• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Kadın polislere başörtüsü takma serbestliğini nasıl değerlendiriyorsunuz? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
84
Yapay Zekaya Sor
Kadın polislere başörtüsü takma serbestliğini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla
Üniversite Soruları Kadın Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

183

Cevap

184

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • saliha00
    saliha00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 55%
    +1 yıl

    Bu zaten geç kalınmış bir karar. Nasıl açık kadınlar polis olmak istiyorsa kapalı olanlar da polis olabilmeli. Ülkemde bu tarz güzel şeyler görmek sevindirici.

    7
    0 Yorumla
  • Yapayalnızmışım
    Yapayalnızmışım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Aslında güzel bir uygulama olmasına rağmen bu kadar da ülkemizi laiklikten cok dine bağlı göstermek , evet ülkemizin %95i müslüman ki bu eski oran ama böyle olmak ülkemizi bilmeyenler için çok sıkı, çok katı dini kuralları olan bir ülkeymis gibi gösteriyo bizi diğer ülkelerdeki insanlara. Tabiki herkes istediği gibi yaşasın giyinsin ama ben sevemedim bu uygulamayı sanki. Düşüncelerimi çelişkiye düşürdü birazcık.

    2
    2 Yorumla
    • sshameless
      sshameless
      +1 yıl

      Açık olanlar polis oluyor ama kapalılar olmasın mı yani? Yoksa kapalı olan koşarken örtünün iğnesi çıkar diye onu mu düşündünüz merak etmeyin örtü yerine geçen bereler de var onu takarlar.

      Yorumla
    • Yapayalnızmışım
      Yapayalnızmışım
      +1 yıl

      @sshameless tabiki hayır demek istediğimi anlamak istememişsin ki zaten ben sadece gerekli miydi acaba olması gerek birşey miydi acaba diye eleştirdim derdim dine aykırı gelmek veya kapalılar saçını açsın demek değil ama ülkede bu kadar sorun varken çoğu konuya katı bakarken şuanlık önemli olan konunun bu olduğunu düşünmüyorum

      Yorumla
  • selimdilekk
    selimdilekk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33 , eic 38%
    +1 yıl

    Biz aslinda ortadoguya falan donmuyoruz musluman oldugumuzu ve laik bir toplumda yasadigimizi anlamaya calisiyoruz simdiye kadar laikligin acilimini insanlar kendi cumleleriyle acikladilar kendi gorusunden olmayanlari disladilar birakin biraz da onlarin soz hakki olsun biraz da onlarin yasama hakki olsun neden engel koyulsun ki bu tarz seylere

    0
    0 Yorumla
  • Çekikella
    Çekikella Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28 , eic 63%
    +1 yıl

    Harika bir uygulama Acik kapali diye insanları ayırmamak lazim. Bu olaya destek vermeyenleri kınıyorum.

    5
    0 Yorumla
  • BgmBğr
    BgmBğr Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 64%
    +1 yıl

    Dediğimi yanlış anlamayın da , o başörtüsüyle nasıl o kadar hareketli işler yapabilirler?

    11
    0 Yorumla
  • GaelGarciaBernal
    GaelGarciaBernal Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    USA ordusunda Sikh adli hindular sarik takabiliyor. Yine her turlu yerel sac, sakal, baslik serbest. Ama bize modernlik tepeden baski ile geldigi icin yillarca sacma sapan yasaklar konuldu. Bu arada dindar biri degilim ama bu sozde sekuler ozde fasist tiplerden gicik kapiyorum.

    3
    1 Yorumla
    • g___ozgur
      g___ozgur
      +1 yıl

      Microsoftta başörtülü mühendis çalıştırıyor.

      Yorumla
  • fatihılgın
    fatihılgın Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bu ülkede aciklar her seyi yapsin modernlesmek olur ama universitede veya herhangi bir kurumda kadinlar basörtüsü taksin bu gerilik cahillik olur. Yani kisacasi insanlarin özgürlügüne saygi gösterilmez. Ama o saygi göstermeyenler var ya, en cok da onlar bağırır ''demokrasi, özgürlük'' istiyoruz diye.

    5
    0 Yorumla
  • Tembelladam
    Tembelladam Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Türban bildiğin dini semboldür, kamuda çalışan birinin de bana göre dini sembol taşımaması gerekir çünkü insanların o kişinin adaletli olduğundan emin olması gerekir bunda tarafsız davranarak ve görünerek olur.

    8
    0 Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Demokrasi değildir bu.
    Gerici zihniyetin içimize işlemesinin resmidir.

    19
    4 Yorumla
    • Saredjdj
      Saredjdj
      +1 yıl

      sen hala yasiyomusun

      Yorumla
    • SinirliBiber
      SinirliBiber
      +1 yıl

      @Saredjdj ben yaşadıkça sen cıldıracaksın.

      Yorumla
    • yellowflower
      yellowflower
      +1 yıl

      agzina saglik bibercim

      Yorumla
    • cimariva
      cimariva
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • canimkendimm
    canimkendimm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    git gide daha da özgür bir ülke oluyoruz çok iyi👍 ayrica polis olmak isteyen kapalilara da artik engel kalmadi süper

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben dövmem olduğu için polis olamıyorum !
    Neymiş eşgal belli edermiş.
    herkes bir s. gitsin.
    Kimse özgürlükten bahsetmesin

    10
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Burası mülahazara yeri düzgün dil kullanalım lütfen...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Laiklik deniyorsa, herkes dinini özgürce yaşayabilir deniyorsa o zaman çok geç kalınmış bir adımdır bu. Sonunda...

    8
    0 Yorumla
  • -Angeliciouss-
    -Angeliciouss- Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Iyice arap ulkelerine donuyoruz. Ataturk geliyor aklima bu halleri gorse ben bunun için mi bu kadar ugrast der

    20
    8 Yorumla
    • selimdilekk
      selimdilekk
      +1 yıl

      Siz ataturkcusunuz dimi laik bir toplum sizin icin laiklik her tarafini acip gezmek degil fikre muhur vurmak bence ataturk suanda olsaydi daha detayli yapardi herseyi akli kit olanlar daha rahat anlasin derdi beni

      Yorumla
    • -Angeliciouss-
      -Angeliciouss-
      +1 yıl

      @selimdilekk laiklik acip gezmek diyen herif gitsin laikligin anlamini ogrensin hadi isiine

      Yorumla
    • selimdilekk
      selimdilekk
      +1 yıl

      Isinize geldigi gibi konusmayin seni ne ilgilendirir basortu takmasi ya da takmamasi muslumansan oldugun gibi gorun eger degilsen inanci olanlara karisma ve sen isine bak

      Yorumla
    • -Angeliciouss-
      -Angeliciouss-
      +1 yıl

      @selimdilekk seni mini etek ne ilgilendirir?

