AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Türkiye 🇹🇷❤🇹🇷❤🇹🇷
Birde zengin ulke olcaklar. Yazik
Fahrettin Koca çok güzel insan.
Kurgu diyorlar bilemedim
Yok değil
Türkiye’ye güveniyorum bu konuda çok iyi
Aşırı büyük bir rezalet.
Reklam kokan hareketler.
Keske herkes iyilik yapsada reklam olarak yapsa
Beni eksileyen tüm sünger beyinli embesillere gelsin.
twitter.com/Tivityali1/status/1255532312764260352
Sadece saygı duyarım ve iktidarı alkışlıyorum.
Türk'ün Türk'ten başka dostu yok.
vefalı Türk geldi yine.
Türkün turkten başka dostu yok 🇹🇷
Helal olsun Fahrettin Koca’ya
Bizim ülkemize bu yakışır
Allah devletimize ve milletimize zeval vermesin.
Bize bir maske yok bu nasıl bir durum.
Eczaneden temin edebilirsiniz.
Başvuru yaptık halen adımız çıkmıyor siramiz gelmemiş.
Sıra meselesi ise ayrı, lakin kod sorunu ise eczaneden kimlik doğrulatma ile alabilirsiniz.
Gösteriş
Fransa'da Türk vatandaşının fişinin çekilmesi de gösteriş mi?
İnsan kınamadığını yaşamadan ölmez derler
Umarım başınıza gösteriş gereği bir şey gelmez.
İyi günler.
Sadece türk vatandaşın başına gelen bir olay olduğunu düşünmüyorum imkan ve yer olamayınca bir çok insanın çaresizce fişini çekmek zorunda kalabilirler. Gösterişe gelecek olursak neden birçok insan parasızlıktan intihar etti? bana bunu açıkla o halde.
Bu uygulamaya maruz kalanlar arasinda, Türk vatandaşları ağırlıkta.
Bununla birlikte hükümetin alkışlanmasının sebebi de zaten "vatandaşına" sahip çıkması.
Büyük devlet reaksiyonu verebilmesi.
İntihar haberlerinin çoğunun yalan olduğu ortaya çıktı. Bununla birlikte intihat olsun ya da olmasın ekonominin ciddi bir zaaf olduğu ortada.
Bunun sebebi 80 yıl önce kademeli olarak vazgeçilmeye başlanan üretimdir. 80 Our Boys darbesiyle de başımıza musallat edilen Özal hükümeti süresince ülke tamamıyla üretimden kopmuş ve bir tüketim toplumu haline gelmiştir.
Kim iktidar olursa olsun, Türkiye´nin geleceğinde Üretim Ekonomisi var.
İstersen komple sil görüşümü istediğine gerçek haber diyip istediğine yalan diyorsun. Ben unutmadım parasızlıktan intihar edenleri bunlara da yalan de istersen ama olan çoktan oldu. Çocuk işçi sayısına da yalan de daha nicelerine.. Gösterişten öteye gitmez bu haber
"Boş yorum" gibi cevapsız yorumları ve hakaret içeren saldırgan yorumları siliyorum.
Sizin yorumunuz ilk kısma giriyor.
Ki şu an söylediklerinize gerekli cevabı verdiğimi zannediyorum.
Konuyu değiştirmeden cevap yazsaydın boş olduğunu yazmazdım. Yalan yanlış şeyler yazıp da doku yazmamı bekleme. İntihar eden yok diyorsun o zaman kim bu ülkede fakirlik çekiyor kimse mı kimse mı intihar etmedi parasızlıktan? Ettiyse de değeri yok mu sırf fakir diye insan değil mi görmezden mı gelmek zorundayız? Tek bir insan bile parasızlıktan intihar etmiş olsa bile bu kendi vatandaşına yapılan büyük bir hırsızlıktır. Ayrıca cevap bile veremiyorsun bunu biliyorsun değil mi? Hadi şimdi bunu da sil
Kendi vatandaşına yapılan büyük bir haksızlıktır***
Öncelikle tartışma adabına uymanızı öneririm, bununla birlikte eğer birbirimizi okumayacaksak, anlamayacaksak tartışmamızın lüzumu yoktur.
Sorduğunuz soruya gelince:
"Bununla birlikte intihat olsun ya da olmasın ekonominin ciddi bir zaaf olduğu ortada."
Sizin daha da ötenizde bırakın 1 aileyi, 1 intihar bile olmasa yine de ekonominin devletin zaafı olduğunu zaten ifade ettim.
Bununla da yetinmeyip:
"Bunun sebebi 80 yıl önce kademeli olarak vazgeçilmeye başlanan üretimdir. 80 Our Boys darbesiyle de başımıza musallat edilen Özal hükümeti süresince ülke tamamıyla üretimden kopmuş ve bir tüketim toplumu haline gelmiştir."
Nedenlerini de yazdım.. Eğer birazcık tarih ve siyaset biliyorsanız.
Son olarak da çözümü ekledim:
"Üretim Ekonomisi"
Benim için bu gösteriştir. Kendi milletini düşünen gerçekten gider yardıma muhtaç insanlara da yardımda bulunur. Ülkede birçok sorun var biliyoraunızdur zaten hepsini de burada anlatamam ama bu benim gözümde gösterişten başka bir şey değildir kendi halkını çok düşünen insanları çaresizliğe sürüklemez... Ayrıca avrupa da kendi milleti için zorluk çekiyor tek türke yapılmıyor bu çünkü imkanlar kısıtlı. İtalyayı örnek alacak olursak kimler kimler öldü imkansızlıktan. Tek türkün başına gelen bir olay da değil. Ve evet yapılan hareket hoş nede olsa bir can kurtarılıyor ama ülkede olan olayların üstünü örtemez bu gösteriş en azından gerçekleri görenler için bu haberler işe yaramaz. Kendim şahit oldum bir babanın kızına bakaöadiği için intihar ettiğini. Neden bu insanlara değer verilmedi o halde?
Halen intihar üzerinden gidiyorsunuz.. Ben de size bir intihar söyleyim bu ülkenin geçmişini ayıplarını sürekli tartışalım..
"Abdülkadir Kırca"
Şimdi ben Abdülkadir Kırca´nın faillerinden hesap sorulurken oturup Kırca´nın ölümüne mi ağlayım yoksa bu davalara sahip çıkayım?
Siz devletin vatandaşına sahip çıkmadığını savunuyorsunuz...
Bense pek çok konuda bu doğru diyorum, ancak ekliyorum. Dünya değişiyor.
Bu tartıştığımız haber de değişimin bir parçası...
Ben bundan neden rahatsız olayım?
Benim savunduğum görüş bu, bir vatandaşı için uçak kaldıran devlet..
Dün Fransa, Bugün İsveç.. yarın İsviçre.
Ha bu arada, doğru kendi vatandaşlarına bile bu uygulamayı yaptılar yapıyorlar...
Almanya, İtalya´nın satın aldığı test kitlerine el koyup vatandaşlarına tanesi 300 Euro´dan uyguladı..
Türkiye´de ne kadardı?
Siz ekonomiyi tartışıyorsunuz..
Haklısınız.. Ancak ekonomi bir günde bozulmaz hanımefendi, o yüzden size arkada kalan 80 yıldan başlatıp, 1980´i de vurguladım.
Ben insan canına göre konuşuyorum. Birisinin canı diğerinkinden önemli değildir. Siz bana başka şeyleri çıkartıyorsunuz oda tüm bu can kayıplarını örtmek için. Çocuk işçilere neden bir şey yapılmıyor? Bunlar sadece birkaç örnek. Siz başka insanların canını daha kıymetli görüyorsanız oda sizin sorununuz . İnsanlığınızı sorgulayın derim. Siz unutun ben unutmam. Siz yutun ben yutmam. Bunu la önünün birkaç gün ve gözlerinizi başkalarına kapayın . Hoşçakalın.
Kardeşim öncelikle olabildiğince tartış, çünkü çok ciddi derece de saygı problemin var. Sürekli bir suçlama halindesin.
Başka bir şey yapmıyorsun. Bana konuyu değiştirdiğimi söylüyorsun, devletin hastaneden kapı dışarı edilmiş bir vatandaşını, çocuk işçiler ile kıyaslıyorsun..
Ben sana bu konuda bir şey mi dedim?
Onlara herhangi bir hakarette mi bulundum?
Anlamadıysanız bir daha söylüyorum,
YENİ BİR DÜNYA KURULUYOR
Şu an tartıştığımız haberde bunun göstergesi.
Ve bu dünyada esas üretimdir, esas millettir.
İyi günler dilerim.
Iyilik yqp kotuluk bul
Teşekkürler Erdoğan
Her şeyin bir şov olduğu ortaya çıktı malesef
Ne varsa bizim insanımızda var
Sonra da bizim ülkeyi beğenmezler
Türk olmak her zaman ayrıcalıktır
Tek Yürek Tek Sevdamız TÜRKİYE 🌹🌹
Türk kızı Leyla da p. filmi başlığı gibi
Bide yönetimi beğenmiosunuz
İyide kötüde anlamadım
Devletimiz varolsun. Fahrettin Kaca sağolsun
Fazla merhametliyiz
Faho amca harici kimse güven vermiyor.
Bu niye tabutla gelmiş
Tabut degil karantina ambulans yatagi
Türkiye sağlıkta dünyaya örnek.
Durumu nasılmış?
Bir kaç saat önce Ankara´ya indi.
Bakanlık elbet açıklama yapar.
Ne mutlu türküm diyene
Ülkemizin kıymetini anladik cidden
Hükümet çalışıyor
Herseyden önce calisanlarda merhamet var it gibi köseye atmyolar
Bravoo canım
Helal olsun diyorum
Ver mehteriii
Gurur verici
Müthiş...
Bakalım ne çıkacak.
Ne kadar kötü 🙄🙄🙄
Allah razı olsun
Irkçılık var
Canım ülkem❤
Helal olsun fahrettin kocaya
Ne güzel türkiye gurbetçi türklere sahip cikiyo
Ne mutlu ki Türk üm helal olsun yetkililere 👏
Vay be.
Türkiyem gibi olabilir mi hiçbir yer
Viral
Helal olsun
Helal olsun
Helal olsun
Asıl mesele türkün isveç de ne işi var.
Tedavi edilmesi iyi olurdu.
guzel davranıs
Düşünemiyorm
Helal olsun 🇹🇷🇹🇷
yazıklar olsun..
Ağlıyorum ne yazim
Güzel ülkem ❤️