Nasıl🤔
Maliye Bakanı olsaydınız ne vergisi çıkarırdınız?
Nasıl🤔

**Sokağa tüküren teröristlere vergi uygulardim.
**Yanında biri varken ya da parmağında yüzük varken başkasına bakanlara vergi uygulardim.
**Şu zamanda hala kara çarşaf giyen öcülere vergi uygulardim. Sonuçta burası laikliğin olduğu bir ülke ayrıca kimseyi korkutmaya hakları yok.
**Sigara içenlere, içki ve uyuşturucu kullananlara vergi uygulardim. Belki böylelikle akillanirlar ve buna bir son verirler.
**Kadınlara el kaldıranlara, öldürmeyi geçtim en küçük bir laf edenlere vergi uygulardim. Hem de en ağırı bu olurdu. Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama herkes herkese saygı duymak zorunda.
**Kıskançlığın dozunu asanlara doz aşım vergisi uygulardim.
**Sokak hayvanlarına tek bir kötü davranışta bulunan, iten, kakan, öldürenlere vergi uygulardim.
**Bazı işlerde rahatça akşama kadar oturup hiçbir şey yapmayan, yapmaya erinip milleti bekletenlere özel olarak ağır bir vergi koyardım.
**Baskı uygulayanlara vergi uygulardim.
**Kötü kaynanalara vergi uygulardim.
**Dedikodu yapıp milletin yuvasını dağıtan, insanların adını çıkaran çirk*eflere vergi uygulardim.
**Kiralarda insafsızlık yapan ev sahiplerine özellikle ağır bir vergi uygulardim.
**Saçma sapan sebeplerden ayrılıp, terk eden sevgiliye vergi uygulardim. (Bu eş içinde geçerli).
Bayağı oldu yaa daha fazla da yazarimda site çöker kaldırmaz 😂😂😂
Sayın bakanım nolcek bu milletin hali böyle 😂
Bunların yapanların canı cehenneme 😂😂
Eig için teşekkür ederim 😊
Kulağın arkası mantikli😐bi orası kaldi çünkü😐
Ödenen vergiler yol, su, elektrik olarak geri dönüyor denir, yolu yap işlet devret modeliyle yaparlar, biz o yolu kullandıkça yapan firmaya parasını öderiz.
Elektrik derler, elektriğin faturasını kaçaklarıyla birlikte öderiz, keza su aynı şekilde.
Bir deprem olur, devlete ödenen vergiler değil de yine halk arasında toplanan paralar kullanılır.
Toplu taşımaya kendi paramızla bineriz, motorlu taşıtlar vergisini ayrı yakıt vergisini ayrı öderiz.
Devlette toplanan vergilerin nereye gittiğini açıklayabilen henüz olmadı. Meclis ve sarayın giderlerini karşıladığımız söylentileri şu ana kadar en mantıklı açıklamaydı..
vatandaşlık vergisi şehirde oturma vergisi
bekarlık vergisi evlilik vergisi
hepsi zamanla olacak gibime geliyor
Bekarlık vergisini bir yokladilar
@Ragnar_Lodbrok hepsi gelir yakında
Güvenli bölge ilan ettikleri, güya Suriyelieri yolladıkları Idlib'den 700 bin din kardeşi çıkmış yola. Tabii gwlie
Cevap
58Cevap
Vergi kaldırma işlemi yapardım önce gadası
Kuyruğu doğrultma vergisi (Hani yeni biri bir şey alınca bir şey ne ısmarlıyorsun denir ya oradan geldi aklıma
Oksijen çekme vergisi (Havadan o kadar beleş oksijen çekilmesi bence saçma)
Düşünme vergisi (Parası olmayan düşünmesin arkadaş işinize gelirse )
Karşı cinsi kesme vergisi (Güzele bakmak sevap deyip gözleriniz bayram ediyor niye be)
Dipnot: aklıma gelenler bunlar şimdilik ekleyeceğim gelirse aklıma :D
Ortalalık yerde yellenme vergisi (İnsanların gaz çıkarmasını ölçen bir makine hizmete açacam belli limitin üstüne geçerse vergiye işlenece)
Kitap okumama vergisi (Ayda 3 kitap bitirmeyenlerden keseceğim bu vergiyi bence faydalı olur)
Hocam amma acımasız bakanmışsın ha milletin anasını ağlattınız be 😂
Maliye bakanı olmak kolay değil ben buraya gelmek için az gırtlak yapmadım sonuçta :D Ver odunu vatandaşa ver odunu vatandaşa. Ötv ve Kdvyi kaldırdım hadi iyisiniz :D
Eyvallah bro adamsın 😂
Vergi uydurmasını geçtim vatandaşın işini zorlaştırmak için ne halt yiyeceklerini şaşırdılar.
Kdv, stopaj falan yatırmam lazım özel bankaların yetkisini kaldırmışlar devlet bankasında hesap açma şartı gelmiş. Neyse açalım dedim gittim devlet bankaları ana baba günü gibi görevli hanım “sabahtan beri o kadar kişi geldi ki evrağımız bitti yapamıyoruz” dedi.
İki dakkada cepten hallediyordum önceden ulan para yatıracaz almıyor herifler. Maliyesine de vergisine de başlattıracaklar...
Bir kere kim olursa olsun ne iş yapıyor olursa olsun her kes tüm harcamalarını fiş ve fatura ile Özal zamanında ki gibi ibraz edecek.. Her mahalle muhtarına bir iki maliyeci verilecek her kes Koç bile harcamalarını oraya ibraz edecek toplu taşıma harcamaları dahil.. Bak o zaman vergi işi nasıl düzeliyor kimse vergi kaçıra biliyor mu.. Ama bu olmaz çünkü mecliste her kes birilerinin uşağı.
İlk 3 yıla kadar yeni evlilerden, sevgili olanlardan eğlence vergisi alırdım. Öyle devleti görmeden dünyanın en eğlenceli şeyini yapmak olur mu hiç, hak midir, reva midir bu? Ha yok ben hiç eglenemiyorum ilişkin rutin ve sıkıcı dersen de o senin problemin. Hatali seçimlerin için vergiden düşmek olmaz.
Allah bizi öpenleri başımızdan eksik etmesin. Zengine daha çok verip fakir fukaraya, gario gurebaya asla nasip etmesin.. Sen büyüksün ya rabbi..
Fazla söze gerek yok. Bir fıkra buldum. Bunun bir de argo olanı var idi.😁😅🤣
😂😂😂
Bu fıkra tam bizlik valla.
Bekliyorum reis👍
Bu var. Ama orijinali değil. Becermek yerine başka bir söz kullanıyordu orada😅🙈🙉🙊
https://youtu.be/emQ7amcbKPs
Yakında yatak odamıza girip sevişme vergiside isteyebilirler 😄
Yapan düşünsün
Dedikodu güzel çok fazla yapılıyor iyi para gelirdi.
Deprem vergilerine yol yaptık demişlerdi sanırım
Harbiden ya bu site tam bir dedikodu kazanı dimi 😬
Yalan söyleme vergisi her yalan 657 TL😄😄
Ne para girerdi he hazineye😂
657 ₺ nasıl hesapladın merak ettim valla😂
Hmm bahsi en çok geçen sayılı kanun olduğu için😄
Cukkaya girecek para çok olacağı için bu rakamlar daha uygun diye düşündüm cebimde 657 TL olsa zengin hissederdim herhal😂😂😂
canlı yayına katılım bedelı.. devletde akraba calıstırma vergısı.. cevreye ıhale verme vergısı.. hoş benım anladıgım sıaysetde para kazanmak yok! sıyaset gonul işi olmalı ve ucretsız yapılmalı!!!
Eleştiri vergisi, hükümeti her eleştirene ceza yazardım 😂😂 Çok para kazanırdı devlet
Çocuk vergisi. 2 çocuktan fazla cocuk yapan 3. Çocuk doğduktan itibaren aylık 150 200 arası vergi odeyecek devlete. 😀
Azgınlığı lüx e sokar vergilendirirdim. Eee lüxünde bir bedeli olmalı demi 😂😂 üç aya kalmaz ekonominin öncü ülkesiyiz
Tanrının gölgesi olan reiz ne emrederse
Berna Laçin sordu gözaltına alınacaktı alındı mı bilmiyorum, sen de sorma nerede diye vergiler
Nereden buldun yasası çıkarır ve israf vergisi çıkarırım. Her evin ihtiyacı dışında harcadığı enerji ve gıda vs için ek vergi alırdım.
Nefes alma vergisi çıkartırdım. Bu ülkenin oksijenini çekiyorsan nefes alıyorsan vergisini ödeyeceksin. :)
Sosyal medya vergisi 😂😂😂 baya bir devlete rant kapisi olurdu
2002 yılında kaldırılan deprem vergisini hala ödüyoruz sananlara uçmuş beyin vergisi.
Hükümet karşıtı olanlara vatan hainliği vergisi.
Bunu sosyal medyada yapanlara klavye şövanistliği vergisi.
Depremden nemalanmaya çalışan ve hala gerçeği göremeyenlere de sahte körler vergisi.
Kapağı buraya bırakıyorum sabah akşam tok karnına kulak arkana sürersin :)
Buradakilerden işsizlik vergisi alırdım. Sitede çok fazla işsiz var.
Zeka vergisi?
Sanki düşünüyorsunuz hayatınızda...
KS de Nasılım sorusu sorma vergisi?
Eşimi aldattım vergisi?
Bekarlara mast vergisi?
Neden yaşıyom ben ya vergisi?
Seks vergisi, üreme vergisi, oral, anal yapmama vergisi, abazan erkeklere kadınlara asılmama vergisi, trip atmama vergisi, küfür etmeme vergisi... bu böyle uzar gider 😅😅
Eve giriş vergisi. Bütün kapılara akbil takılcaz yok öyle beleşe girip çıkmak.
Görgüsüzlük ve cahillik vergisi iyi para toplar bu ülkede.
Muhalif vergisi akpye oy vermeyenlere %50 fazla vergi :D
"Reyise sormalıyım, onun haberi olmadan nefes bile almak haram bize"
Çocuk vergisi ( hedeflediği rakami 4 , sizin istediğiniz 2 geriye kalani vergiye tabi tutmak)
Abazalık çapkınlık vergisi. Çok güzel vergi valla ha.
Yemek yeme vergisi, tuvalete gitme vergisi, duş alma vergisi, su içme vergisi 😂
Yaninda sevglisi varken basina bakanlarin gözü ciksin vergisi😂
Kahkaha efekti 🤣
Su durumda sadece nefes aldığımız için vergi vermiyoruz onu da ben çıkarırdim 😂😂
beyinsizlik vergisi çomarlık vergisi bu ülkede ikiside dolu
İsmet İnönü zamanında İngilizlere satmasaydı petrol topraklarımızı şu anda en iyi 3 ekonomiden biri olacaktık
Ama enerji kaynağımız yok deprem bölgesindeyiz sel heyelan yangın oluyor düşmanlar çok
Seks vergisi fazla yapan binler extra vergi versin pić ler
Tokatlama vergisi
Ergenlik vergisi
Sinsilik vergisi
Cocuk vergisi. 1 den fazla çocuğa 20 bin lira. Bak o zman doğuruyor mu karilar
Bekarlık vergisi diyorlardı bir ara.
Hocam bekerlık vergisinin modası geçti.
Yeni vergiler istiyoruz
Daha fantastik vergiler 😂
Camiye gitmeyenlerden her vakit için 1 TL vergi alırdım.
Sıkıntı yok ne olursa olsun karsı cıkan olmayacak zaten
zaten şu an herşeye vergi var aklıma başka bişey gelmiyor
Yalan ve boş konuşmaya vergi çıkarırdım daha başka hiç bir vergiye gerek kalmadan ülkenin ekonomisi tarih boyu göremedigi bütçeye sahip olurdu.
Çocuk vergisi - çocuk yapanlardan vergi alırdım. Dünyaya hoşgeldin vergisi çocuk dünyaya geldiğini anlamalı
İntikam vergisi 😂😂😂
Alınacak bir intikam var galiba 😂
Bir sürü var 😂😂
Çalarak zengin olanlara vergi uygulardım..
Çalarak zengin olan mı 🤔
Kimler acaba 🤦♂️
Suriyelilere yardım vergisi
Oksijen israfı vergisi..
Göz kırpma vergisi. Köşe olurduk valla :)
Her vilayete giriş ücreti 😊
Yalan söyleme vergisi
Yanlış iş yapma vergisi. Acayip gelir getirir🙂
Küfür etme vergisi çıkarırdım 😏
Bunların hepsi var zaten
Otobüste bacak açma vergisi
Bütün vergileri kaldırırdım
Vergiler kaldırılsın mı diye referandum yapsalar ya
Yemin ederim bizim millet hayır der reis 😅
Sicmaavergisi cikarirdim ahahahaha😂
Ôyle bir seçenek kaldımı ki?
Aldatma vergisi :))))
-Somurtma vergisi
-Dedikodu vergisi
😂😂
Yakışıklılık/güzellik vergisi
Sıfır vergi
Eğitim barınma bedava
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar