AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
Korkunç bir gündü. Halkın mücadele edip pes etmemesi ve herkesin birlik olması inanılmaz bir gururdu bana göre.
Hiçbir suçu olmayan, feto ile bağlantısı olmayıp Komutanlarının emirlerini yerine getirip ceza alan Mehmetçiklerimiz için çok üzülüyorum. Kimbilir kaç bin suçsuz insanımız ceza aldı. Umarım suçlular cezasını çeker hak yerini bulur
Sucsuz kimse yargilanmadi,
Berkan25 kimin iddianamesini okudun suçsuz kimse yok diyorsun
@furkanyavuzyılmaz sucsuz olanlarin
Polatlı davasındakiler suçlu mu sence
@furkanyavuzyılmaz sencesi bencesi yok, mahkemeler karar veriyor, sahsi tartismaya cevirme.
İşine gelmeyince at mahkemeye pası. Ben sana söyleyeyim sadece bir davada 323 kişiden 322 si fetöden beraat etti. İddianamesini okudum aynı koğuşta kaldım.
@furkanyavuzyılmaz bak kendin dogruruyu acikliyorsun, sucu olmayan ceza almiyor
Müebbet aldılar alt rütbeler 12.5 sene. Ne diyeyim başına gelmeyen bilemez ne desem boş o yüzden
@furkanyavuzyılmaz deme zaten, sucsuz olan 12,5 sene vermiyorlar, hepsi serbest
Sessizlik_1990 beni şu yorumdan siler misiniz. Şu arkadaşı görmek istemiyorum
Verdiğimiz şehitler geliyor aklıma. Biten evlilikler yetim kalan çocuklar gözü yaşlı anneler... Hepsinin mekanı cennet ruhu şad olsun.
O gece Heykel e çıkacaktım. İnanılmaz bir kalabalık vardı. Fomara ' ya kadar girebildim.
Bana göre çok önemliydi.
Çanakkale zaferinden sonra dünyaya vurduğumuz 2. tokat
Çanakkale Zaferi'nin yanından bile geçemez. Çünkü Çanakkale'de destan yazıldı, 15 temmuz ise tiyatroydu!
Omer halis demir ile rtenin eniştemden öğrendim demesi
Neyyy
Omer halis demir birincisi hesapları alt üst etti Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Recep Tayyip Erdoğanin darbe girişimini eniştemden öğrendim demesi
Anladım Aliii
Halisdemir’e Allah cennetinde en yüksek mertebede yer ayırsın inşAllah 🙏🏻
Gece yarısı okunan selalar hala kulağımda inanılmaz ürpermiştim..
Rabbim Mekanlarını Cennet Eylesin Ne mutlu Türküm diyene
Dön özledik diye nara atanların, dün mecliste terorist basina sayin diyenlerin sonuçları..
Şehitlerimiz Allah rahmet. eylesin
Canlarını vatan için feda etmiş şehitlerimiz, gazi olan yüreği büyük insanlar 🇹🇷 Unutmadık 🇹🇷
Sela sesleri. Köprüdeki olaylar. Bomba atmaları vs. korkunç bir geceydi.
O gün darbe olmasına sevinenler vardı. Hani o malum güruh
Ben 1 gun sonra terhis olacaktim. Bulundugum yerden hava alanina kadar icinde bulundugum taksiyi akrepler ve zirhli araclar takip etti. Ötesi var mı...🌹
Bu sahneyi hiç sevmedim sevmemde. Atatürk ve kader arkadaşlarının Çanakkale destanını bana kimse unutturamaz
Yüce Allah şehitlerimiz rahmet eylesin. Ay gökte durdukça ulu kocaların ak sakallıların duası üstüne olsun İNŞAALLAH
İlk anlarında asker köprüyü kapattı dediğinde bir afallamıştık ne bu şimdi diye
Bir aslanım ölüme gözü kapalı yürümesi en unutulmazı buydu
Başta ana kuzusu olan gencecik bedenlerin zulüm görmeleri geliyor. Emir kulu olan mehmetciklerin halk tarafından zulüm edilmesi geliyor benim aklıma 😢😢
NE yazık öyle du
Gördüğüm fotoğrafı unutamıyorum. FSM'nin tanklarla kapatıldığını görmüştüm. Tabi hayatımda ilk defa darbe gördüğüm için ne olduğunu anlamamıştım
Duzmece oluşu ve birilerinin kendi çıkarları uğruna insanların ölmesi için planlanan bir tiyatroya kanan bunca insanın olması. Kısaca Ülke tarihinin en aşağılık tiyatro planı olması dışında unutulmaz bir yanı yok.
Duzmeceydi ondan o gece Fox un yayınlarında an an izlenip destek verildi darbeye !!! Yazıklar olsun
Sen darbe olduğunda iletişim ve haberleşmenin bu kadar rahat olacağıni mı sanıyorsun. TSK bu kadar amatör mü? Oysaki bundan önce 2 kere darbe yapıp başarılı oldu...
Olayın seyrini değiştiren Ömer halis demir oldu o gece zaten elektrikler gitmişti madem öyle neden ABD fox canlı yanında an ve izlenip destekler geldi darbe yapanlar aç izle harfine harfine de iyi dinle yapmayın abi yapmayın Allah aşkına kardeşi kardeşe kirdirdi itler halada devam ediyorlar sizde bu düşünce ile ekmeklerine yağ sürüyorsunuz.. ayrıca darbe günü erkene alındı istihbarat edildiğini fark edilince azıcık arastirin
Sen yazdığım ilk cümleyi oku istersen önce. Sonra ezberden söylenmeye devam etmek istersen devam et.
Haksız yere görevimden atılmam oldu. Çok şükür 28 ay sonra yanlışlık ortaya çıktı da geri başladım ama unutmadığım şey bu...
Siz başladınız şanslısınız. Biz maalesef başlayamadık
@furkanyavuzyılmaz Allah tez zamanda nasip etsin
Amin inşallah. Teşekkür ederim
@furkanyavuzyılmaz ne görevi? askermisiniz?
@fedakar95 askerdim
@furkanyavuzyılmaz Zor bir sürec olmasi lazimdi, milletin gözünde etrafinda ozaman seni vatan haini olarak mi gördüler? Gecmis olsun.
Çok da umrumda milletin ne gördüğü. Bugün hain oluruz yarın kahraman
@furkanyavuzyılmaz neticede sorun yasamadin. Peki Hapise girme riski varmiydi?
Yeni çıktım 😀
Olan askere polise oldu kodamanlar etkilenmedi. allah rahmet eylesin hepsine ailesine sabır versin mükafatları cok olur inşallah
O iki gunluk askerlerin korku dolu gozleri, bogazlarina dayanan insanlara yalvarmalari
Ve o iki gunluk askerler icerde hala elebaslari disarda ve biz bunu bayram olarak kutluyoruz.
Darbe gecesi sela okununca rahmetli dedemin kalkıp sabah ezanı okunuyor diye abdest alması tam kapıdan çıkarken yakaladık tabiki darbe gecesi Yozgat’taydım güvenilirdi orası
Masum askerlere küfür edip tekme tokan atan milletimiz vardı biraz düşüncesiz davranıldı :( Onlar benim kardeşim abla hiç döver miyim diyen bir özel harekatçı abimiz vardı onu hiç unutmam
Benim için herhangi bir günden farkı yok 19 Mayıs 23 Nisan ve 29 Ekim'den başka bayram yok bana göre
Sözde, "vatan" uğruna canından olan cahil masumlar geliyor aklıma, başka bir şey değil.
Olan garibana oldu yine biri sarayinda digeri pensilvanya da malikanesin de. Bu ikisi hesap vermeden icim sogumaz benim.
Tasman nerde
Unutanın kalbi kurusun evet, ama geride kalan ailelerinin mağdur edildiğini görüyoruz şu günlerde malesef.
Buydu
https://www.youtube.com/watch?v=_XJ0W2eVcfgAllah uzun ömür versin
Allah b e l a n I z I
İşine gelmeyen yavsklar hemen eksilemis
Tiyatro diyen vatan hainidir nokta
gerçekliğini ispat eden bir olay söyle
Arkadaş akpli olmayabilirsin, tayipten nefret edebilirsin ancak bu olaya tiyatro demek bambaşka bir boyut. Bir kere beyin denen şeye sahip olmaman gerekiyor bunu söylemen için. Diğer bir ihtimal ise kesinlikle Türkiye düşmanısındır
arkadaşım ben 2 yıl boyunca bu devlet için eğitim aldım ağzımda kan kokusu ile koştum aşkla eğitimimi yaptım sonuç soruşturma bile yapılmadan işimden oldum bunu geçtim hiç karıştırmıyorum bu konu erdoğanı sevip sevmemekle alakalı bir durum değil hangi ülkenin gb ve istihbarat başkanı darbe olacak tehlikesini bilip cb haber vermez
ben sana bir ispat verdim sen daha ispat bile vermeden vatan haini ilan ettin olaylar üzerinden tartışalım
Khk lıların ne kadar mağdur olduğunu biliyorum. Sizlerim hakkı yendi belki ama bu darbeyi tiyatro yapmaz arkadaşım. İçinizde büyük bir nefret ve acı var onu da biliyorum ama bu düşünceler maalesef ki doğru düşünmenizi engelliyor. Sizin sorununuz devleyle değil, hükümetle.
Ayrıca bu ülkede istihbarat diye bişey yok. Çok zayıf ve güçsüz bir kurumdan bahsediyoruz ve o bile fetönün parmağında oynuyordu.
hocam khkları geç bana ispat sun ülkenin başbakanı tv programında hoşuna gitmeyen proje olarak 15 temmuz dedi ve bunu gülerek dedi acaba video yapmamı diye baktım ama değil cidden adam gülerek 15 temmuz hakkında bunu dedi
Hangi başbakan? Davutoğlı mu? Geç o döneği tabi öyle diyecek. İspat istiyorsun al sana en büyük ispat binlerce darbeci hain hapislere yatıyor.
o zaman mit başkanı fetocu çünkü bu olay hakan fidan ve hulusi akar arasında geçiyor ve bunu cumhur başkanına söylemiyor
binali yıldırım o başbakan
binlerce dediğin darbeci 3 günlük asker mi paşalar ne alemde onlara baksan tatbikata çıkarılan asker mi darbeci?
Dediğim gibi içinizdeki nefret düzgün düşünmenizi engelliyor. Binali yıldırım kimbilir ne dedi de onu çarpıtıp proje, tiyatro filan dediler. Mit’in içinde de fetöcülrr vardı o ayrı olay ama mit dediğin öyle çok güçlü bir kurum değildi eskiden. Şimdi yeni yeni toparlanıyor güçleniyor. Eskinde sözde bir istihbarat birimiydi işte ancak sözde kaldı sadece. Türkiyede o kadar terör olayı oldu birinin bile istihbaratını doğrı düzgün alamadı
Ne 3 günlük askeri bırak yalanı dolanı objektif ola yüzlerce general, yüzlerce subay, astsubay tutuklandı. Çoğu yurtdışına kaçtı
onlar darbeci ise o gece siyah araçlardan halka ve askere ateş edildi onllar neden araştırılmadı halkın içinden çıkıp askere sivile ateş edenler nerede?
rte yi o gece istanbula getiren pilot neden içeri atıldı madem fetöcüydü neden onu vurdurmadı?
Konuyu saptırma işte arkadaş sende biliyorsun tiyatro ile uzaktan yakından alakası olmadığını ama burun sürtüyorsun işte
www.youtube.com/watch?v=W1sYe_Nl6Io&t=1757s
28:31 den itibaren izle asıl sizin gözleriniz kör olmuş doğruları görmez olmuşsunuz nefretle baksam papazı tuttuklarında erdoğana destek vermezdim savaş çıksa bile arkasında dururum demezdim
olaylarla ilgili kaç video belge okuyup izledin ben çoğunu izledim aç bak araştır gözlerini kapayarak olmaz o iş
konuyu hiçbir yere saptırdığım yok hepsi sözde darbeyle alakalı şeyler. ayrıca ben sana mitin içindeki elemanlardan birini söylemiyorum mitin başında olan kişiiyi söylüyorum.
SEHITLERIMIZ, ANNE BABASIZ KALAN YAVRULAR
Ve koyunumuzda mesledimiz yılanlar
Çok Güzel Filmdi Fakat Olan Askerimiz Polisimize Oldu Mekanları Cennet Olsun..
Saçma bir senaryo uğruna insanlar öldü.. asker polis şehit oldu.. yazık oldu
Haklı görüşü dissliklelemek
@huuuu6hb at gözlükleri yerlerinde.. sorun değil.. az kaldı herkes neler döndüğünü görecek.. ama is isten geçmiş olcak.. uyusunlar bakalım.. olan kendini "vatan icin" sokağa atana oldu.. vatandaşın biri de telefonda kamerada "sokağa çıkın "dedi. en önde kendi olması göğsünü germesi gerekirken. milletin isine gelmiyo.. gelmesin bakalım
Ömer Halisdemir'in kahramanlığı 🇹🇷🇹🇷
🇹🇷🇹🇷
Tiyatro sahnesine diyecek bir sey yok Tayyip agam bizimle eğlendi ama olan her zaman ki gibi halka oldu
Tam dışarı çıkıyordum kapıları kitlediler. 😊 Bırakmadılar ki biraz aksiyon yaşayalım. Onlarda biliyor başımı belaya sokacağımı.
