AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Şurada olumlu bir şey söyleyecek olsan devleti kötüler Reisi cumhur başkanı nı kötüler ler ülkeyi kötüler çok güzel bir hareket desen bir maskeyi dağıtamadı derler övgü ile bahsetmek istesek koyun derler açın artık gözünüzü gerçekleri görün artık bu siyaset değil bu millete hatta Can a verilen değer kıymettir Başkan Erdoğan Bakan Koca Bakan Soylu gibi değerli insanları Sen başımızdan eksik etme Allahım
Buyuk devlet böyle olunur işte avrupa ya kaçıp ülkemizi karalayanlar görün belki utanırsınız
Avrupaya gidip reis diye mi yırtınsınlar:D beğenmeyen gidiyor zaten. Var olanı yazmak kötülemek değildir ayrıca..
@elsaalily bunu anladıysan helal olsun sana
Burda teşhis konulup eve yollanan hastalar var. Onlar ne olacak
Örnek?
Ne örneği ya isim mi vereyim
Evet hatta buyrun Sağlık Bakanlığı´nı Emniyet´i arayıp bildirin !
Aksi halde şu an yaptığınız suç.
Ya doğru, kaçaklar var ve halkın hayatını riske ediyorlar, bildirilmemesi suç.
Ya yalan kara propaganda ile halkı zehirliyorsunuz.
Lütfen tartışmalarımızda daha ciddi olalım.
Ya boş konuşma yahu. Neyin suçu. Var ki söylüyoruz. Hastaneden geri yollanıyor şu an yoğun saat bilmem kaçta gelin diye. Kimse ciddiyetsiz yazmıyor olanı söyledik
Beyefendi kim geri yollanmış buyrun ihbar edin !
Boş konuşan sizsiniz, kimse sallamıyor dediğiniz insanlar her hastada korkudan ne hale geliyor, psikolojileri ne halde biliyor musunuz?
Kaç tane hemşire bu süreçte sırf ailesi risk altına girmesin diye ortak eve çıktı biliyor musunuz?
Utanmanız bile kalmamış...
Uzatmazsanız sevinirim, ütopyanızda mutluluklar.
Töbe estağfurullah delimisin divane misin birader olanı söyledim. Neyin peşindesin.
Bir tane haber, bir tane delil var mı seni destekleyen?
Halen olanı söylüyorum diyorsun...
Corona hastaları gözlem altında beyefendi.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
İşte modern güçlü devlet anlayışı 💪 vatandaşına böyle sahip çıkmalı
Büyük devlet olmak bunu gerektirir. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum.
Sağcisi solcusu kayniyordur kesin yorumlar hak edene helal ollsun demek zor olmamalı minnettariz tabiki devletimize Allah zeval vermesin
Devletimizin gücünü gösteriyor ve mutlu oluyoruz. Bazıları ise çıldırıyor bu duruma. Rakam kokan hareket diyorlar.
Yapılan doğru fakat şöyle de bir şey var bu biraz şov bence. Bu ülkede mağdur olan insanlar var hassasiyeti herkese gösterirlerse çok güzel olur.
Türk vatandaşlığını sildirmiş, sosyal medyada Türkiye'de yaşanır mı yaa diye dalga geçmiş bir soysuzu Türkiye'ye getirip tedavi ediyoruz işte.
O övdükleri amerika iskandinav ülkelerinin bişe olmadığını bence anlamışlardır dicem ama bazı zihniyetlerin anlayacağını sanmıyorum ülkemi seviyorum demek istedim🥰
iyi, güzel, bir de biz de maske alabilseydik keşke.
Bakan Koca kod gelmeyenlerin eczanelerden kimlik doğrulatmasıyla maske alabileceğini zaten söyledi.
Atatürk boşuna dememiş beni Türk doktorlarına emanet edin diye
Neden getiriyorsunuz ki ben 1 insan için 80 Milyon insanı neden tehlikeye atıyım lütfen ya
Tabi Senin ülkende virüs yoktu haklısın. Adamı Sanki halka acacaklar
Tedavi olsun imkanlar elverişsiz mi?
