+1 yılBenim için çok korkunç ve acı bir gündü bir daha olmaması için ALLAH a dua ettim ve yaşadıklarımı asla ama asla nefes aldığım müddetçe unutamam, o gün ben daha darbe nedir bilmiyordum askerler köprüyü havalimanını işgal etmeye başladığı ilk anlarda herkes instagramda paylaşım yapmaya başlamıştı bende çok instagramda sosyal ağlarda vakit geçirdiğim için görmüştüm, bir sürü insanlar birden video fotoğraf paylaşmaya başladılar silahlı askerler yolları kapattılar geçişe izin vermiyorlar diye, içimi bir korku saldı çünkü ben silahtan ürkerim bana ürkütücü gelir üstelik halk silahsız söz dinlemezse vururlar diye düşündüm, sonra ben bu haberleri görünce kötü bir şeyler olduğunu anladım, babamda işten yorgun geldiği için uyuyordu korktuğum için direk ona gittim baba bir şeyler oluyor dedim anlattım olanları dediki o dediğin darbe bizim zamanımızda oldu çok kötüydü şimdi bir daha olmaz kimse buna cesaret edemez baba ama öyle değil diyecektim ki ihh ya üyeydi arkadaşları var buna o an mesaj attılar darbe oluyor diye babamın suratı sapsarı oldu hemen kalktı sokağa çıktı, ondan sonrası çok korkunçtu her yer kalabalık, karışık, gürültülü, kanlı bayraklar, selalar, ezanlar, ağlayanlar silah sesleri evlerimizin tepesinden uçan jet sesleri hayatımda o gün kadar korktuğum bir gün yok en çokta saraçhanedekileri, çok genç şehidimizi baba oğulu, Ömer Halis Demiri, jetten silahla köprüdeki insanlarımıza ateşi ve insanlarımızın yere yıkılmasını yerde sürünmesini, ankaradaki şehitleri, polisimizin masum askere yardım etmesini, tankın önüne geçen adamı, tankın ezdiği aracı, ve başına 2 tane kurşun sıkılan sahısı öldü diye bırakıp sonra yaşayan ilk uyandığı zamanda vatan kurtarıldı mı diyen kişiyi, gözünü kaybeden gazimizi unutmayacağım, şehitlerimizi ve gazilerimizi bu şerefe nail oldukları için çok şanslı buluyorum ama ailelerine üzülüyorum sevdiği bir insanı kaybetmek çok acı verici zor biliyorum, o yuzden ALLAH ailelerine sabır metanet versin, ve yardımcıları olsun, ben yakın tanıdığım birisini kaybetmedim ama babam ihh dan yakın bir arkadaşını kaybetmişti evli ve çocuk babasıymış şehit olmuş gördükçe hatırladıkça gözleri dolar bende çok üzülmüştüm 15 temmuz video ve fotoğraflarını görüp izlemek istemiyorum çünkü dayanamayıp ağlıyorum o günü tekrar yaşıyorum hiç 4yıl geçmiş gibi değil benim için hâla dün gibi, ailelerinin acılarını tahmin bile edemiyorum film gibiydi keşke film olsaydı da evlere ateş düşmeseydi çok fazla uzun yazdım biliyorum ama anılarımı anlatmak istedim ve paylaşımı yeni gördüm sevindim bugün için bu paylaşımı yapmana🥰❤ inşallah böyle kötü günlerin tekrarı olmaz
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılHala sirf mevcut hukumete nefret yuzunden bugunun degerini anlamayan insanlar var. Bu ulke ilk defa darbe görmedi. Ama ilk defa bir darbeye boyun eğmedi. Burda xx partisi, xxx cumhurbaskani degil konu. Ulkeye yapilan bir darbe var. Biz böyle ayri dustugumuz surece dis ulkelerin bizi parcalamasi buyuk israili kurmasi o kadar kolay ki. Bir kere de muhalif olmayin destek olun. Virusu bile mevcut hukumet yaptı diyen kafalar var. Burda su hukumet, bu kisi olayi yok. Chp de, mhp de vb benzeri partilerde olsa hukumette ya da baskasi baskan olsaydi yine yapilabilirdi bu darbe. Sirf birilerinden nefret ediyorum diye bu anlamli gününde icine ediyorsunuz ya ne diyeyim. Ulke elden gidecekti. Bugun bastaki gider baskasi gelir yerine önemli degil ama ulke gidecekti. 15 temmuzda zafer kazanmasaydik evden cikamiyorduk. Sokaga cikma yasaklari. Askerler sozunden cikan, boyun egmeyen kisileri cat diye gozumuzun önünde vuracaklardı. Bunu mu istiyordunuz? 4 yıl sonra bugün bazilariniz çıkıp askerler babami öldürdü diyen olacakti aranizda.80 darbesini gormemis, yasamamis veletler konusup duruyor. Darbe sadece ulkeye yapilan degil rusyayi, abd gibi dusmanlari da sevindirmek demek. Evet sehitler verdik. Mekanlari cennet olsun. Ama diger turlu de bedel odeyecektik. Ölen insanlar olacakti. Bazi insanlar zafer kazanarak ölmeyi tercih etti. Aklima bir taraftan ulke elden gidecek doye ödü kopan, korkusuzca kursunlara ve tanklara karsi gelmeye calidan insanlar geliyor, bir taraftanda g*tleri korkan. Hemen marketlere kosan, bankadaki altin ve parasini hemen cekmeye calisan, yurtdisina hemen nasil cikabilirimi düşünen insanlar geliyor. Bu tur insanlar 3. dunya savasi cikmis olsa yine boyle korkarak kacarlar kimse kusura bakmasin. Olay xx hukumeti, xxx partisi degil milliyetci olmamak konu. Bana bir sey olacak korkusu. Oysaki sizin atalarinız buna Mustafa Kemal de dahil korkusuzca savasip almislardi bu ulkeyi. Bunlarin torunlarina bak. Kafayi bozmuşlar, takıntı haline getirmisler birini. Virus ciksa ondan cikti. Kafamiza tas yagsa ondan yagdi, darbe oldu ondan oldu,3. dunya savasi cıktı ondan oldu. Oyle hale gelmiski bazilari at gozluguyle baska bir sey göremiyorm bazi seyleri artik xxx partisi ya da hukumeti demeyi birakip kendi ulkeniz icin bir seyler yapmaniz gerek. Yahu sirf tayyip maske tak dedi diye takmayan insan vardı. Sonra virus olmus. Şu an ne halde bilmiyorum öldü mü kaldı mı? Sirf birine nefret icin kendi canınızı, kendi ulkenizi riske atiyorsunuz. Nefrer bu hayatta hep kaybettirir size zarar verir. Mevcut hukumeti bende sevmem gidip oy da vermem. Ama bazi ulkesel ve global sorunların hesabini birine kesmek zorunda hisseden kafasi iyice bozulmus insanlar var. Birazcik mantikli dusunun. Baska gidecek yerimiz var mi bu ulkeden baska? Bazilarinin var onları saymiyorum. Darbesiyle, sehidiyle, xxx hukumetiyle ya da baska parti gelse de bu ulke bizim ulkemiz. Baska ulkemiz yok. Baska yasayacak yerimiz yok. Suriye gibi mi olmak istiyorsunuz. Adamlari sigdiramadilar bir yere. Bizi kimse almaz. Bizim bizden baska dostumuzda yok baska turkiyemizde yok. Sirf birilerine muhalif olacagim diye bu kadar kararmasın gözünüz.
40 Yorumla
+1 yılGecen bisey okudum cok dogru yazmis kim yazdiysa
15 Temmuza senaryo diyenlere ithafen orda söyle bisey yaziyordu:
"varsayalim ki 15 Temmuz senaryoydu o zaman en azindan rol icabida olsa ülkenin yaninda olmayi secebilirdiniz ama siz tüm ciddiyetinizle vatan haini olmayi sectiniz"
Ne düsünürseniz düsünün hangi tarafta olursaniz olun o kadar asker sehit oldu o kadar insan vefat etti... bunlar kücümsenecek, bir yerlere itilecek seyler mi? bence degil. Buna bile saygisi olmayan insanlar... neyse.21 Yorumla- +1 yıl
👏🏻👏🏻👏🏻
+1 yılO geceyi ve sabahını ve sonrasını unutamam.
Rabbim bir daha bu ve buna benzer bir olay yaşatmasın Ülkeme ve insanlarımıza. Köprüdeydim, çok şey gördüm, yaşadık.. Anlatacak çok şey var ve dramatize etmek istemem.
Allah ölenlerin mertebesini şehitlikle yüceltsin hepsinin mekanını Cennet eylesin ve hepsinden razı olsun.107 Yorumla- +1 yıl
@İkipandaa Onlar şuursuz, neyin ne olduğunu çok iyi biliyorlar. Lakin iktidar düşmanlığı yapmak için Milletin milli ruhunu alaya alacak kadar basit yaşıyorlar hayatı. Onlar için Rabbim Araf ayetinde üzerlerine varılan köpek gibidirler. Habibim sen üzülme onlar için kıyamette muazzam azap vardır diye bildirmiştir.
- +1 yıl
@İkipandaa teşekkür ederim, yüreğinize sağlık.
İnsanları anlamak güç ve artık bu beni yoruyor. - +1 yıl
@invictus16 Eig için teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim 💫
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
Gündem konusunda 2,5b cevap paylaştı. Ömer Halis Demir geliyor tabiki. Tüm şehitlerimizin ruhu şad olsun
150 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılErdoğan 'ın "Allahın lütfu" demesi tabi ki.😀
15 temmuz darbe değil, tiyatrodur.
Darbe yapacak adam istanbuldaki köprüyü falan kapatmaz, hem de tek yönlü! Darbe oluyor ama ne hikmetse cumhurbaşkanı, başbakan ankarada değil. Kubbet komutanları ortada yok. Erdoğan ve cihat yaycı aynı otelden çıkıyor tesadüfe bak sen!
Darbe bildirisinin trt den önce ahaberde okunduğu ortaya çıktı. Ne işi var farbe bildirisinin ahaberde?
Ayrıca o akşam sivillere ateş edenler başka yerlerden ateş ediyor kamera görüntüleri var bunların. Kamera görüntülerinde sniper sesleri var ama mahkeme heyeti saniklarin sniper sesini dinleme talebini ısrarla reddediyor.(mahkeme tutanaklarından bunları okuyabilirsin, ben hepsini okudum. Ankara 17 23 ve 25. Ağır ceza mahkemeleri bakıyor darbe! davalarina).
Ayrıca akıncı üssü nizaniyesinde ölen 10 sivil de enselerinden tek kurşunla öldürülmüş. Sniper ile öldürülmüşler yani. Halbuki o sırada arbede yaşadıkları askerler önlerinde duruyor dolayısıyla mermilerin zikzaklı bir şekilde ön bölgelerinden girmesi lazım. Bunlar ölüm raporlarında mevcut. Ayrıca yine raporlarda mevcut olan bir başka durum ise o akşam TSK envanterinde olmayan mühimmat kullanılmış olması. Sivillerin bedenlerinden TSK envanterinde olmayan mühimmat çıkıyor. Askerler ateş ettiyse tsk envanterinde olması lazım. Yine o akşam yaşanan bir olayda bir cami imamı bir askere kaleşnikof ile ateş etmiş. Mahkemede sanık asker o akşam imamın bu kaleşnikofu nerden bulduğunu imama sorulmasını istiyor ama mahkeme heyeti reddediyor. Bunun gibi çok çelişkiler var. Meclisin bombalanması olayı ise tam komedi çünkü tatbikat bombası kullanılmış, gerçek bomba değil. Bombalama sonrası oluşan tahribattan anlaşılıyor bu.
Ayrıca, adil öksüz denilen adam saliveriliyor ve bir daha da bulunamıyor guya. Yahu ülkede ev hanımı masum kadınlara kadar darbe ile alakası olmayan bir sürü masum insan tutuklandı bir adil öksüz mü bulunamadı. Ayrıca adil öksüz ün salıverilmesi olayında hiç kimse ceza almadı ve hepsi tahliye oldu. Yani adil öksüz bilerek salıverildi cunki devlete çalışıyor. Daha coooook şeyler var buna benzer burda hepsini yazsam sabaha kadar yazarım.
Mahkeme tutanaklarını ve savunmaları okursanız bunun darbe olmadığını, tiyatro olduğunu net bir şekilde anlarsınız.30 YorumlaGündem konusunda 374 cevap paylaştı. Erdoğan geldiğinde fetö sistemini çoktan kurmuştu eğitimde bürokraside vb bir çok yerde işleyen kendi sistemini kurmuştu.
Bir süre erdoğan onlardan olmak ZORUNDA idi.
Zamanının sultanı 3 selim gibi niyetini açıkça belli etseydi suikast ile işine son verilirdi.
Erdoğan fetöye karşı ilk hamlesini fetö dershanelerini kapatmak ile işe başladı
gizli bir meclis oturumunda alınan bu kararı chp li vekiller twittırdan ifşa ettiler.
Sonrası bildiğiniz fetönün beddua seansları başladı.
Erdoğan kendisini artık fetö için bela olucak birisi olarak göstermişti yani niyetini eline güç geçirdikten sonra belli etmişti.
Sonrasında ummadığımız bir anda gerçekleşen darbe ayaklanması oldu
bu millet o gece sokağa çıkarak fetönün p. çlerinin ülkeyi yönetmesine bir darbe vurdu.
Kefenimizi giydik te geldik diyen ak partili arkadaşlar o gece sözlerinin eri olduğunu gösterdi ölüme yürüdüler bir kısmı da gazi oldu.
Allah hepsinden razı olsun
O gece sabaha kadar uyuyamadım
evimizin dibinden uçaklar geçip halka korku salmaya çalışıyorlardı
yer yer kurşun sesleri duyuluyordu
kabus gibi bir geceydi20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSayın Erdoğan Atatürk havalimanında basın açıklaması yaparken yanında oturan damat paşanın gülüyor olması
Güya cumhurbaşkanını almaya giden SAt komandolarının civardaki esnafa cumhurbaşkanının kaldığı oteli sorması, sonrasında kaçan SAT'ların köylünün bahçesinden hıyar çalarken yakalanması, Ankara emniyet mürüdlüğü boydan boya helikopterlerden aılan ağır makinalı tüfek ateşiyle delik deşik edilmişken 1 km mesafedeki Ankara büyükşehir belediyesi binasına ve 5 km mesafedeki beştepe cumhurbaşkanlığı sarayına bir tek kurşun bile sıkılmayıp bir tek camının bile kırılmaması, dünyanın her yerinde askeri darbeler gece saat 03:00 ile 06:00 arasında yapılırken akşam saat 8'de boğaz köprüsünü tek taraflı ulaşıma kapatarak darbe denemesi yapılması, boğaz köprüsündeki askerlerin başında komutan olarak bir astsubay çavuş bile bulunmaması ve o askerlere yapılan işkenceler, Ankara 'da genelkurmay başkanının ne ani müdahale müfrezesini çağırması, ne de belindeki silaha davranıp iki kurşun sıkmadan kendi askerine esir olması, darbe girişimini sayın cumhurbaşkanının MİT müsteşarından değil eniştesinden öğrenmesi, helikopterlerden sivil halkın üzerine ateş açılırken diyanet işleri başkanının MİT kampüsünden Mit müsteşarıyla ne işinin olduğu ve daha birçok şey var unutamadığım.41 Yorumla- +1 yıl
Gelde bunu akkoyunlara anlat. Adamlar bosuna demiyo uzaya yol yapildigini soylesek bizim secmen inanir diye
+1 yılKılıçdaroğlunun elini kolunu sallayarak tankların önünden geçmesini unutamıyorum. Havadan yağan mermileri canlı yayında izlerken yerimde duramadigim anlardı çok çaresiz dua etmekten başka birşey gelmiyordu elimden allahim bir daha yaşatma
https://www.youtube.com/embed/B8fKTbRlsy0Her baktığımda gozlerim doluyor. Kardeşi kardeşe kirdirdilar allahlarindan bulsunlar
1110 Yorumla- +1 yıl
Bu millet izin vermez bir daha yaşanmasına 🇹🇷
- +1 yıl
Ah ablam bu ülkedeki terörizmi alkışlayan milyonlar varken güzel günler hayal etmek boşuna
- +1 yıl
🇹🇷🇹🇷🇹🇷 evet bunu canlı canlı gösterdiler iman gücüyle
- +1 yıl
Beyefendi vip salonundan geçti. Tabii ki tiyatro onun için... yazıklar olsun...
- +1 yıl
@Redscorpion25 otelde yer yokmus birde
- +1 yıl
Belediye başkanıyla izlesin o... millet meydandayken, sırça odaya saklanıp millete saraylarda yaşıyorlar diye iftira atsınlar... gaza geliyorum... yeter..
- +1 yıl
Eksiliyenin zoruna gitmiş batmış belliki yorumum
- +1 yıl
Hain çok. Neyse artı çok, boşver..
- +1 yıl
@Redscorpion25 görüşleri okudukça dalasim var sinirlerim bozuldu
- +1 yıl
Bugün güzel birgün.. boşver..😉
- Gündem konusunda 544 cevap paylaştı.
+1 yıl" Ne istediniz de vermedik " diyenleri, facetime ile çağrı yapıp halki kurşunların önüne atanları, ölenlerin ailelerine teror sehitlerimizden daha fazla maaş bağlayıp "senin sehidin, benim sehidim" ayrımı yapanları, 4 yıl gecmesine rağmen fetonun siyasi ayağının araştırılmasına karşı çıkanları, her seyden onemlisi de "dön efendim yurduna dön" diye aglayarak fetöye şiir okuyanları asla unutmayın.

Unutanın da kalbi kurusun!!!
101 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏
Merhaba,
Ben marmariste yaşıyorum SN. Cumhurbaşkanı kaldığı otelin çok yakınındaydım!
Ve Türban bölgesine Askeri helikopterlerin geldiğini ve Ses bombası attığını bizzat gördüm!
O gece şehit düşen Mehmet ÇETİN ve Nedim Cengiz EKER Şehit oldu, Nedim Cengiz EKER 'in bizzat şehit oluşunu 3 arkadaşımla beraber şahit olduk. O an Bir Türk askerinin bir Türk polisini şehit ettiğini gördüğümde şok olmuştum...
Türk askerlerinin böyle acımasızca ateş etmesi ve kurşunların nereye gittiğini umursamaması beni çok şaşırtmıştı.
#Just30 Yorumla- Gündem konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÖmer halisdemir'in kahramanlığı ve milletin direnişi... Hiç unutmam bomba ihbarı var baba her halde asker niye kapattı köprüyü dedim. Asker kapatmaz dedi tankları görünce bir şey yoktur baba dedim. Babam; '' Oğlum bunlar darbe yapıyor yoksa asker tankla sokağa çıkmaz hiç bir zaman dedi'' Ya dur hele baba dedim yıl 2016 ne darbesi dedim 20 dakika sonra harbiden Darbe olduğunu anladık...
74 Yorumla- +1 yıl
Bunu inkar eden insanlar var üzücü bu topraklarda yaşayan hemde.
- +1 yıl
Evet konstantinin torunları onlar. Hiç bir zaman yerli ve milli olmak istemediler ve tek dertleri ülkelerini aşağılamak oldu...
- +1 yıl
Ne diyebilirim ki inkar edenin burnundan gelsin
- +1 yıl
Amin yavrucum...
+1 yılYazacaklarimi degerlendiriken objektif olun!
Maalsef onca insan bir hic ugruna öldü! 15 Temmuz darbe girisimini Rütbesiz bir er bile böyle planlamaz, degilki onca yil bunun egitimini alan Subaylar böyle sacma bir darbe girisimini whatsapp üzerinden yönetsin. Bu tiyatro kimilerinin ekmegine yag sürdü bu bariz ortada ama onca can bosa gitti. Halen Fetöyü cekip alamadi Amerikanin elinden, Halk perisan ama 15 temmuz bir bayram edasi ile kutlanmak istiyor, hic mi utanmiyorlar biz onca insanin kanina girdik diye. Allah ölenlere rahmet geride kalanlara sabir versin.
Her yil onlarca genc askere er olarak gidiyor bu resimde gördüklerinizde onlardan bir kaci en büyük aciyi onlar cektiler. Bu olayin gercek yüzü ilerleyen tarihlerde ortaya cikacak ve bugün malum kesimi savunan insanlarin yüzüne tükürecek herkes!
81 Yorumla- +1 yıl
👏 👏
+1 yılPolisin askere o benim kardeşim dediği bir video vardı. Ha birde askeri okullardaki öğrencilerin okul hayatlarına son verdikleri gerçeği var. Suçsuz gençler okullarından oldular.. Tankların önüne atlayan halkımız ve bir yandan ne darbesi ya ben pokemon avlıcam diye gezinen klavye delikanları...
61 Yorumla- +1 yıl
Evet demin yine izledim o videoyu. Sıkı temizlik lazımdı. 🇹🇷
+1 yılHer kişinin görüşüne saygı duymak gerekir baştan unutanın kalbi kurusun falan ne bileyim yakismadi...
Başlı başına benim gözümde tiyatro idi halk ayakta iken millet uyanık iken darbe yapılmaz birgece ansızın uykunun en ağır bastığı yerde yapılır... Halkı galyana getirip ortalık karıştırma. idi amaç zaman gectikcede gerçekler ortaya çıkacak bir bir.53 Yorumla- +1 yıl
Şimdi herkesin görüşüne saygı duyuyorum ama onca Şehit boşuna gösteri için can vermedi.
- +1 yıl
Demeye çok şey varda neyse saygılar.
+1 yılHiçbir günahı yok iken köprüye tepesindekilerin komutasıyla getirilip “boğazı kesilerek” öldürülen Hava Harp Okulu öğrencisi Murat Tekin’i hiç unutamıyorum mesela..
104 Yorumla- +1 yıl
Kardeşi kardeşe kırdırdılar.
- +1 yıl
Siz murat tekin 'i nereden biliyorsunuz? Bende eski bir askerim vay be dedim
- +1 yıl
Murat Tekini Ragıp Enes Katranı bilmeyen utansın bence, körü körüne inanacağına biraz araştıran herkes bilir @furkanyavuzyılmaz
- +1 yıl
Böyle insanların olduğunu görmek mutlu etti beni 😊 Allah ikisinin de şehadetini kabul etsin
+1 yılBu arada gördüğüm tiyatro yazan kişileri gördükçe içimde bir acı oluyor.
gerçekten halkın dışarı çıkacağına güvenerek darbe planı yapılacağına inanıyor ve ortaya çıkmayacağına güveniyor, tehlike alacak kadar buna ihtiyaç duyan birisi mi var bu ülkede.
%50 den fazla oy almış bir parti kendini devirme tiyatrosu yapacak kadar beyinsiz mi, cidden sen bunu düşüncesizce söylebiliyorsan bu ülke daha çok darbe görecek anlaşılan.417 Yorumla- +1 yıl
siyaseti çocuk oyuncağı sandın sanırım fedakar95 siyaset o dönemde gücü olan kim var ise onun yanında bulunup oy toplamak için yapılır suçlu arar iseler bütün siyasetçiler içeri atılır ozaman mantıklı düşün gerçekten siyaset dürüstlükmü istiyor ki sen bunu bekliyorsun ve böyle riskli şovu yapmaya gerçekten ihtiyaç var mı idi halk sokağa çıkmasa idi nasıl duracaktı öldürülen polislermi durduracaktı
- +1 yıl
Olaylar sonucunda 104'ü darbe yanlısı asker olmak üzere 300'den fazla kişi hayatını kaybetti, 1491 kişi yaralandı, farklı rütbelerden 8036 asker gözaltına alındı.
Darbe girişimine 8,651 asker katıldı, 35 uçak, 37 helikopter kullanıldı
bunlar önemli değil aslında 1980 darbesi ise sadece bir kaç generalin emir komutayı ele geçirmesi ile olmuştu 27 Mayıs İhtilâli[7] olarak da anılır. Darbe emir komuta zinciri içinde yapılmamıştır; 37 düşük rütbeli subayın planları ile icra edilmiştir. Kritik mevziler bu subayların ellerindeki asker ve silahlarla önce ordudaki komuta kademesinin etkisiz hale getirilmesi ile ele geçirilmiştir. - +1 yıl
darbeler emir komutanın hükümetin ele geçirilmesi ile olur sayı ile değil fedakar önceki darbelere bakabilirsin
- +1 yıl
@fedakar95 yakın tarihte 15 temmuzdan daha küçük darbelerin oldugunu bilmediğin ne kadar belli.
Menderesi asan hain darbe girişiminde askerlerin rütbelerine bak ve kaç asker varmıs ona bak. subay genelkurmay baskanına neler yapmıs ona bak. O darbeden önce aynı tıpa tıp aynı darbe hangi ülkede olmus ona bir bak derim. - +1 yıl
Dışarı çıkan zümreyi gördün mü? Hepsi kalıptan çıkmış tuğla gibi. Aynı ittifakın insanları, aynı cemaatten sakallı hocalar. Orada sıradan insan yoktu. Belirli kesimi saldılar sokağa. Neden? Çünkü plansız olsaydı kimse çıkmazdı sokağa.
- +1 yıl
işte senin gibi sinirli biber olanlar da anlamsız şeyler ve yalanlar uydurur sokağa çıkmış gençleri görmezden gelir şehit olan insanları cemaat adamı diyerek saygısızlık yapar ve heryerde paylaşılan görüntülerdeki insanları her şehirde sokağa çıkan insanların haberi vardı diye inandırmaya çalışır anlıyorum evet herkes biliyordu plan olduğunu bu yüzden zaten insanlar öldü
- +1 yıl
He çocuğum he. Kendin söyle kendin inan. Zaman kaybedemem seninle.
- +1 yıl
aslında her insana oy hakkı verilmeyecek siyasi ile ilgili bir kaç saatlik ders verilecek dikkat edilmesi gerekenler gibi ve lise mezunu olmayan lara oy hakkı verilmemeli her konuşan kişinin sözüne inanıcak kadar garip bir insan kitlesi oluşmaz ozaman
- +1 yıl
Planlı darbeydi cunku o kesimin 23 nısan 30 qgustos 29 ekimi yoktu
Kontrollu ve bilinçli bir planla basitce kendilerine özel bir twrih be kurtuluş günü yarattılar
Halkı sokaga cagırdılar zaten kendi seçmeninin sokaga cıkqcagını gqyet ıyı biliyordu
11 eylülün abd tarafından yapılması gibi
Kendi içlerindeki feto yapılanmasının cok etkin oldugunu farkettiler ve kendilerine dusman gördüler zaten dershaneler olayından va parsayı paylaşma konusunda alttan alta kavgalıydılar
Bir taşla 2 kuş
Pastayı bölüştügün adamı ekarte et tüm yandaşlarını deşifre et topla
Ve oendi destanını yaz :))
Win win - +1 yıl
@Onemortime kardeş muharrem 8ncenin şizofren dediği kişilerdensin belli ki bir tedavi olmayı dene bence
- +1 yıl
Kenan boşver ve böyle uslub ile yapma haklı iken haksız gösterilirsin bak daha demin güldü diye haksız gösterildi koskoca başbakan sadece Kenan sakince araştır ve cevap ver yukarıda ben bu arkadaşın dediği şey cevap olacak görüşler paylaştım zaten sen sakin kal boşver
- +1 yıl
@Kenankenanistanbul valla ben olurum sorun degılde maalesef olay bu
Once feto tarafı kartını oynadı ses kayıtları vs üstüne bu
Zor bir şey degil tarihe bakarsan bir çok devlet başkanı
Sahte suikastler
Sahte dsrbeler
Sözde savaşlar
Vs bir çok yola başvurmuştur
Bunlar rejimi korumak mevcut iktidarını korumak
Ve rakiplerini alt etmek için sana fırsatlar yaratır
Örnek yetkileri elinde toplamak
Sıkı yönetim ilan etmek
Kanun çıkarmak
Vs
Bunları tarihin her anında ve bölümünde bulabilirsin - +1 yıl
evet bu durumlar var ama bu durumlar olan o döneme bakar isen darbe herzaman siyasi hükümet kaybetme raddesine geldiğinde oldu ve yabancı ülkeler de bile dünyada hangi hükümet halkının yarısından fazlasının desteğini aldığı durumdaki iken darbe gibi bir tehlikeli tiyatro yapmaya çalışsın en kötü yapacağı şey tehlikesiz bir şekilde sahte terörist oluşturmak idi ve türkiyede bu aşırı kolay olurdu çünkü insanlar pkk gibi şeylerden bıktığı ve nefret beslediği için mantıklı seçimler yapılırdı eğer bunu bir siyasi ayak yapmış olsa kendine işe yarardı kendi başa getirdiği askerlerde darbe günü tehlike altında idi zaten
- +1 yıl
Cok dogru yorumun ama bit şeyi unutuyorsun hükümetin asalagı vardı
Ve bu asalak her gün dsha fazla şey istiyordu
Halkın gözündede feto bir kahraman gibiydi goca efendi bunuda yaratan hükümet oldu
Bu yuzden halkın gözünde bunu bitirmeliydi
Ve cumhuriyetin getirdigi bayramların yetine kendilerine ait bir bayram destan yazma şansı
Bir tasla iki kuş
Hem ortagı def et hem kurtarıcı ol
Baskomutanlık yap
Bunlar asımsanmıyacak seyler :))
unuttum. kalbim falan da kurumuyor.
insan hayatına değer veriliyor olsaydı , siyasi irade milletin sokaklara dökülmesini teşvik etmezdi.
hayatını kaybeden insanların sorumlusu mevcut zamandaki siyasi iradedir.
kimler tarafından, ne amaçla teşebbüs edildiği kadar nasıl bir siyasi kadronun böyle bir darbeye zemin hazırladığını, nasıl bir siyaset tarzının böyle bir darbeye imkan verdiğini, nasıl bir siyaset tarzının demokrasiyi böyle kırılgan bir şekle getirdiğini, siyaset kurumuna güveni altüst ettiğinin de tartışılması gerekiyordu.
türkiye hala bundan kaçınıyor.40 Yorumla
+1 yılAtatürk'ün ne kadar ileri görüşlü bir lider olduğunu hatırlatmıştır.
Tekke , zaviye ve türbeler boşuna kapatılmadı.
Kuran boşuna Türkçeleştirilmedi.
Din sömürüsü yapan takiyeciler boşuna asılmadı...
1925'li yıllardan bahsediyorum.
Atatürk'e dinsiz diyenler utanmalıydı o gece. Atatürk İslama en büyük hizmetleri yapmıştır bu devrimleriyle.
Devlet aklını cemaatlere , tarikatlara teslim etmenin sonucudur 15 Temmuz.
İslam din istismarcılarının elinden kurtarılmazsa fetö , işid gibi örgütlerin türemesi kaçınılmazdır.
Ama bizim ülkemizde Atatürk'ün astığı adamlar kahraman ilan edilecek neredeyse.
Devletimiz aynı Atatürk'ün yaptığı gibi ilerigörüşlü olmalı ve fetö gibi terör örgütlerini en başında yok etmeli. Bu eğitim , Liyakat ile olacak.50 YorumlaGündem konusunda 317 cevap paylaştı. Bu ve bunun gibi kareleri unutmam Allah ölenlere rahmet eylesin, saraydaki 15 temmuz kutlamalarına 15 gazileri çağırılmamış, aynı geminin yolcusu değil yani kimse, olan bu çocuklara oldu, bu kutlanıcak bir gün değil, o kadar insanın canı bir hiç uğruna yok oldu insanlar mesleklerinden atıldı, suçsuz olan kim varsa içeri alındı bu kutlanıcak bir gün değil, şahsen kendi fikrim olarak söylüyorum
Bizim destanımız 18 Mart
Egemenliğimiz 23 NİSAN
Bağımsızlığımız 19 MAYIS
Zaferimiz 30 AĞUSTOS
Demokrasimiz 29 EKİM
SAYGIMIZ 10 KASIM DIR
15 Temmuz ise kara bir gündür.
10 Yorumlaİki batıl çatıştı.
Büyük batıl seçimle geleni hakkaniyetsizlik içinde ufak bir kadro ile sallamaya çalıştı.
Sonuç
Koca tankın egzoz borusunu tıkaayarak tankı durdurabileceğine inanan bir nesil oluştu.
Suçsuz canlara kıyıldı.
Ülke fakirledi.
Yüzbinler darbeci olmakla suçlandı.
Siyasilerden bir kişi bile mağdur olmadı.
Piyon Fakirler hapis yattı.
2015 den beri tüm yazışmalardan haberi olan iktidar haklı çıkmak namına ekonomiyi zayıflatma sorumluluğunu aldı.
Zaferini kazandı.
Tüm suçu FT ye yükledi.
bir kısmı hak yiyerek o konuma gelmiş insanları yerinden aldı ve kendi torpillilerini koyarak eşitliği sağladı.
Ama yine de helal olsun başka bir iktidar olsa onca çalkantıya dayanamazdı. Ülkemiz ülkeyi yönetmek isteyen ancak karşıt görüşlere saygı duymayan insanlar ile dolu...10 Yorumla
+1 yılTiyatro oynandı olan vatandaşa askere polise oldu ölen, gazi olan hep vatandaş polis asker, siyasetten bir kişi bile zarar görmedi Erdoğanı taşıyan pilot fetodan icerde erdoganin yaverleri fetodan icerde hükümete ülkeye darbe yapılsa tsk başkanı Cumhurbaşkanı sağ cikarmiydi o geceden azcik mantık normal bir insan tankın karşısında durabilir mi? 1 bombada kaç can alır F16lar rastgele bina araba vurdu insan kalabalığıni vursa 1 bombada binlerce can alır en komik olay ise darbe araştırılsın denince AKP'nin red oyu vermesi çünkü hepsi fetocu
24 Yorumla- +1 yıl
Aynn o f16 ların bir mermisi o kızılayı yok ederdi.. ama meclisin bahcesinde 2 mtrelik yer açmış.. komik
- +1 yıl
Bide en iyi F16 pilotları yapamıyor bu işi acemi değiller
- +1 yıl
Aynen.. herseyi gec adam darbe yapmaya kalkmış başkan nerde tutturamıyo.. meclise bomba atılıyo hedef yok.. herkesin icinde oldugunu bildigi halde bahceye atmak.. yedik neysee.
- +1 yıl
Boşver reisim namaz kiliyo reisim sokaklara çağırdı bizi kendisi de geldi
Gizli Üye(30-35)+1 yıl15 temmuzda ÜLKE demokrasisini canlari pahasina koruyanlar , o cakkalarin koyun dedikleri insanlardi, cakkallar banka önünde , onlar tanklarin önünde canlarini siper ettiler.
O cakkallarin, uzaktan seyretti, fetö basarili olamayinca, ortaya cikip, hersey senaryo dendi, ulan senaryada fetö neden DÖT korkusundan amerikada?40 YorumlaGündem konusunda 631 cevap paylaştı. O gece, bizim köylülerden birinin düğününden eve yeni dönmüştük. TV'de haberlere baktığımda, İstanbul'da askerler tarafından yollar kapatıldı diye son dakika duyuruları yapıyorlardı. İzlediğimde hiçbir şey anlayamamıştım. Sadece "Nereden çıktı bu darbe?" sorusu aklımda kalmıştı. Her şeyden habersiz gece uyudum. İşitme engelli olduğum için geceki camilerden çıkan salaları duymadım. Annem sala sesi duyunca uyanmış. Babam da, sabaha kadar TV izlemiş. Sabah uyandığımda, TV'den TBMM'nin vurulduğunu görünce darbe olduğunu o anda öğrenmiştim. Şok olmuştum. Özellikle İstanbul ve Ankara 'dan onlarca şehit verdik. Olaydan aklımda kalanlar; TBMM'nin vurulması, Ömer Halisdemir'in şehit olması, gece uçan uçaklar, köprüdeki tanklar... Olaydan 20 gün sonra ev almıştım. O günlerde evimin inşaatı bitmek üzereydi.
00 Yorumla
+1 yılÖmer Halisdemir, Murat tekin, özel hareket dairesi isimsiz kahramanları ve daha nice memleket evlatları.. Sebepler, sonuçlar, siyasi makamlar, hedefler her ne olursa olsun.. Sırf kanını, canını esirgemeyen vatan evlatları için tiyatro demekten utanmayan insanların, şehit ailelerine sormalarını isterdim tiyatro olduğu için mi sarılamıyorlarmış evlatlarına, babalarına, sevdiklerine...
30 YorumlaGündem konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hainlik ve imanın gücünü hatırlatıyor bana. Kimse tankın önüne atlayamaz iman gücüne sahip olanların dışında. Bazı ukalalar boş boş konuşuyor. Her devirde aynıdır. İmanlı insanlar vatanı için canını verirler imansızlar ise edebiyatını yapar. Bari canını kaybeden masum insanların hatrına o lağım kokan ağzınızı kapayın değersiz vatan hainleri sizi.
30 Yorumla- Gündem konusunda 500 cevap paylaştı.
+1 yılÖmer Halis Demir'in kahramanlığı. Halkımızın polisimizin yanında yer alması biz bir bütün olarak daha güzeliz 🇹🇷🇹🇷🇹🇷Asla emellerine ulaşamayacaklar.
80 Yorumla
+1 yılÇok açık ve nettir ki. İster senaryo desinler. İster komple isterse darbe. Sonuç olarak tüm suçlular hala dışarda. Şu ki diyede sizin önünüze 3-5 bin kisiti attılar sizde trene bakan inek gibi baka kaldıniz. Herşeyi unuttunuz. Bir özür le ölen kişilerin üstleri kapandı. Benim askerde gözüme şarapnel girdi %50 görme kaybim vardı. Ben kendi cebimden verdigim paramla ameliyat oldum da düzeldi gözüm. Askeri hastanede sektir çeker gibi ilgilenip 2 günde taburcu ettiler. Temmuz olayında sokağa çıkıp ayağını taşa çarpana bile gazilik verdiler. Gerçekten birşeyi hakkıyla savunmak istiyorsanız. Ozaman önce o köpeğim eteğini yalayanlara karşı durun. Gerçek adalet budur.
10 Yorumla- Gündem konusunda 521 cevap paylaştı.
+1 yılEnim aklima 15 temmuz arastirilsin denildiginde hayir oyu veren akp mhp geliyor
ne istedilerde vermedik diyerek destrklenen bir grubun cok amator bir eylemi
binlerce memur asker isinden gucunden olurken
siyasilerin sadece kandirildik diyerek isin icinden cikisi geliyor
devleti yonetenler kanabilitken halk kanip kalamiyor cezalandiriliyor isinden evinden barkindan kocasindan esinden oluyor ama siyasiler dokunulmaz:))
nerde Adslet
halktan daha cok destrkleyen sigailer aaa kotuymus bunlar derken
fislenen binlerce insan ve onlarin kandirilmama hakki geliyor
Olenlere Allahtan rahmet diliyorum
pacayi siyirs larida Allaha havale ediyorum10 Yorumla
+1 yılGece binan haber dinlemek istedim, o an açtığımda o sarı saçlı TRT spikerini buz gibi bir halde olduğunu farkettim. Zannettim ki eski darbe olaylarını anlatan bir ruh izlenimi içerisinde ama dinledikçe şok etkisi yaptı. O zamanlar kırsal bir küçük yerdeydim ama evde duramadim. O an sokağa çıkmak gerektiği hissine kapıldım ve nedendir bilmem yuzbinler gibi abdest alıp çıktım sokağa, kimsecikler yok ve sonra çoğaldı
20 Yorumla
+1 yılO gün ankarada kına gecesinden dönüyorduk tam tbmmnin önündeydik araçlar durmuş insanlar bağırıyor bozkurt işaretleri yapıyorlardı sonra tbmm bombalandı o an ne oluyoruz dedim darbe olmuş meğerse nasıl geceydi hala unutamam o kadar insanın direnişini ben bizzat gördüm hepsinin ruhu şad olsun
20 Yorumla15 temmuz vb kalkismalarda sehit olan butun asker polis sivil abilerimiz ve kardeslerimizin mekani cennet insallah. Allah rahmet eylesin.
Kalanra Allah sabir versin.
Aklimda kalansa akp nin siyasi oyunu!
Herkesi sokaga bekliyorum diyip hicbir vekil bakan cocugunn gelinn oglunn akrabasinin sokakta herkes olmamasi!
Ve fetöyu butun ulke kadrolarina akpnin doldurmasi milliyetcileri ergenkondan aldirarak.!
Akp nin tarikatci kafasyla ulke kaynaklrinu bir orguye yani fetöye yedirmesi guclendirmesi ve ulkenin basina bela etmesi!
Maddi ve manevi cok kaybimz olmasi geliyor.
Ve isin garibi bu is gene akp ye yariyor.!
Uluslararasi ekonomi ve iliskilerle alakali bir hocam vardi derdiki ozamanlar 2011 ikiz kuleler saldirisi vardi!
Dediki" buyuk olaylarda anlik tepki vermeyin, suclu bulmak cok kolay eger zekaniz cok sivri diilse, uzaktan bakin bekleyin uzun vadede bu olay kimin kimlerin isine yariyorsa suclu odur"
Akillilar calistirsin beynini..00 Yorumla
+1 yılSeyri değiştiren Ömer Halisdemir dir..
O olmasaydı seyri farklı olurdu.
Başka ülkede olsa kahraman olurdu bizde tiyatro denecek kadar aciz insanlarlayız maalesef...32 Yorumla- +1 yıl
İnanılmaz şeyler oluyor demin bu soruda tavrım için görüşüm için engel yedim abi dediğim bir insandan şaka gibi 😃 kimse için fikrim değişmez.
- +1 yıl
Kendilerinde böyle kahramanlıklar gösterecek kimse olmadığından çekememiştir. S. bökeler var onlarda, darbe sonrası sırça köşklerinden çıkanlar. Allah biliyor kimin ne olduğunu. Onlar saldıracak biz sağlam duracağız.
Gizli Üye(30-35)+1 yılFetöyle hiçbir alakası olmayan bir askeri personel ailesi olarak, lojmanların önünde toplanan kalabalığın tüm askeri personel ve ailesine yaptıkları hakaret ve küfürleri unutamıyorum şahsen. Vatanını savunabilmek için elinden geleni yapan, Doğuda hayatını tehlikeye atmış onurlu insanlar da o şerefsiz Fetöcülerle bir tutuldu. Eğer o hain darbe girişimi başarılı olsaydı babalarımız ve erkek kardeşlerimiz öldürülecek, bizlere tecavüz edilecekti bunu itiraf ettiler. Ben şahsen o olaylar yaşanırken evinde ailesiyle helalleşen insanlar tanıyorum ve bunu hazmedemiyorum..
15 Yorumla- +1 yıl
Bu hükümet onunla can cigerdi unutma
- +1 yıl
Katılıyorum sana it ile vatansever birbirinden ayrılmalıdır. Ama o dönemde kimin fetocu kimin olmadığı hemen bilinemezdi
Cevap sahibi+1 yılBunu zaten bizler de bilmiyorduk. Kimin ne olduğu belli değildi ama sadece askerlerle alakalıymış gibi davranıldı. Oysa devletin tamamında çok daha fazlası vardı ama halk sadece askerlere Fetöcü gözüyle baktı sankü poliste, öğretmende, diğer memurlarda ve siyasette böyle insanlar yokmuş gibi. Bunda en kötü duruma düşenler o şerefsizlerle bir tutulan onurlu Türk askeri oldu. Günlerce kusan asker çocuğu, aylarca tedavi gören asker eşi tanıyorum.
- +1 yıl
Akplilerin çoğusu fetocu halen
- +1 yıl
Yerden göğe kadar haklısın demem o ki o anda silah sadece asker ve poliste vardı evet diğer kurumların içinde de fazlası ile vardı ama yapılan yanlıştan sonradan donulmeliydi
- Gündem konusunda 686 cevap paylaştı.
+1 yılUmarım onca ölen hayatını hiçe sayan insanlar haklı bir sebeb için canlarını vermişlerdir inşallah aklımın almadığı Ogün canlarını hiçe sayan bu insanlara geçen hafta sırf gazi paralarını istediler diye neden biber gazı sıkıldı kötü düşünmek istemiyorum bu vatanı korumak için öğün ölen herkese Allah rahmet eylesin
10 Yorumla cia nin kaybettigi alparslanin atinin nalinin degdigi gunden beri Turk yurdu olan Turkiyenin ve Turk milletinin onurlu direnis gunu.. kontrgerillanin kaybedisi ve atlantik grubuna Turk adiyla 15 asirlik Turk devletinin tokatidir 15 temmuz... arabin baharina benzemez cunku Turkiye Turk milletinin topragidir ve kutlu topraklardaki kaderini sadece Turk devleti yazar... Turkun dusmanlarinin acinasini halini.. tarih ibretle anlatiyor...
20 Yorumla
+1 yılBesledikleri itlerin vatanı karıştırması geliyor aklıma.
310 Yorumla19 Mayıs, 23 Nisan ve 29 Ekimden başka bayramım yok.. İki batılın çatışmasında olan masum insanlara oldu.. Merak ediyorum 15 temmuzcular aynı paylaşımları yapacak mı 30 Ağustos'ta ya da 29 Ekim'de..
4012 Yorumla- +1 yıl
15 Temmuz bir bayram ya da kutlama günü değil o canını düşünmeden verenleri anma günü bizler için.
- +1 yıl
Ak parti olmasaydı ülke bugün fetönün mollaları tarafından yönetiliyordu. Gerçi sizin için mesele değil yeter ki erdoğan gitsin de ne olursa olsun. Sonuçta o gece tankların arasından elini kolunu sallayarak yürüyen bir genel başkana sahipsiniz ve bunu mesele olarak görmüyorsunuz
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
@thfainoust güzel konuştun. Alnından öpüyorum.
- +1 yıl
Hayallerdesiniz 😊
- +1 yıl
- +1 yıl
@doğruözuğur16 ben ozgurlugumu 1923 te cumhuriyet ilan edildiginde aldim. Yakustirdigin sifatida sana iade ediyorum.
- +1 yıl
@azbuka sana bravo diyorum..
Hangi tarih hangi gecmisle yasiyorsun.
Tavsiyem youtubea akp feto ovguleri yaz.
Veya vsvs.
Ulkede zeka sahibi herkes heryeri feto ile dolduranin akp oldugunu soylr. kendilerise soyluor.
Inanmiomusn video atiyim!
Ama yillarca her makami doldur, tsk. nin kripto odasi dahil girdir gizli. mahrm bilgilerimizin abd ye servis edilmesine sus, milliyetci pasalari ergenekondan aldirt altinda erdogan imzasyla!
Fetöculeri dolustur.
Sonra erdogan kurtardi de.
Yazik sizin zekasina.
Valla iki kardes kavga etmis neyse kavga büyümüs sokaga taşmis olan masum insanlara olmus.. sonrada bunun adini milli destan koymuslar yersenn... bugun sıradqn bir gün benim icin 29 ekimin 30 agustosun 19 mayisin 23 nisanin verdigi huzuru vermiyor bile...
30 Yorumla
+1 yıl
Unutursak kalplerimiz kurusun
60 Yorumla
+1 yılDarbe gecesi Kemal kılıçtaroğlunun darbecilerle sohbeti ve ona yol verip Kağıthane belediye başkanının evine kaçması, hani bu ülkede darbe olursa ilk tanklarının önüne ilk o atlayacaktı doğru söylüyor ama ilk kaçan olarak tarihe geçti
42 Yorumla- +1 yıl
Binali tunelde, efkan ala ucakta ermenistana kacmak uzere, melih gokcek gecekonduda saklandi. Reisinizde samsunga cikip millete bizi kurtarin diye yalvardi.