      Yorumla
    • selimdilekk
      selimdilekk
      +1 yıl

      Beni ilgilendiriyo demedim lazim ki sen galiba biraz kitsin anlamiyosun benim sana anlatmaya calistigim sey tamamen o ama unutmusum detayli yazmayi kusura bakma

      Yorumla
    • KUPA10
      KUPA10
      +1 yıl

      @selimdilekk Atatürk dine değil, Din tüccarlarına karsıydı. LÜTFEN karistirmayalim.
      Şu an bile bu durum başımızı ağrıtıyor.

      Yorumla
    • bayansinirli06
      bayansinirli06
      +1 yıl

      @selimdilekk sen cok laiksen muskumansin gezme buralarda. Devlette din irk ozgurluk olmaz. Sizin basiniz degil zihniniz kapali

      Yorumla
    • gerçek_atatuurkcu
      gerçek_atatuurkcu
      +1 yıl

      Atatürkü agzina almaa

      Yorumla
  • Atalante54
    Atalante54 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 36%
    +1 yıl

    Cok guzel olmus bazilarinin hosuna gitmesede oh olsun diyorum dunyada bizde variz :))

    9
    13 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Peki o kadin tesettürüyle nasil koşacak bir söyler misin?
      2012 olimpiyatlarında suudi kadın atlet sonuncu oldu o yüzden üstelik baya da fark yedi
      Sonrasinda da türban hızımı kesti dedi

      Yorumla
    • Atalante54
      Atalante54
      +1 yıl

      @kaptanpırays devlet turbanlilar zorla turban takack demiyo tercih meselesi kendini rahat hissettigi gibi giyinir sacakli baglarsa engel olur onun harici bir agirligi yok

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Tesettürlü bir kadın polis Nasıl suçlu peşinde koşacak peki bir söyler misin?
      Açılır gider o koşarken
      Ya da yanağına yumruk geldiğini düşün iğnenin yanağına saplandığını düşün
      Ne olacak o zaman hiç düşündün mü?

      Yorumla
    • Atalante54
      Atalante54
      +1 yıl

      @kaptanpırays niye bu kadar detayci olup kotu biseymis gibi gosteriyosun bunu bayan polislerin cok fazla olaylara girmedigi acik bisey ayrica kosarken acilacak bisey degil hemen kitli igne kullanilir bas ortusunde en fazla kavga esnasinda basindan duser her kadin polis kavgaya karisacak die bir kaide yok ki

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Olabilir
      Bunlar olacak şeyler ve bunlar göz önünde bulundurulmadan karar verilmesi yanlış olur
      Ben kendim de bir müslüman olarak kadinlarin Tesettürlü olmasına ya da Tesettürlü olanların çalışmasına karşı olmam saçma olur
      ki değilim de zaten
      Tesettürlü bayanlar da bankacılık doktorluk hemşirelik memurluk aşçılık

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Öğretmenlik akademisyenlik gibi bir cok mesleği yapabilirler gayet de
      Ama askerlik ve polislik bunlara dahil olmamalı bu saydığım nedenlerden ötürü

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Sence ben çok mu saçma düşünüyorum?
      Yoksa tamamen mi haksızım?

      Yorumla
    • Atalante54
      Atalante54
      +1 yıl

      @kaptanpırays iste burdan ne cikiyor biliyo musun kapalilarin yasama ozgurlugu yok daha onceden hastanelerde kapali calisilmasi yasakti smdi degil dediler mi ki kapali hemsirenin ignesi ameliyat sirasinda hastanin bir yerine dusebilir die senin isin buna benzedi :) smdi turbanda ignesiz modeller cikti hazir teknoloji arada bir bizede ugruyor kapalilik herseyee engel olsaydi etrafta bir tane kapali calisan goremezdn ben 6 sene once kapandm acigim diye kimse dislamadi ama kapaliym die yargilayan cok oldu pisman miyim hayir yobazlik ne derece olmus gordum basimdakine daha bir sarildim bas kapayinca insan cahillesmiyor sadece biraz daha uslubu duzeliyor hayalleri degismiyor hoc bisey engel olamaaz diyor sen bir musluman boyle dersen bu konu hakkinda digerleri ne demesin

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Yalnız Sen beni hic anlamamışsın ki
      Diğer meslekler ile askerlik polislik çok farklı
      Hemşirelik bedenen koşmayı veya yakın dövüşü gerektirmez diğer hiçbir meslek gibi
      Ben de diyorum ki Tesettürlü bir kadın polis çok daha fazla zorlanır başı açık bir bayan polise göre

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Sen hemşire misin?

      Yorumla
    • Atalante54
      Atalante54
      +1 yıl

      @kaptanpırays ama hic bir kadinda meslegi icin basini acmak istemez yok ama istedm hemsirelik

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      İşte o yüzden de Tesettürlü bir kadın polislik ve askerlik bana göre değil diyebilmeli ya da mesai saatleri içerisinde kafasını açmayı göze alabilmeli
      Hem zaten mesleği için kafasını açarsa bir kadın bu günah da değildir ki hiçbir şekilde o kadına
      Çünkü bu istisnai bir durum bu iki meslek

      Yorumla
    • Atalante54
      Atalante54
      +1 yıl

      @kaptanpırays dine gore kadinlarin cok mecbur kalmadikca calismasi gunah bu da meslwgi icin basini acmasi gunah oluyo demektr

      Yorumla
  • Hsjjshddhdh
    Hsjjshddhdh Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kapalı bir bayan polisliği seçmemeli ya da kapanmamalı uygunsuz mantıksız. Bence. Kapalı biri olarak söylüyorum.

    12
    22 Yorumla
    • Fenerika77
      Fenerika77
      +1 yıl

      Neden? Bir bayan özgürce istediği mesleği yapamaz mı? Başörtülü olması onun vatanını korumasına engel değildir. Mantıksız tarafını merak ettim doğrusu.

      Yorumla
    • MasMavişDünya
      MasMavişDünya
      +1 yıl

      Özgür bir ülkede yaşıyoruz saçmalama

      Yorumla
    • Hsjjshddhdh
      Hsjjshddhdh
      +1 yıl

      @Fenerika77 Dini açıdan olan bilgim dahilinde söylüyorum. Tabi ki vatanı korumaya engel değil ki polis olmaya gerek yok bunun için. İsteyen istediğini yapsın banane ben fikrimi söyledim illa BENCE yi gözüne mi sokmalıyım?

