AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
Keşke idam gelse böylelerine bakalım bir daha yapılabiliyor mu
İdam cezasının gelmesi bir kaç onun bunun evladının sallandirilmasi ile bitebilir
sevginiz batsın dedirtiyor böyle haberler bana. ailesine sabırlar versin yaradan.
Artık idam getirilmeli. Bir insanın hayatı bu kadar ucuzmu
Insanlar var oldugu sürece cinyaetler malesef bitmez, öldürmek icin sebep arayana care bulamazsin.
isim ve resimleri açık şekilde paylaşmakla çok iyi yapmışsınız, bu bile bu canilerin aleyhine çok önemli. bir de basın gider c. m. a falan yazar, adresine kadar vereceksin bu itlerin
Evet çıkmayın evinizde oturun adamın gözünden kipriğini çalar bu zalımlar
Adalet sistemi bozuk olduğu sürece kadınlara rahat yok...
Adalettle alakası yok, eğitim yok ayrıca kanunlar caydırıcı değil. Her şeyin tabu olduğu ve bilinç altına atıldığı, cahil bir toplum.
@Dlphiny33 Peki kanunların caydırıcı olmamasının sebebi nedir?
Kanunları TBMM yapıyor. Bir kişi aldığı cezanın yarısının 1 eksiği kadar içeride yatıyor. 6 yıl hapis cezası alan hiç yatmıyor. Cinayet işleyen 24 yıl yatıyor, hatta 23 yıl. Sonra deneyimli serbestlik ve koşullu salıvermeden yararlanıyorlar.
Daha dün twitterda rtw yapmıştım kayıp haberini. Ne diyeceğimi bilmiyorum..
Evet gerçekten bu nedir rahatça gezilmiyor bayanlar için gerçekten hayat cok zor
Çünkü biz müslüman bir ülkede yaşıyoruz böyle şeylerin olması çok normal yazık çok yazık...
Kadınlar olarak canımızın değeri yok bu gibi magandalar her zaman bunu yapacak hiçbir zaman kadin katliamlari sona ermeyecek!
Dikkatli oku kadınlara verilen özgürlükle yoldan çıkmalar cinayetler arttı fark edinki kimse demesin adalet
Yani kadınların özgürlüğünu mü alalım?
Benim bur da demek istediğim özgürlük verilirken savunma ve adelet verilmemesi demek istediğim.
Bu gün idam yok nedeni ise insan hakları.
LÜTFEN SİTEDEN BU ÇİRKİN YORUMUN KALDIRILMASI İÇİN DİĞER ÜYELER ŞİKAYET EDİN BENİM GİBİ. İNSAN ÖLDÜRMEYE YAPILABİLİR KILAN BU YORUMLARI KALDIRALIM IZIN VERMEYELIM
Söyleyecek bir şey bulamıyorum her gün cinayet eksik olmuyor artık ülke de akşam haber izlemeye çekiniyorum zaten başımız da bir sürü dert var.
Allah rahmet eylesin. İdam şart. İbreti alem için sallandiracaksin bunlari
Kadın cinayetleri bitmeyecek gerçekçi olmak gerekirse
Önce vicdan yoksunu pisliklerin bitmesi gerek bunun için
Anne baba bilinçli ve iyi i eğitimci olacak ardından okuldan eğitimini devam ettrecek eğer bütün eğitime ragmen böyle sıkıntılı biriyse ya tedavi olacak ya da deliler hastanesine yatırılcak başka çaresi yok
boş gezmemek lazım ben bile erkek halimle jiletle geziyorum arkadaşlar ben erkeğim bana bişey olmaz demeyin ülkede manyak çok yakalarlar 3 4 kişi işlerini görüp ya öldürürler ya da atarlar ama namus gider lütfen dikkat edin
Bu Allah ‘ın belası caniler olduğu sürece bitmeyecek Allah belalarını versin kendi pisliklerinde boğulsunlar inşallah.