Yav zaten tedsviye getirdiler.
Neden getirildiğini soruda paylaşmıştım aslında..
İsveç´teki vatandaşımız teşhis konulduktan sonra tedavi süreci başlatılmadan eve gönderildi.
Fransa´da ise hastane kapasitesi doldu denilerek, yoğun bakımdaki vatandaşımızın fişi çekilmek istendi.
Aynı devlet daha bizim eve İstanbul'un göbeğine maskeyi getiremiyor .
Iyi niyetlerine inanmak istiyorum 🙏
Gerçekler pek öyle değil global bakarsak Türkiye ayakta gibi duruyor umarım tek temennim öyledir. 👌👌
Çalın abi arka fonda Plevne'yi. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷 Gurur duyuyorum. Tam Türk'e yakışacak bir hareket.
Sağlık konusunda çok çok iyiyiz, ülkemle gurur duyuyorum
Beyin göçü yapıp bu ülkeyi beğenmeyip gidenler dönmek için ağlayarak video çekiyor. Bu günleri de gördük be
onlar da keyiflerinden gitmedi yalnız bilmeden konuşma
sen genç beyinlere fırsat vermezsen, başka ülkeler elinden alır sen de ağzını havaya açarsın
Giden adam dönmek için yalvarmasın.
dönmeyecekler zaten, tedavisini olup dönecek, zaten bu virüs olayı gelip geçici, salgın bittiğinde herşey eski düzeniyle devam edecek,''yeni dünya düzeni'' diye birşey yok yani ütopyadan ibaret
adama iş imkanı vereceksin ki adam gitmeyecek, öbür türlü ona karşı ağzımızı bile açmaya hakkımız yok
Buradan gitmiş adamı da tedavi için buraya almak zorunda değiliz. Başının çaresine baksın. Buraya vergi mi ödüyor başka bir şey mi bar
ben ne diyorum sen neredesin? ben diyorum Ankara sen diyorsun bir yerim kara :) zorunda değiliz diye almazsan ne olacak? ya ölecek, ya da hayatta kalıp sana diş bileyecek :) şu an önemli olan düşman kazanmak değil zaten fazlasıyla düşmanımız var, o insanların kalplerine girip, ülkelerine döndüklerinde güzel bir yaşam standardı garantisi vererek bünyemize tekrar kazandırabilmek, böyle zamanlarda sadece APTAL OLANLAR karışısındakinin nefretini kazanmak için herşeyi yapar
@mert12356 misal ben de okul bitince masterla gitmeyi düşünüyorum, çünkü biliyorum ki torpilsiz dayısız iş bulamayacağım, ya da bulsam da asgari ücrete talim edeceğim, ve bu benim suçum değil, ve emin ol bu beyin göçü tüm bu olanlara rağmen artarak devam edecek, çünkü kendini geliştiren bilinçli donanımlı gençlerin hiçbiri aptal değil
Ben diyorum çatalağzı sen diyorsun g*tüm razı. Ne bilenmesi kardeş. Hastalıklı adamları buraya getirip buradaki insanları tehlikeye atmanın anlamı ne? Bu ülke bunu yapmak zorunda değil. Ben ağlayıp zırlamalarını doğru bulmuyorum. O kadar. Tatava yapıp durma.
tamam sen aynı kafa ile devam et
Hindistanda hasta insanla hasta olmayan insanı aynı ambulans a zorla sokarken bizim hükümet vatandaşının talebi üzerine ülke dışına uçak yolluyor. Gurur duyun, bu hükümetle gurur duyun
Yumurta kapıya sıkışınca yetiş Türkiye.Ülkedeki insanların sağlığını riske attıkları için güven falan vermiyor. Düz bakmayın olaya..
