Bence bu soru şöyle olmalıydı devlet yeni bir şeyden vergi alacak olsaydı neyden vergi alırdı olmalıydı. Cevabıda aldığımız nefes bir tek o kaldı vergi almadığı 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
Pazarlık... Kulakları çınlasın... 50 liraya çekmeye çalışıyorum, bütün yollar deneniyor... Ekran görüntüsünde ne ürün varsa 90 dan göndereyim parasını...
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılBen iyi bir insan olmamdan
00 Yorumla kocişin kafasında saç bırakmadığımdan dolayı alırlardı onuda yine kocişe ödetirdim :D
31 Yorumla
1 yılVurdumduymazlıktan yüklü miktarda bir vergi ödeyip dururdum
32 Yorumla
Soran1 yılNasıl da kendini tanıyor ah bebeğim
- 1 yıl
🙃
1 yıllaf sokma huyumdan alsalar iflas bayrağı çekerim
10 Yorumla
1 yılGururdan vergi alınsa herhalde vergi rekortmenleri arasında yerimi alırdım 😅
10 Yorumla
1 yılGülüşümden olabilir. Mutlu olunca da gülüyorum, kızınca da, üzülünce de. En sık ne yapıyorsak ondan kesilirdi herhalde.
10 Yorumla
1 yılSinirden vergi alınsaydı maaşımın en az 100k olması gerekirdi
01 Yorumla
Soran1 yıl:D
- Kişilik & Karakter konusunda 354 cevap paylaştı.
1 yılİnsanları kendim gibi görmemden.. İnsanlara çok fazla güvenirim, aklıma hiç ya şöyledir gelmez ama sonunda yere toslarım..
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 409 cevap paylaştı.
1 yılP*içlik parayla olsa gene yapardım, parasını odemezdim
02 Yorumla
Soran1 yılKötü ama dürüst
- 1 yıl
Hızlı yaşa genç öl, cesedin yakışıklı kalsın
Gizli Üye(25-29)1 yılKocamın sapıklığındam vergi alsınlar lğtfen cimri oldugu için yapmazdı hamileyimm hamile kalınca grrçek yüzünü gösterdi cok pişman oldum cok hovarda adam
17 Yorumla- 1 yıl
Göbeği kalınlaşan kız sen misin yoksa
Cevap sahibi1 yılHayır oda kim ne saçmaladınız ben kendi derdim ile uğraşıyotum hovarda narsist kocanvarda başımda gidicem birde göbeği kalınlaşan diyr saçmalattırcam
- 1 yıl
Burada bir kız var doğum yaptım diyor her gün foto paylaşıyor kocam beni aldattı artık beğenmiyor sanırım diye sürekli foto paylaşıyor. Belim kalınlaştı mı 4.5 ay önce doğum yaptım diyor sürekli. O sandım sizi.
Cevap sahibi1 yılHayır ben doğum yapmadım bu denyo da anca çıplak yazıp bakıyor aldatma dı
Cevap sahibi1 yılBenim denyo daha aldatmadı gçcıplak kadın yszıp yazıp fotolsrıma bakıyor yakalıyorum benim ki göz göz eğlendirme hovsrdası doguma da 5 haftam var
Hımm hem vergisini hem zekâtını vermek istiyorum neyin diye sormayın pratik zekamın😂
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılMerhametinden dünyanın bütün merhameti bana verilmiş gibi
21 Yorumla
Soran1 yılBende de var aynı şey..
Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Ben çok sinirli bir insanım hep ceza yerdim herhalde
00 Yorumla
1 yılSevişgen olduğum için ve çok iyi oral yaptığım için
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Esprilerimden onu da vergi vermezdim yapma diye bana verirlerdi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılFikir verme şunlara mk verme dur be kadın durrr skcem turettirmeyin şunlara vergi alanacak şeyler diyr ndmdmddndkd
056 Yorumla
Soran1 yılDevlet ilk senden vergi alsın, olan değil ama olamadığın adamlık için. Oksijen israfı
Cevap sahibi1 yılKardeşim noluyor kafayı mı yedin sen ben şurada şaka yapıyorum ve fikir verme şunlara lütfen dur dedim komik bir dille iyi misin sen , kalkıp böyle bir söylemden dolayı bu saldırı ne?
