Asansörde kadın ve erkeğin olması uygun değildir düşüncesine bakış açınız nedir?

Asansörde kadın ve erkeğin olması uygun değildir düşüncesine bakış açınız nedir ?


Yıldız birbirini tanımayan bir kadınla bir erkeğin aynı asansörde bulunmasının ‘halvet’ (eşlerin bir odada baş başa kalması) sayılacağını ileri sürerek “Bu durum dinen sakıncalı” dedi.
Asansörde kadın ve erkeğin olması uygun değildir düşüncesine bakış açınız nedir?
Cevapla