AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
Bu zaten geç kalınmış bir karar. Nasıl açık kadınlar polis olmak istiyorsa kapalı olanlar da polis olabilmeli. Ülkemde bu tarz güzel şeyler görmek sevindirici.
Aslında güzel bir uygulama olmasına rağmen bu kadar da ülkemizi laiklikten cok dine bağlı göstermek , evet ülkemizin %95i müslüman ki bu eski oran ama böyle olmak ülkemizi bilmeyenler için çok sıkı, çok katı dini kuralları olan bir ülkeymis gibi gösteriyo bizi diğer ülkelerdeki insanlara. Tabiki herkes istediği gibi yaşasın giyinsin ama ben sevemedim bu uygulamayı sanki. Düşüncelerimi çelişkiye düşürdü birazcık.
Açık olanlar polis oluyor ama kapalılar olmasın mı yani? Yoksa kapalı olan koşarken örtünün iğnesi çıkar diye onu mu düşündünüz merak etmeyin örtü yerine geçen bereler de var onu takarlar.
@sshameless tabiki hayır demek istediğimi anlamak istememişsin ki zaten ben sadece gerekli miydi acaba olması gerek birşey miydi acaba diye eleştirdim derdim dine aykırı gelmek veya kapalılar saçını açsın demek değil ama ülkede bu kadar sorun varken çoğu konuya katı bakarken şuanlık önemli olan konunun bu olduğunu düşünmüyorum
Biz aslinda ortadoguya falan donmuyoruz musluman oldugumuzu ve laik bir toplumda yasadigimizi anlamaya calisiyoruz simdiye kadar laikligin acilimini insanlar kendi cumleleriyle acikladilar kendi gorusunden olmayanlari disladilar birakin biraz da onlarin soz hakki olsun biraz da onlarin yasama hakki olsun neden engel koyulsun ki bu tarz seylere
Harika bir uygulama Acik kapali diye insanları ayırmamak lazim. Bu olaya destek vermeyenleri kınıyorum.
Dediğimi yanlış anlamayın da , o başörtüsüyle nasıl o kadar hareketli işler yapabilirler?
USA ordusunda Sikh adli hindular sarik takabiliyor. Yine her turlu yerel sac, sakal, baslik serbest. Ama bize modernlik tepeden baski ile geldigi icin yillarca sacma sapan yasaklar konuldu. Bu arada dindar biri degilim ama bu sozde sekuler ozde fasist tiplerden gicik kapiyorum.
Microsoftta başörtülü mühendis çalıştırıyor.
Bu ülkede aciklar her seyi yapsin modernlesmek olur ama universitede veya herhangi bir kurumda kadinlar basörtüsü taksin bu gerilik cahillik olur. Yani kisacasi insanlarin özgürlügüne saygi gösterilmez. Ama o saygi göstermeyenler var ya, en cok da onlar bağırır ''demokrasi, özgürlük'' istiyoruz diye.
Türban bildiğin dini semboldür, kamuda çalışan birinin de bana göre dini sembol taşımaması gerekir çünkü insanların o kişinin adaletli olduğundan emin olması gerekir bunda tarafsız davranarak ve görünerek olur.
Demokrasi değildir bu.
Gerici zihniyetin içimize işlemesinin resmidir.
sen hala yasiyomusun
@Saredjdj ben yaşadıkça sen cıldıracaksın.
agzina saglik bibercim
Aynen öyle
git gide daha da özgür bir ülke oluyoruz çok iyi👍 ayrica polis olmak isteyen kapalilara da artik engel kalmadi süper
Ben dövmem olduğu için polis olamıyorum !
Neymiş eşgal belli edermiş.
herkes bir s. gitsin.
Kimse özgürlükten bahsetmesin
Burası mülahazara yeri düzgün dil kullanalım lütfen...
Laiklik deniyorsa, herkes dinini özgürce yaşayabilir deniyorsa o zaman çok geç kalınmış bir adımdır bu. Sonunda...
Iyice arap ulkelerine donuyoruz. Ataturk geliyor aklima bu halleri gorse ben bunun için mi bu kadar ugrast der
Siz ataturkcusunuz dimi laik bir toplum sizin icin laiklik her tarafini acip gezmek degil fikre muhur vurmak bence ataturk suanda olsaydi daha detayli yapardi herseyi akli kit olanlar daha rahat anlasin derdi beni
@selimdilekk laiklik acip gezmek diyen herif gitsin laikligin anlamini ogrensin hadi isiine
Isinize geldigi gibi konusmayin seni ne ilgilendirir basortu takmasi ya da takmamasi muslumansan oldugun gibi gorun eger degilsen inanci olanlara karisma ve sen isine bak
@selimdilekk seni mini etek ne ilgilendirir?
Beni ilgilendiriyo demedim lazim ki sen galiba biraz kitsin anlamiyosun benim sana anlatmaya calistigim sey tamamen o ama unutmusum detayli yazmayi kusura bakma
@selimdilekk Atatürk dine değil, Din tüccarlarına karsıydı. LÜTFEN karistirmayalim.
Şu an bile bu durum başımızı ağrıtıyor.
@selimdilekk sen cok laiksen muskumansin gezme buralarda. Devlette din irk ozgurluk olmaz. Sizin basiniz degil zihniniz kapali
Atatürkü agzina almaa
Cok guzel olmus bazilarinin hosuna gitmesede oh olsun diyorum dunyada bizde variz :))
Peki o kadin tesettürüyle nasil koşacak bir söyler misin?
2012 olimpiyatlarında suudi kadın atlet sonuncu oldu o yüzden üstelik baya da fark yedi
Sonrasinda da türban hızımı kesti dedi
@kaptanpırays devlet turbanlilar zorla turban takack demiyo tercih meselesi kendini rahat hissettigi gibi giyinir sacakli baglarsa engel olur onun harici bir agirligi yok
Tesettürlü bir kadın polis Nasıl suçlu peşinde koşacak peki bir söyler misin?
Açılır gider o koşarken
Ya da yanağına yumruk geldiğini düşün iğnenin yanağına saplandığını düşün
Ne olacak o zaman hiç düşündün mü?
@kaptanpırays niye bu kadar detayci olup kotu biseymis gibi gosteriyosun bunu bayan polislerin cok fazla olaylara girmedigi acik bisey ayrica kosarken acilacak bisey degil hemen kitli igne kullanilir bas ortusunde en fazla kavga esnasinda basindan duser her kadin polis kavgaya karisacak die bir kaide yok ki
Olabilir
Bunlar olacak şeyler ve bunlar göz önünde bulundurulmadan karar verilmesi yanlış olur
Ben kendim de bir müslüman olarak kadinlarin Tesettürlü olmasına ya da Tesettürlü olanların çalışmasına karşı olmam saçma olur
ki değilim de zaten
Tesettürlü bayanlar da bankacılık doktorluk hemşirelik memurluk aşçılık
Öğretmenlik akademisyenlik gibi bir cok mesleği yapabilirler gayet de
Ama askerlik ve polislik bunlara dahil olmamalı bu saydığım nedenlerden ötürü
Sence ben çok mu saçma düşünüyorum?
Yoksa tamamen mi haksızım?
@kaptanpırays iste burdan ne cikiyor biliyo musun kapalilarin yasama ozgurlugu yok daha onceden hastanelerde kapali calisilmasi yasakti smdi degil dediler mi ki kapali hemsirenin ignesi ameliyat sirasinda hastanin bir yerine dusebilir die senin isin buna benzedi :) smdi turbanda ignesiz modeller cikti hazir teknoloji arada bir bizede ugruyor kapalilik herseyee engel olsaydi etrafta bir tane kapali calisan goremezdn ben 6 sene once kapandm acigim diye kimse dislamadi ama kapaliym die yargilayan cok oldu pisman miyim hayir yobazlik ne derece olmus gordum basimdakine daha bir sarildim bas kapayinca insan cahillesmiyor sadece biraz daha uslubu duzeliyor hayalleri degismiyor hoc bisey engel olamaaz diyor sen bir musluman boyle dersen bu konu hakkinda digerleri ne demesin
Yalnız Sen beni hic anlamamışsın ki
Diğer meslekler ile askerlik polislik çok farklı
Hemşirelik bedenen koşmayı veya yakın dövüşü gerektirmez diğer hiçbir meslek gibi
Ben de diyorum ki Tesettürlü bir kadın polis çok daha fazla zorlanır başı açık bir bayan polise göre
Sen hemşire misin?
@kaptanpırays ama hic bir kadinda meslegi icin basini acmak istemez yok ama istedm hemsirelik
İşte o yüzden de Tesettürlü bir kadın polislik ve askerlik bana göre değil diyebilmeli ya da mesai saatleri içerisinde kafasını açmayı göze alabilmeli
Hem zaten mesleği için kafasını açarsa bir kadın bu günah da değildir ki hiçbir şekilde o kadına
Çünkü bu istisnai bir durum bu iki meslek
@kaptanpırays dine gore kadinlarin cok mecbur kalmadikca calismasi gunah bu da meslwgi icin basini acmasi gunah oluyo demektr
Kapalı bir bayan polisliği seçmemeli ya da kapanmamalı uygunsuz mantıksız. Bence. Kapalı biri olarak söylüyorum.
Neden? Bir bayan özgürce istediği mesleği yapamaz mı? Başörtülü olması onun vatanını korumasına engel değildir. Mantıksız tarafını merak ettim doğrusu.
Özgür bir ülkede yaşıyoruz saçmalama
@Fenerika77 Dini açıdan olan bilgim dahilinde söylüyorum. Tabi ki vatanı korumaya engel değil ki polis olmaya gerek yok bunun için. İsteyen istediğini yapsın banane ben fikrimi söyledim illa BENCE yi gözüne mi sokmalıyım?
@MasMavişDünya hadii be vallaha mı?
İlk önce şu gereksiz atarını kes ve insan gibi saygı çerçevesinde dile getir benceni. Ben sadece sebebini öğrenmeyi istemiştim ve cevabı sadece 'dini bilgim var' oldu. Tartışmaya bile gerek yokmuş anladım. Siz böyle devam edin.
Bize katılan çok canısı eksilerine bak 😉
@Fenerika77 cahillere birşey ögretilmezzz
@Fenerika77 Oldu nasıl konuşacağımı da sorayım o zaman önce bir sen doğru konuş be sanki sövdük. Haklı çıkmak gayen olduğu için verdiğim cevap tatmin etmez tabi.
@MasMavişDünya Ne üzüldüm bir bilsen😂
@MasMavişDünya Kendini atma ortaya ama lütfennnnnn😂
Biliyorum üzüldügünü yazık sana 😂
@MasMavişDünya Tamam dağıl çocuk eğlence bitti.✋
Yani saygılı konuşmayıda bir tarz olarak görmenize denecek laf yok. Bu karışmak değil sadece olması gerekeni izah etmek. Neyse anlamazsınız siz. Ayrıca ben sizin bencenizi boş boş mu yazdığınızı merak ettim ve sordum siz kesin bir şeyler (yani din açısından) açıklasaydınız size hak verebilirim ancak böyle bilgim var yok onu biliyorumlarla değirmen yürümüyor maalesef. Kesin açıklamalarla gelmenizi tavsiye ederim.
Çok güzel kıvırıyorsun güzelim ama param yok 👊🏻
@Fenerika77 bunu takıp yazanda kabahat cahillikte son nokta bu kız
@MasMavişDünya Aynen 👌👌😂😂
@Fenerika77 Kur'an da kapalı bir bayanın nasıl giyineceği çok net bir şekilde açıklanmıştır. Bu nedenle polis kıyafetleri pek uygun olmuyor. Çalışmaya karşı değilim tabi ki çalışmalı isteyen yer insan ama müslüman kapalı bir bayan bir nebze daha dikkatli olmalı bu konuda. Daha uygun meslekler vardır illaki. Umarım düzgünce açıklamışımdır.
@MasMavişDünya Böylelikle kim cahil olduğu belli oldu.
Ohaa kıvırmaya bakk yandann ohh
Şimdi açıkladığınız cümleleri ilk başta kullandaydınız ciddi anlamada farklı yani daha düzgün tepkiler alırdınız ayrıca ben hâlâ size pek katılmasamda şimdi daha çok empati yapabiliyorum. Ve inanıyorum ki kapalı bayanlar bunu sizden daha çok düşünmüşlerdir yani kıyafet, çocuk vs. konularını. Yani mantıksız bir yanı olmadığı kanısına varabilmişsek ikimizde sorun yok. Tartışmayı uzatmanın bir anlamı olduğunu düşünmüyorum. İyi günler.
müslümana saygım sonsuz kendimde bir müslümanım ama bence polisliğin bir karizması var ve böyle şeyler hiç uymuyor polis dediğin polis gibi giyinir.. o kaddarrrr..
@Fenerika77 Ne demek. Yani benim için hala mantıksız, kapalı biri olarak söyledim zaten. İyi günlerr✋
başörtüsü yasak olsa herkese eşit bakmamış olurdu. Başörtüsüne izin vererek sadece takacak kişiye hak vermiş oluyor kimsenin hakkını gasp etmiş olmuyor. Alışılmamış bir görüntü olduğundan garipsene bilir ama mantıklı düşünüldüğünde gerekli olan bu
baş açtırmayı ilericilik gören bütün ilericilik anlayışı da dine karşı durmak olan işe yaramaz ne kadar yobaz insan var ise bu haber onları üzecek anketten de belli zaten, bana göre çok güzel bir uygulama olmuş başarılı.
Mini etekli gezmek ozgurlukse kapali bayanlarin da her alanda bulunmasi ozgurluktur laikliktir. Laiklik illa sol goruste olacak diye bir kaide yok.
Destekliyorum ve herkese eşitlik diyorum. Cinsel tercih, ırk, din, mezhep her türlü farklılığa gerçekten aynı eşitliği tanımamız gerekiyor. Bunun içinde salt anlayış gerekli. Maalesef ülkemizde eşitlik anlayışı yok, haber izlesek yeter her şey ortada. O yüzden lütfen ecdat ahkamı kesmeyin bizim soyumuz zira çok eskilere dayanıyor, Osmanlı'dan çok daha öncesine. Umarım güzel bir başlangıç olur ve herkes istediği gibi giyinir.
Burada saçma gericilik felan diyenler bir ara özgürlük diye anıran kişiler. Özgürlük budur. Ama sizinki başka birşey özgürlük adı altında din düşmanlığı yapıyorsunuz veya modern olma çabasındasınız.. Özentiler sizi.
modern köleler, bunlari kölelikten kurtardik yine kapitalisi sistemin kölesi oldular bunlar ne bir davasi var nede bir inanci bos bos zikirsiz fikirsiz yasiyorlar özenti olmalarida normal yani bunlarin izden gider bunlar düsünce yoktur cünkü
Ağzına sağlık aynen öyle.. Bomboş yaşıyorlar beyinleri yok fikirleri var.
ah ülkemin insanları gittikçe cahilleşiyor cahilleştikçe seviye bitiyor çok yazık oldu bu ülkeye bayan polisin başını örtmeside ne demektir ya gerileşmektir bunun adı..
avrupa özentisi lafa gelince özgürlük özgürlük diye anırırsınız böyle şeyler olunca cahilleşiyoruz senın içi boş olan kafana tüküreyım. İsteyen mini etekle dolaşır isteyen kapalı giyer çarşafla dolaşır sanane. Cahilliği dış görünüşe göre olmaz !
Bu arada ülkem diyorsun ama ülken o başı kapalı kadınlar sayesınde kurtuldu bunuda sok içi boş olan kafana.
İlerileşmek nedir bunu tanımlasana bana? Dinini yaşayamamak ya da hristiyan hristiyanlığını musevi museviliğini müslüman müslümanlığını ateist ateistliğini işi dolasıyla değerle bulduğu inançlarından vazgeçmesi gericiliğin tanımı mı?
Kim Nasıl ne yapmak istiyorsa onu yapsın. Ama ne yaparsak yapalım sadece adımız müslğman ülkesi olarak kalıyor. Müslümanlıktan yakından uzaktan alakası olmayan çoğunluk var. Yatmadığı erkek yoktur hanımefendinin ama başına başörtüyü bağladımı temizler bütün bedenini. Namuslu namussuz hep karıştı.
@TrN58 Kardeşim doğru diyorsun ama bizi ilgilendiren kısım o kapalı olupta yemediği halt kalmayanlar değil unutma ki din Allah ile birey arasında yaşanır burası bizi ilgilendirmez tartışma konusu dahi olamaz... Yüce dinimizde zorlama yoktur biliyorsun ki... Bizim tartıştığımız konu Din ve vicdan özgürlüğü konusu... Din ve vicdan özgürlüğü nün devlet kurumlarında veya özel sektörde nasıl uygulanabilirliğidir.
ben kitap okuyorum sizin gibi degilim seviyenize inmem..
öyle bir gün gelecekki baş örtüsü takanlar düşman ilan edilecek o noktaya hızla geliyoruz polislik resmi kıyafet gerektiren bir durumdur kafasını bağlasın gözünede bir gözlük polis kıyafetinin içinde artık kim olduğunu bilemeden istediği yere girer çıkar yakında kadın askerlerede uygularlar benim gibi dinine düşkün birine bile allahı sorgulatabildiler ya helal olsun bu iktidardakilere artık islam deyince millet ters bakar oldu yinede bu benim görüşüm kimseyi bağlamaz
Başörtülüler için gayet güzel her ne kadar tesettürlüler için bişey değişmese de. Ama bazı adımlar atıldıkça mutlu oluyorum. Bu durumlar karşısında delirenleri çekirdek çıtlayarak izliyorum 😂
Müslüman bir ülkede olması gereken bir uygulamaydi.. geç oldu ama güzel oldu.. ☪💪
başörtülü kadınların çalışmaması taraftarıyım çünkü illaki bir sorun çıkartıyorlar.
Erkeklerin içinde durmaları yanlış zaten namahrem
Olay sadece başa bez baglamakla kalacaksa güzel uygulama ama kadın polisler yok erkeklerle konuşmam yok günah olur yok haram olur yok namahrem diye sızlanacaklarsa berbat uygulama.
Zamanında çıplak dolaşmak denilince bile özgürlük diye ötenler mesele türban olunca şimdi her şeyde özgürlük olmamalı diye inliyor.
Daha çok inleyeceksiniz..
Yuh ya. Iyice gerilesiyoruz. Ata'm zamaninda kiyafet devrimi yapmış. Bizimkiler simdi bunu yok ediyor!
evet siyonist devrimi deilmi
gelde anlat. ahlakı kılda tüyde arıyan zihniyetten birşey beklenmez. dünya ileri gider biz geri.
@denizmurat amca ben cocuga dedim senin kapanma gibi durumun saten yok, kil tüy ondan ibaret saten öyle sanin siz tamam
ya bir yürü git. kadında kapanma arıyorsun kendin niye kapanmıyprsun. ne zihniyette olduğunuzu bilmeyen yok sanki. siyonist devrimmiş. kimin kime ne halt yediği ortada. arkadaşa ergen dersin ama biz sen gelirken dönüyorduk. Hadi git azıcık evrilde gel.
@denizmurat ben sizler gibi dinsiz olmadigim icin maymundan gelmiyorum evrilmek sizlere göre, ben saten kapaliyim, kadinla erkek ayni deildir bu bilimsel olarakta kanitlanabilir nitelikte, halt yemek diyerek iftirada atiyorsun bilmedigin bir zanda bulunuyorsun sirk kosuyorsun, nerden döndün benim sen dönmeye devam et, siyonist sapkasina neden karsi deilsinizde, biz size kapanin acininda demiyoruz ama esitlik ilkesine ayrilik yapmaniz saten atatürkcü olmadiginizida gösteriyor siz atatürkcü değil kemalistsiniz, baskalarinin özgürlügüne karisamazsiniz kisitliyamazsiniz istiyen basörtüsünü takar sizene din düsmanligimi yapiyorsunuz ozaman bu ülkede ne isiniz var esitlik ilkesinede aykirisinizda din düsmanligida yapiyorsunuzda
he he aynen öyle iyi geceler
Gayet normal birşey açık olsa ya da kapalı olsa ne farkederki sizce yıllardır ülkemizde bunun kavgası var isteyen kapatsın isteyen açık tutsun hiçbiryere çekilecek bir durum da yok herhangi bir problemde kesinlikle yoktur
Kesinlikle destekliyorum REİS sağolsun catlayacaksiniz patlayacaksiniz hazmedemeyeceksiniz ama devir bizim. devrimiz sürün eşeğinizi biz geldik
bu lafların kime olduğunu anlayamadım
Bu laflar Atatürkçüyüz diyenlere kemalist olanlaradır. Atamızı bile her pisliğinize alet ettiniz oy toplamada kullandınız kara çarşaflı kadınlara rozet taktınız cuma namazı çıkışında bilerek basın açıklaması yaptınız bunları yapan Chp'dir. Darbeci Chp dir
Dikilmisdusmez dostumun dedigi o barbar o kendi islerine gelince ozgurluk kendi islerine gelince yobazlik diyen istismarin babasi din dusmani zihniyeteydi
o zaman rejimi ve atatürk ilkelerini toptan kaldırın sizden kurtulun bizde kurtulalım
bu ne ya dalga mı geçiyorsunuz
90 lar da İrtica , pkk dan daha tehlikelidir bunu söyleyen komutan demek ki her şeyi biliyordu
Duyduğum en güzel haberlerden biri işte bu olması gereken de bu zaten Kimsenin başörtüsü ne kimsenin karışma hakkı yok
Yıl 2016 olmuş hala şekille ugraşılan bir ülkeyiz ondan sonra niye gelişemedik falan derler... Burası müslüman ülke herkes dinini rahatca yaşamalı...
Müslümanlıktada, hristiyanlıktada, laikliktede insan özgürdür. Siz birini zorla kapatamazsınız aynı şekilde kapanmak isteyen birini zorla açtıramazsınız. Kapalı olmayınca demokrasi oluyorda kapanınca arpmı oluyoruz kusura bakmayın ama kendinizi gerçekten bir eleştirin ne kadar demokratiksiniz. Ayrıca bir kadın kapalı olunca kime ne zararı var (Lafım Hayır diyenlere)
Ağzından bak damlıyor kardeşim
Herkesin kendi tercihi özgürlükten yanayız. Ama bu tür uygulamalar bizi geriye götürüyor.
Başörtüsünden oy alıyorlar zaten bunu kullanacaklardır
Abi türban nedir ya :( yıl olmuş 2016 uğraştığımız şeye bak.
Nasıl takanlara baskı varsa tabi size göre öyle,
Öyle zamalar gelecek ki takmayanlara baskı yapacaksınız.
Ben anlamıyorum ya geriye kalan %38 oy ne demek bu görüşe katılmıyor. Kafanızdan ne geçiyor ki?
niye katılalım ki başörtüsünü dini kullanarak halkı istediği yere çeken istediğini yaptıran bir adam var başımızda bu da onun yeni yapılanması iyice abd nin pilot ülkesi gibi olduk resmen onlar gibi polis devletiyiz askerin bir önemi kalmadı yaptığı çakma darbeyle askeri de bitirdi. her tarafta başörtülüler olacak istediği yeni türkiye bu
@Ulaş18 Merak ettim, bir adam da yarın Atatürk cuyum dese ve onu kullanarak siyaset yapıp halkı yönetse. Yaptırdığı heykellere, yarışmalara vs. Vs. Vs. Hepsine karşımı çıkacaksın? Çalışan polis takarsa kendine, takmazsa kendine yahu bizene onu anlamıyorum. Muhalif olmak, düşünmek, yorumlamak bu olmamalı. Herşeye de karşı duracağım diye yırtınmayın. Karşı durup birşey mi diyeceksin Hasan Keyf al sana bir örnek ! ya da sagda solda katledilen tarih! Neye karşı duracağınızı iyi seçin ya
ya bırak Allah aşkına ülkenin bir tarafını kurtaran adamla şu tayyiti karşılaştırman bile ne olduğunu gösteriyor yarın ülke elinizden gidince sarılırsın o başörtülere. ayrıca kimse atatürkü kullanarak siyaset yapmaz herkes tayyit değil
@Ulaş18 Sanane birinin başına taktığı kumaş parçasından kod kafalı?
hadi be ortan başına taktığı örtüyü umursayan kim beyinsiz cahil bu başörtü dini değil siyasi sembol haline geldiği için rahatsız oluyoruz başörtü takanların %98 i akp li ne hikmetse
@Ulaş18 Güzel kafa kardeş. Ben Atatürk ve Erdoğan ı karşılaştırmadım bu 1.
Eğer Atatürk üzerinden siyaset yapılıyor mu öğrenmek istiyorsan bir meydana çık ve ülkenin içinde olduğu duruma rağmen köprü adının Atatürk olarak değiştirilmesi için imza toplayanlara göz at. Bu 2.
Sana neye karşı duracağını iyi sec diyorum sen bana başörtüsüne sarıl diyorsun. Bak bir araştır istersen ülkede yaşanan târih katliamlarını. Bunlara karşı durulur bunlar için uğraşılır mesela. Yazdıklarımı biraz düşün öyle cevap ver.
ya bırak git o yüzden her köprüye barbar osmanlı padişahlarının isimleri veriliyor dimi onlar ataysa atatürkte ata. atatürk üzerinden siyaset yapıp kim başa geldi? tayyip gibi kim kullandı? bana bunu söyle elbette vatanseverler atatürkü sevecek köprü adı olmasını isteyecek bu sana niye batıyor? doğru sakallı sin sömürücüleri lazım size pardon
@Ulaş18 Ya senin amacı belli burda AKP ve TAYYIP'in getirdiği şeyler canını sıkıyor. Lagaluga yapma çok hadi hadi.
lan beyinsiz akp tayyip sana ne getirdi de konuşuyosun yazık be cumhuriyeti yerle bir ediyorsunuz utanın
@Ulaş18 birader gündüz vakti birşey mi Çektin bilmiyorum ama sinir etme adamı. Bak ben milliyetçi adamın tarihteki her kumandanımızın benim için ayrı bir yeri vardır. İnsanların değerlerini eleştireceksende karşı tarafı kırmadan yap bunu. Ben köprünün adının değişmesi ile ilgl birşey mi söyledim sana? ya da Atatürk ile ilgili? Ülkede belki bir el atılsa böyle meydanlar da imza toplamak için vakit harcayan gençleri başka etkinliklerde görsek çözüme kavuşacak sorunlar var anladınmı? Yoksa tekrar tekrar her söylediğimi çarpıtıp farklı yönlere çeken düşünce yapınla daha fazla ugrasmayacagım
sen milliyetçi değilsin faşistsin milliyetçi olsan ülkenin refah düzeyinin üstüne çıkması için çabalarsın burada siyasi bir sembol olan bez parçasını savunmazsın. sizin değeriniz yok doğru bir tanedir başka doğru yoktur değer falan diye bana masal anlatma ayrıca nasıl etkinliklermiş bunlar söylesene gidip meydanlarda çakma darbenin savunucularının propagandasını mı yapsınlar? sokaklarda ülkücü hareket engellenemez diye bağırsınlar mı ne istiyosun
@Ulaş18 neyse bak dalgana sen. Seninle birşey konuşulmaz belli, hadi hayırlı günler sana
İslam düşmanları gelir şimdi çok güzel uygulama tebrik ederim :D
Yakında o teşkilatı başörtüsüz kadını almayacak hâle geirirler net.
Kafa dediğin hava alacak hava!
Yüce dinimiz islam başörtüsünü emiretmiş ise bizede ancak uymak düşer
bana artı verin ey ümmeti muhammed dinsizler eksiliyor beni :))
Asıl laiklik böyle olur. Herkes dinini özgürce yaşamalı.
Her alanda olduğu gibi bu alanda da kişinin özgürlüğüne saygı duyulmalı
"Her şey daha güzel olacak oluyor"... Her gün şehitler verilirken neye dayanarak böyle bir yorum yapabildiğini merak ettim doğrusu.