F-16ları tekmekyle durdurmaya çalışan kahraman halkımız çok etkiledi 😱
Şehitlerimize Allah rahmet eylesin. Senaryo iyi yazılmıştı olan o masumlara oldu.
Destansı bir geceydi türkün olayı bitmez. Allah ölen abilerime rahmet eylesin.
İnsanların tankın önüne yatması ve sokağa inip mücadele etmesi
Toprağım Ömer HalisDemir Tabiki de Ruhlara Şad olsun
sıradan bir gün 🙂vatan millet bayrak diyenlere inanmıyorum hiç inandırıcı gelmiyor bana
Yaptıkları sahte senaryo ile o kadar günahsız insanı harcamaları
yapılan hatalardan ders alın işte destan yazdık diye kullanılacak bir gün değil
Çok Güzel Filmdi Fakat Olan Askerimiz Polisimize Oldu Mekanları Cennet Olsun..
Güzel bir tiyatro oyunuydu, o gece gelen heyecanımı hiç unutmam. 80 darbesi gibi bir şey sandık haberlerden duyunca meğer mal turnusoluymuş.
Haklı görüşü disslikelemek
Kendi pisliğini örtmek için milleti galayana getirip, kendi askerini çapulculara dovduren bir şahıs ve onun hainliği geliyor aklima
Hasssssktrrrr
Harika özetlemişsin.
@baylasan bazılarının işine gelmiyor ama
Yalnıztilki kurdun adını kötüleme bari pislik herif
Koçum zoruna mı gitti laaaaa. sizin gibi dün hocAm eteğini öpeyim deyip bugün hain demedim her zaman hain di tıpkı ona ne istedilerse veren ler gibi, şimdi kalkmış kandırıldığını söylüyor sizin gibi aptalarda ona inanıyor işte
Öpeninde anasını avradını öptü diyen çakalında anasını avradı hadi bakalım kim üstüne alınırsa
15 Temmuz senaryodur, aksini iddia eden dinile kandırılan maldır...
Dinle...
Yani...
İşte...
Amgg...
...
O gün iş iptal olmuştu dedim noluyoz bir baktkm millet tanka kafa atıyo hakkımızda hayırlısı
Akcomarlar coplukleri karıştırmaya başladı yine. Lan bir defolun gidin artık
İzleyin. İnsanları kimin nasıl öldürdüğünü görün. Uzun videodur.
https://www.youtube.com/embed/DOkyHDhL5ukÇok boş konuşuyorlar
@ado29 tamamını izledin mi? Otopsi raporları, insanlara ateşin nerden açıldığı.
feto cu serefsizlerin yalanlarına inanan mallar hala var mı
kahramanların mekânları cennet olsun allah hepsinden razı olsun
Hani şu 15 temmuz gazilerini anma törenine yani saraya alınmadan anma yapılan gün mü?
ejder meyveli kokteyller de var mı :D
Kokteyl sadece sarayın demirbaşlarına özel 😂
Sadece o gece hayatını kaybeden kim varsa rahmet diliyorum. Baska birşey yazmak istemiyorum. Yazamadıklarımi bilen biliyor zaten.
Amin
Ne 15 temmuzu darbe bile değildi bu darbe değildi bir tiyatroydu ufak tefek şeyler oldu bunlar da hemen darbe dedi millette saf gibi 15 temmuz diyor unutmadık diyor umrumda bile değil olmayan darbeye darbe demem
gerçekten halkın dışarı çıkacağına güvenerek darbe planı yapılacağına inanıyor ve ortaya çıkmayacağına güveniyor tehlike alacak kadar buna ihtiyaç duyan birisi mi var bu ülkede %50 den fazla oy almış bir parti kendini devirme tiyatrosu yapacak kadar beyinsiz mi cidden sen bunu anlayamayacak kadar düşüncesizmisin
@Senatoryumss Onlar oy almak için herşeyi yapar senin kafan basmadığı için anlamıyorsun Suriyelileri bile sandık başına götürdü ne oy alabilmek için çok cahilsiniz çok valla helal olsun onlara bu kadar milleti nasıl gzekalılaştırtılar hayret
Yani %50 oy almış parti daha fazla istediği için böyle tehlikeli birşey yapıyor cidden buna inanıyormusun ve siyaset bunu yapabilecek kadar gizli tutulabilecek bir ortam değil lütfen düşün biraz tiyatro yanlış gitti halk sokağa çıkmadı nasıl duracaktı bu olay nasıl bitecekti
Ömer Halisdemir 🇹🇷 Mekanın cennet olsun...
Tayyip bey mükemmeldi laikliği elden göndermedi 😁😁😁