AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
Bir ülkeyi halkı kalkındırır yabancı otolar Alacağımıza yerli otomuzu alıp destek olabiliriz bu konuda hiç karamsar değilim güzel araba
Elektrikli araçlar 2020den sonra moda olmaya başlıyor.
Türkiyede yeni satılacakların nerdeyse hepsi bu araba olcağına eminim.
Fiyat, performans olarak dünyaya satabiliriz. İçin rahat olsun. Okadar bilginler var bir kişi gelmiş olumsuz düşünüyor.
Peki fabrika fabrika üretim diyorsunuz, üretiyoruz bu tutmaz diyorsunuz. Napak prexervatif mi üretelim, aptallar çoğalmasın?
bence mantıklı. o zeka ile o işi nasıl hallediyorlar onuda anlamıyorum da neyse
Jeep 100 binden otomobil ise 70 binden satılırsa tutar 🤗
Aaa bu aynı şey değil mi ya: Anadol ilk üretildiğinde samandan üretiliyor bu arabayı inekler yiyor diyen tiplere benzettim bir an.
Sende zerre kadar milliyetçilik varsa...
Ablacim bisey sorucam. Bu meymenetsizlik, sevimsizlik ve hoşnutsuzluk evlenememis olmaktan mi? Devrim de dedelerinizin yaptığını simdi bu arabalar için yaptirmayacagiz zamanında saab 9-3 un cakmasi diye dalga geciuordunuz simdi fıstık gibi arabaları n. klamaya calisiyosunuz. Ne derseniz deyin biz sizin elinize vericez.. Yani giriş kartini
biz zamanında s*ke s*ke bir hoş ettik sizi hala akıllanmamaya devam edin.
ayrıca saab çakması değil cadillac cts nın ta kendısını alıp giydirmişlerdi.
ne mal adamsınız ya ahahaha
Kalmaz korkmayin reis Bugune kadar ne dediyse yapti bir sekilde
:D :D
Devam etmeli bence ama yine zenginler binipte norma gelirli insanlar binezse sokayim oyle yerli arabaya
üretilsin bakalım neler olacak , adım atılıyor bir bebek gibi önce emeklesinler sonra da hayırlısı olsun ama asgari ücreti herkes unuttu :) kurnaz oldukları cok net ortada
Hayal olmayacak artık inş bütün önlemler alınmış vaziyettedir
Bir yola çıkılmış. Bundan sonra bize düşen destek olmak.
Ne kadar kötüleme projeleri başlatılsa bile tam gaz devam devrim arabası iki tane üretildi bir tanesine benzin konulmadı fiyasko oldu deniliyor ama zamanın cemal paşa sı tören alanına Anıtkabire diğer devrim aracı ile gittiği nedense bahsedilmiyor
Benim korkumda o hayal olarak kalmaması
kalacak zaten
2007 lerde uçağımız göklerdeydi bilemiyorum.
2013 teydı o
Önceside vardı sanırım
- Süleyman Soylu'dan "uçak yapacağız" vaadi... 2007 seçimlerinde AKP'nin "yerli uçağımız göklerde" afişleri asarak olmayan projeler üzerinden...
buda aynısı :D
Hedef 2023 bütün oklar hedef 2023 ne olacaksa 2023 te. Bu otonunda üretilip piyasaya çıkması 2023.
Jetfadil imza ile daha iyi reklam yapmıştı.
bu jet fadıl 2.0 :D yeni günclelleme
ehehehe bazıları bozulmuş olsa gerek ki saldırmaya başlamışlar
Ağzı olan konuşuyor tesla da neymiş fiyatı 200 bin deniyor 5 saat şarj ile 500 km yol gidebiliyor ve İstanbul dan İzmir’e 10 TL ye gidilebiliyor
:D .
dinlene dinlene dolandırılmaya hazırmısınız
ne kadar kibarsin 😂😂
Hayaller gerçek olabilir
Hayal var HAYAL var
Ben mecazi anlamda söyledim yoksa banane yerli otomobil üretmiş ve bununla toplu taşıma aracı olmuş hayaller gerçek olabilir demekten kastım eğer bu hayalin ötesinde gerçekten çok iyi mücadele edilirse gerçek gerisi La Fontaine masalı
Bu arabaya kimse para vermez uretilse bile
valla yakında çıkar kokusu üretilmeyecek gibi
200-400 bin arasi paraya bmw alirsin hemde vergisi daha az olur kimse almaz uretilse bile
bence cumhurbaşkanımız kandırıldı
bencede
Rahat ol herkes isini yapar
rahatım merak etme :D
neden hayal olarak kasln
mantıklı dusununce oyle oluyo
Anlat bakalım mantığını o halde
Valla bilmiyorum sen nasılsın özlem
iyi valla iş güç sen
hele bir cıksında bunu sonra hesaplarız :D
ahaha D
sen heralde bacım solcusun
Neden kalsın mis gibi araba işte
: D :D
Yine kudurmaya başlamış heykelciler. Sorsan vatanseverler
@OzlemKOÇ O nasıl bir çıkış ben şokk😅
bu milletin dış düşmanlara ihtiyacı yok
içerdeki hainler fazlasıyla yeterli
2 dakkada hayin mi olduk o c biz zamanında araba ürettik imza diye neden almadınız sdafdgfsdfg
ne hayali adamlar milyarlar yatırmış işe
Sen Devrim arabasını engelleyen kişilerin torunusun sanırım.
hahahahaha sie :D
Senin gibi kit beyinliler oldugu surece heykel uretip bakmaya devam ederiz operiz tapiniriz ama biz durmuyoruz uretmeye devam ediyoruz
ne urettınız betondan baska *mına koyum ona da bizim gibi varlıklı kişiler ve yabancı firmalar destek olmasa babayı yaparsınız. koprunun sahibi bile değilsiniz
3. Köprü için de iki direkten ibaret kalır demişlerdi 3. Havalimani için türlü türlü kaos ve senaryo ürettiler ama İT ÜRÜR KERVAN YÜRÜR
hahahahah e bu arabayı yapsınlar 10 adet alıp 3/1 fiyatına halka satacağım hadi bakalım
Yaparlar emin ol ve zamanı gelince bu arabayı alıp bineceksin
ben diyeceğimi dedim bakalım 2022 de gorecegiz
Belki bir jest yapılarak fiyatı uygun olabilir.
Kalmaz yatırımcı cıkar
Bence kalacak gibi bunun icinde bir cok sebebi var
Yerli otomobilinin adı togg değil daha adı belli değil haberleri nerenizle izliyorsunuz siz😂😂
içeriğimi okudun mu acaba amk* salağı?
Bu hayal değil ama liyakat olarak girilmeli
İnş yaparlar ucuz olursa alirim
Süper bence
yaparlar
benim gorusum bu
Bakıcaz görücez
İnşallah kalmaz
Cepte para yok
Öyle kalır
Kaldı bile
Yapılır inşallah
Birakta kalsin
İstiyorsan alalım sana bir araba
üretildiği zaman 10 adet alıp 3/1 fiyatından satacağım bukadar da iddalıyım üretilmeyeceği konusunda. ayrıca sen önce kıcına don al iyi günler
Ağla
sen ağla sıgır