3 beğenmeyen ampüllü :D
Herkesin kendi dini kendi inançları bence guzel olmus
Durun bir dakika ŞALIM BOZULDU derler çatışmanın ortasında 😂😂😂
Eşitlik adına güzel oldu. Ne ilgilendirir ki beni kafasının örtüsü.
karışmam
banane
ama sağdaki resimdeki gibi olacaksa çok komik duruyor :D
gerçi biraz da bir bu eksikti diyorum
Bir insanın saçı gözüktüğü için daha hızlı koşabiliyorsa ya da herhangi bir devlet kurumu daha iyi çalışıyorsa.. Ki öyle bir durum yok yapılan uygulama doğru iş giyim kuşam da değil
Başörtülü polisler dünya görüşünü mesleğine yansıtacak mi yoksa her vatandaşa eşit mi bakacak? Bu şüphe bile yanlış bir uygulama olduğunun göstergesidir.
Aynı soruyu açık polisler için de sorun.. Bu durumda onlarında polis olmasi yanlıştı. Iyi gunler.
@şestra sordum ve çağdaş demokratik kadınların herkese eşit davranacağı sonucuna vardım.
28 Şubat sürecinde ikna odalarında yaptıkları gibi değil mi!
@şestra akla davet normaldir
Komiksiniz, çağdaş ve demokrat kadınlarınızın herkese eşit davranmadığı ortada. Ama insan sadece görmek istediğini görür. Neyse size iyi günler.
@şestra bu da senin görüşün.
taliban ülkesine dönüyoruz yavaş yavaş. yazıklar olsun.
çarşaf da giysinler. hatta ninja polisler alalım işe..
Başörtüsü olsa ne olur, olmasa ne olur. İç asayişi sağlayıp hudutları koruyan her vatan evladı başımızın tacıdır. Ben subay olamadim. Olanlar kıymetini bilsin.
ulkemizde seroat donemi baslamistir hayirli ugurlu olsun baska milletler ileriye giderken biz nedense geriye gidiyoruz
Akıl fikir yoksunusunuz yemin ederim. Sen daha şeriat görmemişsin.
@Zahar_ akil fikir yoksunu sizin gibi bagnaz kafalilardir
Ne şeriatından bahsediyorsun... Akp nin iktidara geldiği yıldan beri şeriatı getirecekler deyip durdunuz... halbuki bu iktidar sayesinde ülkemiz daha da demokratikleşti
laik bir ülkede yaşıyoruz bence devlet islami değerlerden uzak durup tüm dinlere eşit boyutta bakmalı
başörtüsü yasak olsa herkese eşit bakmamış olurdu. Başörtüsüne izin vererek sadece takacak kişiye hak vermiş oluyor kimsenin hakkını gasp etmiş olmuyor
Milletin ağzında bir özgürlük anlayışıdır gitti yıllarca kadınların vücudunu sergilemesi özgürlük kapaması gericilik oldu artık saygı gösterin eğer kadın kapanmak istiyorsa kapansın
Buna hayır diyen insanlara sesleniyorum : gidin avrupada yaşasınlar o zaman burası İslami bir ülke herkesin dini kendine sizin yoruma kapalı bir konu bu aslında
sen neden arap ülkesinde yaşamayı düşünmüyosun. Biz TÜRKÜZ kardeş siz ARAPLAŞMAYA devam edin.
@Hackedmylife eskiden türklerin giydiği kıyafetlere bak bakalım Anadoluya geldiklerinde ayrıca sende Fransadaki gavurlara benziyorsun kot pantolon tişört giyerek
@hackedmylife Türkler asırlardır İslam ı seçmiş git az tarih oku cahil cahil konuşma sen kimsin ki bana böyle bişey söylüyosun kardeş?
asıl sen kimsin bok
@gececigençadam muhatap olma hocam cahillerle
Daha Türklükle İslamı ayrı bir olgu olarak gören bir insanla tartışmaya bile girilmez
insan ne kadar değerliyse Allah katında karşısındaki insana da öyle değer verir eyv. cahilmişiz
@hackedmylife doğru konuşsana! madem konuyu tartışıyoruz en başından tarih oku da gel İslam bize sonradan gelmedi moda değil bu bir ırk ta değil
@gececigençadam ben size cahil demedim aksine hak verdim yanlış anlaşılma olmasın :)
Ne kadar din düsmani varsa agzinda atatürk yaziklar olsun ya :( ... cok guzel uygulama atam olsaydı gurur duyardı helal olsun rteye gözüme girmeye başladı
senin atan arap kralı galiba
@BadmanCan benim atam insanlara özgürlük veren birisiydi din düşmanı degil
tabiki kardesim insanlara ozgurluk veren bırısıydı ama turklerın tarihine sadece İslam tarihi olarak da bakmamak lazım ki turklerın ondan once de bir tarihleri vardı orta asyada ondan o yanıtı yazdım ayrıca bu konuyla ilgili tesetturu sadece başörtüsü olarak algılamamak olmaz ki dınen sakıncalı olan vucut hatlarını gizlemek demektir ki polislik yapan bir bayan zaten kuvvetle buna engel olamayacaktır Görüşüm bu
@BadmanCan dostum kuranda çarsaf yok sadece baş örtüsü var takmıyana kafir diyemezsin kuranda hiç delil yok yapmıyan günaha girer ama bügünkü laik hocalar bikini bile günah degil diyor yav adam bikini günah degil diyor bumu atatürkcülük sana soruyorum
Kuranda çarşaf yok başörtüsü var? namaz da yok kuranda. hadis var hadis de yok alimlerin içtihadı var ki kara çarşaf kanımca bazı yobaz alimlerin yanlıs yorumlamalarından ibaret ama heryerini kapatıcak bir elbise olucak o sart DİE bilorum ki bak biliorum diorum ki günaha gırmeyeyım. ikincisi takmayan günaha gırer evet ki bu da bayanların polis olmasını gerektirmez hem polislik zor istir her erkek babayıgıt yapamaz ama hicbi ise girmesin de demiyorum baska islerde çalışabilirler üçüncüsü bu zamanın hocalarının cogu sahtekar DİE dusunuyorum o bikini gunah değil diyen hocayı da duymadım ama dini kullanan ipnemin tekiymis hem bunun Atatürk'le ne ilgisi var onu da anlamadım
@BadmanCan kardeşim sen yazıkkı kuranı eksik görüp allahın peygambere acıklama bıraktını sanan kişilersin 21 cilt kuran tefsiri okudum böyle bişi görmedim baş örtüsünü emreden allah çarsafı unuttumu yanı soruyorum sana ... kuranda namaz var 5 vakit rekatlar yok allah serbest bırakmış istersen 2 rekat kıl kuranda kıyam ruku secde kırat var ister 2 ister 10 kere yaparsın kuranda namazın seklı var peki sana soruyorum islam peygamberlerinin atası ibrahim as peki nasıl namaz kıldı? namazı allah ögretir kardeşim sen kuranı okumamış gelenekcisin malesef yanlış anlama .
eşcinseller seni rahatsız etmıyor baş örtüsü rahatsız ediyorsa yazıkkı senin mustafa kemale saygın yok
nasıl bir soz o allah peygamberlerine acıklama mı bıraktı o zaman peygamberler niye geldi Allah kıtaplarını gonderır insanlar uygulardı. bir de namaz var kuranda demıssın kuranın hicbir yerinde namazla ilgili ifade yok. araştır istiosan. hadislerden ogrendık biz namazı. atamız İbrahim nasıl namaz kılmayı ogrendı demıssın o zaten peygamberdı peygamberlere Allah açıklar. diger insanlar da onlar ogrenırler. bana gelenekcı demıssın de senin gelenekcilikten kastın peygamberleri tebligsiz gormek heralde. son yazdıklarına gelince de ben hicbir yorumumda basortusuzden rahatsızım yazdım mı sadece bazı devlet kurumlarında uygun görmüyorum polislik gibi ki onceki yorumda belirtmistim. Mustafa kemale de saygım var sen rahat ol
@BadmanCan Diyanet İşleri: (1-2) Elif Lâm Râ. Bu Kur’an; âyetleri, hüküm ve hikmet sahibi (bulunan ve her şeyden) hakkıyla haberdar olan Allah tarafından muhkem (eksiksiz, sağlam ve açık) kılınmış, sonra da Allah’tan başkasına kulluk etmeyesiniz diye ayrı ayrı açıklanmış bir kitaptır. (De ki:) “Şüphesiz ben size O’nun tarafından gönderilmiş bir uyarıcı ve müjdeleyiciyim.”
hud 1-2 kuranı kim açıklıyor? hadisleri inkar etmıyorum kurana uyması gerekir
o senin ayet ictihadındır dostum herseyi kur'an'dan anlamamız beklenmiyor o zaman peygamberlere gerek olmazdı hadisleri inkar etmiyorum diosan ki onlara da kurana da uyulmalıdır.
@BadmanCan Allah kuranı acıkladıgını söylüyor ictihadındandır diyorsun yazık tartışmıcam
tamam kardes 21 cilt kuran. tefsiri okuduysan ki bana pek inandırıcı gelmedi. sonucu bu çıkarmışsın. ben de tartısmıcam
Ben bu konuda kadınların yorumlarını anlayamıyorum ya size ne isteyen istediğini giyer kıyafetle modern olunmaz sakal saçla modern olunmaz. Çarşafa karşıyım sadece o da erkek mi kadın mı bombacı mi belli değil o yüzden.
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!