Düz bakmayalım hadi. Şu anda o adam senin baban olsaydı ve ölümünü izliyor olsaydın çaresizce.
@psicoach izledim ben. Benim vbabam türkiyedeydi yurduşında değil.
Millet avrupa sevdasıyla yanıp tutuşuyo hasta olunca özel uçak gönderiyoruz oraya bırakın kalsınlar iki aya geri döner o oraya
Büyük ülkeyiz mazlum nerdeyse biz oradayız kendi vatandaşımızı mı bırakacaktır.
Ne kadar çok hain var burada bir suru gorusu eksilemis kopekler
Tebrik edilesi bir davranış bizlere güven düşmana güç gösterisi💪
İyi hoşta gereksi ben olsam 1 kişi bırak 10 bin kişi için bile uçak kaldırmadım.
Neden?
Gerek yok
O değildi ben kızı gördükçe içim de kelebek uçuyor'
Hala devleti suclayanlar var, hala hainlik yapanlar var. Bozuk insan bozuktur.
İsveç bu muameleyi kendi vatandaşlarınada yapıyor... jetin gidip gelmesi masraflar isveç e yerleşmiş bir aile için değmez bence...
Vatandaş bir devletin işçisi olmamalıdır..
Devlet vatandaşına bakmak ile yükümlü..
Fikrinize katılamıyorum üzgünüm.
Bu devlet hiçbir vatandaşına böyle bakmadı , türkiyede de pozitif çıktığı halde ilaç yazılıp eve yollanan hastalar var... bu durumda eşitlik olmadı söyle o zaman birisine jet birisine hadi eve demek mi bskmak oluyor...
Allah aşkına kulaktan dolma haberler ile devlete saldırıp durmayın..
Kim eve yollanmış?
İnsaf artık allah aşkına.
Kulaktan dolma değil aynı apartmanda yaşıyoruz ve üç kişiler.. adam üstelik avukatım demiş kimse tınmamış haftaya ikinci testleri yapılacak dua et de iyileşsinler... neresi diye merak ediyorsan beylikdüzü merkez...
Şikayet dilekçenizi paylaşabilir misiniz lütfen ?
Şu an bir dr u şikayet etsek bütün türkiye bize söver şu an cumhurbaşkanından daha havalılar iyileşsinler diye bekliyoruz...
E-Devlet üzerinden yapacağınız şikayet devlet ile vatandaş arasında.
Görevini yapmayanları bildirmek de vatandaşlık görevi.
Söylediğinizin doğruluğunu henüz göremedim,
Eğer doğruysa gecikmemenizi öneririm.
Değil ise.. yaptığınızın doğru olmadığına üzülürüm.
Iyi günler..
Umrecileri unuttun herhalde. Ateşleri çıkmadın diye eve yollayıp 15gün evden çıkmayın dediklerini alplilerin ziyaret ettiğini millet tepki gösterince son gelen kafileyi karantinaya aldıklarını ne çabuk unutuyorsun sorann. Artı ensesi kalın kıbrıslı sofi abinin kızını otobüsten kaçırdıklarınıda ubuttun galiba.
İyi bizi eve tikiyorlar dışarıdan millet getiriyorlar nasıl bitecek bu hastalık
Dışarıdan millet dediğin yine senin vatandaşın
Buraya gezmeye değil, tedaviye getiriliyor
Mikrop getiriyor ama yurtdışında yaşamayı biliyorlar kasiliyirlar hava atıyorlar tedavilerini de orda yaptirsinlar orda doktor kalmamış mı
Birincisi yurtdışında yaşamanın avantajları olduğu gibi dezavantajları da mevcut. Bu uygulamada yorum yapanlar içerisinde bile saçma sapan bir eziklik psikolojisiyle saldırıyorsunuz buna bir son verin, dönün bir yorumlara bakın yurtdışında yaşayan vatanım vatanım diyor, Türkiye'de yaşayan bizi eziyor tepeden bakıyorlar diye saldırıyor.. Size patlamış olabilirim affınıza sığınıyorum, şu saçmalığa son verin.
Türk Vatandaşlığından söz ediyoruz.
Bununla birlikte evet Türk oldukları için ne hastane var ne de doktor.
Bakın Fransa örneği.
Yerimiz kalmadı denilerek hastanın fişi çekilmek isteniyor.
Oranın ekmeğini yiyip burada hizmet göremez birader. Ha jamaikalı birine özel uçak tutmuşsun ha türk vatandaşı olmayan Türk'e ne farketti? Ülkenin kaynakları bir tane eleman için mi harcansın yani?
@nihlius
Madde 88:- f1 Türkiye ahalisine din ve ırk farkı olmaksızın vatandaşlık itibarıyla (Türk) ıtlak olunur.
f2. Türkiyede veya hariçte bir Türk babanın sulbünden doğan veyahut Türkiyede mütemekkin bir ecnebi babanın sulbünden Türkiyede doğup da memleket dâhilinde ikamet ve sinni rüşte vusulünde resmen Türklüğü ihtiyar eden veyahut Vatandaşlık Kanunu mucibince Türklüğe kabul olunan herkes Türktür. Türklük sıfatı kanunen muayyen olan ahvalde izale edilir.
Ayakta alkışlıyorum devletimi ve özellikle sağlık bakanlığını
Wow 😱 Takdir ettim başarılı bir hamle
%50 yine Tav 😀
Büyüksün Reis 🙏🏻
Sizleri gördükçe Atilla İlhan´ı saygıyla anıyorum.
Tam vaka azaldı derken şu yurt dışı meraklılarının getirmeleri hiç iyi olmuyor
Türk Vatandaşı !
Olabilir bu fikrimi değiştirmez olduğu yerde tedavi görmemesinin acaba gerçeklik payı nedir neymiş Türk hekimlerine güveniyorlar diye babasını Türkiye ye getirmek istemişler acaba zamanında giderken kimlere güvenipte gittiler
"tedavi görmemesinin acaba gerçeklik payı nedir"
Bir örnek:
www.cnnturk.com/.../fransiz-doktorlar-fisini-cekmek-istedi-saglik-bakanligi-turkiyeye-getirdi
isveç kendi vatandaşınıda tedavi etmiyo ona kalırsa
Çok güzel bir şey ama ülkedekileri es geçip oraya koşmaları şow
Devlet güven veriyo. Ama şunu öneriyorum burda tedavi oluyorsa burda kalmalı ve yaşamalılar
türkiyede de tedavi etmiyorlar ki, eve yolluyorlar , burda hastaneye gitse muhtemelen eve gidin evde karantina yapın kendinize diyeceklerdi.
bir bu eksikti bütün hastalığı getirmiştir gelirken ülkeye
Evinin ortasına konulmayacak 190 bin hasta gibi oda hastanede olacak sanki ülkemizde yok he
Hepsi yurtdışından geldi bunları birde iyileşti diye sokağa salacaklar boş atma az kafayı çalıştır kafayı
Kul kınadığını yaşamadan ölmezmiş..
Allah sizi korusun... Umarım yaşayarak öğrenmek zorunda kalmazsınız bu çaresizliği.
Kızın eski twitleri sinirimi bozdu. bir şey demek istemiyorum
Ne yazmış?
Partileri siyaseti zerre kadar sevmiyorum ama bazı bakanlar takdir edilmeyi hak ediyor
Evet madem elin gevur İsveçi böyle yapmış. Umarım iyileşince ülkelerinde kalırlar. Bu ihanete göre gitmemeleri gerek. 🤣
Yurt dışına gidip hava atan insanlar tıpış tıpış geliyor artık
Orada o kadar para kazaniyorlar olan zararları bize oluyor o jet icin kac para gitti devletin kasasindan sadece gosteris baska bir sey degil
Hükümete olan güvenim eksilerdeydi şu süreçlerde yine eksi de ama daha az ekside. Mesela eskiden -70 ise şimdi -10 larda
Yurtdisinda saglik cok kotu. Ulkemizden Allah razi olsun.
İsveç'e vergi ödeyip Türklerin hizmetinden yararlanan bir parazit. Yazık ki ülke kaynaklarını bunlara harcıyor 😒
Bence sadece bu insanlar gibi isteyenlere yardımda bulunmalıyız. Çünkü nankörlük edenler var. Zorla kimseyi getirmemeli.
Olayın reklam oldugunu savunan herkesn validesinin ellerinden opüyorum kanks anladınız 😂
benim çocukluk arkadaşımdır..
allah. cc bu devleti daim kılsın..
yurt dışında yaşayan türklere ayarım aga kötü zaman da türkiye derler
Ne düşüneceğimi bilmiyorum ama iyi olmuş çaresizlik kötü bir durum
iyi hoş ama biraz da şov
Sende caresiz oldugunda yapilan yardimlara sov desek hosuna gidermi
ülkende o kadar yardıma muhtaç insan var ve kendi ülkesinin şartlarını beğenmeyip el kapısına gitmiş ve o ülkenin yasalarına tabi olmuş birisini özel ambulans uçak ile getiriyorsun bu sadece bu hükümete prim kazandırır ayrıca tedavi bitince geri dönecek o hasta
Nasıl bir şov tam olarak kardeşim?
hükümete puan kazandıracak bir şov mesela Twitter'a bak görürsün tapınıyorlar adeta
Fransa´da Türk Vatandaşı´nın fişinin çekilmesi de şov muydu?
Bu hükümetin yaptığı her doğruya düşmanca bakıyorsunuz... Farkında mısınız?
E bunları seçimlerde gözümüze sokacaklar bakın biz yaptık biz şöyleyiz biz böyleyiz seçim yatırımı benim gözüm boyanmıyor böyle şeylerle sadece biat eden kendi kitlesi yer zaten bütün şıvu da elde kalan o kitleyi kaybetmemek için yapıyor 3 haftadır maske alamadık kısa çalışma ödeneği hala verilmedi şu salgın ortamında bile kaybettiği belediyelerle uğraşıp yardımları engelliyor fitne fesat peşinde tedbir amaçlı hazırlanan sahra hastahanesini mühürletiyor tabi ki şov yaptığı
Eğer doğru yönetmişse tabii ki propaganda olarak kullanacak. Adam iktidara talip ve su ana kadar yaptıklarından sorumlu.
Seçim dönemi ben bunu bunu yaptım dememeli mi?
Hesap vermemeli mi?
Bakın Türkiye Cumhuriyeti´nde bir tek hükümet vardır !
Eğer o belediyeler Yerel Hükümet gibi, Yerel Anayasa gibi Üniter Devlet yapısını zorlama yoluna giderse bundan çok çok daha ağırlarının da başlarına gelmesi kaçınılmazdır.
Siz AK Parti muhalifi misiniz yoksa devlet düşmanı mısınız önce buna karar verin?
Yerel Anayasa ne demek?
Yerel hükümet ne demek?
Fahrettin Koca kimlik doğrulatmasıyla eczanelerden maske alınacağını söyledi.
Siz de bavurabilirsiniz elbette.
ya şimdiye kadar vakıflara para aktırırken kendi belediyeleri sesi çıkmadı muhalefetin eline geçince her türlü engeli çıkartıp sonra fetöden örnek ver belediye yardımını engellemek için bu bahanelere sığınmak acizliktir sürekli aynı şeylerin arkasına sığınıp siyaset yapıyor koyunlarda dinliyor işlerine gelmiyor ellerinden alındı halkın oylarıyla yediremiyorlar çünkü her türlü pisliği mübah görüyorlar sürekli aynı taktik fetöcü yaftası pkk yaftası hiç sıkılmadınız mı bu martavalları duyup dinlemekten aptal yerine konaktan aynı hikayeleri pişirip pişirip önünüze atıyor siz itaatkar kulları gibisiniz bak Fadime Şahin nasıl geri vites yaptı çünkü efendisinin gazabından korkuyor aksini yapsa fetöcü diye milletin önüne yem olarak atılır
Fatma Şahin.. Ki umarım da bir gün atılacaktır.
Sadece o da değil, atılması gereken daha çok kişi var, FETÖ´den hesap vermesi gereken.
Şimdi rica etsem Yerel Anayasa ve Yerel Hükümet nedir açıklar mısın?
yerel anayasa diye bir şey yok yerel yönetim var oda belediyenin bulunduğu hizmet alanını kapsar ve sadece hizmet içerir öyle hayal dünyanızda ki gibi bir durum yok yerel yönetim denince paralel yönetim olmuyor kendi kendinizi gazlamayın
- İmamoğlu, yaptığı konuşmada 'Kent anayasası yapacağız, toplumsal uzlaşma ve uzun vadeli çalışacağımız bir mutabakat belgesi hazırlayacağız' dedi.
- İBB, Anayasa’nın öngördüğü şekliyle, devletin ta kendisidir.
- İstanbul Ankara'dan yönetilemez.
İstersen İmamoğlu´nun otoriteyi tanımadığı örnekler arttırılabilir. Türkiye Cumhuriyeti üniter devlet yapısına sahiptir !
komiksin görende belediye ülkeyi ele geçiriyor sanacak siz böyle hayal mahsulü şeylerle gazlanıyorsunız sizi yönetmek kolay size ne masallar anlatıyorlar kimbilir sanki bir akıllı sizsiniz ee nabtınız büyük resim işi vardı ne oldu o iş ayranı azaltın 😂😂😂😂
Ne yaptığımızı anlatayım:
2004/5 yılında Ermeni Soykırımı Emperyalist yalandır davası açtık
2007/8 yılında AKP Kapatma Davası açtık
2011/12 yıllarında bölünme akil adamlarını vs her yerde bastık, ki başbakan hakkımızda şikayetçi oldu
2013/14 yılında Ergenekon Kumpası'nda yıktık
2015 yılında Ermeni Soykırımı Emperyalist bir Yalandır kararını kazandık
2016 yılında darbeyi bildirdik ve ilk direnişi ortaya koyduk...
Bu kadar yeter mi yoksa daha anlatayım mı?
Sahi siz kimdiniz ve bu zamana kadar ne yaptınız?
bla bla bla belediyenin yardımlarının önünü kesmek için fetö bahanesine sığınan bir iktidar yapılan iyiliğe karşı elinden geleni yapıyor tam bir bölücük kutuplaştıranda zaten bu iktidar madur olan da yine bu iktidar 19 senedir iktidar hemde 16 yıl önce dünyaya gelen bir çocuk bunlardan başka iktidar görmemiş oluyor ne kadar ilginç dünya da kaç iktidar var böyle acaba
Aciziyetiniz sürecek galiba.
Daha fazla uzatmaya niyetim yok.
Türkiye Cumhuriyeti üniter bir devlettir.
Siz nasıl AK Parti'nin dün yaptığı hatalarda evinizde seyirci kaldınız,
Bugün AK Parti'nin bıraktığı ittifakları sahiplenenlere de sessiz kalabilirsiniz.
Lakin Türk Gençliği görev başındadır!
İyi günler.
Ülkemiz için güzel bir şey yardımcı olmak
Geldikleri gibi giderler
Buram buram cahillik bencillik kokuyor
Bence inceden şov kokuyor.
Sağlık bakanımızla gurur duyuyorum
Türkiyem 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Sağlık konusunda çok iyi bir ülkeyiz 💜
Canım ülkem iyiki Türkiye vatandaşıyım
Show yapıyorlar geç bunları