Çok gençti be daha dün haberini izliyodum yazık oldu Kıza
Allah kahretsin bunu gibi katilleri birde yakıp varilin içine atip beton dökmus aynısını yapacaksın bunlara acımadan
Evladın oluyor ne zorluklarla büyütüyorsun onun mutluluğu güzel bir hayatı olsun diye çabalıyorsun sonra kansız şerefsizin biri geliyor öldürüyo yazıklar olsun
Bu ülkedeki adalet sistemi değişmediği sürece çok zor
kadınlar bence
türkiye genelinde haklarını arasınlar!
Ne derdiniz vardı allah kahretsin ya güzelim kız mekanıncennet olsun 😔
Adamın karısı çok mutlu olmuştur ama ben olsam boşanırım
neden bu kadar yankı uyandırdı kadın zengin falan mı sürekli kadın cinyaeti olurken bunun için sosyal medya ayakalandı bilgim olmadığı için soruyorm
@acınındibinde çirkin yorum yapmadım çirkin olan sizin iki yüzlü görüşünüz haddinizi bilin
Diyanet işler başkanının geçenki çıkışından sonra bu işler son bulmaz artar. Bu devleti o zihniyyetdeki insanların yönetmesi iyrenc bir şey
Hakimler indirim yapmayi bıraktığı zaman , daha ağır cezalar geldigi zaman
Katilde yakışıklı çocukmuş aslında ikisine de üzüldüm valla
Bu kadar beyin fakiri olamazsın katilin yakışıklılığınamı dikkat ettin can gitmiş can
Ne yani şimdi bu ülkede ne canlar gitti öldürülen tek kadın bu mu şimdi özgecan aslan ne ara unutuldu örneğin
Nerden biliyorsun unuttuğumuzu ben ne diyorum sen ne diyon Allah aşkına ya
Ayrıca niye öldürdüğünü de tam olarak bilmiyorum adam belki zihinsel sıkıntılı da olabilir
O zaman her zihinsel birini öldürsün öldürmenin ne kadar haklı tarafı olabilir ben sana laf anlatamam anlamazsın çünkü at gözlüğünü çıkar lütfen
Ayrıca diyelimki namus meselesi adam zaten evli iyi bir serefsiz olsa karısını aldatmaz o yüzden namusdanda bahsedemem
Namus meselesi demedim zaten herif de haksız elbet bana kalırsa öldürmenin cezası kısas olarak direk idam olmalı ama trde adalet yok işte
Bu arada herifin evli olduğunu yeni öğrendim bu yorumu attığıma çok pişmanım şu an
Bende namus meselesi demedim diyelimki dedim varsayalım misal anlamında ayrıca evli olduğunu bilmiyordum diyosun o zaman bilmediğin şeylere yorum yapma daha çok toysun
Silsene yorumumu
Madem yeni bir sevgilisi var eski sevgilisiyle neden bağ evinde ıssız bir yerde buluşuyor ki?
Eeee buluştu diye bu eziyeti görmek zorunda mı oluyor? Haklı mı oluyor he geri. zelakli
+1
@iyiinsanol neden millete laf ebeligi yapıyorsun?
@iyiinsanol adam kizi biyere davet ediyor ve kiz da geliyorsa adam neden siddet uygulasin hadi diyelim iliski yasamak istedi kız onu reddetti neden reddetsin sevgililer zaten yaşarlar yani farkli bir durum var bence ortada
@Muhammet12133435567 sevgili değiller ya ilk baş sevgili olmuşlar ama kız ayrılıyor daha sonra adam tekrar beraber olmak istiyor konuşmak istiyor kız gidince de reddetmiş bundan sonra o olay olmus
Şu sorunun altinda bile igrenc yorumlar dolu bu zihniyet var oldukca adalet yerini bulmadikca maalesef ki son bulmayacak
Allah bunu yapanların belasını versin malesef ki bitmeyecek gibi duruyor. Oğullarınızı düzgün yetiştirin
biz insan olmayı nasıl yaşanmalı nasıl konuşmalı öğrenemedikçe kadın cinayetleri susmayacak anaların gözü yaşlı kalacak tek sorumlusu biziz.
Katilin karısı çocukları varmış
İşi gücü yerindeymiş
İnsan nasıl bu duruma gelir anlamıyorum
İşte Akp-Mhp Faşizmi Recep Tayyip Erdoğan Devlet Bahçeli Ersin Tatar Köpek
Aslinda kadin olduren kadina siiddet uygulayan idam cezasina carptirilirsa kimse bisey yapamaz
Yazık gerçekten yazık bu insanlık nereye gidiyor nasıl bu kadar acımasız nasıl canileşti insanlık nedir başkasını öldürme hırsı asın artık bunları
Valla işkence görmeden acı çekmeden sonra yakılıp öldürmeden zor yoksa yakında bir kadın bile kalamıyacak :(
Eğitim seviyesi yeterli düzeye gelmedikçe bitmeyecek. . Cezalara indirin yapıldıkça bitmeyecek. Öfke sorunu için psikologa görülmedikçe bitmeyecek.
Simdi söyle bir durum var bu kiz bu adamin sevgilisiyse neden reddetti onu ki zaten sevgili degillermi
Daha çok var böyleleri maalesef iğrenç yaratıklar Allah onların belasını versin kadınlar biber gazı taşısın bence
Allah belalarını versin kadına eli kalkan tüm erkeklerin, adi şerefsizler!!!
Devlet sıkı kararlar atmak için çok geç kaldı. Bence artık yöneticilerin değişme zamanı geldi.
Böyle insanlara gerekli cezalar verilmediği sürece maalesef devam edecek...
Kadınlara zarar veren bir toplumda olduğum için utanıyorum😔
Yazık çok yazık, söyleyecek söz bulamıyorum. Allah rahmet eylesin.
Lanet olsun bunu yapana ve bunun gibi olanlara, kadına şiddete hayır
Kızlar nerde aerseri tip var hoşlanıyor efendi düzgün tipleri beğeniyor musun bide bu açıdan bakın nerde affedersiniz pic biri var kızlar peşinde
Böyle olacağını bilseydi bu ilişkiye hiç başlamazdı zaten. bir hatasını gördü ayrılmak istedi ve sonra başına bunlar geldi!
Bunları yapanlar insan olamaz yaaa!!!
Aşırı caydırıcı cezalarr gelmediği sürece bunlar devam eder kesip biçmeye
Ne ilk ne de son Allah cezalarını verecek ama bu kâr kalmayacaktır..
gidio böyle melek masum insanlar herkes yaptıgını bulsun inşalah ahirete
Bu erkek egemen toplumların bencilliği bitmediği sürece asla bitmez kadın cinayetleri.
Tabii caydırıcı cezalar verilmezse yaparlar böyle! Allah kahretsin!
Eğitim Eğitim Eğitim
Kadına şiddete hayır sebebi ne olursa olsun
Eğitimsizlik bu
Ne eğitiminden bahsediyorsun hocam. Bu kız sence öyle sen ben gibi kişilerle sevgili olacak kişi mi? Allah bilir adam ne mezunudur saçmalıyorsun. Eğitim ders ögretir insanlık değil.
@ᴀʟᴄʜᴇᴍist kişisel değil genel konuşum ayrica şunu unutma diploma her zaman cahilliği örtmez. Diploma ile her şey bitmez. Seni bilmem de benimle zaten ilişki kuramaz kimse. Öyle kolay değil.
Sevgili yapmasınlar madem hem ne sebep ooolduuu onu araştırmak lazım
Türkiye'de insan hayatı ne kadar ucuz.
Dövlet babaya sor.
Devlet baba napsin? insan, insan olmadıktan sonra...
Muğla hani burası bir de..
Eğitim her şey, devlet eğitimi sıkı tutacak aileler eğitecek evlatlarını
@SürekliSorumVar aynen
@SürekliSorumVar Bak bakalım devlet adam gibi ceza mı veriyor
Devlet ezelden beri yönünü Avrupa'ya çevirdiği için orayı örnek almakta. Yoksa bizde idam vardı biliyorsun...