AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
203Cevap
Daha ben denize gidemedim ne yalan söyleyeyim çalışma iş, güç..
Onlar artık birer türk lutfen suriyeli demeyiniz :) :) :)
Allah sizin gibilere kimseyi muhtaç etmesin.
Ben bir şey demiyorum ki soruyorum.
Sormada ki amaç belli.
Sana göre öyle ama amacım düşündüğün gibi değil..
hehe
Neden böyle düşünüyorsun?
Kimsenin çocukların veya kadınların gelmesine herhangi bir tepkisi yok. Ancak vatanını Esad zülmüne bırakıp kaçmak hiçbir şekilde açıklanamaz. Bunu açıklamaya çalışan adam da yarın birgün bu vatan o duruma düşerse kaçanların muhtemelen başını çekecektir.
yobaz kesimin gücünü sergiliyorlar işte. suriyeden kaçıp suriye için slogan atmak
Şu ülkeye biri format atsın
Kendi ulkemizde multeci gibiyiz
Herhalde suda da bomba patlatacaklar.
3 milyon savaştan kaçmış tursitimiz var.
:D mükemmel bir ifade .
Ben daha denize gitmedim be
Orda denize girsen ne girmesen ne ya taciz ediliriz yam yam gibiler
hepsinden igreniyorum
Eğlenmek onlarında hakkı
Eğer topluluk içinde 300 erkek bağıra bağıra insanları rahatsız edecek bir şekilde eğleniyorsa bu suçtur. Böyle bir hak olamaz. hatta en hafif ifadeyle görgüsüzlüktür. Bunlar birde kadınlara ait olan kabinleri zorla kullanmışlar orada. Bütün bunları geçtim senin ülken paramparça olmuş gidip onurunla mücadele etmek yerine korkakça kancıkça kaçmışsın bu da yetmezmiş gibi anıra anıra suriye suriye die bağırıyorsun bu ne tezat be bu ne rahatlık bu ne haysiyetsizlik. Hayvanlar bile kendi bölgelerini savaşmadan terk etmiyorlar. Bunlar ilerde çok daha büyük sorunlara neden olacakları kardeşim bunu neden anlamıyorsunuz?
Adamlar ayrı cumhuriyet kurdular nereye gitsem artık onlar var ve hep taşkınlık çıkartıyorlar bunlar göndermek çok zor artık.
Çekin cezanızı özellikle Ak partiyr oy verenler Allahtan 9 ay önce ülkeyi terk ettim bende İngilterede mültecilik yapıyorum hahaha
eğlenemezler mi yas mı tutsunlar
Eğlensinler sorun yokta fazla abartmışlar bence.
bence abartmamışlar
abartılan birşey yok sen ve senin gibiler şunu diyorsunuz noluyor kardeşim bura bizim memleket
Eğlenmesinler demiyorum ki? Yani hep yas modunda olacak değiller ama bu abartı. İsterse normal bizden kişiler yapsaydı abartı olduğunu değiştirmezdi.
bizden birileri yapsa göze batmazdı neyse sevgiyle kal
Neden batmasın ki ülkede eylem tipi şeyler göze batıyor. Biz olsak orayı polis basmıştı bana göre.
eylemle eğlenceyi karıştırma bence
Karıştırmıyorum da biz yapsak öyle olurdu yani demek istiyorum. Neyse ya uzatmayalım😂
ben yanlı değilim sen yanlısın bunun farkında değilsin sadece ha memnun muyum hayır ama bakıyorum taşkınlık görmedim videoda neyse uzatmayalım haklısın :D huzurumdan çekilebilrisin :D
Bende yanlı değilim ki😜
İçeriğimde link vardı düzenleme oldu seçilimce yanlı gibi oldum😂😂
ahahaha seni de seviyoruz haypi
Şimdi çoğunluk görsellere bakıp ima ettiğimi falan sanıyor. Oysaki düzenleme sonucu onlar😂
:D senin tarafındayım kaplan sorun yok içlenmişsin :D
İçlendim tabi o ne öyle siz atarlı giderli bana laf edin diye sormadım😂😂
Haber okuyordum sosyal medyada böyle diyordu. Dedim bir soriyim bunu😂
ya aslında haklısın seni görüyorum uzun zamandır buradakilerden farklısın ama şöyle bir durum var buradakilerin kişiliksizlikleri maalesef gerçek insanları kırdırıyor
Herkese laf edemem ama bazısı cidden tuhaf oluyor.