      Yorumla
    • Hsjjshddhdh
      Hsjjshddhdh
      +1 yıl

      @MasMavişDünya hadii be vallaha mı?

      Yorumla
    • Fenerika77
      Fenerika77
      +1 yıl

      İlk önce şu gereksiz atarını kes ve insan gibi saygı çerçevesinde dile getir benceni. Ben sadece sebebini öğrenmeyi istemiştim ve cevabı sadece 'dini bilgim var' oldu. Tartışmaya bile gerek yokmuş anladım. Siz böyle devam edin.

      Yorumla
    • MasMavişDünya
      MasMavişDünya
      +1 yıl

      Bize katılan çok canısı eksilerine bak 😉

      Yorumla
    • MasMavişDünya
      MasMavişDünya
      +1 yıl

      @Fenerika77 cahillere birşey ögretilmezzz

      Yorumla
    • Hsjjshddhdh
      Hsjjshddhdh
      +1 yıl

      @Fenerika77 Oldu nasıl konuşacağımı da sorayım o zaman önce bir sen doğru konuş be sanki sövdük. Haklı çıkmak gayen olduğu için verdiğim cevap tatmin etmez tabi.

      Yorumla
    • Hsjjshddhdh
      Hsjjshddhdh
      +1 yıl

      @MasMavişDünya Ne üzüldüm bir bilsen😂

      Yorumla
    • Hsjjshddhdh
      Hsjjshddhdh
      +1 yıl

      @MasMavişDünya Kendini atma ortaya ama lütfennnnnn😂

      Yorumla
    • MasMavişDünya
      MasMavişDünya
      +1 yıl

      Biliyorum üzüldügünü yazık sana 😂

      Yorumla
    • Hsjjshddhdh
      Hsjjshddhdh
      +1 yıl

      @MasMavişDünya Tamam dağıl çocuk eğlence bitti.✋

      Yorumla
    • Fenerika77
      Fenerika77
      +1 yıl

      Yani saygılı konuşmayıda bir tarz olarak görmenize denecek laf yok. Bu karışmak değil sadece olması gerekeni izah etmek. Neyse anlamazsınız siz. Ayrıca ben sizin bencenizi boş boş mu yazdığınızı merak ettim ve sordum siz kesin bir şeyler (yani din açısından) açıklasaydınız size hak verebilirim ancak böyle bilgim var yok onu biliyorumlarla değirmen yürümüyor maalesef. Kesin açıklamalarla gelmenizi tavsiye ederim.

      Yorumla
    • MasMavişDünya
      MasMavişDünya
      +1 yıl

      Çok güzel kıvırıyorsun güzelim ama param yok 👊🏻

      Yorumla
    • MasMavişDünya
      MasMavişDünya
      +1 yıl

      @Fenerika77 bunu takıp yazanda kabahat cahillikte son nokta bu kız

      Yorumla
    • Fenerika77
      Fenerika77
      +1 yıl

      @MasMavişDünya Aynen 👌👌😂😂

      Yorumla
    • Hsjjshddhdh
      Hsjjshddhdh
      +1 yıl

      @Fenerika77 Kur'an da kapalı bir bayanın nasıl giyineceği çok net bir şekilde açıklanmıştır. Bu nedenle polis kıyafetleri pek uygun olmuyor. Çalışmaya karşı değilim tabi ki çalışmalı isteyen yer insan ama müslüman kapalı bir bayan bir nebze daha dikkatli olmalı bu konuda. Daha uygun meslekler vardır illaki. Umarım düzgünce açıklamışımdır.

      Yorumla
    • Hsjjshddhdh
      Hsjjshddhdh
      +1 yıl

      @MasMavişDünya Böylelikle kim cahil olduğu belli oldu.

      Yorumla
    • MasMavişDünya
      MasMavişDünya
      +1 yıl

      Ohaa kıvırmaya bakk yandann ohh

      Yorumla
    • Fenerika77
      Fenerika77
      +1 yıl

      Şimdi açıkladığınız cümleleri ilk başta kullandaydınız ciddi anlamada farklı yani daha düzgün tepkiler alırdınız ayrıca ben hâlâ size pek katılmasamda şimdi daha çok empati yapabiliyorum. Ve inanıyorum ki kapalı bayanlar bunu sizden daha çok düşünmüşlerdir yani kıyafet, çocuk vs. konularını. Yani mantıksız bir yanı olmadığı kanısına varabilmişsek ikimizde sorun yok. Tartışmayı uzatmanın bir anlamı olduğunu düşünmüyorum. İyi günler.

      Yorumla
    • üye758474
      üye758474
      +1 yıl

      müslümana saygım sonsuz kendimde bir müslümanım ama bence polisliğin bir karizması var ve böyle şeyler hiç uymuyor polis dediğin polis gibi giyinir.. o kaddarrrr..

      Yorumla
    • Hsjjshddhdh
      Hsjjshddhdh
      +1 yıl

      @Fenerika77 Ne demek. Yani benim için hala mantıksız, kapalı biri olarak söyledim zaten. İyi günlerr✋

      Yorumla
  • GercekciHerif
    GercekciHerif Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 46%
    +1 yıl

    başörtüsü yasak olsa herkese eşit bakmamış olurdu. Başörtüsüne izin vererek sadece takacak kişiye hak vermiş oluyor kimsenin hakkını gasp etmiş olmuyor. Alışılmamış bir görüntü olduğundan garipsene bilir ama mantıklı düşünüldüğünde gerekli olan bu

    4
    0 Yorumla
  • lonkus
    lonkus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 43%
    +1 yıl

    baş açtırmayı ilericilik gören bütün ilericilik anlayışı da dine karşı durmak olan işe yaramaz ne kadar yobaz insan var ise bu haber onları üzecek anketten de belli zaten, bana göre çok güzel bir uygulama olmuş başarılı.

    4
    0 Yorumla
  • Bırakpeşimi
    Bırakpeşimi Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 36%
    +1 yıl

    Mini etekli gezmek ozgurlukse kapali bayanlarin da her alanda bulunmasi ozgurluktur laikliktir. Laiklik illa sol goruste olacak diye bir kaide yok.

