Güncellemeler
1 yıl
Yorumlarda ki kişiler çok rahat ben hiç yabancı bir erkekle kapalı alanda kalmadığım için öyle oldu..
Komşunun oğlu ile birlikte bindik ikimiz aynı okulda farklı sınıflarda okuyoruz. Yüreğim ağzıma inecekti. Sonra asla birlikte binmedik o merdiven yürüdü aramız yok ztn. Siz hiç yaşadınız mı?
Hayır, yalnız kalmadım
Cevap
5Cevap
kaldım da eee ne olacak yani bana saldıracak değil ya
Ne olduda yüreğin ağzına indi acaba çıkarıp ağzına verecek hali yoktu herhalde çocuğun
Lise cagindaydik belki ondan bilmiyorum
Ay yok ben korkarım.😱
Sorun olmaz ki olsa da
Kaç kat?
4 kat
Niye canavarmı komşu oğlu
Yok insan
Eee neyinden korktun
Korkudan değil utançtan
Neyinden utanıyon shshs
Bindim de yüreğin niye ağzına geldi anlamadım
Defalarca
Bindim de ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar