AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
203Cevap
bizim millet akıllanmaz abi. 20 30 yıl sonra suriyelilerde başımıza bela olacak..
Suriyelileri istemiyorum lakin bu ülkede yaşayan vatandaş kılıklı karaktersiz insanlarla aynı görüşte olduğumu görünce suriyelileri isteyesim geliyor.
Eglenmek onlarında hakkı kimseye zararları olmadıgı sürece
Gitsin ülkesinde eğlensin.. Savaştan kaçıpta burda ülkesini seviyomuş gibi slogan neyin nesi?
@_corib_ Haklısın sonuna kadar hak veriyorum sana bende senin gibi düşünüyorum ama bir bakımada yazık diyorum
@_corin_ benim ailemin yanına ne olduğunu bilmeden hiçbir ülkeden birini sokmaya kimsenin hakkı yok. ayrıca biz yıllardır çalışıyoruz şu an onlar kadar rahat değiliz. Kendi insanımız sınavı kazanamayacağım korkusuyla it gibi çalışırken ayrıca psikolojiyi bozanlarda var.. bunlar sınavsız giriyor 900 TL yardım alıyorlar... Ben üniversite okurken 10 lira yardım alamadım durumumuz kötü olmasına rağmen geri ödemeli verdiler.. yazıkları olsun başka birşey demiyorum ilk imkanım olduğundada 1 dakika durmayacağım hiçbirşey umrumdada değil.
@_corib_ haklısın benimde zoruma gidiyor
@_corib_ Ülkemize bunları alanlara sormak lazım hakkım sonuna kadar haram olsun
@_Cor_ ve benim hakkım varsada bizde helal etmiyoruz günü geldiğindede hesabını soracağız..
Elbette.
Eğer topluluk içinde 300 erkek bağıra bağıra insanları rahatsız edecek bir şekilde eğleniyorsa bu suçtur. Böyle bir hak olamaz. hatta en hafif ifadeyle görgüsüzlüktür. Bunlar birde kadınlara ait olan kabinleri zorla kullanmışlar orada. Bütün bunları geçtim senin ülken paramparça olmuş gidip onurunla mücadele etmek yerine korkakça kancıkça kaçmışsın bu da yetmezmiş gibi anıra anıra suriye suriye die bağırıyorsun bu ne tezat be bu ne rahatlık bu ne haysiyetsizlik. Hayvanlar bile kendi bölgelerini savaşmadan terk etmiyorlar. Bunlar ilerde çok daha büyük sorunlara neden olacakları kardeşim bunu neden anlamıyorsunuz?
@engin_dolphin içimi dökmüşsün abi yüreğine sağlık..
@engin_dolphin inan senin gibi düşüniyorum haklısın kimin zoruna gitmezki böyle hareketler ben böyle zorbalık yaptıklarınj bilmiyordum
yani çok büyük hata yapılıyor. bunlara vatandaşlık verilmemeli
boz ayılarımız yetmezmiş gibi birde kutup ayılarımız oldu çitlerle çevrili hayvanat bahçesi gibiyiz akraba olan tüm ayı cinler kanka oluyor
Ben türk milleti vicdanlı sağduyulu sanırdım. Nasıl bir kibir var sizde Allah ıslah etsin. Savaş senn kapına dayansa eminim ölmeyi beklerdin. Adam napsın kim ister vatanını terketmek ama mecburlar. Fasist cahiller
suriye nin beşar esad dan kurtuluşunu mu kutluyorlar yoksa pisicik...
Ülkelerine destekmiş işte.
Gizliden ne zaman çıkmayı düşünüyorsun?
en kısa zaman da pisicik.
borç taksitlerinin peşinde koşarken artık hayalininde hayali olmuş tatili adamlar savaştan kaçmış biri olarak yapıyor ne denilebilir ki yazıklar olsun
Suriye'nin yeri belli git orada bağır iyi insanlarına lafım yok ama böylelerine ömür boyu Türkiye ye sokmayacaksın
Bu ulke halkinin istedigi neyi yapiyoki su suriyelileride siktr etsin.
arabayla buradan gectık soka gırdım zeytınburnu sahılı gorun sız bırde. bı tane turk yok. bız yabancı olduk ulkeye. yerdekı coplerden cımler gozukmuyor. sahılde bı yuruyus yapalım dedık yıyeceek gıbı bır suru goz etrafta.
Biz Şam'a gidip horon tepip halay çeksek güneşe ateş etsek hoşlarına gider mi?
Mk çocukları plaja bile gidiyor s*çarım böyle işe. Ahırmı lan burası
niye bu kadar tepki cekti suriyelilerin eglenmeye hakkı yok mu yani
Dun neden sen bisi demeden gittin? @giotto
@BeLKi-Bir-Gün cok fazla mesaj atan oluyo artık cevap vermekten yoruldum ayıp ettim kusura bakma
Biraz ayipnoldu diyeydin gidiyorum die en azindan. bir tkp edermisin beni
@BeLKi-Bir-Gün mesaj atabilirsin actım mesaj ayarını
Onlar yüzünden bizim askerlerimizin hayatları ellerinden gitti şehit oldular ve hala savasmaya devam ediyolar suriyelilerde ülkemizin sahilinde keyif yapsinlar eğlensinler istedikleri baska bir sey varmıymıs
Ulan bunlar şimdiden böyle yapıyorlarsa geleceği düşünemiyorum.
Keşke ülkede bu kadar şehit çıkarken bizim gündemimiz plajda eğlenen insanlar olmasa..
Sosyal medya enteresan işte bende soruyorum.
Sormak sıkıntı değil zaten. Biz de yedi yirmi dört karalar bağlayıp oturmuyoruz ama yine de suriyelilerin böyle ötekileştirilmesini öve öve bitiremediğimiz Türk misafirperverliğini sığdıramıyorum bir türlü..
Benim mesela suriyelilerle sıkıntım yok ama onlar üzerinden hep ortalık karışıyor. Ayrıca savaştan kaçmalarına rağmen bayramda ülkelerini ziyaret için 40binden fazla suriyeli geçiş yapmış. O kısmı da biraz mantıksız geliyor.
Haklısın ama bu konuyu sosyolojik düşünmek lazım biraz da. Savaştan kaçanlar sadece insanlar değil, ortada toplumsal bir göç var sonuçta. Bunların içinde çürük hiç mi çıkmaz? Elbette çıkar. Bize yakışan da bu çürükleri tüm bir topluma atfetmemektir. :)
Öyle doğrudur.
bence neden bunu Suriyeli diye resim cekerke renjide ediyorlar onlar sonuçta herkes gibi insan ve onların deniz herşeyde bir hakkı olduğuna inanıyorum
Valla benimde tepem atık bu olay yüzünden. O kadar kabadayılık yapacaklarına ülkesini gidip savunsun savaşsın.
çok kınadım hükümeti adamlar eğlence yapıyor madem insan eşlik eder hatta yanınında gelirken dansöz filanda getiririr yakşmadı şimdi:))
adamlar bu ülkede torpil görüyor mesela 400 bin suriyeli öğretmen atanmış ülkemizde üvey evlat muamelesi görüyoruz maalesef sonumuz hayırlı olsun
Kanıtın var mı?
Ülkeye biri sçmış gibi , bizim kendi vatandasimizin yarisi medeniyetten, saygidan uzak zaten simdi tam olduk
Basimiza bela olacak bunlar toprak namustur bunlar kendi topragini sattilar namsunu sattilar bizim ulkemizi neden satmasinlar
Askerim kurşun sık kafalarına desinler tereddüt edersem adam değilim.
Onlarda insan yaniiiii mülteci diye ne yani olabilir
hepsi birer parazit birkaç yaz daha geçsin üstsüz güneşlenir vatan hainleri
Biz daha firsat bulup gidemedik biryerle adam floryada ya suriyeden gelmiste hemde
Ülkeye alınmaları hataydı. Bunlar daha iyi günlerimiz.
Of delirtiyorlar adamı Nasıl sahiplenmişler ülkeyi yazık vallahi
Lan bidaki ay kemere gidicem böyle hayal etmiyodum ben
Abi bana hala bu ülkenin yönetimini savunanın varya...
Daha neler neler kabulllendirecekler size ve si sessiz kalacaksınız bakalım
Bence gayet güzel bunlar pislesin AKPye oy veren belediye ameleleri temizlesin işleri ne
eri bir kisso la ımmın. tüm ks halkı adına küfrettim onlara :D
Yakında bizi boşver etmeye başlarlar Türkler dışarı diye ak gavatlari
o çocuklar dlenci mangası size önerim hiçbir suriyeliye acımayın
ordaki adamlar toplanıp bir güzel sopalıyamamışlar bunları
Suda boğmak gibi düşüncelerı mi soruyosun?
Hiç iyi şeyler düşünmüyorum. Hepsi vatan haini ve evlerine gitmelerini çok istiyorum... Bu kadar. Evinize geri gidin...
Bunlar kadar şerefsizini görmedim kendi halkı ölüyor bunlar vatanlarını bırakıp kaçtılar şimdide eğleniyolar cidden çok yazık
yuz verip bir tarafi kalkmayan insan gormedim. bunlar yakinda daga cikmaya baslar. kotunun iyisi gunleri yasiyoz
savaştan kaçıp buraya geldiler diye sürekli mutsuz görünmelerini bekleyemeyiz. hayat devam ediyor, onlar için de. yargılamadan önce neler yaşadıklarını bilmeniz lazım ki bu pek de mümkün değil.
İç savaş çıkar yakında Türk bayrağı falan yakmışlar bana denk gelmez ki içlerinden geçeyim
Benim Konuyla bir ilgim yok... yorumlara bakmaya geldim... ilginç...
allah belalarını versin... ülkemizde cirit atıyorlar ama hepsi tayyipin suçu !!!
OOo Parti mi var genşler :D
İstanbul kalabalık diye biz gidemiyoruz mk adamlar istila etti her yeri
Ülkeye reset şart yeminlen şu hale bak
Ya insanları aşağılamayı ne çok seviyorsunuz. Yok ben daha denize gitmedim sizin ne haddinize, biz eğlenmedik henüz size ne oluyo falan. Kardeşim bırakın bu ırkçılığı.
burdaki ırkçılık değil dogru algıla bence burda olan bizim olanın başkası tarafından gasp edilmesi ayrıca gasp edenler savaştan korkup kaçmış insan müsfetteleri
Eğer topluluk içinde 300 erkek bağıra bağıra insanları rahatsız edecek bir şekilde eğleniyorsa bu suçtur. Böyle bir hak olamaz. hatta en hafif ifadeyle görgüsüzlüktür. Bunlar birde kadınlara ait olan kabinleri zorla kullanmışlar orada. Bütün bunları geçtim senin ülken paramparça olmuş gidip onurunla mücadele etmek yerine korkakça kancıkça kaçmışsın bu da yetmezmiş gibi anıra anıra suriye suriye die bağırıyorsun bu ne tezat be bu ne rahatlık bu ne haysiyetsizlik. Hayvanlar bile kendi bölgelerini savaşmadan terk etmiyorlar. Bunlar ilerde çok daha büyük sorunlara neden olacakları kardeşim bunu neden anlamıyorsunuz?
Aman yarabbi çeşme plajında ki günü birlikçiler gibi duruyorlar :/
Acırsan yetime koyar g. tüne diye bir laf var. Bu suriyeli yetimler rahat durmuyo
Dün maraşa geldim heryer Suriyeli dolu işletmelerin ismi bile artık arapça olmuş şok oldum
Bu nedir abi bildiğin ülke b*ka sarmaya başladı bu devlet almaya devam ettikçe dahada kötü olucak
Ne battı arkadaş insanlara ya adamlar zaten sürekli sürünüyo onlarda insan eğlenmeye gülmeye hakları yok mu? Ne çok battı cidden bir insanın eğlenmesi
ülke bizim ama mülteci gibi yaşayan biziz bu nedir abi
Vatan elden gitmiş bunların s. kinde mi?
çok güzel demişsin kardeşim. bir de tezata bak suriye suriye diye bağırıyorlar
@engin_dolphin şeref her millette bulunmuyor kardeşim
Daha biz plajda eylenemiyoz mk onlara noluyo 😠😠
Onlar da en az diğer eğlendiler kadar insan değil mi?
Terk etseler sınırdışı edeceksin. Kendi ülkelerinde doğdukları toprakları korumak için bile savaşmamış aciz insanlar...
evet asıl aınacak halde olanlar şu an suriyede ölüyor.
e var ya onlarda insan sizi şehirli surttukleri allahım büyük ya
Ben bir şey demedim ki sadece düşünce sordum.
Bedesten vatandaşlık verseler bende oynarım. Amerika vatandaşlığı ama;)
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!