İçinizdeki çocuk her sene 23 Nisan 'ı hep coşkuyla karşılıyor mu sizin de🤩
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

İçinizdeki çocuk her sene 23 Nisan 'ı hep coşkuyla karşılıyor mu sizin de🤩
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

2006 senesinde kız kardeşim ilk okula gidiyordu ve Gürcistan dan yabancı öğrenciler gelmişti Sivas'a. Bir tane kız öğrenci bize vermişlerdi misafir etmemiz için. Kız ağlayıp duruyordu sonra o zamanlar Nokia 6230İ marka telefonum vardı onu verdim galeriyi komple fotoğraflarıyla doldurmuştu.
O zamanlar Türksat uydusunda Rustavi2 adında bir kanal vardı onların dilinde yayın yapıyormuş sürekli o kanalı açıyordu normal kanal izletmiyordu bize. 1 hafta misafirlikten sonra ülkelerine dönmüşlerdi.
Şimdiki neslin yaşadığı da 23 Nisan mı?
En güzel tarafı da; üzerinden 27 yıl geçmesine rağmen hafızanızda kalıcı yer edinen bu güzel hatıraları hiç unutmamanız🤗
Hiç unutmam arkadaşlarla tören için toplandık arka arkaya 10 tane sınıf 50 şer kişiden 500 kişi okuldan şehre gidiyoruz tertemiz kıyafetlerle önümüzde bando ekibi ortada biz... güvercin gel sen tam kafama sıç 500 kişi arasından beni buldu hiç unutamam o güvercinide rahmetle anıyorum..
Ben ilkokulu çok hatırlamıyorum da annem anlatıyor Ezber sıfırdır bende. Çocukken hoca anlatım ödevi veriyordu ezberliyordum yarım saat sonra unutuyordum odayı kitleyip saatlerce ağlıyordum böyle hönkür hönkür 😂😂 23 Nisan 'da da böyle birkaç satırlık ezber cümlesi ödev vermiş neyse bende ezber yok 2 satırlık cümleyi ezberletene kadar canımız çıktı diyor annemler. Sonuç olarak düzgün ezberleyememişim okuyamamışım 😂 yoktu arkadaş cidden kapanıp odaya ağlıyordum bayağı olmuyordu hani azap gibi bir şey😂
Cevap
25Cevap
Yok maalesef.. sıkıcı geçmişti okula giderken
İlk dans ettiğimiz 1. sınıf şarkısıydı sınıfta öğretmen eşleştirmişti asla unutmam🌸🌸çok güzelde kıyafet almıstık
Ne güzel 🌷
🌺🌺
Hiç böyle etkinliklere katıldığımı hatırlamıyorum. Bizim sınıfın bir etkinlik ekibi vardı. Sürekli onlar bu etkinliklere katılır, başka kimse o ekibe alınmazdı.
Bu arada içinde çocuk olan, çocuk ruhlu üyelerin ve küçük insanların çocuk bayramını kutlarım. 😊 🇹🇷
1. sinifta R leri bile söyleyemezken okulda herkesin önünde şiir okumuştum.
Şiir hala ezberimde.
Bugün 23 Nisan
Atatürk'ten armağan
Sevinelim, coşalım
Neşelenip taşalım
🇹🇷🎈🇹🇷
Ahahaah. Tam da öyle olmuştu 😅
Ben hayatımda hiç 23 Nisan kutlayamadım eğlenemedim bedensel yürüme engelli olduğum için diğer çocuklar gibi hiç eğlenmedim eğlencelere falan gittim ama işte 🙁
Karşılamıyor. Tüm milli bayramlar ve özel günlerde konuşma yapan veya şiir okutulan o öğrenciydim. Travma olmuş bana 😄 zorla olduğu için. Travmam tetikleniyor.
evet, 3. sınıfta sırf babam ilçenin müftüsü diye tören alanından herkesin içinde beni kovan vicdansız öğretmeni müdürü ve ses çıkartmayan diğer öğretmenleri, kalbi kırılmış, ağlayarak koşarak giden o küçük kız çocuğunu hiç unutamıyorum,
keşke ama bu memlekette bunlar hep oldu, daha kötüleri de oldu, inşallah bundan sonra olmaz. hiçbir çocuğun kalbi kırılmaz, küstürülmez...
Çocukken kutlamalara katılırdık ögretmenlerimiz ve sınıfımız ile birlikte ayri ayri okullardan dizilirdik kalabalık cümbüş olurdu güzeldi
Evet eskiler güzeldi
Eski tadı tuzu kalmadı bence eski havası daha başkaydı sanki stadyumlarda düzenlenen etkinlikler bazı yerlerin küçük çocuklara ücretsiz olması şu an yok diye biliyorum varsa aydınlatın yapılan kültür turları vs
Sene 1995. Annem o zaman çok güzel kirmizi bir elbise almıştı bana. Giydim gittim stadyuma. Sadece yürüyüşe katılicaktim. Cok guzel oldum saniyordum. Arkadaşlarım ise o zamanlar akli dengesi yerinde olmayan mahallenin delisi Gülizar'a benzetmislerdi beni. Utanmistım çok. Hala unutmadigima göre; bu da böyle bir travmamdir:)
Bir keresinde ponpon kız olmuştum ama organizasyona dahil edilen bir abla tam 23 Nisan günü geç kaldığım için beni dahil etmemişti ağlayarak eve dönmüştüm 🥹🥲
Çocukken çok çok mutlu olduğum bir gündü eve dönmüştüm TRT 1'de 23 Nisan kutlaması vardı. Tek anım bu😂
Yıllardır izlemiyorum. Eski dizileri, çocuk programları, çizgi filmleri hepsi harikaydı. Gerçekten içimizde biri gibi dediniz ya, aynen öyleydi. Şimdiki hiç bir kanalda o sıcaklık yok. Şunun verdiği duygu nerde var?)
