Bence güzel olmaz özellikle Güneydoğu Anadolu bölgesi'nde belli başlı sıkıntılar meydana gelebilir bunun yanında şu anki mevcut hükümet değişmeden böyle bir şey yaparlarsa onu da kendi kafalarına göre yaparlar.
Herşey olmasi gerektigi gibi olur, her açıdan yeterince güçlendirilmiş bir eyalet yönetimi oluşturulur ise hakkaniyetli bir temsil oluşur ve insanlar inanç ve fikirlerine ters bir dayatma yönetiminde degil kendileri icin cok daha arzu edilir şekilde yaşarlar. Hırsızlık ve halk sömürüsü azalır. Bu ülke her zaman turanci irkci türkçülük ve sunni islamın baski ve yöntemleriyle yönetildi. Ortada ne refah var ne de huzur. Her zaman kaos oldu. Çürük temele saglam toplumsal bir oluşum kurulamaz. O yüzden herşey sil baştan planlanmali. Ve bunu sözde degil özde namuslu vatansever, kafası çalışan insanlar yapmalı.