Asansörde karşı cinsle tek başına olacaksan gene de biner misin?

-
(20 Ağustos 2022, buyrun siz gidin 'dedi', saat: 16:05).
Binerim ya banane
Yok binmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Asansörde karşı cinsle tek başına olacaksan gene de biner misin?

-
(20 Ağustos 2022, buyrun siz gidin 'dedi', saat: 16:05).
Binerim tabi ki, önce güleryüzlü bir şekilde Merhaba derim, ama rahatsız olmayacağı şekilde en köşeye de geçerim, önünde dururum bilerek ki arkasından herhangi bir şey yapacağım konusunda endişe etmesin. Şükür ki tecavüzcü tipim yok, yine de ben rahatsız olmaması için elimden geleni yaparım, elime koluma hakim olur, efendi gibi beklerim düğmenin önünde. Dünyanın her yerinde kadınlar bir obje gibi muamele görüyor, herhangi bir erkekten endişe etmesini anlayabiliyorum, onların işi zor zaten. Ben ne kadar kolaylarsam o kadar iyi hissederim.
Ben biniyorum. Bazen 2 kız oluyor asansörde bilerek sıkıştırıyorlar. Saçlarını düzeltmeleri yokmu asansör aynasında savunuyorlar birde suratımıza doğru.
Kadınlardan gözlemlediğim kadarıyla karşı cins birisinin olduğu asansöre binerken tipine bakıyorlar. Sıkıntı yok kararı verirlerse biniyorlar. d
Bu doğru xD
biraz kişinin görünüşüne bağlı bazen ürküyorum topukluyla olmama rağmen merdiven kullanıyorum. güvenilmeyecek bir şey sezersem imkanı yok binmem.
Cevap
22Cevap
Binerim tabi ki
Binerim sende orada bebeğin altını değiştirirsin
Asansörde olmaz ya zaten kapalı alan bok kokusunda ölürüz xD
mandal takarsın bir şey olmaz
:D
Ne olurmuş binsek en kötü sus pus inicegimiz kata kadar bekleriz:)
Binmem. Rahatsız olur ya da tedirgin olma ihtimali var. Gerek yok merdivenden çıkarım
Kızlar seri katil sanıyorlar rahatsız oluyorlar, anlam veremiyorum
Kızlar sapik gibi bakıyor bazen binmem, kişiden kişiye değişir
Binmemeyi tercih ediyorum. Ozelikle kendi oturduğum yerde
Binerim nolacak ya bana şey yapmaz herhalde sjsjs
Binerim niye binmeyeyim.
Rahatsız oluyorsa kendisi insin asansörden
amaç asansöre binmek birbirinize değil bazı şeyleri abartmayın
Rahatsız olmayacaksanız bitebilir miyim? Diye izin istiyorum
Tipine bi bakarım güvensiz bir tipse binmem
Haklısın bugün zibidinin tekiyle aynı asansördeydim korktum
Yok öyle tipler varsa binmiyorum zaten senin dediğin gibi, aynen o bindi sonradan :/
Buram buram da parfüm kokarken insan korkuyor işte
Hayır olmadı :)
Sen de 🥰
Hshshshss :D
Binmem donumu falan çalarlar devir kötü
Donunu çalsalar iyi donsuz dolaşmak riskli 😬
Don önemli
Binerim ve kadının önünde durmayı tercih ederim.
Karşı tarafı düşünmem binerim gideceğim kattada inerim
binerim neden binmiyim asansöre
Hangi çağda ve hangi ülkede yaşıyorsun bu düşünceleri aklınızdan çıkarın artık
Acelem yoksa binmem.
Binerim tabiki
Banane adamdan binerim
Binerim ne olacak yemez bizi
eğer ısırmıyorsa binerim niye binmeyeyim
Binerim tabiki neden binmeyim
Binerim cok bindim
Covid var o yüzden binmem
neden? tecavüz mü etmemiz lazım
Binerim
Binerim.
binerim
Binerim ne olacak
Binerim ve biniyorum
Hayır binmiyorum, merdivenlerden çıkıyorum.
Binerim.
Evet
binerim
Binerim sorun etmem
Binme
Biniyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?