    7
    0 Yorumla
  • hayatinozudomates
    hayatinozudomates Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Destekliyorum ve herkese eşitlik diyorum. Cinsel tercih, ırk, din, mezhep her türlü farklılığa gerçekten aynı eşitliği tanımamız gerekiyor. Bunun içinde salt anlayış gerekli. Maalesef ülkemizde eşitlik anlayışı yok, haber izlesek yeter her şey ortada. O yüzden lütfen ecdat ahkamı kesmeyin bizim soyumuz zira çok eskilere dayanıyor, Osmanlı'dan çok daha öncesine. Umarım güzel bir başlangıç olur ve herkes istediği gibi giyinir.

    5
    0 Yorumla
  • maymuncuuk
    maymuncuuk Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Burada saçma gericilik felan diyenler bir ara özgürlük diye anıran kişiler. Özgürlük budur. Ama sizinki başka birşey özgürlük adı altında din düşmanlığı yapıyorsunuz veya modern olma çabasındasınız.. Özentiler sizi.

    4
    2 Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      modern köleler, bunlari kölelikten kurtardik yine kapitalisi sistemin kölesi oldular bunlar ne bir davasi var nede bir inanci bos bos zikirsiz fikirsiz yasiyorlar özenti olmalarida normal yani bunlarin izden gider bunlar düsünce yoktur cünkü

      Yorumla
    • maymuncuuk
      maymuncuuk
      +1 yıl

      Ağzına sağlık aynen öyle.. Bomboş yaşıyorlar beyinleri yok fikirleri var.

      Yorumla
  • Thalia27
    Thalia27 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Gündem konusunda 758 cevap paylaştı.

    ah ülkemin insanları gittikçe cahilleşiyor cahilleştikçe seviye bitiyor çok yazık oldu bu ülkeye bayan polisin başını örtmeside ne demektir ya gerileşmektir bunun adı..

    7
    6 Yorumla
    • maymuncuuk
      maymuncuuk
      +1 yıl

      avrupa özentisi lafa gelince özgürlük özgürlük diye anırırsınız böyle şeyler olunca cahilleşiyoruz senın içi boş olan kafana tüküreyım. İsteyen mini etekle dolaşır isteyen kapalı giyer çarşafla dolaşır sanane. Cahilliği dış görünüşe göre olmaz !

      Yorumla
    • maymuncuuk
      maymuncuuk
      +1 yıl

      Bu arada ülkem diyorsun ama ülken o başı kapalı kadınlar sayesınde kurtuldu bunuda sok içi boş olan kafana.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlerileşmek nedir bunu tanımlasana bana? Dinini yaşayamamak ya da hristiyan hristiyanlığını musevi museviliğini müslüman müslümanlığını ateist ateistliğini işi dolasıyla değerle bulduğu inançlarından vazgeçmesi gericiliğin tanımı mı?

      Yorumla
    • TrN58
      TrN58
      +1 yıl

      Kim Nasıl ne yapmak istiyorsa onu yapsın. Ama ne yaparsak yapalım sadece adımız müslğman ülkesi olarak kalıyor. Müslümanlıktan yakından uzaktan alakası olmayan çoğunluk var. Yatmadığı erkek yoktur hanımefendinin ama başına başörtüyü bağladımı temizler bütün bedenini. Namuslu namussuz hep karıştı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @TrN58 Kardeşim doğru diyorsun ama bizi ilgilendiren kısım o kapalı olupta yemediği halt kalmayanlar değil unutma ki din Allah ile birey arasında yaşanır burası bizi ilgilendirmez tartışma konusu dahi olamaz... Yüce dinimizde zorlama yoktur biliyorsun ki... Bizim tartıştığımız konu Din ve vicdan özgürlüğü konusu... Din ve vicdan özgürlüğü nün devlet kurumlarında veya özel sektörde nasıl uygulanabilirliğidir.

      Yorumla
    • Thalia27
      Thalia27
      +1 yıl

      ben kitap okuyorum sizin gibi degilim seviyenize inmem..

      Yorumla
  • felakettin
    felakettin Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl
    Gündem konusunda 353 cevap paylaştı.

    öyle bir gün gelecekki baş örtüsü takanlar düşman ilan edilecek o noktaya hızla geliyoruz polislik resmi kıyafet gerektiren bir durumdur kafasını bağlasın gözünede bir gözlük polis kıyafetinin içinde artık kim olduğunu bilemeden istediği yere girer çıkar yakında kadın askerlerede uygularlar benim gibi dinine düşkün birine bile allahı sorgulatabildiler ya helal olsun bu iktidardakilere artık islam deyince millet ters bakar oldu yinede bu benim görüşüm kimseyi bağlamaz

    1
    0 Yorumla
  • ckkrkymyrdmedin
    ckkrkymyrdmedin Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 45%
    +1 yıl

    Başörtülüler için gayet güzel her ne kadar tesettürlüler için bişey değişmese de. Ama bazı adımlar atıldıkça mutlu oluyorum. Bu durumlar karşısında delirenleri çekirdek çıtlayarak izliyorum 😂

    5
    0 Yorumla
  • pesimist19
    pesimist19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Müslüman bir ülkede olması gereken bir uygulamaydi.. geç oldu ama güzel oldu.. ☪💪

    10
    0 Yorumla
  • _Reborn_
    _Reborn_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 38%
    +1 yıl

    başörtülü kadınların çalışmaması taraftarıyım çünkü illaki bir sorun çıkartıyorlar.

    16
    1 Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      Erkeklerin içinde durmaları yanlış zaten namahrem

      Yorumla
  • Damlay
    Damlay Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl

    Olay sadece başa bez baglamakla kalacaksa güzel uygulama ama kadın polisler yok erkeklerle konuşmam yok günah olur yok haram olur yok namahrem diye sızlanacaklarsa berbat uygulama.

    6
    0 Yorumla
  • NosVeq
    NosVeq Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Zamanında çıplak dolaşmak denilince bile özgürlük diye ötenler mesele türban olunca şimdi her şeyde özgürlük olmamalı diye inliyor.
    Daha çok inleyeceksiniz..

    3
    0 Yorumla
  • BirGüçlüKadın
    BirGüçlüKadın Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Yuh ya. Iyice gerilesiyoruz. Ata'm zamaninda kiyafet devrimi yapmış. Bizimkiler simdi bunu yok ediyor!

    10
    6 Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      evet siyonist devrimi deilmi

      Yorumla
    • denizmurat
      denizmurat
      +1 yıl

      gelde anlat. ahlakı kılda tüyde arıyan zihniyetten birşey beklenmez. dünya ileri gider biz geri.

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      @denizmurat amca ben cocuga dedim senin kapanma gibi durumun saten yok, kil tüy ondan ibaret saten öyle sanin siz tamam

      Yorumla
    • denizmurat
      denizmurat
      +1 yıl

      ya bir yürü git. kadında kapanma arıyorsun kendin niye kapanmıyprsun. ne zihniyette olduğunuzu bilmeyen yok sanki. siyonist devrimmiş. kimin kime ne halt yediği ortada. arkadaşa ergen dersin ama biz sen gelirken dönüyorduk. Hadi git azıcık evrilde gel.

      Yorumla
    • Adsızon
      Adsızon
      +1 yıl

      @denizmurat ben sizler gibi dinsiz olmadigim icin maymundan gelmiyorum evrilmek sizlere göre, ben saten kapaliyim, kadinla erkek ayni deildir bu bilimsel olarakta kanitlanabilir nitelikte, halt yemek diyerek iftirada atiyorsun bilmedigin bir zanda bulunuyorsun sirk kosuyorsun, nerden döndün benim sen dönmeye devam et, siyonist sapkasina neden karsi deilsinizde, biz size kapanin acininda demiyoruz ama esitlik ilkesine ayrilik yapmaniz saten atatürkcü olmadiginizida gösteriyor siz atatürkcü değil kemalistsiniz, baskalarinin özgürlügüne karisamazsiniz kisitliyamazsiniz istiyen basörtüsünü takar sizene din düsmanligimi yapiyorsunuz ozaman bu ülkede ne isiniz var esitlik ilkesinede aykirisinizda din düsmanligida yapiyorsunuzda

      Yorumla
    • denizmurat
      denizmurat
      +1 yıl

      he he aynen öyle iyi geceler

      Yorumla
  • TurkishTheLighT
    TurkishTheLighT Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 56%
    +1 yıl

    Gayet normal birşey açık olsa ya da kapalı olsa ne farkederki sizce yıllardır ülkemizde bunun kavgası var isteyen kapatsın isteyen açık tutsun hiçbiryere çekilecek bir durum da yok herhangi bir problemde kesinlikle yoktur

    3
    0 Yorumla
  • Bey-Efendi
    Bey-Efendi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kesinlikle destekliyorum REİS sağolsun catlayacaksiniz patlayacaksiniz hazmedemeyeceksiniz ama devir bizim. devrimiz sürün eşeğinizi biz geldik

    6
    3 Yorumla
    • hayatıms
      hayatıms
      +1 yıl

      bu lafların kime olduğunu anlayamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu laflar Atatürkçüyüz diyenlere kemalist olanlaradır. Atamızı bile her pisliğinize alet ettiniz oy toplamada kullandınız kara çarşaflı kadınlara rozet taktınız cuma namazı çıkışında bilerek basın açıklaması yaptınız bunları yapan Chp'dir. Darbeci Chp dir

      Yorumla
    • Bey-Efendi
      Bey-Efendi
      +1 yıl

      Dikilmisdusmez dostumun dedigi o barbar o kendi islerine gelince ozgurluk kendi islerine gelince yobazlik diyen istismarin babasi din dusmani zihniyeteydi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    o zaman rejimi ve atatürk ilkelerini toptan kaldırın sizden kurtulun bizde kurtulalım
    bu ne ya dalga mı geçiyorsunuz
    90 lar da İrtica , pkk dan daha tehlikelidir bunu söyleyen komutan demek ki her şeyi biliyordu

    6
    0 Yorumla
  • Polat1973
    Polat1973 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 80%
    +1 yıl

    Duyduğum en güzel haberlerden biri işte bu olması gereken de bu zaten Kimsenin başörtüsü ne kimsenin karışma hakkı yok

    6
    0 Yorumla
  • Astralll
    Astralll Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Yıl 2016 olmuş hala şekille ugraşılan bir ülkeyiz ondan sonra niye gelişemedik falan derler... Burası müslüman ülke herkes dinini rahatca yaşamalı...

    6
    0 Yorumla
  • mr_robotçuk
    mr_robotçuk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Müslümanlıktada, hristiyanlıktada, laikliktede insan özgürdür. Siz birini zorla kapatamazsınız aynı şekilde kapanmak isteyen birini zorla açtıramazsınız. Kapalı olmayınca demokrasi oluyorda kapanınca arpmı oluyoruz kusura bakmayın ama kendinizi gerçekten bir eleştirin ne kadar demokratiksiniz. Ayrıca bir kadın kapalı olunca kime ne zararı var (Lafım Hayır diyenlere)

    4
    1 Yorumla
    • ppınnarx
      ppınnarx
      +1 yıl

      Ağzından bak damlıyor kardeşim

      Yorumla
  • _DişiAslan_
    _DişiAslan_ Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Herkesin kendi tercihi özgürlükten yanayız. Ama bu tür uygulamalar bizi geriye götürüyor.

    9
    0 Yorumla
  • gunesgız
    gunesgız Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Başörtüsünden oy alıyorlar zaten bunu kullanacaklardır

    11
    0 Yorumla
  • Kabrax
    Kabrax Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Abi türban nedir ya :( yıl olmuş 2016 uğraştığımız şeye bak.

    8
    0 Yorumla
  • GizemB8888
    GizemB8888 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Nasıl takanlara baskı varsa tabi size göre öyle,
    Öyle zamalar gelecek ki takmayanlara baskı yapacaksınız.

    9
    0 Yorumla
  • 0üyeismi
    0üyeismi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 56%
    +1 yıl

    Ben anlamıyorum ya geriye kalan %38 oy ne demek bu görüşe katılmıyor. Kafanızdan ne geçiyor ki?

    7
    12 Yorumla
    • Ulaş18
      Ulaş18
      +1 yıl

      niye katılalım ki başörtüsünü dini kullanarak halkı istediği yere çeken istediğini yaptıran bir adam var başımızda bu da onun yeni yapılanması iyice abd nin pilot ülkesi gibi olduk resmen onlar gibi polis devletiyiz askerin bir önemi kalmadı yaptığı çakma darbeyle askeri de bitirdi. her tarafta başörtülüler olacak istediği yeni türkiye bu

      Yorumla
    • Mihmandar
      Mihmandar
      +1 yıl

      @Ulaş18 Merak ettim, bir adam da yarın Atatürk cuyum dese ve onu kullanarak siyaset yapıp halkı yönetse. Yaptırdığı heykellere, yarışmalara vs. Vs. Vs. Hepsine karşımı çıkacaksın? Çalışan polis takarsa kendine, takmazsa kendine yahu bizene onu anlamıyorum. Muhalif olmak, düşünmek, yorumlamak bu olmamalı. Herşeye de karşı duracağım diye yırtınmayın. Karşı durup birşey mi diyeceksin Hasan Keyf al sana bir örnek ! ya da sagda solda katledilen tarih! Neye karşı duracağınızı iyi seçin ya

      Yorumla
    • Ulaş18
      Ulaş18
      +1 yıl

      ya bırak Allah aşkına ülkenin bir tarafını kurtaran adamla şu tayyiti karşılaştırman bile ne olduğunu gösteriyor yarın ülke elinizden gidince sarılırsın o başörtülere. ayrıca kimse atatürkü kullanarak siyaset yapmaz herkes tayyit değil

      Yorumla
    • 0üyeismi
      0üyeismi
      +1 yıl

      @Ulaş18 Sanane birinin başına taktığı kumaş parçasından kod kafalı?

      Yorumla
    • Ulaş18
      Ulaş18
      +1 yıl

      hadi be ortan başına taktığı örtüyü umursayan kim beyinsiz cahil bu başörtü dini değil siyasi sembol haline geldiği için rahatsız oluyoruz başörtü takanların %98 i akp li ne hikmetse

      Yorumla
    • Mihmandar
      Mihmandar
      +1 yıl

      @Ulaş18 Güzel kafa kardeş. Ben Atatürk ve Erdoğan ı karşılaştırmadım bu 1.
      Eğer Atatürk üzerinden siyaset yapılıyor mu öğrenmek istiyorsan bir meydana çık ve ülkenin içinde olduğu duruma rağmen köprü adının Atatürk olarak değiştirilmesi için imza toplayanlara göz at. Bu 2.
      Sana neye karşı duracağını iyi sec diyorum sen bana başörtüsüne sarıl diyorsun. Bak bir araştır istersen ülkede yaşanan târih katliamlarını. Bunlara karşı durulur bunlar için uğraşılır mesela. Yazdıklarımı biraz düşün öyle cevap ver.

      Yorumla
    • Ulaş18
      Ulaş18
      +1 yıl

      ya bırak git o yüzden her köprüye barbar osmanlı padişahlarının isimleri veriliyor dimi onlar ataysa atatürkte ata. atatürk üzerinden siyaset yapıp kim başa geldi? tayyip gibi kim kullandı? bana bunu söyle elbette vatanseverler atatürkü sevecek köprü adı olmasını isteyecek bu sana niye batıyor? doğru sakallı sin sömürücüleri lazım size pardon

      Yorumla
    • 0üyeismi
      0üyeismi
      +1 yıl

      @Ulaş18 Ya senin amacı belli burda AKP ve TAYYIP'in getirdiği şeyler canını sıkıyor. Lagaluga yapma çok hadi hadi.

      Yorumla
    • Ulaş18
      Ulaş18
      +1 yıl

      lan beyinsiz akp tayyip sana ne getirdi de konuşuyosun yazık be cumhuriyeti yerle bir ediyorsunuz utanın

      Yorumla
    • Mihmandar
      Mihmandar
      +1 yıl

      @Ulaş18 birader gündüz vakti birşey mi Çektin bilmiyorum ama sinir etme adamı. Bak ben milliyetçi adamın tarihteki her kumandanımızın benim için ayrı bir yeri vardır. İnsanların değerlerini eleştireceksende karşı tarafı kırmadan yap bunu. Ben köprünün adının değişmesi ile ilgl birşey mi söyledim sana? ya da Atatürk ile ilgili? Ülkede belki bir el atılsa böyle meydanlar da imza toplamak için vakit harcayan gençleri başka etkinliklerde görsek çözüme kavuşacak sorunlar var anladınmı? Yoksa tekrar tekrar her söylediğimi çarpıtıp farklı yönlere çeken düşünce yapınla daha fazla ugrasmayacagım

      Yorumla
    • Ulaş18
      Ulaş18
      +1 yıl

      sen milliyetçi değilsin faşistsin milliyetçi olsan ülkenin refah düzeyinin üstüne çıkması için çabalarsın burada siyasi bir sembol olan bez parçasını savunmazsın. sizin değeriniz yok doğru bir tanedir başka doğru yoktur değer falan diye bana masal anlatma ayrıca nasıl etkinliklermiş bunlar söylesene gidip meydanlarda çakma darbenin savunucularının propagandasını mı yapsınlar? sokaklarda ülkücü hareket engellenemez diye bağırsınlar mı ne istiyosun

      Yorumla
    • Mihmandar
      Mihmandar
      +1 yıl

      @Ulaş18 neyse bak dalgana sen. Seninle birşey konuşulmaz belli, hadi hayırlı günler sana

      Yorumla
  • afyonlugenç03
    afyonlugenç03 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 33%
    +1 yıl

    İslam düşmanları gelir şimdi çok güzel uygulama tebrik ederim :D

    7
    0 Yorumla
  • Rahman_Daburda
    Rahman_Daburda Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41 , eic 83%
    +1 yıl

    Yakında o teşkilatı başörtüsüz kadını almayacak hâle geirirler net.

    7
    1 Yorumla
    • Rahman_Daburda
      Rahman_Daburda
      +1 yıl

      Kafa dediğin hava alacak hava!

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yüce dinimiz islam başörtüsünü emiretmiş ise bizede ancak uymak düşer

    15
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bana artı verin ey ümmeti muhammed dinsizler eksiliyor beni :))

      Yorumla
  • blue_night16
    blue_night16 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Asıl laiklik böyle olur. Herkes dinini özgürce yaşamalı.

    6
    0 Yorumla
  • Nindzya
    Nindzya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Her alanda olduğu gibi bu alanda da kişinin özgürlüğüne saygı duyulmalı

    6
    0 Yorumla
  • BillieJoeArmstrong
    BillieJoeArmstrong Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    "Her şey daha güzel olacak oluyor"... Her gün şehitler verilirken neye dayanarak böyle bir yorum yapabildiğini merak ettim doğrusu.

    8
    1 Yorumla
    • sessizsairim
      sessizsairim
      +1 yıl

      3 beğenmeyen ampüllü :D

      Yorumla
  • ozgeclk1907
    ozgeclk1907 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 74%
    +1 yıl

    Herkesin kendi dini kendi inançları bence guzel olmus

    3
    0 Yorumla
  • Prensesim7
    Prensesim7 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Durun bir dakika ŞALIM BOZULDU derler çatışmanın ortasında 😂😂😂

    15
    0 Yorumla
  • Narin_Bayan
    Narin_Bayan Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Eşitlik adına güzel oldu. Ne ilgilendirir ki beni kafasının örtüsü.

    8
    0 Yorumla
  • hoşafınferyadı
    hoşafınferyadı Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 41%
    +1 yıl

    karışmam
    banane
    ama sağdaki resimdeki gibi olacaksa çok komik duruyor :D
    gerçi biraz da bir bu eksikti diyorum

    4
    0 Yorumla
  • ece__14
    ece__14 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Bir insanın saçı gözüktüğü için daha hızlı koşabiliyorsa ya da herhangi bir devlet kurumu daha iyi çalışıyorsa.. Ki öyle bir durum yok yapılan uygulama doğru iş giyim kuşam da değil

    3
    0 Yorumla
  • scare
    scare Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Gündem konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Başörtülü polisler dünya görüşünü mesleğine yansıtacak mi yoksa her vatandaşa eşit mi bakacak? Bu şüphe bile yanlış bir uygulama olduğunun göstergesidir.

    7
    6 Yorumla
    • şestra
      şestra
      +1 yıl

      Aynı soruyu açık polisler için de sorun.. Bu durumda onlarında polis olmasi yanlıştı. Iyi gunler.

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      @şestra sordum ve çağdaş demokratik kadınların herkese eşit davranacağı sonucuna vardım.

      Yorumla
    • şestra
      şestra
      +1 yıl

      28 Şubat sürecinde ikna odalarında yaptıkları gibi değil mi!

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      @şestra akla davet normaldir

      Yorumla
    • şestra
      şestra
      +1 yıl

      Komiksiniz, çağdaş ve demokrat kadınlarınızın herkese eşit davranmadığı ortada. Ama insan sadece görmek istediğini görür. Neyse size iyi günler.

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      @şestra bu da senin görüşün.

      Yorumla
  • bayhissiz
    bayhissiz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    taliban ülkesine dönüyoruz yavaş yavaş. yazıklar olsun.

    8
    0 Yorumla
  • Kensai
    Kensai Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl

    çarşaf da giysinler. hatta ninja polisler alalım işe..

    7
    0 Yorumla
  • Baruch
    Baruch Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 73%
    +1 yıl

    Başörtüsü olsa ne olur, olmasa ne olur. İç asayişi sağlayıp hudutları koruyan her vatan evladı başımızın tacıdır. Ben subay olamadim. Olanlar kıymetini bilsin.

    2
    0 Yorumla
  • Handeyılmaz33
    Handeyılmaz33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 68%
    +1 yıl

    ulkemizde seroat donemi baslamistir hayirli ugurlu olsun baska milletler ileriye giderken biz nedense geriye gidiyoruz

    14
    3 Yorumla
    • Zahar_
      Zahar_
      +1 yıl

      Akıl fikir yoksunusunuz yemin ederim. Sen daha şeriat görmemişsin.

      Yorumla
    • yellowflower
      yellowflower
      +1 yıl

      @Zahar_ akil fikir yoksunu sizin gibi bagnaz kafalilardir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne şeriatından bahsediyorsun... Akp nin iktidara geldiği yıldan beri şeriatı getirecekler deyip durdunuz... halbuki bu iktidar sayesinde ülkemiz daha da demokratikleşti

      Yorumla
  • KARLMAKS
    KARLMAKS Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    laik bir ülkede yaşıyoruz bence devlet islami değerlerden uzak durup tüm dinlere eşit boyutta bakmalı

    6
    1 Yorumla
    • GercekciHerif
      GercekciHerif
      +1 yıl

      başörtüsü yasak olsa herkese eşit bakmamış olurdu. Başörtüsüne izin vererek sadece takacak kişiye hak vermiş oluyor kimsenin hakkını gasp etmiş olmuyor

      Yorumla
  • KötülüğüNYükselişi
    KötülüğüNYükselişi Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Milletin ağzında bir özgürlük anlayışıdır gitti yıllarca kadınların vücudunu sergilemesi özgürlük kapaması gericilik oldu artık saygı gösterin eğer kadın kapanmak istiyorsa kapansın

    2
    0 Yorumla
  • herseyinhayirlisii
    herseyinhayirlisii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl

    Buna hayır diyen insanlara sesleniyorum : gidin avrupada yaşasınlar o zaman burası İslami bir ülke herkesin dini kendine sizin yoruma kapalı bir konu bu aslında

    1
    8 Yorumla
    • hackedmylife
      hackedmylife
      +1 yıl

      sen neden arap ülkesinde yaşamayı düşünmüyosun. Biz TÜRKÜZ kardeş siz ARAPLAŞMAYA devam edin.

      Yorumla
    • gececigençadam
      gececigençadam
      +1 yıl

      @Hackedmylife eskiden türklerin giydiği kıyafetlere bak bakalım Anadoluya geldiklerinde ayrıca sende Fransadaki gavurlara benziyorsun kot pantolon tişört giyerek

      Yorumla
    • herseyinhayirlisii
      herseyinhayirlisii
      +1 yıl

      @hackedmylife Türkler asırlardır İslam ı seçmiş git az tarih oku cahil cahil konuşma sen kimsin ki bana böyle bişey söylüyosun kardeş?

      Yorumla
    • hackedmylife
      hackedmylife
      +1 yıl

      asıl sen kimsin bok

      Yorumla
    • herseyinhayirlisii
      herseyinhayirlisii
      +1 yıl

      @gececigençadam muhatap olma hocam cahillerle
      Daha Türklükle İslamı ayrı bir olgu olarak gören bir insanla tartışmaya bile girilmez

      Yorumla
    • gececigençadam
      gececigençadam
      +1 yıl

      insan ne kadar değerliyse Allah katında karşısındaki insana da öyle değer verir eyv. cahilmişiz

      Yorumla
    • herseyinhayirlisii
      herseyinhayirlisii
      +1 yıl

      @hackedmylife doğru konuşsana! madem konuyu tartışıyoruz en başından tarih oku da gel İslam bize sonradan gelmedi moda değil bu bir ırk ta değil

      Yorumla
    • herseyinhayirlisii
      herseyinhayirlisii
      +1 yıl

      @gececigençadam ben size cahil demedim aksine hak verdim yanlış anlaşılma olmasın :)

      Yorumla
  • gerçek_atatuurkcu
    gerçek_atatuurkcu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    Ne kadar din düsmani varsa agzinda atatürk yaziklar olsun ya :( ... cok guzel uygulama atam olsaydı gurur duyardı helal olsun rteye gözüme girmeye başladı

    1
    11 Yorumla
    • BadmanCan
      BadmanCan
      +1 yıl

      senin atan arap kralı galiba

      Yorumla
    • gerçek_atatuurkcu
      gerçek_atatuurkcu
      +1 yıl

      @BadmanCan benim atam insanlara özgürlük veren birisiydi din düşmanı degil

      Yorumla
    • BadmanCan
      BadmanCan
      +1 yıl

      tabiki kardesim insanlara ozgurluk veren bırısıydı ama turklerın tarihine sadece İslam tarihi olarak da bakmamak lazım ki turklerın ondan once de bir tarihleri vardı orta asyada ondan o yanıtı yazdım ayrıca bu konuyla ilgili tesetturu sadece başörtüsü olarak algılamamak olmaz ki dınen sakıncalı olan vucut hatlarını gizlemek demektir ki polislik yapan bir bayan zaten kuvvetle buna engel olamayacaktır Görüşüm bu

      Yorumla
    • gerçek_atatuurkcu
      gerçek_atatuurkcu
      +1 yıl

      @BadmanCan dostum kuranda çarsaf yok sadece baş örtüsü var takmıyana kafir diyemezsin kuranda hiç delil yok yapmıyan günaha girer ama bügünkü laik hocalar bikini bile günah degil diyor yav adam bikini günah degil diyor bumu atatürkcülük sana soruyorum

      Yorumla
    • BadmanCan
      BadmanCan
      +1 yıl

      Kuranda çarşaf yok başörtüsü var? namaz da yok kuranda. hadis var hadis de yok alimlerin içtihadı var ki kara çarşaf kanımca bazı yobaz alimlerin yanlıs yorumlamalarından ibaret ama heryerini kapatıcak bir elbise olucak o sart DİE bilorum ki bak biliorum diorum ki günaha gırmeyeyım. ikincisi takmayan günaha gırer evet ki bu da bayanların polis olmasını gerektirmez hem polislik zor istir her erkek babayıgıt yapamaz ama hicbi ise girmesin de demiyorum baska islerde çalışabilirler üçüncüsü bu zamanın hocalarının cogu sahtekar DİE dusunuyorum o bikini gunah değil diyen hocayı da duymadım ama dini kullanan ipnemin tekiymis hem bunun Atatürk'le ne ilgisi var onu da anlamadım

      Yorumla
    • gerçek_atatuurkcu
      gerçek_atatuurkcu
      +1 yıl

      @BadmanCan kardeşim sen yazıkkı kuranı eksik görüp allahın peygambere acıklama bıraktını sanan kişilersin 21 cilt kuran tefsiri okudum böyle bişi görmedim baş örtüsünü emreden allah çarsafı unuttumu yanı soruyorum sana ... kuranda namaz var 5 vakit rekatlar yok allah serbest bırakmış istersen 2 rekat kıl kuranda kıyam ruku secde kırat var ister 2 ister 10 kere yaparsın kuranda namazın seklı var peki sana soruyorum islam peygamberlerinin atası ibrahim as peki nasıl namaz kıldı? namazı allah ögretir kardeşim sen kuranı okumamış gelenekcisin malesef yanlış anlama .
      eşcinseller seni rahatsız etmıyor baş örtüsü rahatsız ediyorsa yazıkkı senin mustafa kemale saygın yok

      Yorumla
    • BadmanCan
      BadmanCan
      +1 yıl

      nasıl bir soz o allah peygamberlerine acıklama mı bıraktı o zaman peygamberler niye geldi Allah kıtaplarını gonderır insanlar uygulardı. bir de namaz var kuranda demıssın kuranın hicbir yerinde namazla ilgili ifade yok. araştır istiosan. hadislerden ogrendık biz namazı. atamız İbrahim nasıl namaz kılmayı ogrendı demıssın o zaten peygamberdı peygamberlere Allah açıklar. diger insanlar da onlar ogrenırler. bana gelenekcı demıssın de senin gelenekcilikten kastın peygamberleri tebligsiz gormek heralde. son yazdıklarına gelince de ben hicbir yorumumda basortusuzden rahatsızım yazdım mı sadece bazı devlet kurumlarında uygun görmüyorum polislik gibi ki onceki yorumda belirtmistim. Mustafa kemale de saygım var sen rahat ol

      Yorumla
    • gerçek_atatuurkcu
      gerçek_atatuurkcu
      +1 yıl

      @BadmanCan Diyanet İşleri: (1-2) Elif Lâm Râ. Bu Kur’an; âyetleri, hüküm ve hikmet sahibi (bulunan ve her şeyden) hakkıyla haberdar olan Allah tarafından muhkem (eksiksiz, sağlam ve açık) kılınmış, sonra da Allah’tan başkasına kulluk etmeyesiniz diye ayrı ayrı açıklanmış bir kitaptır. (De ki:) “Şüphesiz ben size O’nun tarafından gönderilmiş bir uyarıcı ve müjdeleyiciyim.”
      hud 1-2 kuranı kim açıklıyor? hadisleri inkar etmıyorum kurana uyması gerekir

      Yorumla
    • BadmanCan
      BadmanCan
      +1 yıl

      o senin ayet ictihadındır dostum herseyi kur'an'dan anlamamız beklenmiyor o zaman peygamberlere gerek olmazdı hadisleri inkar etmiyorum diosan ki onlara da kurana da uyulmalıdır.

      Yorumla
    • gerçek_atatuurkcu
      gerçek_atatuurkcu
      +1 yıl

      @BadmanCan Allah kuranı acıkladıgını söylüyor ictihadındandır diyorsun yazık tartışmıcam

      Yorumla
    • BadmanCan
      BadmanCan
      +1 yıl

      tamam kardes 21 cilt kuran. tefsiri okuduysan ki bana pek inandırıcı gelmedi. sonucu bu çıkarmışsın. ben de tartısmıcam

      Yorumla
  • DarkThor
    DarkThor Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben bu konuda kadınların yorumlarını anlayamıyorum ya size ne isteyen istediğini giyer kıyafetle modern olunmaz sakal saçla modern olunmaz. Çarşafa karşıyım sadece o da erkek mi kadın mı bombacı mi belli değil o yüzden.

    3
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (247)

1 özel cevap
Sadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Anketler > Kadın polislere başörtüsü takma serbestliğini nasıl değerlendiriyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadın Polislerin Kapalı Olması? 15 cevap verildi
Kadın için polislik sizce nasıl? 12 cevap verildi
Kadınlar sivil polis olup etek falan giyebiliyor mu? 28 cevap verildi
Kapalı Kadınlar Polislik Yapabilir mi? 25 cevap verildi
Kadın polis özel harekatlar operasyona katılabiliyor mu? 6 cevap verildi
Bir kadın için polislik mi katiplik mi sizce? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