ya burada herkes birbirine laf sokma çabasında bende onlara köpek gibi davranıyorum lan hayvan filan aslında soruna dikkat etmemiştim bile aslında erkek sandım seni sonradan cevaplarda kim bu pembe diye yazmaya başladım
ne sen bir de mod musun ben hiçbir modu haz etmem katıksız küfür ederim şimdi sana nasıl küfür edeceğim şimdi etmem ileride silersin zaten o zaman ederim küfür burada dost arkadaş yok burası yavuşakların yeri
😂😂
her an birbirini satabilen kişiler var burada arkadaşım diyorsun seni şikayet ediyor
İyi seçmek lazım.
belkide haklısın mod.
Devlet başındakilerin bir oy fazla almaları için ülkenin düştüğü duruma bak..
Sen ne ara 9 xper oldun? 😄
Yakında guru olcam😜
Kalplerimiz seninle 😄
Teşekkürler😂
Ne diyelim ki yuzde 50 bile pisman bence.
Değilller vallahi değiller, halen aynı şeyleri söylüyorlar. Bence biz gidelim bu ülkeden.
@UnhandledException nereye gidiyon otur oturdugun yerde. Bu topraklar kolay kazanilmadi. Gerekirse o yuzde elli bile gider ben gitmem
ya bebeleri. vatan haini itler. s*ktir olup gidebilirler ülkelerine suriye diye bağıracaklarına.
mk yaa suriyeli diye eglenemeyecekl mi bu insanlar
aynen ya
@burcu3298 ben bu cogu turkun mk başlarına öyle bir durum gelsin savaştan cıksınlar baska yere gitsinler anca anlarlar o zmn
@burcu3298 onlar eğlenmeyi değil ölmeyi hakeder anca
@WeNo0m kes be kafası
oolm senin basına böyle bir durum gelsin görrum seni
@WeNo0m nasil boyle vicdansiz olabiluyorsunuz
@burcu3298 çok rahat senden vergi die alınan paralarla burda kral gibi yaşasınla ev kirasi istiyen ev sahiplerini öldürsünler 300 kişi orda gösteri yapsın milletin kapısına gidip dilensin para vermeyince camlarını kırsınlar sen oklda sınvla puanla git onlar sınavsiz girsin bunlar sadece bazı bunun gibi bir çok hakları var bize tanınmayan sonra ben vicdansız olurum oda güzel yarın o bürgün bunlar iyice azıtınca ne olcak
@Annenevdemikız 👍🏻helall
@Rose__ cok dusuncesiz insanlar varmıs anladım ama yarın öbur gun başlarına gelmeyecek leri belli değil zaten sen paylaştıkca allah daha cok veriir bide kimin malını sahipleniyolar anlamıyorm :/ hepsi allahın malı yani ondan herkesin her sey
la tipik ergen kafası işte o plajda olanları egelnce sanıyon hala mal demiycem ergenliğine veriyom ama yarın öbür gün sende anlarsın inş bunca tepki diye sana ders vermiycem şimdi burda
rose madem böyle diosun evini neden paylaşmıyon suriyelilerle yemegini yatağını
@WeNo0m paylasmadigimi ne biliyorsun?
@Rose__ saatliğini kaç tl den paylaşıyon :D
Bu eğlenmekse ok
@limonnomli tamam kardeskm gidin yasayin zevkinizi sefanisiz surun
Bu dunya snaada kalmaz. banada bunuda unutma. ama.
Ne alaka ya dünyanın bana kalıp kalmaması ? Kalsın kalmasın umrumda değil. Bu görüntü hoş mu şimdi sence?
@limonnomli tamam kardesim simdi tartismaya giremicem seninle kotu soz cikar agzimdan kirmak istemiyorm o yuzden hic konusmayalim herkesin kendi dusncesi
@limonnomli boşver bunların kafa almaz bu gün plajda gösteri yapmalarına eğlence diyen adamdan ne beklenir yarın adamlar ülkeden hak talep etse aman bırakın ülke onların der verir geçer
@Annenevdemikız bosver bunlari. Kendilerinin kini yetmezmis gibi bir de baskalarinin yorumlarina kin kusuyorlar. Bana ve vicdani olan herkese göre dogru olan sensin.
Bu arada "kaca paylasiyorsun" diye igrenc bir espiri yapmaya calismis bir arkadas. Insanlik parayla paylasilmiyor. Dene zarar etmezsin. Saygilar.
@Rose__ espiri ypmadımki
@WeNo0m tamam
@WeNo0m tamam uza kardesim anladik seni dusmansin daha fazla gerginlik yaratma laf attipdamdurmada yasinin adami ol biraz
@WeNo0m yeni yıkanmış beyin kokuları alıyorum zaten :) egleniyolarmis (!)
@limonnomli konu kapandi zeka küpü. Gidebilirsin.
izin alarak girersiniz artık
Gören de savastan kaçan bunlar değil sanıcak.
Türklerden çok onlar huzurlu..
Aynen de öyle bizim bir Yerlerimizi yırtıp giremedigimiz ünilere saniyesinde girdiler 😤😤
@kerem_antakya Sözde hizmet veriyorlar
@notomorrow Katılıyorum 👍👏👊
Güzelim floryayı da talan ettiler.
Hayat onlara güzel 😏
Sayın moderatörüm sorularımıza yapılan alakasız görüşleri şikayet etmek istiyoruz fakat mesaj kutunuz kapalı efendim arz ederim 😊
Tamam açarız😂😂
Buldular enayi devleti eğlencesini çıkarıyorlar.
Psikopat_hatun diyor Kİ kuşadasındada varlar
tayyip'in vatanseverliği işte
oro, s, pu çocukları sanki tatil yapmaya gelmişler, ulan gördükçe rahatsız oluyorum arkadaş, daha dün gö, tlerine vura vura kaçarken, bugün suriye diyorlar? ne ara yalvardığınızı unuttunuz?
@_Cor_ Mülteci kız ne düşünüyon :D :D :D
B*k*nu çıkardılar :D hayırlısı olsun :D iki gün sonra bizi dövmeye kalkarlar bekliyorum :D
@_Cor_ Dedeleri savaşmış toprak verin az nolacak :D
Tabi tabi valla bazılarının bir toprak vermediği kaldı :D
Acıdınız yetime şimdi bakın hale.
bizim yapamadıgımızı onlar yapıyor. ne diyelim :)
Bizden daha çok sanslilar
Zeytinburnu sahilini geçmiş durumda :))
Neye bakıyorum ben böyle?
sen plajda yas mı tutuyosun
Eğer topluluk içinde 300 erkek bağıra bağıra insanları rahatsız edecek bir şekilde eğleniyorsa bu suçtur hatta en hafif ifadeyle görgüsüzlüktür. Bunlar birde kadınlara ait olan kabinleri zorla kullanmışlar orada. Bütün bunları geçtim senin ülken paramparça olmuş gidip onurunla mücadele etmek yerine korkakça kancıkça kaçmışsın bu da yetmezmiş gibi anıra anıra suriye suriye die bağırıyorsun bu ne tezat be bu ne rahatlık bu ne haysiyetsizlik. Savaştan kaçan 3 milyon suriyeli turistimiz oldu iyi mi. Hayvanlar bile kendi bölgelerini savaşmadan terk etmiyorlar. Uzun vadede bunlar çok daha büyük sorunlara neden olacaklar kardeşim bunu neden anlayamıyorsunuz.
@engin_dolphin bunları anlatmamıştın, eğlence diye yazmışsın. bu görgüsüzlük. ama yine de genelleyemeyiz
ne kadar kalabalık hepsımı surıyelı
Hayaldi gerçek oldu..
Sizine kardesim eglenirler
Bir grup mu? 3 milyon suriyeli var orada!
Burası bizim oldugu kadar onlarında.
:) biz türkiyede sıgınmacı olduk resmen
Saygı çerçevesinde herkes eğlenebilir.
Gulesim geldi sadece 😂
Ben bunlara hic guvenmiyorum kulturumuze uymuyorlar
Ne güzel 😊 Allah mutluluklarini dahada artdirsin
Ülkemize de göz dikerler çok kısa zamanda
eğlenmek herkesin hakkı
Onlarda insan çok büyüttüler bu haberi
bunlar mı savaş mağduru adamlardaki keyfe bak
Deniz herkesin isteyen gire bilir
3 senedir güneş plajını esir aldılar.
Ben daha plaj görmedim be 😕
Yazık be eğlenmesinlerde mi
Eğer topluluk içinde 300 erkek bağıra bağıra insanları rahatsız edecek bir şekilde eğleniyorsa bu suçtur. Böyle bir hak olamaz. hatta en hafif ifadeyle görgüsüzlüktür. Bunlar birde kadınlara ait olan kabinleri zorla kullanmışlar orada. Bütün bunları geçtim senin ülken paramparça olmuş gidip onurunla mücadele etmek yerine korkakça kancıkça kaçmışsın bu da yetmezmiş gibi anıra anıra suriye suriye die bağırıyorsun bu ne tezat be bu ne rahatlık bu ne haysiyetsizlik. Hayvanlar bile kendi bölgelerini savaşmadan terk etmiyorlar. Bunlar ilerde çok daha büyük sorunlara neden olacakları kardeşim bunu neden anlamıyorsunuz?
@engin_dolphin Neyle savaşsınlar? Silah mı verdi devlet? Devleti bile kendi halkını öldürürken? Herkesin eğlence kültür anlayışı vardır. İnsana insan olduğu için değer vercen!
vatanı olmayanın dini de olmaz , onuruda , şerefide. şerefi olmayan insana da insan denmez. Ben bunlara tahammül etmek zorunda değilim. Vergilerimle bunların beslenmesini istemiyorum. bir vatandaş olarak en temel hakkım. Ayrıca savaştan 10 milyon kişi kaçtı 10 milyon kişi bir araya gelip örgütlense ne esat kalırdır ne fesat kalırdı ne pyd kalırdı ne de ışıd kalırdı. Biz bu vatanı kurarken çok zengin değildik hatırlatırım. Ne top vardı ne tüfek ne de silah
@engin_dolphin Bak ben vanda yaşıyorum burda kırgız va.. Daha doğrusu kırgızlar onlarda savaşmayıp kaçmışlar onlarda çarşıda sokakta bağırıyor o zaman onlarda gitsin ülkemizden olmaz m?
onların yaptığı da çok onurlu bir hareket değil. fakat kıyaslama olarak aynı şey değil. kırgızlar kendi soydaşlarını yanına gitmişler. Bunları sadece ürdün kabul etti başka hiç bir arap ülkesi bile kabul etmedi.
@engin_dolphin Yanılıyorsun ırk olarak bakma. Dindaşın yani seni bilmem de benim din kardeşim.
ırk olarak bakma değil bunlar çok sığ laflar din kardeşin demeyle falan bu işler olmaz. Bak daha önce de pkk sorunu da buna benzer şekilde hortlamıştı. İlerde bundan bir 20 sene sonra nur topu gibi bir de arap sorunumuz olacak. Ben bunu istemiyorum. Ayrıca bunlara tanınan haklar bana çok adaletsiz geliyor. Ben yıllarca dirsek çürüttüm üni için adamlar sınavsız üniye giriyor pek çok hakdan faydalanıyorlar hemde 5 kuruş vermeden ve hiç bir şekilde kıllarını kıpırdatmadan misafse misafirliğini bilsin bu kadar uzun misafirlik olmaz. Ayrıca madem bu akdar seviyorsun bu din kardeşlerini al onlardan evine 5 10 tane bak ver yemeklerini falan nasıl fikir?
@engin_dolphin Merak etme gücüm yettiğince yardımcı oluyoru.. Ayrıca beni ve düşüncemi eleştirmeni ve sığ laflar etmeni yaptığım yorumda men ediyorum! Git kendi düşünceni ayrı bir yorumda belirt. İyi geceler!
men edersin tabi ya tayyipçisin ya sende kürt ırkçısı olduğun için normal men etmen. Yok van ın türklerindensen o zaman kendi milletine yaptığın resmen utanç verici bir şey. bu memlekette ne kadar aç ne kadar yoksul ne kadar zor durumda insanımız var bizim haberin var mı? Tayyip bunları oy deposu olarak kullanmak istiyor anlamıyor muyuz sanıyorusn. Ayrıca burası kimsenin babasını çiftliği değil eğer demokratik bir ülke isek vatandaşına sorarsın bunları alalım mı amlayalım mı diye. Zira halkın % de 90 ı karşı bunlara
onlar insan değilmi kardeşim hakkı yokmu?
Ben sadece sordum.
Ulen insan biraz beyefendi olur hödük ulen bunlar
tam bir welkamtu türkiye olmuş.
Eğlenmek hakları. Moral bulsunlar :-D
Ama günah baksanıza Nasıl da mağdurlar zuzular
Aa oyle deme onlar vatandas olacak daha sen dur.
Ülkenin iyice boku çıktı.
O çocukları daha denizi bilmezler gelirler bide ya
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!