- +1 yıl
Dilin kemiği yokya senin gibi yalan söyleyene de yalan söylediğin için fatura kesmiyorlar ya bu basit yalanları rahat rahat söylüyorsunuz
+1 yılO gün bir sebepten dolayı herşeyden habersiz Ankara’daydık... kötü bir geceydi. Anlatacak çok şey var ama şu an için gerek yok. Demokrasi için sokağa dökülen vatandaşlardan Allah razı olsun hakları ödenmez sağolsunlar 🙏🏻
40 Yorumlaİki yobaz grup arasında yaşananlar yüzünden heba olan hayatlar. Yıllarca devletin her katına kendi elleriyle yerleştirdikleri soysuzlar geliyor aklıma. Bizden alınan vergilrele neler yapıldığı kimlere ne imkanlar sağlandığı geliyor aklıma.
Bir de buna destan dediler.
Bildiğim bir destan var o da Kurtuluş Savaşı'dır... Bu değil...
Ölenlere Allah'tan rahmet diliyorum.20 Yorumla- Gündem konusunda 329 cevap paylaştı.
+1 yılÖmerHalisDemir 🇹🇷
Tüm şehitlerimizi Gazilerimizi
saygı ve minnetle anıyoruz..
"Egemenlik Kayıtsız Şartsız Milletindir" 🇹🇷30 Yorumla Darbe oldu ulan diye odaya daldığımda, hassnictear ne darbesi saçmalama demişti kuzenler. Televizyonu açınca hepsinin kafası açıldı, o anları unutamam..
30 YorumlaGündem konusunda 1,7b cevap paylaştı. Darbeye karşıyız diye köprüye çıkan sakallı hainlerin zavallı hiçbir şeyden habersiz askerlerimizin kafalarını gesmeleri hiç aklımdan çıkmıyor..
61 Yorumla
+1 yıl15 temmuz asla unutulmayacak, mümkün mü unutabilmek. Şu satırları yazarken bile titriyorum. O anı yaşayan, şahit olan kişiler kim bilir neler yaşadı. Onlara minnettarız. Şehit olanlara, gazi olanlara minnettarız. Allah razı olsun hepsinden 🇹🇷
20 YorumlaValla çok şey derim de gerek yok ; Ömer Halisdemir gibi hayatını hiçe sayanların mekanı cennet olsun . Sebep olanlardan seneler sonra yüce divanlarda hesapları sorulacak :) . Kimse merak etmesin devran döner :)
20 YorumlaUnutmadığımız o kadar çok şey var ki.
Sırf bu sümüklü Amerikan imamı ve örgütü terörle mücadele kanunu kapsamına girmesin diye 2006'da yasa değişikliği yapan AKPyi de unutmuyoruz. "Kandırıldık" diyerek bu dinci gericilerin devletin bütün kılcal damalarına sızmasına yol verenleri de unutmadık.00 YorumlaKahramanımız Şehit Ömer Halisdemir’in o vatan hainini gebertmesiydi elbette. Allah şehitlerimizin cümlesine gani gani rahmet eylesin. Böyle bir alçaklıkla birdaha imtihan etmesin inşallah.
30 Yorumla
+1 yılBiz o zamanlar vatan caddesine cok yakin oturuyorduk ve f16 lar ustumuzden gecip ses bombasi atiyordu. ev sallaniyodu resmen. cok korkmustum o yuzden15 temmuz diyince aklima bu gelio
30 Yorumla- Gündem konusunda 345 cevap paylaştı.
u +1 yılSenaryo diyen
İnanmayan
kurgu diyen
Ezbere konusan
Her kımse ulan ölüyorduk be dibimizde oldu hersey
Allah rahmet eylesin40 Yorumla
+1 yılBu benim hafızamdan silinmiyor;
https://www.youtube.com/embed/mSCM9Ej94AI43 Yorumla- +1 yıl
@tamircik sonra da şuursuzca ülkeyi savunduk düşüncesine girdiler, daha iyiyi kötüyü ayırt etmekten aciz millet.
+1 yılHala ümit var diyebildiğimiz bir gün. hep öyle hatırlanacak.ülkede gerçek vatansever varmış hala o kadar haine rağmen. hergün biri daha doğuyor hiç bitemeyecek.
20 YorumlaFotoşoplarla bir kazada meydana gelen kesik asker kafasını dayak yiyen askerlere yardım eden insanlara copy-paste yapmaları ve zaten karışık olan ortalığı daha çok galeyana getirmeye çalışmalarıydı...
20 Yorumla- Gündem konusunda 478 cevap paylaştı.
+1 yılAtv ve ahberde o gece köprüdeki beyaz giyinmiş yaşlı kişiyi efenktlerle sanki gökten inmiş algısı yaratılmış olması. Bide erdoğanı alacak tim bulunamadı dendi. Güya adamlar sat komandosuydu. Biri domates çalarken köylüye yakalandı diğeri susuzluktan ölürken yakalanmıştı.
00 Yorumla Trt spikeri Tijen Karaş' a silah zoruyla okuttukları o bildiri.. .
50 Yorumla
+1 yılŞehitlerimizin her biri bizler için kocaman bir değer ve onurdur Gazilerimizde oyledir Bu vatan gercekten cok guzel Yeter ki sahip çıkalım Kıymetini bilelim
31 Yorumla- +1 yıl
Yorumu eksileyen 2 kişiye sesleniyorum
Bu ülkeden memnun değilseniz ve şehitlere saygınız yok ise hemen s... tr olup gidebilirsiniz Size bu ulkenin güneşi havası suyu çok soktugumun kaşarları
+1 yılUyuyordum sonra birden bire ablam ve babam odama girdi ve ablam bana sıkıca sarıldı. Sonra ses bombalarını duyduk. Kötüydü
30 YorumlaÖğlen enişteden haberi aldığı halde hiçbir şey yapmamasıydı. Araştırma komisyonlarını iptal etmesiydi, Hakan Fidan'ın, Hulusi Akar'ın ifade vermeyi reddetmesiydi. Tayyib'in ekmeğine sürülen yağdı başka ne olabilir ki?
30 YorumlaSokağa koştuk ama ölüm korkusu yoktu. Allah korusun bu milleti. İnşallah bir daha yaşanmaz böyle şeyler. Tarikatmış cemaatmış ne olduklarını görmüş olduk.
20 Yorumla
+1 yılErdoganinizin ne kadar korkak oldugunu gosteren bir gundu 1000 odali saray yapirio enayi milletlerinin parasiyla kendi adamlari gitseydi fetoculeri oldurmeye iye gitmediler? korumalari korudu anca onu eskiyi hatirladim simdi feullaha hocam dedigi gunler 😂seytan adam
10 Yorumla- Gündem konusunda 568 cevap paylaştı.
+1 yılToplanan paralı 15 Temmuz'da gazi olanlara vermeyip cebe atmaları ve suçsuz öğrencilerin boğazlarının kesilmesi, şurada asker var diyip tarikatçı ışid gibi kişilerin polisin yanında askere sıkması ve 3 asker öldürdük bu da 4. demesi.
30 Yorumla
u +1 yılHalen siyasi ayak temizliği yok, halen araştırılsın deniyor hükümet reddediyor. Bugün bunlar tekrar düşünülsün, kurtulan demokrasi mi ayakkabı kutusu mu?
40 Yorumla- Devamını Gör (104)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


