3 ay

Metroda kadın erkek ayrı vagon uygulaması olsa gerçekten daha rahat olmaz mı?

Siz ne düşünüyorsunuz çok rahat olurdu
Metroda kadın erkek ayrı vagon uygulaması olsa gerçekten daha rahat olmaz mı?
Cevapla