Tokat valisi iken adından çok söz ettiren ve tebdili kıyafetle köylülerin traktörlerine binip Niksar dört yol mevkiinde köylü traktörcülerden haraç isteyen polisleri görevden alan ve içki satan yol kenerındaki büfelerde içki satımını ve kahvelerde kumardan sayılan oyunları yasaklayan bir vali iken; Aydın Valiliği'ne atanan ve henüz üç dört günlük vali iken Nazilli SSK Hastanesi ile ilgili bir şikayet kulağına çalınır... Hiç vakit kaybetmeden hastaneye gider. Tebdil-i kıyafet gelir. Acil bölümünden girer. Oradaki görevli bir hemşireye der ki "Başhekimin odası nerede?" Hemşire şöyle bir bakar Yazıcıoğlu'na. Tanıyamaz tabi. Küçümseyici bir ses tonuyla " Üst kata çık, koridorun sonundan sağa dön, sondaki oda" der. Yazıcıoğlu üst kata çıkar. Başhekimin odasını bulur. Kapısı açıktır ama başhekim odasında yoktur. İçeri girer. Tam o sırada başhekim gelir. "Buyrun ne istiyorsunuz?" diye sorar. Yazıcıoğlu, rahatsız olduğunu, tedavi olmak istediğini ama parası olmadığını söyler. Başhekim kendisine "Burası hayır kurumu değil, paran yoksa tedavi olamazsın" der. Yazıcıoğlu, "Devletin görevi vatandaşına bakmak değil mi doktor bey?" der. Başhekim sinirlenir ve Yazıcıoğlu'nu odasından kovar. Sessizce aşağı iner, hastanenin iki sokak arkasında bekleyen makam aracına biner, arabada onu bekleyen yardımcısına "Gerekli yazışmalar hemen bugün yapılsın yarın görevden alınma yazısını kendisine bizzat ben vereceğim" der... Ertesi gün bu sefer resmi giyimli, kıravatlı, takım elbiseli olarak gider hastaneye... Elinde rulo halinde bir kağıt... Bu sefer makam aracı hastane girişine kadar gelir... Herkes şaşkındır... Dün gördükleri yamalı pantolonlu, kasketli, yırtık gömlekli adam meğerse yeni atanan Aydın valisiymiş... Vay be ! der görevliler... Hiç vakit kaybetmeden başhekimin odasına çıkar... İçeri girer... Başhekim dona kalır... Siz? Ama siz? der... Bugün itibariyle başhekimlik ünvanından azledilmiş bulunmaktasınız der, elindeki görev azli belgesini uzatır ve ayrılır hastaneden... Senin gibiler bu memlekete üç beş gömlek fazla geldi sn. valim... Mekanın cennet olsun...
Vefatının 16. Yılında Efsane Devlet Adamı Değerli Valimiz Recep YAZICIOĞLU'nu Rahmet ve Minnetle Anıyoruz..
Bu ülkenin Recep Yazıcıoğlu gibi insanlara ihtiyacı yok mu?
Merhum Recep Yazıcıoğlu Erzincan Valisi iken, köyleri teftiş etmekte ve köylülerle, o bölgenin sorunlarını konuşmaktadır. Yine bir gün, bir köye gider. Toplanan köylülere, sorular sorar, çeşitli çözüm fikirlerini söylemeye başlar. Köylüler gülerler. Vali, sebebini sorunca da, köylüler "sayın Valim, köyümüze ilk kez bir Vali geldi, o da başka ilin Valisi çıktı, bize faydanız olamaz" derler. Yani, Vali hızını alamayıp taa Sivas'ı köyüne teftiş gitmiştir, geze geze 😊😊 Böyle dürüst, adil, namuslu, ahlaklı, başarılı, vatandaşa çözüm üreten bürokrat ve siyasiler harcanır hep, bu ülkede. Muhsin Yazıcıoğlu, Adnan Kahveci gibi vs.. Nerede yalancı, sahtekar, iki yüzlü, münafık, arsız varsa taa en başa çıkar. Merhum Valiye Rabbim gani gani rahmet eylesin. Mekanını Cennet-ül Alâ eylesin. Aynı ismi taşıyan, Maide 47. ye göre kafir sayılan reise de gani gani bela versin.. 2 oğlu da asker kaçağı olduğu halde, utanmadan 'başkomutan' sıfatıyla gezmesine de hiç hesap sormayan ve hâlâ alkış tutan, tayyipperest embesillere de...
Baksana bu mesajı görüyor musun bilmiyorum da. Bana gönderdiğin 2 yi geri yolladım bakmayı bilmiyorsun ya belki görmemişsindir diye yazıyorum. 1 daha yolladım. Ö 2 haftadır ses vermedi o zaman yine şapıcam. Üstü kapalı anca bu kadar anlatabildim. Hadi byes.
İyiki bu zamanda yok olsaydı ya fetocu ya da vatan haini ilan edilirdi bir takım kişiler tarafından dürüstlüğünden ötürü fazla tutunamazdi Allah rahmet eylesin böyle adamlar yok artık
Ben küçüklüğümden hatırlıyorum. Annem de Kocatepe cami avlusunda kitap fuarı vardı orada kendisini görünce çok heyecanmış gidip zar zor iki kelam edip kitap imzalatmıştı. Kendisini orada görmek nasip olmuştu :) o zamanlar aklımız ermiyordu tabi de şimdi düşününce gerçekten müthiş bir auraya sahip biriydi. Allah Rahmet eylesin kabri cennetten bahçe olsun
Geçmişte bir çok kişi faili meçhul cinayetlere kurban gitti Eski jandarma genel komutanı Eşref Bitlis vali Recep Yazıcıoğlu Diyarbakır Emniyet müdürü Gaffar Okan gazeteci Abdi İpekçi yine gazeteci uğur mumcu bunların hepsi suikaste kurban gittiler
En İyi Cevaplar