Eyalet sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce Türkiye'de de eyalet sistemine geçilmeli mi?

Eyalet sisteminde herkes kendi sistemi ile yönetiliyor. Valiler tarafından kendi sistemini oluşturan bölge kendi kendini kalkındırıyor.

Ülkede ki kutuplaşmanın çözümü ''Eyalet sisteminden geçiyor'' Zira bu ülke halkı yakın zaman da iç savaşa doğru sürüklenecektir.
Eyalet sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce Türkiye'de de eyalet sistemine geçilmeli mi?
Eyalet sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce Türkiye'de de eyalet sistemine geçilmeli mi?
Cevapla