AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
203Cevap
Böyle bir bilgi bana gelmedi ama böyle bir şey varsa devlet gereğini yapar :/
Link attım ya://
Gereği düşünülmüştür. bavulları toplayıp ülkeyi terk ediyoruz
😕😕
zaten merak etme bunlar daha gitmezler :) Beğenmiyosan sen sktr git diyecek kıvama geldiler baksana
Suriyeliler cıkmasın bide ya 20-30 sene sonra yazık bizim cocuklara kürdolar bitcek bu sefer de bunlar başlayacak bir 50-60 senede onlar savasır artık.
babam yardım dağıtıyordu.. dedi ki; ihtiyacı olanlar alamadı, hepsi hastası, cenazesiyle uğraşıyordu. ihtiyacı olmayanlar aldı hep, başka işleri yoktu
Adamlar ülkelerini savunmak yerine burada tatil yapıyorlar
Suriye diye tezahürat yapıyorlar bizim ırkçı olmamızdan bahsediyorlar. Lüzumsuz herifler. Adam gibi girseler denize ölecekler sanki.
O kadar çoğaldılar ki yakında burada'da iç savaş çıkacak. o derece yani. Bide bak hele bak haraketlere ele kola müzige te allam >_>
Onlar da insan biliyorum ama hiç sevmiyorum ya parklarda çimenlik alanlarda yol kenarında kafalarına göre yatıp uyuyorlar çimenler çekirdekten bembeyaz oluyo pis insanlar 🙄
Türkiye nin anasını ağlattılar bütün plajlar, sahilleri, ormanları girdikleri yerleri çöp yatağına çevirdiler. Bizim kültürlerimiz farklı iki toplum asla bir arada olmaz...
Bir karmasa ciksa keske bir ayaklanma yapsalar yemin ediyorum bazen sinirli oldugumda sokaga cikmiyorum dayanamayip birine dalarim diye.
Ruyalar ulkesi Turkiye cennet ya cennet mkm
burda tatil yapacaklarına s... gidip memleketlerini kurtarsınlar. bunlara vatandaşlık verilirse eğer işte türkiye o zaman medeniyet ve kültürden geri kalacak. mağaradan çıkardığın hayvanı evcilleştiremezsin güzel ülkem...
Ülkelerinde insanlar ölüyor savaş var, bunlar bizim ülkemizde bizden iyi yaşıyor ve eğleniyorlar kansiz bunlar ya. İlerde ağzımıza sicacaklar eminim, nankör olan Kürtler gibi bunlarda hak , özgürlük, toprak isteyecek namussuzlar
Ülkede kan gövdeyi götürüyor adamlar tatil havasındalar ha ben gidip savaşsınlar illa demiyorum ama ülkeni terkedip gelmişsin bide göbek mi atıyorsun...
iğrenç bir şey ya hepsini def etmeli ülkelerine çocuklar ve kadınlar hariç
Sanki benim ülkemde bombalar patlıyor, sanki benim sülalemden insan ölmüş, sanki ben evsiz barksız kalmışım...
Şunlardaki rahatlık, neşe , umursamazlık şahsen bende yok.
bunlar yarın birgün karınıza kızınıza saldırır tehlikeli
Zaten 10-15 kişi grup halinde gezip. Karı kızı gözleriyle soyuyor bu şeref yoksunları
@DüşünürKişi evet aynen kardeşim
2 elinde bıçak olucak. Koşarak aralarından geçip çiziceksin hepsini. Eskiden Atlarla yaparlardı bunu
adamları müslüman kardeşlerimiz (?) diye ülkeye aldılar camide çocuk tecavüz ediyorlar şerefsizler
@obiliryaa aaa müslüman kardeşlerimiz onlar alttan alın azıcık diyor akp zihniyeti bakınız esnaf videosu :)
@DüşünürKişi Arabistan yardım etsin hem daha zengin hem kendi vatandaşı sayılır hatta öyle. Sanki Türkiye yardım Vakfı falan. Almanya falan Humanistliğiyle örnek gösterilir birde onlar niye almadılar? Türkiyenin terörist olarak görülmesi de gayet doğal teröristlere vatandaşlık veriyoruz çünkü
@obiliryaa Öyle deme hocam ya Avrupa ve ABD mükemmel devletlerdir. Hiç yalandan savaş başlatmadılar. Hiç ortadoğuyu kana bulamadı bu devletler. Asıl terörist elbette Türkiye. İnsanlar çok saf dostum. Bugün adamları alıyoruz yarın özerklik isterler. Arabistanda biliyor arapların nasıl bir ırk olduğunu sonuçta araplar :D
@DüşünürKişi hâlâ biz ırkçıyız o nasıl oluyorsa Türkiye'de her ülkenin vatandaşı biz Türklerden daha iyi yaşıyor valla😉
@obiliryaa ben ırkçıyım kardeşim. Türk vatandaşı açlıktan kıvrasın. Elin çipini ülkeye al el bebek gül bebek besle yok ya. Irkçıyım ırkçı / Türküm diyincede faşist oluyoruz.
@DüşünürKişi Varsın "foşik tecenin ırkçı" gençleri olalım. 😀 ama gerçekten ırkçı olmamız lazım ben zaten ırkçıyım da
@obiliryaa En büyük ırkçıyım ulan. Bu vatan kolay kazanılmadı kolayda vermeyiz. Gerekirse tek başıma ölürüm ama yinede giderim savaşmaya
@DüşünürKişi beni de say 😀valla 70lik dedem bile suriyelilerin 18lik gençlerine taş çıkarır harbiden adamda öyle bir hafızası zekası varki okula gitmemiş sadece okumasi yazmasi var tarih sullar seller gibi
@obiliryaa Allah uzun ömür versin. Zamanında bazı çipler köy enstitütülerini kapatmasa şu an çok daha güzel yerlede olurduk aslında. Er ya da geç bu karanlıktan çıkıcaz. Er ya da geç bu tünel biter. işte o zaman tanrı türkü değil onları korusun.
@DüşünürKişi amin
ne olucaktı tayyip ya da yaşasın türkiye diye mi sesleniceklerdi. Hepsi bedavaya yaşıyo hepsi burda savaş çıksın burdan da kaçıcak
Savaş mağduru olan suriyeliler demek hmmm yakında biz savaş mağduru olarak bir kategoride yer alacaz onlar yüzünden
Kendi ülkelerinin tadını çıkarıyorlar ne olsun hani bir söz var ya eşşekler çalışır atlar yer bizim vergilerle adamlar hayat yaşıyor
Yarın öbür gün bizim ülkede böyle olucak ülkemize yabancılaşıcaz nasıl olsa onların oy için Ülkemizi satıcak Yöneticileri var
Heç sorma ya bu gün otobüse bindim lan leş ya kötülemek istemiyorum ama herkes ait olduğu layık olduğu yerde yaşamalı
Eğlensinler :D sorun ne? siz avrupa ülkelerine gitseniz sizde yaparsınız. eğlenmek hakları. kardeş kardeş , kandaş kandaş yaşamak istiyorum onlarla...
gelip bizim plajlarımızı inleteceklerine adam olup kendi ülkelerinde direnselerdi. namus yok bunlarda
Tiplere gel.. Bu tezahurati vatanlarini satmak yerine onlara savaş açanlara yapsalardi ya. En azindan şerefleriyle bağimsiz bir şekilde ölürlerdi. Vatansızlar.
Suriyeli, Türk diye ayrım yapılmamalı. Onlarda insan, eğleniyorlar işte ne güzel. Kimseye de bir şey söylemeye, karışmaya hakkı yok.
Vatanı, namusu yanarken başka ülkenin topraklarında eğlence yapana ne denir hanımefendi? Karışmaya hakkımız yok zaten çünkü biz Türküz. Türklerin bu ülkede 14 yıldır hiçbirşeye hakkı yok zaten.
@UnhandledException niye hergun sehit veriyoruz biz de sende eglenmeyi kes ozaman herseyi birak öl hatta boyle sacmalik mi olur adamlar olmekten kurtulduklarina seviniyor.. savasabilcek konumdamiydilar bakalim bir dusun isin ic yuzunu bilmeden yargiliyorsunuz
Adamlar yakında bulundukları yerleri yağmalamaya başlayacaklar. Gerçi yağmaya gerek yok boşhurbaşkanı onlara kendi eliyle peşkeş geçiyor ülkeyi...
Bunlar daha iyi günler..
adamların hıç bırı ne bızıı nede bu ülkeyı sevıyor. ama bızım ınsanımız yazık günah dıyerek bu hükümetede bunlarada yüz verıyor. bızım mıllletımıze müstehak. yakında buralar bızım dıyerek ülkedende kovarlar bızı.
Ülkelerinde savaş var bunlar denize girmek için kaçmışlar ülkelerinden :)
Yamyam gibi yayıldılar ya ülkeye her yeri işgal ediyorlar bide vatandaş olacak iyi çocuklar..
tayyip efendi vatandaşlığa alıyo bunları kanını seveyim vatanını terkeden insandan ne beklersin korkak piçler adam olsalar vatanında savaşıp ölürlerdi
onlar savaştan bombalardan kaçan ezilen mazlum kadınlar yaşlılar ve çocuklar bir kere. s. s
eğllenceye bak vasıflı ve donanımlılarmı bari ona nasıl bakacaz?
ülkenin anahatarını verip biz suriyeye gidicez heralde yakında
Bunlar milletin karisina kizina bakiyor bir gun ben de dalacam haberlerde izlersiniz
Nefes alan suriyeliler hakkında ne düşünüyorsunuz? vatandaşlığa karşı çıktık ama bu fazla sanki.
Nefes alan Suriyeliler hakkında ne düşünüyorsunuz? Nefes alma ya da yaşama hakkına sahipler mi
Tepkinizi bana göstertmeyin, çok konuşulunca buraya da soriyim dedim.
bunun cevabı nefes almak istiyorlar ise gitsinler burda eğleneceklerine ülkeleri için şavassınlar orda nefes alıp eğlensinler
@masbi neden siz ülkede iki bomba patlayınca İstanbul sokaklarını boş bırakıyorsunuz ya. Madem öyle iskembeden salliyosunuz neden terör var diye kimse askere gitmiyor. Çünkü konuşmak kolay kolay. Şimdi Vanda arkadaşım buraya roket atılıyor Köy koruculariyla çok uğraşıyorlar diyor bana. O zaman hadi bütün Türk erkekleri doğuya gidip teröre karşı ülkesini savunsun. Biraz kendinizden pay biçin. İktidar sizi fazla rahatlığa alıştırdi o yüzden böyle salliyosunuz işte. Neyse fazla söze gerek yok. Daha bomba patladı diye bir kafeye çay içmeye gidemeyen adamlar Suriyeliler ülkesinde savaşsın demesin.
7 24 sokakta olan birisiyim güzelim senin gibi bildegim şeyler üzerine sallamıyoruz madem o kadar biliyorsun kal gel beraber gidecegiz doğaya yerse eger öyle boş boş konuşma iktidar sizi böyle rahat yaşattı ki en ufak şeyde şavaştan kaçmayı mülteci durumunda iken kalkıp aptal gibi eğlenenleri gayet insanmış muamelesi yapıyorsunuz kitapta bile yazar savaştan kaçan bizden değildir birer haindirler bunlar kendi devletlerine ihanet etmiş mahlukatlardır
onu bunu bırakında... yav vatan sevgisinden suriye diye mi bağırıyolar yoksa bizlere gıcıklık olsun diye mi? eğer vatan sevgisiyse ne işleri var burda plajda gidip ülkelerinde savaşsalar yaa...
Ne düşünülebilir? bir topluluk denize girmiş, bazıları slogan atmış bazıları gürültü yapmış. Bunda konuşulucak, tartışılıcak ne olabilir? Tek sorun Suriye'li olup dışarıdan gelmeleri mi?
Demedi demeyin evinize giren arabanızı çalan gasp yapan dilenen kaçakçılık yapan gündüz ortasında tecavüze yeltenen bunlar olacak göreceksiniz ve inanılmaz artacak bu suçlar teksasa dönecek ortalık
Üzerlerine bomba yağdırmak isterdim, ne keyifli olurdu be !
Naptın ya😕
Akp'nin devşirme oy potansiyelini istemiyorum ! Halkın neredeyse tamamı istemiyor şu suriyelileri, kimseye sormadan kafasına göre vatandaşlık falan veriyor adam. Benim 7 soyum
TSK'da askerlik yaptı, 26'sında askeri mülakatlarım var şimdi oldu da askeriye'ye alındım ben
kendini, ülkesini, namusunu savunmayan adamı niye koruyayım, benim akrabalarım niye korusun, geçen bir uzman çavuş şehit verdik soydan? Aynı şeyi biz yaşasak bizi kim alır? Kimse almaz Anadolu bizim son kalemiz, gidecek başka yerimiz yok. Kaleyi farelerle, insan artıklarıyla doldurmaya gerek yok. Satın hepsini işide gitsin... Bu işin yaşlısı kadını çocuğu olmaz. Benim Nene hatunum var, Farma seher Erdenim var, Şerife bacım var. Hepsi bu vatan için savaştılar, kaç tane 10 yaşında çocuk toprağa girdi Çanakkale'de, Kurtuluşta? Savaş hep aynıdır, neymiş efendim havadan bomba atıyorlarmış, Çanakkale'de ki işgal gemileri, uçakları kum mu atıyordu? Gerekirse ölecek, bu kadar basit.
Zaten orada kalsalar neredeyse hepsi ölürdü😕
Kimse istemiyor ki? Kültür çakışması yaşanıyor, kendilerini ezdirmiyorlarda, yarın bir gün katledilecekler, küçücük bir olay bütün halkımızı ateşleyecek çünkü herkes nefret dolu kimse istemiyor... Sokaklarda bu suriyelilere tecavüz edilecek, öldürülecek, katledilecek, bunlar muhtemelen olacak şeyler.. Ölseler daha iyi beş paralık ettiler tarihte kendilerini.
elin israillisi yapsa bunu bişi demezler ama suriyeli olunca istemiyoruz derler
Bence kim yapsa bir şey denir.
polonyalı femenler cırılcıplak soyunuyor herkesın ıcınde kımse ona bısı demıyor ama
Onlar hep toplanıyor😂😂😂
polisler topluyo ama halk izliyor onları agzı acık bir sekilde
Onları gören şaşkın kalıyor zaten tabi üstsüzlüklerininde etkisi var.
işte bizim insanımız böyle üstü pis görünce igreniyor ama cıplak kadını görünce seviniyor
Yarın bir gün bizede artistlik yaparlar bunlar. İnşallah yaparlarda bir bahanem olur :D
Bari Türkçe öğrenme zorunluluğu getirseler.
Ee yakında TC vatandaşı oluyorlar, dua edelim de akrabamız olmasınlar 😅
Onlar insan değil mi a*k. He yok yapamazlar diyorsanız da o zaman alınmayacaklardı ya alıcağız adam gibi yaşayacaklar ya da almayacağız. Ben alınmalarını istemezdim. Ama alındılar yapacak bir şey yok.
Vatanlarını satıp gelmişler ve şu an ülkeleri yok oluyor onlarda sahilde keyif yapıyor yazık
Adamların ülkesi yakılmış yıkılmış gelmiş burda eğleniyorlar
Bıktım bu insanlardan. Benim ülkem öyle bir şey içersinde olacak bu kadar rahat olamam Terbiyesiz insanlar işte..
Tüm dünya götüyle gülüyor bize. Şu tiplere bak mk. Bir fırsatını bulsam tabutla bile geri dönmeyeceğim şu ülkeye.
eğlenebilirler bu onları ilgilendirir sonuçta dnlarda insan
allah belalarını tam vermişti ki türkiye aldı şimdide allah bizim belamızı veriyor lanettttttt
Evet parklardada coşuyolar bunlar hızlı trende falan süper :D
Ne suriyelilermis be arkadas gözünüze bata bata kör ettiler sizi..
Neredeyse çoğu suriyeye geri yollanmalı. Bizden rahat yaşoyorşar nir de çok soeun çıkarıyorlar. Artık çarşıda onların kaba dayı pis bakışlarından yürüyrmez hâle geldik
Diyecek bir laf yok napsın insancıklar savaş mağduru hepsi ama şunuda düşünüyorum türkiyede iç savaş olsa türkler başka bir yere sığınmazdı ölene kadar savunurdu
Bir bayan olarak hadi ordan olup gitsinler diyorum. Şehidimin kanıyla yapılmış bir bayrak savaşarak kazanılmış bir toprak var onlarsa vatanından ve savaştan kaçtılar hadi ordan olup gitsinler. 🖕🏼
Bu ne ya ? Medeniyt yoksunnları :( bir de üniversiteye sınavsız girsinler oh ne güzel artık ODTÜ Uzay Bilimleri bölümünde üstün çalışmalarını görürüz (!)
bu insanlar böyleler işte , sözde müslümanlar ve nankörler , nerede , nasıl ve neden olduklarının farkında değiller. Cahil toplum diye buna deniyor işte..
Vatanı satıp suriye diye bağırmak skdjdndnd abi hahahaha 😂😂😂😂
Kürtler bitti araplar başladı. Önce Kürtleri eleştirdiniz şimdi araplari
Ben sadece soruyorum😕
Florya'da olsaydım hepsine teker teker tokat atıp orta parmağımı gösterirdim. 😡
Huzursuzum.. Empati kurup Almanlarida anlamiyor değilim
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!