Soran1 yılTanımadığın bir insana 'mk' diyerek yazmak nasıl aklına geliyor
Cevap sahibi1 yılArkadaşım küfür sana değildi laf arasında söylenen bir şeydi neyse lütfen görmek istemiyorum diyip siler misin cevabımı daha çok açıklama yapmak istemiyorum
Soran1 yılHayır kalıcak bu cevap. Şakayla karışık ben de sana küfür edeyim o zaman
Cevap sahibi1 yılCidden kafayı sıyırmışsın millet al feminist düşüncelerini ve git arkadaşım
Soran1 yılBen feminist değilim :D şakayla karışık hiç tanımadığın bir insana mk, skcm falan yazmak senin yaşın gibi davranmadığını gösterir. Neyse
Cevap sahibi1 yılTamam kardeşim şakacı bir dilden bile sana hitafen soylenilmeyen bir şeyden bile nem kapar oldunuz yapmayın bu kadar gergin olmayın alın giderlerinizi bir yere kusun bu nedir ya herkes diken üstünde.
Soran1 yılBen mi gerginim :D ben hayatında görüp gorebilecegin en neşeli insanlardan biriyimdir eminim buna. Bunun gerginlik nem kapma ile alakasız yok görüş yazarken mk skcem nedir yani? Arkadaşlarınla istediğin gibi konuş ama bana bunu yazman çok mantıksız. Neyse tekrardan
Cevap sahibi1 yılEvet şimdi silip gönderebilirsin arkadaşım bu kadar basit aşırı gereksiz bir egonun olduğunu düşünüyorum diğer sorulara yanıtlarınla da gördüğüm kadarıyla ve böyle bir insana artık açıklama yapma gereği duymuyorum iyi günler.
Soran1 yılEgolu da değilim. Sen tahmin yapma kardeş tutmuyor. İyi günler değil ayrıca iyi geceler o
Cevap sahibi1 yılBen iyi günler diliyorum arkadaşım burada yanlışı düzeltecek bir durum yok uyumayacağım için size iyi günler diledim bitti. Kesin artık
Soran1 yılHahahaha tamam tamam şey yapma bu kadar :D
Cevap sahibi1 yılİşte bu ego oluyor arkadaşım ben sana ne anlatmaya çalışıyorsam. Sende artık yorum yapma toz olup gidelim ikimizde.
Soran1 yılTamam hadi zeytin dalı uzatıyorum sana
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ediyorum gergin misin bilmiyorum ama gereksiz bir yükselişti yine de kusura bakma haklısın haddim olmayan bir şeydi, gergin olduğun sürece asla söylemlerimden iyi bir şey değil kötü şeyler çıkarmış olucaksin o yüzden teşekkür ederim
Soran1 yılYay burcu musun
Cevap sahibi1 yılHayır balık
Soran1 yılGerginliğime denk gelmedi arkadaşlarıa aşırı gülen şakalaşan biriyim ama tanımadığım bir insan cümle içinde küfür edince garipsiyorum. Neyse hallettiysek problem yok
Cevap sahibi1 yılBende gayet neşeli esprili ve hazır cevap birisiyim ama böyle bir karşılanma alınca olabildiğince sakin olmaya çalıştım ama aşırı gereksiz reaksiyonlar aldım başta ki söylediğin çok kırıcı bir sözdü ve hiç hak etmeyecegim bir şey.
Soran1 yılTamam kusura bakma
Cevap sahibi1 yılÖnemli değil sana hitafen söylenilen bir şey değildi senin öyle gelince bende ister istemez gerildim, böyle gelmeseydin beş dakika sonra meydana çıkıp güreş tutuyor olurduk mdfndndmdmd
Soran1 yılHahahahah neyse ki hallettik :D
Cevap sahibi1 yılHallettik de noldu bir anda iyilik perimsilerin lan dur çocuğa ayıp oldu ya kalkıp bir kekle kapısını çalıp laflayalım mı diyesin geldi bdndmdmd
Soran1 yılSen bana kek yap sen başlattın
Soran1 yılİmm mümkünse damla çikolatalı böyle yoğun kakaolu bir kek olsun
Cevap sahibi1 yılBana oksijen israfı diyen sensin ben gayet espirikli ama argo dil kullanrak geldim o yüzden sen kek yapıp kapıyı çalacaksın bende iadei taahhüt ile kahve yapıp buyur edicem dbfndmdkd
Cevap sahibi1 yılÇok iyi yaparım biscolata erkegi olarak ama suçlu şu an daha fazla sensinn ben kahve yapmakla mükellefim ndcmdkkd
Soran1 yılTamam istediğin kek olsun yaparız of canım böyle aşırı yoğun çikolatalı bir kek çekti ya niye böyle şeylerin konusunu açıyorsun gece gece
Cevap sahibi1 yılBenimde canım çekti de o yüzden malzemleri alıp geliyorsun yapıyoruz bananem
Soran1 yılBen kahve istemiyorum ama sıcak kek sütle çok güzel gidiyor sütün de bi zahmeti yok adama bak hazıra konuyor
Cevap sahibi1 yılYoook olmaz tamam ağır cikilata yoğunluklu olucaksa kek süt daha iyi bir seçim ben dur onu hazır süt değil kaynatim hsdnmddkd
Cevap sahibi1 yılGerginligi anladım ben neyse ki sicak su torbası var cikilata da var gel gel benfndkdd
Soran1 yılKaynat soğuk olsun ama sonra
Cevap sahibi1 yılKomşii komşi
Cevap sahibi1 yılSana bol cikilata sicak su torbası ya da karın bölgesine koyulucak bir kafa ve bol bol milleti boklama seansı gerekli ndnfmdkd
Soran1 yılKarnım ne alaka peki regl mi olduğumu ima ediyosun :D sinirli ve gergin olmam için öyle bir sebebe ihtiyacım yok canım istediğimde olabilirim
Cevap sahibi1 yılEvet ağırlıklı çikilata isteğin de kabarınca dedim anlaşıldı bol kabarmış bir cikilatalı kek veya kurabiye yapıp sıcak su torbasını hazır edip moral motivasyon yerine getiren pijamani getirip giymeni isticektim jdmdmdmfmfkf
Soran1 yılYok hiç öyle bir durum yok. Genel olarak tatlı insaniyim :D
Cevap sahibi1 yılYapabildiğim tatlıları söylerdim de şimdi sen beni kazığa oturtup viyanaya gönderirsin o yüzden susucam jdfndmdmmd
Soran1 yılAbi senin nasıl benzetmelerin var ya öyle Allah aşkına sus :D
Cevap sahibi1 yılUzun Hasan beni andı herhalde ondan olmus olabilir ama şu an tatlı krizi tutmuş sana bunları da yapıyorum dersem yok edersin beni ki kalkmış selam vermis birine bile bıçak cekecek bir insansın dnfmfmfmdmd
Soran1 yılAbartttt
Cevap sahibi1 yılOyle demedin mi demedinn miii hemen seri bıçak çektin Adanalı mısın be kadın bu neee
Soran1 yılHayır sadece Karadenizliyim
Cevap sahibi1 yılHasss... Alder yaylasına gidip orada küçük bir kulübe de sessiz ve sakin hayat dedim de fikirden vazgeçtim ciddi ciddi söylenilenler doğruymuş jdfndmdkdld
Soran1 yılRizeli değilim :D ne söylemişler size
Cevap sahibi1 yılİklim ve karanlık havası yüzünden gergin olunduğu söyleniyordu ki evet öyle olması gerekiyor ama bir yaylaya çıkar sessizlikte sakinlesirsiniz dedim yok o da olmuyormuş dhdbsksksk
Soran1 yılİstanbul'da doğdum büyüdüm hadi buna da bir halt bul
Cevap sahibi1 yılBuluyorum hemen sanayi kirliliği ve paris tipi kirlilik kalabalık yüzünden oluşan gerginlik ve nefes daralması sonrası oluşan gerginlik , yeterli mi? Jdmdmdmdkdkdd
Soran1 yılŞu an NE İSTANBUL'DA NE MEMLEKETTEYİM ULAN BUNA DA BİR SEY BUL
Cevap sahibi1 yılBulunduğun yer de kalabalık bir nüfus var veya ailen çok kalabalık bir özel alanın yok ve rahat edemiyor sürekli rahatsız ediliyor ve sürekli müsade etmeden dahil olunuyor hayatında olan her şeye, başka? Jdncmdmdmdmd
Soran1 yılHayır :D sus artik be adam
Cevap sahibi1 yılNoldu köşeye sıkıştın dimii rakip dişli çıktı ehfnmddmldd
Soran1 yılBen uyuyorum iyi gecelerrr
Cevap sahibi1 yılİyi geceler tatlı rüyalar
Gizli Üye(30-35)1 yılHaklı çıkmamdan dolayı djdjsj
10 Yorumlaİnsan sevgimden ce oltaya gelmemden vergi alsalar kapak atmıştık herkese
10 Yorumla
1 yılÇok gülmemden dolayı olabilirdi 😂
20 Yorumla
1 yılGünümuzdeki vergilerin çoğu haraçdır millet cahillikten vergi sanıyor halbuki haramdır haractir unutmayın
01 Yorumla- 1 yıl
Bu dediklerimin aksini söyleyen pisliktir
Konuşmamdan benimde galiba 😅😅
10 Yorumla
1 yılKindarlik vergisi alınırdı
10 YorumlaStres plan düzen hijyen takıntısı
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. İnatçılığımdan dolayı alınırdı
10 Yorumlavalla aldıgım nefesın bıle vergısını oduyorum gerıde pek bısey kalmıyor vergı alınacak
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Fazla sabırsız olmamdan olabilir 😅
12 Yorumla
Soran1 yılHahahaahahahah :D
- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
1 yılMehmet şimşek bunu beğendi …
02 Yorumla
Soran1 yılFikir vermek gibi olmasın :D
- 1 yıl
Bir kulağımızın arkası kaldı hanımefendi , eşeğin aklına karpuz kabuğu sokma metaforu bu… lütfen bir daha yapma :))
1 yılNe kadar çok konuşuyor olabilirsin ki
02 Yorumla
Soran1 yılBu soru çok tehlikeli
- 1 yıl
Tehlikesi senin konuşmandan mı benm dinleyemememden mi kaynaklı
1 yılAzgınlığımdan alınırdı
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Güzelliğimden 😎
11 Yorumla
1 yılKesin sinirimden vergi alınırdı xjxjxkd
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılKusursuz oluşumdan alınırdı shoajakakajxjxj
13 Yorumla- 1 yıl
1 yılKıskançlık ve inatçılık olabilir😅😅
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. Alışveriş manyağı olmaktan alıyorlar zaten
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılAlıyorlar zaten çok çalışmaktan
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 349 cevap paylaştı.
1 yılKüfürbazlık vergisi alınırdı benden.
00 Yorumla
1 yılKıskançlık ve inatçılık
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 726 cevap paylaştı. Bilmiyorum kiii 🤷🏻♂️
00 Yorumla
1 yılYazın günde 5 duş almamdan olabilir
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 343 cevap paylaştı.
1 yılKeçi inadım için alınırdı
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 616 cevap paylaştı.
1 yılHoşgörülü olmamdan
00 Yorumla
1 yılBoş sorular sorduğum için
00 YorumlaBenden de uykudan :)
00 YorumlaÇok konuşmak 😂 ama istemesem konuşmam 😂
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılDoğada özgürce gezme kısmında
00 Yorumla 2 kişinin yiyeceği yemeği yemekten
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılinadimdan maalesef
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Yalnızlık
12 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOta b*ka gülmek
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılYan gelip yatmamdan 🤣
00 Yorumla
1 yılTriplerimden
14 Yorumla
Soran1 yılEn sevdiğimiz şey kız devam et
- 1 yıl
Bacım sizde konuşmaya devam edin şu robotlaşan insanların arasında güzel bir renk olmaya devam etmen dileğiyle :)
Soran1 yılTeşekkür ederimm
- 1 yıl
Rica ederim
1 yılAncak özlden söyleyebilirim
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.
1 yılinsan silme yönümden
00 Yorumla Tatlılığım
00 Yorumla
1 yılHuysuzluğumdan
00 Yorumla
1 yılArtı sekiz huyumuzdan
00 Yorumla
1 yılKarizmatik olmamdan
00 Yorumla
1 yılSenin zekandan alırlae
02 Yorumla- 1 yıl
Senin alınacak bir zekan dahi olmaması ne üzücü
- 1 yıl
Sen öyle zannet
1 yılVerdiğim vergilerden vergi alınırdi
00 YorumlaÇapkınlık
00 Yorumla- Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer