okay ne igrenc erkekler olduk ya allah boyke insanlardan hepimizi korusun
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılcinayetin, sapıklığın, psikopatlığın ili ilçesi belli bir adresi yok işte, kaç gündür bizim buralarda soruyor herkes birbirine gören var mı diye ama maalesef kötü haber geldi yine. soyu sopu kuruyasıca caniler, bitmediler
20 Yorumla
+1 yılCinayet bir insanlık suçudur bir hastalıktır. Kadını erkeği yoktur derhal seri şekilde cezalandırılmalıdır.
Aşağıda bazı yorumları okuyorum çok acınası alakasız yorumlar var.
Lütfen kendinize gelin, olayı başka taraflara çekmeyin.10 Yorumla- Gündem konusunda 406 cevap paylaştı.
+1 yılBu konu ne ya Ayasofya ve sosyal medya konusu varken. Herkes ölecek sonuçta (!)
30 Yorumla Bu gibi şeylerin tek bir çözümü var oda idam etmek. Hatta bence işkence ve idam bir arada olmalı.
30 Yorumla:( simdi bu arkadasımıza üzülüyoruz 3 gün geciyor unutuyoruz ama sonra yenisi oluyor bir baskası katlediliyor :(
20 Yorumla
+1 yılAllah ıslah etsin bu eli kanlı it herifleri yetmedi mi be
30 Yorumla
+1 yılHiçbir zaman. Dünyada vahşet her daim var olacak. Sadece robotların yaşadığı bir dünya da böyle olurdu.
10 YorumlaCahillik anlayışı bittiği zaman cahil insanlara laf anlatamıyoruz! yeni bizim ülkemiz için şuanda üzülerek söylüyorum hiçbir zaman!
10 YorumlaBiz biz olalım iyi evlatlar yetiştirebilmek için kendimizi geliştirelim bence şu an elimizden bu gelir
10 YorumlaKurtulamayacağız insanların tatmin olmayan egoları yüzünden her kadın bunu yaşıyor ne yazık ki bir kişi bile bunu durduramıyor
10 YorumlaBir hayat bir can daha gitti geride kalanlarina Allah sabir versin. Artık bunu yapan adilerede idam gelsin.
10 Yorumla- Devamını Gör (67)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