www.instagram.com/.../?igsh=Y2dhaWhmYzF6cmc1
Bugun sabahciydim magazayi ben acacaktim ve uyuyakaldim ise gec kaldim 😂 Bayrak falan asacaktim oglen astim 😃
Muhtemelen artik unutamam.. 😅
Hahahahaha
Çuval giyip koşu yarışmasına girerdik, ağzımıla kaşığı tutup yumurta koyup koşu yarışmasına girerdik çok var...
Ankara 'da ilkokulda dansımız vardı Bence Evlenmeliyiz eşliğinde 19 Mayıs, yılsonunda da dans etmiştik
Hiç unutmam. 23 Nisan 'da Ülker, kutu kutu çikolata, şeker dağıtılardı. O kadar mutlu olurduk ki. Haha bazen annelerimize de verilirdi.
yağmur yağınca çocuklar ağlamaya başlamıştı bende sırf onlar ağlıyor diye ağlamıştım ağlamadi denesinler diye 😂
Tek hatırladığım törenler ve her 23 Nisan yağan yağmur, ama bize kırmızı çok yakışıyor 🇹🇷😎❤️
Bugün benim doğum günüm ama 23 Nisan denilince hep ilkokul anılarım aklıma geliyor
Kırmızı ayakkabılarım, heyecan, coşku ve çocukluk arkadaşlarım.
il okulda 23 Nisan da gösterideki partnerim gelmemişti. Ben tek kalmıştım. Arkadaşım Mehmet kendi partnerini bırakıp benle dans etmek istemişti. Benim daha güzel olduğumu söylemişti. Dans edememiştim ama mutlu olmuştum :D
Maalesef unutamadığım bi anım yok genelde sinik silik ezik bi çocuktum 23 Nisan törenlerinde bahçede gösterilerde en arka sıralarda yer alırdım 😢😔 ilayda denen gerii zekalıı şirret kavgacı kız hep beni sindirir aşağılardı
sadece ilkokul travmamı hatırlatıyor
zamanımızda ne öğretmenler öğretmendi ne de arkadaşlar arkadaştı
Hava yağmurluydu, herkes gösteri izlemeye giderken biz yağmurda el ele yürüyorduk. Neyin kafasıydı halen bilmiyorum.😂
Çok sevdiğim bir öğretmenim vardı o da beni severdi biliyorum. 23 Nisan 'da şiir okumamı istedi ve bana şiiri verdi bende ezberledim ama 23 Nisan 'da ismim yoktu çok üzülmüştüm
Kendi yazdığım şiiri okurken annem gelmişti bana bakıp güldü kötü hissettim
Çok sıcaktı , ayakta beklemekten çok yorulmuştum , bayılacak gibi olmuştum küçüktüm
ana okulunda katılmıştık dans edecektik üzerimize dolu yağdı 😅
Güneşin anlında o kadar çok bekletirlerdi ki kusardık.
Güneşin altında stada topluyolardı rezillik 😅 hiç güzel anım yok valla 😂
Ben hep kaçardım 🤣
Biri bana. Gül verdi bende kaçtım ponpon kızdım ve sim sıramız gelmişti ben içerdeydim sadece izledim onları
3 veya 4 cu sınıfım o heyecanla hazirlanip suslendim okulda şiir okuyacaktim o. c hoca başka birini koydu çok üzülmüştüm
İlkokulda şiir okuyorduk 3 kişi ve üçümüz de aynı anda şiirin ortasında sözleri unutmuştuk 😃
Beni folklore almayan psikopat hocayı hatırlayıp yeniden bana bu travmayı yaşatan hocayi hatirliyorum
Olmaz mı hiç var tabikide
Asker üniforması giymiştim o zamanı hiç unutamıyorum çok güzeldi
Bayrama giderken yolda üstüme kuş sıçmısti😂
ilk okul el ele tutuştuğumuz arkadasım
Saçlarıma sim döktuğümü hatirliyorum bir tek 😂
Çıkıp şiir okumak , dans etmek 💃🏻
Yalnız ve sıkıcı oluyodu herkesin ailesi geliyodu
Yokk hic 23 Nisan kutlamadim
Pandemi deki 23 Nisan
23 nisanda ilk kez regl olmam. sjsjsj
Çok bir anı sahibi değilim
Amin hocam.
Hic bi kutlamaya gitmedimki
Hep gereksiz bulmuşumdur, o yüzden anım yok.
Unutuyorum
hatırladığım pek yok
Ben şiir okumuştum
Bu kız kimin ya sahibi yoksa ben alacam
Kermesler yapardık bir kek dilimi 50 kuruştu
Meybuz alırdık la ne günlerdi törenden sonra 😂
okuduğum şiirler
yok.
Utanırım söyleyemem
İlkokulda sevdiğim çocukla dans etmiştim ahahhshsh
Hicbirini unutmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?