Maliye Bakanı olsaydınız ne vergisi çıkarırdınız?

Maliye Bakanı olsaydınız ne vergisi çıkarırdınız?
👉Saldım çayıra mevlam kayıra vergisi😂
👉Dudak dogusu vergisi🤦‍♂️
👉Zeka vergisi fazla düşünmesinler diye malum düşünen insan tehlikelidir 🙄
👉Yalakalık vergisi yalakaları sevmem hatta bunlara "ötv"de getirelim beter olsunlar 😬
👉Kulağının arkası kaldı vergisi😜
👉Şekerli çay içme vergisi☕
👉Kendime aşk vergisi koyuyorum, belki bu vergi beni akıllandırır❤️
👉Ücretli köprüden geçmeyenlere neden geçmedin vergisi😝
📌Hadi arkadaşlar zekanızı kullanın maliye bakanı sizsiniz ne vergisi uydururdunuz?
Not :Bu arada 21 yıldır toplanan deprem vergilerine ne oldu🤔
Güncellemeler
+1 yıl
Biz direk "bu ülkede yaşama vergisi" verelim doğuştan itibaren. Devlet de vergi uydurmak zorunda kalmasın🤦‍♂️
Nasıl🤔
Maliye Bakanı olsaydınız ne vergisi çıkarırdınız?
Cevapla